יש לי חדשות בשבילכם

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
אני מופתע, כי בחודש הראשון להפעלה היה שיפור

מטרופולין קו 29
אכן לא מעט פעמים מגיעים 29 בזוגות או שלשות גם מכיוון כפ"ס.
לפעמים אני עולה על אגד 561 שנוסע בויצמן כפ"ס באותו מסלול אך נוסע הרבה יותר מהר.
האוטובוסים (קו 29) מגיעים בשעות העומס מפוצצים ולא עוצרים כי אין מקום
ורק אתמול יצא לי שמקניון G כפ"ס עד ת.מ. כפ"ס הוא פשוט לא עצר לאסוף נוסעים.
אני מופתע, כי בחודש הראשון להפעלה היה שיפור
גדול בפעילות של קו 29 לעומת ימי אגד. כנראה שרצו לעשות רושם טוב על ההתחלה...
 

אורי404

New member
עדיין המצב עדיף ממה, שהיה בתקופת "אגד"

אני מופתע, כי בחודש הראשון להפעלה היה שיפור
גדול בפעילות של קו 29 לעומת ימי אגד. כנראה שרצו לעשות רושם טוב על ההתחלה...
עדיין המצב עדיף ממה, שהיה בתקופת "אגד"
 

olli3

New member
מנהל
עדיין משרד התחבורה מנע מאגד לבצע שיפורים

עדיין המצב עדיף ממה, שהיה בתקופת "אגד"
עדיין משרד התחבורה מנע מאגד לבצע שיפורים
בטענה שרק לאחר המכרז יתבצעו שיפורים.

כך שעדיין אם מטרופולין לא הייתה זוכה במכרז ומשרד התחבורה היה מאשר לאגד לשפר את השירות - אז השירות היום היה הרבה יותר טוב ממה שמטרופולין מציגה כיום.

אותו הדבר רמת השרון עם שירות אוטובוסים שלא השתנה מזה כמה עשורים. רוצים שינוי ברמת השרון? המתינו למכרז ולזוכה במכרז, רק לאחר זכיה במכרז ניתן יהיה לבצע שינויים. זה מה שנקרא בכי רע.

יש מספיק איוולות, לא מדובר רק ב29, אלא גם בקו 90 שפשוט הרסו אותו עם האי ויסות הזה (מטרופולין ומטרודן שונאים תחנות ויסות, זה מאלץ אותם להשתמש ביותר אוטובוסים).
 

אוהד11

New member
רק בצורה זו משרד התחבורה יכול "להוכיח" עד כמה

עדיין משרד התחבורה מנע מאגד לבצע שיפורים
בטענה שרק לאחר המכרז יתבצעו שיפורים.

כך שעדיין אם מטרופולין לא הייתה זוכה במכרז ומשרד התחבורה היה מאשר לאגד לשפר את השירות - אז השירות היום היה הרבה יותר טוב ממה שמטרופולין מציגה כיום.

אותו הדבר רמת השרון עם שירות אוטובוסים שלא השתנה מזה כמה עשורים. רוצים שינוי ברמת השרון? המתינו למכרז ולזוכה במכרז, רק לאחר זכיה במכרז ניתן יהיה לבצע שינויים. זה מה שנקרא בכי רע.

יש מספיק איוולות, לא מדובר רק ב29, אלא גם בקו 90 שפשוט הרסו אותו עם האי ויסות הזה (מטרופולין ומטרודן שונאים תחנות ויסות, זה מאלץ אותם להשתמש ביותר אוטובוסים).
רק בצורה זו משרד התחבורה יכול "להוכיח" עד כמה
הרפורמה מוצלחת והמונופול החדש משיג את היעדים לעומת המצב הקודם של מונופול אגד
 

droriko

New member
דיברתי עם נהג אחד של מטרופולין

רק בצורה זו משרד התחבורה יכול "להוכיח" עד כמה
הרפורמה מוצלחת והמונופול החדש משיג את היעדים לעומת המצב הקודם של מונופול אגד
דיברתי עם נהג אחד של מטרופולין
היה עובד הרבה שנים באגד וכשמסרו את הקוים למטרופולין הוא עבר לשם. הוא אומר לי באמצע שבוע הוא עובד ב-29, והוא מוצא את עצמו עוקף 2-3 מכונות כל חצי טור כי הנהגים שם לא יודעים לעבוד. ככה זה שהנהגים בחברה זה או נהגים חדשים או כאלה שנזרקו מחברות אחרות.
 

droriko

New member
לגמרי

עדיין משרד התחבורה מנע מאגד לבצע שיפורים
בטענה שרק לאחר המכרז יתבצעו שיפורים.

כך שעדיין אם מטרופולין לא הייתה זוכה במכרז ומשרד התחבורה היה מאשר לאגד לשפר את השירות - אז השירות היום היה הרבה יותר טוב ממה שמטרופולין מציגה כיום.

אותו הדבר רמת השרון עם שירות אוטובוסים שלא השתנה מזה כמה עשורים. רוצים שינוי ברמת השרון? המתינו למכרז ולזוכה במכרז, רק לאחר זכיה במכרז ניתן יהיה לבצע שינויים. זה מה שנקרא בכי רע.

