לו"ז "מהפכה" - רכבות חוזרות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
לו"ז "מהפכה" - רכבות חוזרות

לו"ז "מהפכה" - רכבות חוזרות
לילה צח!
מצ"ב לו"ז הרכבת שיופעל מיום 22.3. הלו"ז נושא ברכבת את התואר המכביד "מהפכה", אך דומני שלאחר דיון ממצה שנערך בפורום, התחושה היא בעיקר של מהפכה על אש קטנה. הנכם מוזמנים להעיר את הערותיכם והארותיכם.
 

בועז ל

New member
לוז מרץ - רכבות פורשות.

לו"ז "מהפכה" - רכבות חוזרות
לילה צח!
מצ"ב לו"ז הרכבת שיופעל מיום 22.3. הלו"ז נושא ברכבת את התואר המכביד "מהפכה", אך דומני שלאחר דיון ממצה שנערך בפורום, התחושה היא בעיקר של מהפכה על אש קטנה. הנכם מוזמנים להעיר את הערותיכם והארותיכם.
לוז מרץ - רכבות פורשות.
מייקל אשבי, אייכה?
 

shlok4

New member
רכבות צמודות לאשקלון לכיוון דרום בהפרש של דק'

רכבות צמודות לאשקלון לכיוון דרום בהפרש של דק'
רכבות דרך רחובות אחר הצהרים

רכבת ב 17:26 ו ב 17:33 הפרש של 7 דק' על מה ,היה אפשר לנסות להוציא את רכבת של 17:26 יותר מוקדם ב 10 דק' .
 

shlok4

New member
סה"כ הכל בסדר ,אני לא ראיתי משה חריג

רכבות צמודות לאשקלון לכיוון דרום בהפרש של דק'
רכבות דרך רחובות אחר הצהרים

רכבת ב 17:26 ו ב 17:33 הפרש של 7 דק' על מה ,היה אפשר לנסות להוציא את רכבת של 17:26 יותר מוקדם ב 10 דק' .
סה"כ הכל בסדר ,אני לא ראיתי משה חריג

אפילו הרכבת האחרונה לכיוון שדרות יוצאת ב חצות מתחנת ההגנה .
 

gay1982

New member
אין שינויים משמעותיים

לוז מרץ - רכבות פורשות.
מייקל אשבי, אייכה?
אין שינויים משמעותיים
נעשו בעיקר שינויים קטנים כמו: הוספת רכבת אחת מבאר שבע לתל אביב בשעות הלחץ של הבוקר.
הוספת 2 רכבות בשעות הלחץ של הערב מתל אביב לבאר שבע, ואחת בשעות הבוקר המוקדמות.
הארכת מסלולם של הרכבות הישירות בקו ללב המפרץ במקום עד הרצליה.
הוספת עצירה ברמלה לרכבות המאספות מבאר שבע ולבאר שבע.
הארכת קו הראשונים ל/מ נתניה.
הפיכת קו תל אביב חיפה לקו בעל ארבע רכבות בשעות הלחץ.
בקו באר שבע הפכו את המחזוריות לכל חצי שעה במקום 20/40, ובקו תל אביב חיפה לכל חצי שעה כאשר יוצאות 2 רכבות בהפרש של כמה דקות כל חצי שעה.

השינוי הגדול ביותר הוא שינוי הזמנים שהיה נהוג כבר יותר מעשור, וזאת נראית לי הבעיה הגדולה שייקח זמן להתרגל אליה.
 

gay1982

New member
מה שכן

אין שינויים משמעותיים
נעשו בעיקר שינויים קטנים כמו: הוספת רכבת אחת מבאר שבע לתל אביב בשעות הלחץ של הבוקר.
הוספת 2 רכבות בשעות הלחץ של הערב מתל אביב לבאר שבע, ואחת בשעות הבוקר המוקדמות.
הארכת מסלולם של הרכבות הישירות בקו ללב המפרץ במקום עד הרצליה.
הוספת עצירה ברמלה לרכבות המאספות מבאר שבע ולבאר שבע.
הארכת קו הראשונים ל/מ נתניה.
הפיכת קו תל אביב חיפה לקו בעל ארבע רכבות בשעות הלחץ.
בקו באר שבע הפכו את המחזוריות לכל חצי שעה במקום 20/40, ובקו תל אביב חיפה לכל חצי שעה כאשר יוצאות 2 רכבות בהפרש של כמה דקות כל חצי שעה.

השינוי הגדול ביותר הוא שינוי הזמנים שהיה נהוג כבר יותר מעשור, וזאת נראית לי הבעיה הגדולה שייקח זמן להתרגל אליה.
מה שכן
יש עכשיו שני רכבות ישירות בין חיפה לתל אביב ושתיים מהירות :)
ולנהריה יש בשעות הלחץ 3 רכבות בשעה, ולעכו 4 רכבות בשעה.

זה נראה כאילו השיפור המסיבי נעשה מתל אביב צפונה בעיקר מחיפה צפונה.

אני עדיין לא מבין למה לא מתגברים את קו באר שבע ככה. אם לא 3 כל היום לפחות 2 כל היום ו3 בלחץ.
 

Ofekalef1

New member
36:58

אין שינויים משמעותיים
נעשו בעיקר שינויים קטנים כמו: הוספת רכבת אחת מבאר שבע לתל אביב בשעות הלחץ של הבוקר.
הוספת 2 רכבות בשעות הלחץ של הערב מתל אביב לבאר שבע, ואחת בשעות הבוקר המוקדמות.
הארכת מסלולם של הרכבות הישירות בקו ללב המפרץ במקום עד הרצליה.
הוספת עצירה ברמלה לרכבות המאספות מבאר שבע ולבאר שבע.
הארכת קו הראשונים ל/מ נתניה.
הפיכת קו תל אביב חיפה לקו בעל ארבע רכבות בשעות הלחץ.
בקו באר שבע הפכו את המחזוריות לכל חצי שעה במקום 20/40, ובקו תל אביב חיפה לכל חצי שעה כאשר יוצאות 2 רכבות בהפרש של כמה דקות כל חצי שעה.

השינוי הגדול ביותר הוא שינוי הזמנים שהיה נהוג כבר יותר מעשור, וזאת נראית לי הבעיה הגדולה שייקח זמן להתרגל אליה.
36:58
זה לא כל חצי שעה, זה 22/38, שזה יותר קרוב ל-20/40 מאשר ל-30/30...
 
לגבי הקו הפרברי בצפון יש שינויים משמעותיים:

הפרבריות בצפון ממשיכות עד לעכו, האם זה שונה מ
הפרבריות בצפון ממשיכות עד לעכו, האם זה שונה מעכשו?
לגבי הקו הפרברי בצפון יש שינויים משמעותיים:
1. הוא יהיה פעיל בכל שעות היום.
2. הוא יהיה לסירוגין מ/ל עכו או נהריה. כיום רוב הרכבות מגיעות מ/ל קרית מוצקין ורק בודדות מ/ל עכו.
כמו כן יהיו משמעותית יותר רכבות שיעצרו בלב המפרץ.
כפי שכבר נכתב, השירות צפונית לחיפה אכן ישתפר משמעותית.
 
התחנה היחידה מצפון לחיפה שקצת נפגעת זו

לגבי הקו הפרברי בצפון יש שינויים משמעותיים:
1. הוא יהיה פעיל בכל שעות היום.
2. הוא יהיה לסירוגין מ/ל עכו או נהריה. כיום רוב הרכבות מגיעות מ/ל קרית מוצקין ורק בודדות מ/ל עכו.
כמו כן יהיו משמעותית יותר רכבות שיעצרו בלב המפרץ.
כפי שכבר נכתב, השירות צפונית לחיפה אכן ישתפר משמעותית.
התחנה היחידה מצפון לחיפה שקצת נפגעת זו
קרית חיים שבשעות השפל לא עוצרות בה רכבות בינעירוניות.
 

נתנאל531

Well-known member
תחנת ק. חיים היא כק"מ מצפון לק. מוצקין

התחנה היחידה מצפון לחיפה שקצת נפגעת זו
קרית חיים שבשעות השפל לא עוצרות בה רכבות בינעירוניות.
תחנת ק. חיים היא כק"מ מצפון לק. מוצקין
כך שהנוסעים רק יגיעו לתחנה אחרת, הבדל לא גדול מדי.
 

meltamir

New member
מזה אומר על רכבות מב"ש לראשונים?

לו"ז "מהפכה" - רכבות חוזרות
לילה צח!
מצ"ב לו"ז הרכבת שיופעל מיום 22.3. הלו"ז נושא ברכבת את התואר המכביד "מהפכה", אך דומני שלאחר דיון ממצה שנערך בפורום, התחושה היא בעיקר של מהפכה על אש קטנה. הנכם מוזמנים להעיר את הערותיכם והארותיכם.
מזה אומר על רכבות מב"ש לראשונים?
האם כבר לא נצטרך להמתין שעה לרכבת החלפה בלוד?
 

amit1270

New member
22.3? ממתי מפרסמים לו"ז כמעט חודשיים מראש?

לו"ז "מהפכה" - רכבות חוזרות
לילה צח!
מצ"ב לו"ז הרכבת שיופעל מיום 22.3. הלו"ז נושא ברכבת את התואר המכביד "מהפכה", אך דומני שלאחר דיון ממצה שנערך בפורום, התחושה היא בעיקר של מהפכה על אש קטנה. הנכם מוזמנים להעיר את הערותיכם והארותיכם.
22.3? ממתי מפרסמים לו"ז כמעט חודשיים מראש?
 
דווקא עומד להיות שיפור במשהו שהפריע לך

זו המהפיכה שבלו"ז!
דווקא עומד להיות שיפור במשהו שהפריע לך
זמן ההמתנה של המגיעים בקו 11 לחוף הכרמל לרכבת דרומה יתקצר משמעותית. לזריזים במיוחד שיספיקו תוך 5 דקות להגיע מהאוטובוס לרכבת לא יהיה זמן המתנה כלל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה