כל מפת הקווים החדשה והשינויים בתל אביב

מצב
הנושא נעול.

yossiwed

New member
כל מפת הקווים החדשה והשינויים בתל אביב

כל מפת הקווים החדשה והשינויים בתל אביב
הקווים החדשים מתחנת רכבת מרכז הם 20 -21 ולכל הכתבה הגדולה והמפורטת כולל עוד קווים חדשים חנה וסע .

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4680794,00.html
 

DRORIKO8

New member
מי יפעיל את השאטלים מגני התערוכה ותל ברוך?

כל מפת הקווים החדשה והשינויים בתל אביב
הקווים החדשים מתחנת רכבת מרכז הם 20 -21 ולכל הכתבה הגדולה והמפורטת כולל עוד קווים חדשים חנה וסע .

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4680794,00.html
מי יפעיל את השאטלים מגני התערוכה ותל ברוך?
דן או עיריית תל אביב?
 

orchilit

New member
אין שינוי ממה שאיליה פרסם כאן לפני שבוע.

כל מפת הקווים החדשה והשינויים בתל אביב
הקווים החדשים מתחנת רכבת מרכז הם 20 -21 ולכל הכתבה הגדולה והמפורטת כולל עוד קווים חדשים חנה וסע .

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4680794,00.html
אין שינוי ממה שאיליה פרסם כאן לפני שבוע.
הדבר היחיד שמעצבן הוא פיצול התחנות בדרך בגין לכיון דרום ברכבת מרכז (הקווים שמגיעים מרמת גן, יעצרו לפני הצומת, בין דימול לצומת; והקווים שמגיעים מגבעתיים גם לפני הצומת), ופיצול התחנות במתחם הבורסה לכיוון דרום (מי שמגיע מאבא הלל יעצור באבא הלל לפני הצומת וכו').
 

roeyil

New member
מתי יתחילו לפעול השאטלים מחניון מצפה מודיעין לתל-אביב?

כל מפת הקווים החדשה והשינויים בתל אביב
הקווים החדשים מתחנת רכבת מרכז הם 20 -21 ולכל הכתבה הגדולה והמפורטת כולל עוד קווים חדשים חנה וסע .

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4680794,00.html
מתי יתחילו לפעול השאטלים מחניון מצפה מודיעין לתל-אביב?
 
באמצע אוגוסט יתחילו לפעול קווים 130 ו 131

מתי יתחילו לפעול השאטלים מחניון מצפה מודיעין לתל-אביב?
באמצע אוגוסט יתחילו לפעול קווים 130 ו 131
מדובר בקווי שירות בתשלום ולא בשאטלים חינמיים. במצפה מודיעין החניה תהיה בחינם.
 
השאטלים מרחבי גוש דן יופעלו באמצעות דן?

כל מפת הקווים החדשה והשינויים בתל אביב
הקווים החדשים מתחנת רכבת מרכז הם 20 -21 ולכל הכתבה הגדולה והמפורטת כולל עוד קווים חדשים חנה וסע .

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4680794,00.html
השאטלים מרחבי גוש דן יופעלו באמצעות דן?
במיניבוסים או אוטובוסים?
והם יבצעו עלייה בתחנה הראשונה ורק ירידה בשאר התחנות? או גם עלייה?
 
על הפעלת השאטלים אחראית אחוזות החוף

השאטלים מרחבי גוש דן יופעלו באמצעות דן?
במיניבוסים או אוטובוסים?
והם יבצעו עלייה בתחנה הראשונה ורק ירידה בשאר התחנות? או גם עלייה?
על הפעלת השאטלים אחראית אחוזות החוף
מה זה משנה איזו חברה תפעיל אותם? גם אם זו תהיה דן, סביר להניח שזו תהיה משדן ולא דן עצמה.
עד כמה שאני יודע השאטלים יופעלו באמצעות מיניבוסים.
עליה לשאטלים בכיוון למרכז תל אביב תהיה רק מהחניונים ובאמצעות כרטיס שיונפק בחניון. העליה בכיוון חזרה לחניון תהיה מכל תחנה באמצעות אותו כרטיס.
השאטלים הללו מיועדים רק לחונים בחניוני החנה וסע.

יוצא דופן החניון במצפה מודיעין. שם החניה תהיה בחינם וקווי השירות, 130 ו 131, שיופעלו על ידי קווים יהיו בתשלום ולכן גם לא יהיו מותנים בחניה בחניון. יהיה אפשר למשל לעבור מקו אוטובוס אחר (למשל מקווי מודיעין) לאחד מהקווים הללו.
 

orchilit

New member
מאתר דן - הזזות תחנות בבורסה בכיוון דרום מ-25.7

כל מפת הקווים החדשה והשינויים בתל אביב
הקווים החדשים מתחנת רכבת מרכז הם 20 -21 ולכל הכתבה הגדולה והמפורטת כולל עוד קווים חדשים חנה וסע .

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4680794,00.html
מאתר דן - הזזות תחנות בבורסה בכיוון דרום מ-25.7
כל תחנות הקווים למעט תחנות 42,142 (ואני מניח שגם 75,76,524,531,525 לא בדקתי באתר אגד) זזות מערבה ליד הדר דימול (ז'בוטינסקי 1) ליד גשר הבורסה.
תחנות הקווים שמגיעים מאבא הלל עובר לאבא הלל לפני הפנייה (מצויין אבא הלל 1, אני מניח שממש סמוך לצומת).
 
לא כל הקווים - 250, 251 ו 350 נשארים בתחנה המזרחית יותר

מאתר דן - הזזות תחנות בבורסה בכיוון דרום מ-25.7
כל תחנות הקווים למעט תחנות 42,142 (ואני מניח שגם 75,76,524,531,525 לא בדקתי באתר אגד) זזות מערבה ליד הדר דימול (ז'בוטינסקי 1) ליד גשר הבורסה.
תחנות הקווים שמגיעים מאבא הלל עובר לאבא הלל לפני הפנייה (מצויין אבא הלל 1, אני מניח שממש סמוך לצומת).
לא כל הקווים - 250, 251 ו 350 נשארים בתחנה המזרחית יותר
וכך גם הקווים של קווים ואגד המגיעים מז'בוטינסקי וכן השאטלים של הנתיב המהיר.
החלוקה היא כפי שמצויין בפרסום המצורף.

הקווים שמגיעים מאבא הלל, כולל קווי אגד, אכן יעצרו באבא הלל.

 

orchilit

New member
אכן. גם 68, 69. למה צריך את ההפרדה המשונה הזו ?

לא כל הקווים - 250, 251 ו 350 נשארים בתחנה המזרחית יותר
וכך גם הקווים של קווים ואגד המגיעים מז'בוטינסקי וכן השאטלים של הנתיב המהיר.
החלוקה היא כפי שמצויין בפרסום המצורף.

הקווים שמגיעים מאבא הלל, כולל קווי אגד, אכן יעצרו באבא הלל.
אכן. גם 68, 69. למה צריך את ההפרדה המשונה הזו ?
לגבי תאריך - צודק, טעות הקלדה שלי

&nbsp
גם ההחלטה ברכבת מרכז, להפריד בין קווים שבאים ממזרח שיעצרו בערבי נחל ולא בדרך בגין. למה צריך את זה ? עכשיו יהיה *ממש לא נוח* לבצע מעבר ברכבת מרכז בכיוון דרום או מערב.
 
כנראה על מנת לחלק את העומס בין התחנות

אכן. גם 68, 69. למה צריך את ההפרדה המשונה הזו ?
לגבי תאריך - צודק, טעות הקלדה שלי

&nbsp
גם ההחלטה ברכבת מרכז, להפריד בין קווים שבאים ממזרח שיעצרו בערבי נחל ולא בדרך בגין. למה צריך את זה ? עכשיו יהיה *ממש לא נוח* לבצע מעבר ברכבת מרכז בכיוון דרום או מערב.
כנראה על מנת לחלק את העומס בין התחנות
למרות שהיה אפשר לבצע חלוקה טובה יותר אם לא היו דבקים בחלוקה לפי מפעילות.