יש מספיק איוולות, לא מדובר רק ב29, אלא גם בקו 90 שפשוט הרסו אותו עם האי ויסות הזה (מטרופולין ומטרודן שונאים תחנות ויסות, זה מאלץ אותם להשתמש ביותר אוטובוסים).
לגמרי
תשימו לב שאיך שמטרופולין נכנסו לכפר סבא יש מבול של קוים חדשים. קו 10(שקם באיחוד של איזה 20 שנה) וקו 39 וקו 8 ועוד מעט קו תדיר לעתיר ידע. והשאלה היא מי מנע ממשרד התחבורה לפתוח את הקוים האלה בתקופת אגד. העיקר שמשרד התחבורה יוכל להגיד "הנה הרפורמה הצליחה, עובדה שנוספו קוים חדשים".
 
דן ואגד לוקים בפירוש ביחסי ציבור. הם יכולים

עדיין משרד התחבורה מנע מאגד לבצע שיפורים
בטענה שרק לאחר המכרז יתבצעו שיפורים.

כך שעדיין אם מטרופולין לא הייתה זוכה במכרז ומשרד התחבורה היה מאשר לאגד לשפר את השירות - אז השירות היום היה הרבה יותר טוב ממה שמטרופולין מציגה כיום.

אותו הדבר רמת השרון עם שירות אוטובוסים שלא השתנה מזה כמה עשורים. רוצים שינוי ברמת השרון? המתינו למכרז ולזוכה במכרז, רק לאחר זכיה במכרז ניתן יהיה לבצע שינויים. זה מה שנקרא בכי רע.

יש מספיק איוולות, לא מדובר רק ב29, אלא גם בקו 90 שפשוט הרסו אותו עם האי ויסות הזה (מטרופולין ומטרודן שונאים תחנות ויסות, זה מאלץ אותם להשתמש ביותר אוטובוסים).
דן ואגד לוקים בפירוש ביחסי ציבור. הם יכולים
לכתוב בפירוש באתרשמשרד התחבורה לא נותן להם לפתח שיפורים.
בכל הרפורמה של יולי 2012 הזעם הופנה כלפי דן. מספיק דף A4 בחזית כל אוטובוס של דן ובו כתוב "השינויים נעשו ביוזמת משרד התחבורה", אבל לא-דן לא השכילו לעשות זאת.
וכך הציבור חושב שכל השיפורים הם בזכות החברות החדשות.
 

רב קו 561

New member
זה כנראה בגלל החופש הגדול

אני מופתע, כי בחודש הראשון להפעלה היה שיפור
גדול בפעילות של קו 29 לעומת ימי אגד. כנראה שרצו לעשות רושם טוב על ההתחלה...
זה כנראה בגלל החופש הגדול
האוטובוס מלא בני עשרה מדרכם אל קניוני G וערים בכפ"ס.
בד"כ לא זה המצב.
לגבי מס' אוטובוסים שבאים ביחד זאת תופעה קיימת ומרגיזה כבר הרבה מאוד זמן.
 

droriko

New member
אתה תראה שגם כשהחופש יגמר 149 יאסוף בקניון

זה כנראה בגלל החופש הגדול
האוטובוס מלא בני עשרה מדרכם אל קניוני G וערים בכפ"ס.
בד"כ לא זה המצב.
לגבי מס' אוטובוסים שבאים ביחד זאת תופעה קיימת ומרגיזה כבר הרבה מאוד זמן.
אתה תראה שגם כשהחופש יגמר 149 יאסוף בקניון
 

droriko

New member
שלא לדבר על זה

ההגיון במסירת הקווים הללו מעוות. ראשית, לפי
הודעת משרד התחבורה לפני מספר ימים, דן העבירה 25 אחוז מקוויה, וזה האחוז שעליו החליטה הממשלה לפני 15 שנה. העברת קווי השיכון תעביר עוד 11 אחוז, משמע דן מעבירה/העבירה למעלה משליש פעילותה.
יתר על כן, העברת קווים פנימיים מחלק אינטגרלי של ת"א היא החלטה מטומטמת ולא מובנת, שאין מאחוריה שום הגיון, למעט העמקת האג'נדה הבלתי שקופה ובלתי ברורה של משרד התחבורה
שלא לדבר על זה
שהעירוניות של מטרופולין פשוט מחורבנות. אתה לא מרגיש את המזמן בכלל. המזל שלי זה שאני צריך לנסוע עם קו 2 רק עד הרכבת , כי כשאני נוסע איתו פעם ב.... למרכז העיר זה פשוט סיוט. זה הגיע למצב שאני מגיע למרכז העיר רק עם טרמפ של מישהו מהמשפחה(הייתי בא עם האוטו של שלי,אבל לך תמצא שם חניה)
 
ומשרד התחבורה עוד ימציא לכך לגיטימציה

ההגיון במסירת הקווים הללו מעוות. ראשית, לפי
הודעת משרד התחבורה לפני מספר ימים, דן העבירה 25 אחוז מקוויה, וזה האחוז שעליו החליטה הממשלה לפני 15 שנה. העברת קווי השיכון תעביר עוד 11 אחוז, משמע דן מעבירה/העבירה למעלה משליש פעילותה.
יתר על כן, העברת קווים פנימיים מחלק אינטגרלי של ת"א היא החלטה מטומטמת ולא מובנת, שאין מאחוריה שום הגיון, למעט העמקת האג'נדה הבלתי שקופה ובלתי ברורה של משרד התחבורה
ומשרד התחבורה עוד ימציא לכך לגיטימציה
לההעברה הטיפשית ולחלוקה בין קווים פנימיים בתל אביב.
למשל בפתח תקווה, משרד התחבורה התגאה בזה שמי שמחכה לאוטובוס פנימי בפתח תקווה לא צריך להיות תלוי באוטובוסים שמגיעים מתל אביב. מה הקשר בין זה ובין המעבר לחברת קווים? אין קשר, אבל רוב הציבור לא מבין את זה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה