גברת עם סלים 248
New member
הרעיון של skyTran (סקייטראן) מתקדם שלב ואתמול פורסם שהם חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם התעשייה האווירית.
האם נראה בעוד כמה שנים סיקור של בועז על הקמת המערכת הסופר ייחודית ומעניינת באלנבי ואבן גבירול?
רוכב שמיםכזה עוד לא היה
הרעיון של skyTran (סקייטראן) מתקדם שלב ואתמול פורסם שהם חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם התעשייה האווירית.
האם נראה בעוד כמה שנים סיקור של בועז על הקמת המערכת הסופר ייחודית ומעניינת באלנבי ואבן גבירול?
העסקה עם תעש"א מעלה את הסיכוי שבסוף זה יקרהכזה עוד לא היה
הרעיון של skyTran (סקייטראן) מתקדם שלב ואתמול פורסם שהם חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם התעשייה האווירית.
האם נראה בעוד כמה שנים סיקור של בועז על הקמת המערכת הסופר ייחודית ומעניינת באלנבי ואבן גבירול?
אין לזה פוטנציאל להיות מערכת הסעתהעסקה עם תעש"א מעלה את הסיכוי שבסוף זה יקרה
עד עכשיו חשבתי שמדובר בשטויות, אבל יש כאן פוטנציאל מסוים
אין לזה פוטנציאל להיות מערכת הסעת
המונים וזה ממש לא מה שתל אביב צריכה.
אם יכניסו לאוצר לראש להתעסק עם זה זה רק יפגע בביצוע של מה שתל אביב וגוש דן באמת צריכים.
כל עוד זה בגדר ניסוי טכנולוגי במתחם המפעלים של התעשיה האווירית אין בעיה. אם ינסו לדחוף את זה לתוך תל אביב זה יהיה סיפור Better Place 2 (או גרסת Better Place של התחבורה הציבורית).
גוש דן צריך מערכת הסעת המונים מוכחת ועובדת עם ניסיון בערים אחרות בעולם, לא הרפתקאות טכנולוגיות שדחיפתן כתחליף רק תזיק.
אני לא רואה את הנזקאין לזה פוטנציאל להיות מערכת הסעת
המונים וזה ממש לא מה שתל אביב צריכה.
אם יכניסו לאוצר לראש להתעסק עם זה זה רק יפגע בביצוע של מה שתל אביב וגוש דן באמת צריכים.
כל עוד זה בגדר ניסוי טכנולוגי במתחם המפעלים של התעשיה האווירית אין בעיה. אם ינסו לדחוף את זה לתוך תל אביב זה יהיה סיפור Better Place 2 (או גרסת Better Place של התחבורה הציבורית).
גוש דן צריך מערכת הסעת המונים מוכחת ועובדת עם ניסיון בערים אחרות בעולם, לא הרפתקאות טכנולוגיות שדחיפתן כתחליף רק תזיק.
הנזק יהיה שהאוצר יראה בכך תחליףאני לא רואה את הנזק
כאשר מדובר בקו אחד בעלות מזערית ללא מימון מהמדינה.
[URL]http://skytran.us/files/about/TelAviv_skyTranRoute-001.png[/URL]
לא מדובר במערכת להסעת המוניםהנזק יהיה שהאוצר יראה בכך תחליף
ותירוץ לא לממן את מה שחייבים לבצע.
לשם מה צריך מערכת כזו בתל אביב?לא מדובר במערכת להסעת המונים
אם משרד התחבורה לא מצליח להסביר משהו בסיסי כזה, אבוי לנו
ואגב, ה"קו" הזה חופף במידה רבה לאחתאני לא רואה את הנזק
כאשר מדובר בקו אחד בעלות מזערית ללא מימון מהמדינה.
[URL]http://skytran.us/files/about/TelAviv_skyTranRoute-001.png[/URL]
רק שכרגע הקו הירוק הוא פנטזיה בכל מקרהואגב, ה"קו" הזה חופף במידה רבה לאחת
השלוחות המתוכננות של הקו הירוק.
עדיף קו ירוק רק"לי על הרפתקאה שאין לה שום דוגמה דומה בעיר אחרת בעולם.
http://www.nta.co.il/line/2
אז צריך להשקיע בכך שלא יהיה פנטזיהרק שכרגע הקו הירוק הוא פנטזיה בכל מקרה
לעומת זאת ה"רחפות"....רק שכרגע הקו הירוק הוא פנטזיה בכל מקרה
לצערי לא ברור איזה אחד מהפרויקטים יותר דמיונילעומת זאת ה"רחפות"....
והוא עדיין מציאותי יותרלצערי לא ברור איזה אחד מהפרויקטים יותר דמיוני
הקו הירוק יחל לפעול אי שם באמצע העשור הבא (אולי)
אתה בעצמך כתבת שזו לא מערכת הסעתלצערי לא ברור איזה אחד מהפרויקטים יותר דמיוני
הקו הירוק יחל לפעול אי שם באמצע העשור הבא (אולי)
אני מסכים, אבל לטענת החברה...אין לזה פוטנציאל להיות מערכת הסעת
המונים וזה ממש לא מה שתל אביב צריכה.
אם יכניסו לאוצר לראש להתעסק עם זה זה רק יפגע בביצוע של מה שתל אביב וגוש דן באמת צריכים.
כל עוד זה בגדר ניסוי טכנולוגי במתחם המפעלים של התעשיה האווירית אין בעיה. אם ינסו לדחוף את זה לתוך תל אביב זה יהיה סיפור Better Place 2 (או גרסת Better Place של התחבורה הציבורית).
גוש דן צריך מערכת הסעת המונים מוכחת ועובדת עם ניסיון בערים אחרות בעולם, לא הרפתקאות טכנולוגיות שדחיפתן כתחליף רק תזיק.
שיוכיחו את זה קודם כל במקום אחראני מסכים, אבל לטענת החברה...
מתוך הכתבה שפורסמה בהארץ: '?"?המערכת יכולה לטפל ב-12 אלף נוסעים בשעה בכל נתיב", אמר סנדרס. "זה יותר מרכבת קלה ושווה לשלושה נתיבים של כביש מהיר"'
[URL]http://www.haaretz.co.il/tm/1.2357757[/URL]
ננסה לעשות את המתמטיקה - נתיב בודד, כל קרונית מכילה 2 אנשים. סה"כ 6000 קרוניות בשעה, ומכאן שהם מצפים ללא פחות מ-100(!!!) קרוניות בכל נתיב, בכל דקה.
נשמע למישהו סביר? יש פיזיקאי בקהל? בכל אופן, לפי מה שכתוב שם לפחות משרד התחבורה ירד מהרעיון של לתקצב את זה, והם באמת רק בונים מערכת לצורך ניסוי ורק במתחם התעשייה האווירית.
לא מסכיםשיוכיחו את זה קודם כל במקום אחר
בעולם, לא בגוש-דן.
זה לא עובד כךלא מסכים
אין שום סיבה למנוע מגורם פרטי לנסות משהו חדש. אפס השקעה מצד המדינה והעירייה. ובמקרה הגרוע ביותר והמערכת לא עובדת, ניתן לפרק אותה ולהמשיך בחיים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.