לגבי מעבר ברכבת מרכז לכיוון דרום או מערב - למי שמגיע ברכבת ממילא המעבר היותר נוח הוא באמצעות יציאה לבורסה ולא ביציאה המערבית.
לאחר השינויים, גם למי שרוצה לעבור לאוטובוס לכוון מזרח יהיה נוח יותר לצאת לכוון הבורסה ולעבור בגשר לתחנה הממוספרת במספר 4 שרוב הקווים יעצרו גם בה (אגב, לא ברור לי איך התחנה הזו תצליח להכיל כל כך הרבה קווים).
 

orchilit

New member
בשביל מי שמגיע מגבעתיים זה ממש לא נוח

כנראה על מנת לחלק את העומס בין התחנות
למרות שהיה אפשר לבצע חלוקה טובה יותר אם לא היו דבקים בחלוקה לפי מפעילות.

לגבי מעבר ברכבת מרכז לכיוון דרום או מערב - למי שמגיע ברכבת ממילא המעבר היותר נוח הוא באמצעות יציאה לבורסה ולא ביציאה המערבית.
לאחר השינויים, גם למי שרוצה לעבור לאוטובוס לכוון מזרח יהיה נוח יותר לצאת לכוון הבורסה ולעבור בגשר לתחנה הממוספרת במספר 4 שרוב הקווים יעצרו גם בה (אגב, לא ברור לי איך התחנה הזו תצליח להכיל כל כך הרבה קווים).
בשביל מי שמגיע מגבעתיים זה ממש לא נוח
חבל שלא חשבו על זה. עכשיו, אם אני רוצה למשל לנסוע לכיוון שאול המלך, אז עם 60 ו160 אני יורד מוקדם ב-(5) או לחכות ל55/58 שתדירותם המשותפת הרבה פחות טובה , ולרדת ב-(2) וגם אז צריך להחליט אם אני רוצה ללכת על 18 שעוצר בתחנה (3), או על השאר שעוצרים בתחנה (4). מטופש. היו צריכים להשאיר את המצב הקיים, הרי ממילא מדובר רק במעקף ולא שינוי במסלול קריטי.
טוב נו... רעדס דער וואנט. (דבר לקיר)
 
יש לציין שאתה מדבר על 2, 4 ו 5 של ארלוזורוב (לא של אבא הלל)

בשביל מי שמגיע מגבעתיים זה ממש לא נוח
חבל שלא חשבו על זה. עכשיו, אם אני רוצה למשל לנסוע לכיוון שאול המלך, אז עם 60 ו160 אני יורד מוקדם ב-(5) או לחכות ל55/58 שתדירותם המשותפת הרבה פחות טובה , ולרדת ב-(2) וגם אז צריך להחליט אם אני רוצה ללכת על 18 שעוצר בתחנה (3), או על השאר שעוצרים בתחנה (4). מטופש. היו צריכים להשאיר את המצב הקיים, הרי ממילא מדובר רק במעקף ולא שינוי במסלול קריטי.
טוב נו... רעדס דער וואנט. (דבר לקיר)
יש לציין שאתה מדבר על 2, 4 ו 5 של ארלוזורוב (לא של אבא הלל)
אתה צודק שלמי שנוסע עם קווים שנוסעים בערבי נחל יהיה הרבה פחות נוח. תחנה 4 של ארלוזורוב היא תחנה מוזרה ולא ממש הגיונית. כבר עדיף להיכנס לתחנת הרכבת ולעבור עם כרטיס מעבר חופשי לתחנות של הבורסה. הגישה לתחנה הזו תהיה מאוד בעייתית.

 

orchilit

New member
בכלל למי שירצה את 18, יצטרך ללכת בכל מקרה...

יש לציין שאתה מדבר על 2, 4 ו 5 של ארלוזורוב (לא של אבא הלל)
אתה צודק שלמי שנוסע עם קווים שנוסעים בערבי נחל יהיה הרבה פחות נוח. תחנה 4 של ארלוזורוב היא תחנה מוזרה ולא ממש הגיונית. כבר עדיף להיכנס לתחנת הרכבת ולעבור עם כרטיס מעבר חופשי לתחנות של הבורסה. הגישה לתחנה הזו תהיה מאוד בעייתית.
בכלל למי שירצה את 18, יצטרך ללכת בכל מקרה...
וכבר יהיה עדיף לקחת אותו ממסוף 2000 וזהו במקום להגיע עד למעקף הזה.
גם האוטובוסים עצמם שמגיעים מערבי נחל יצטרכו לשבור שמאלה, אחרי התחנה הזו.
 

cwen

New member
אני גם לא מבינה למה לא משאירים את התחנה הקיימת

בשביל מי שמגיע מגבעתיים זה ממש לא נוח
חבל שלא חשבו על זה. עכשיו, אם אני רוצה למשל לנסוע לכיוון שאול המלך, אז עם 60 ו160 אני יורד מוקדם ב-(5) או לחכות ל55/58 שתדירותם המשותפת הרבה פחות טובה , ולרדת ב-(2) וגם אז צריך להחליט אם אני רוצה ללכת על 18 שעוצר בתחנה (3), או על השאר שעוצרים בתחנה (4). מטופש. היו צריכים להשאיר את המצב הקיים, הרי ממילא מדובר רק במעקף ולא שינוי במסלול קריטי.
טוב נו... רעדס דער וואנט. (דבר לקיר)
אני גם לא מבינה למה לא משאירים את התחנה הקיימת
ההיא ממילא אחרי המעקף, לא?
 

orchilit

New member
נכון, התחנה כיום היא אחרי. היו צריכים להשאיר את המצב הנוכחי

אני גם לא מבינה למה לא משאירים את התחנה הקיימת
ההיא ממילא אחרי המעקף, לא?
נכון, התחנה כיום היא אחרי. היו צריכים להשאיר את המצב הנוכחי
היום זה עובד טוב מאוד עם שלוש התחנות, ונוח מאוד להחליף. היא לא צריכה אפילו לבוא על חשבון התחנה החדשה בנוסף. ככה זה מפזר את הנוסעים טוב יותר. מי שירצה לרדת, שיירד בדימול, מי שלא - שיירד מול קרדן.
 
תחנה 4 זו לא התחנה שליד דימול, זו תחנה מעט מערבית יותר

נכון, התחנה כיום היא אחרי. היו צריכים להשאיר את המצב הנוכחי
היום זה עובד טוב מאוד עם שלוש התחנות, ונוח מאוד להחליף. היא לא צריכה אפילו לבוא על חשבון התחנה החדשה בנוסף. ככה זה מפזר את הנוסעים טוב יותר. מי שירצה לרדת, שיירד בדימול, מי שלא - שיירד מול קרדן.
תחנה 4 זו לא התחנה שליד דימול, זו תחנה מעט מערבית יותר
בצמוד למה היה חניון גלי גיל והיא חסרת כל הגיון.
אין שום הגיון בתחנה הזו בנוסף לתחנת דימול וזו לא באמת תחנה שאפשר לשייך אותה למתחם ארלוזורוב.
התחנה הזו תהיה קיימת רק כדי לומר שיש תחנה תחליפית לתחנה שמבוטלת ליד גן וולובלסקי.
 
מה שכן, מי שירצה לעלות מהרכבת או מהחלק המערבי של אזור הבורסה

תחנה 4 זו לא התחנה שליד דימול, זו תחנה מעט מערבית יותר
בצמוד למה היה חניון גלי גיל והיא חסרת כל הגיון.
אין שום הגיון בתחנה הזו בנוסף לתחנת דימול וזו לא באמת תחנה שאפשר לשייך אותה למתחם ארלוזורוב.
התחנה הזו תהיה קיימת רק כדי לומר שיש תחנה תחליפית לתחנה שמבוטלת ליד גן וולובלסקי.
מה שכן, מי שירצה לעלות מהרכבת או מהחלק המערבי של אזור הבורסה
על קווים 42 ו 142, יהיה כדאי לו לעלות עליהם בתחנה הזו במקום ללכת לתחנה באבא הלל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה