טעינת רב-קו באינטרנט

מצב
הנושא נעול.

loco58

New member
טעינת רב-קו באינטרנט

טעינת רב-קו באינטרנט
באתר חברת דן בצפון (מפעילת המטרונית) הופיעה לאחרונה האפשרות לטעון את כרטיס הרב קו באינטרנט. התהליך די פשוט, צריך להכניס פרטי כרטיס, לבחור פרופיל וחוזה ולשלם באשראי. לפי הפרטים המופיעים באתר תוך חצי שעה ניתן יהיה לגשת לאחת ממכונות הכרטיסים ברציפים ולטעון את החוזה פיסית על הרב קו. תהליך הרכישה עצמו נראה די פשוט למי שמבין קצת בעניין הרב קו ובעצם לכל מי שקנה אי פעם משהו באינטרנט.
לא ראיתי פרסומת כלשהי לאפשרות החדשה ואני מקווה שהאפשרות לא תיעלם מהאתר לפני שאנשים ידעו על קיומה וינסו אותה.

לא יצא לי עדיין לנסות ולטעון כרטיס דרך האתר, אשמח אם מישהו ינסה וישתף את התרשמותו
קישור
 

loco58

New member
הקישור שברח

טעינת רב-קו באינטרנט
באתר חברת דן בצפון (מפעילת המטרונית) הופיעה לאחרונה האפשרות לטעון את כרטיס הרב קו באינטרנט. התהליך די פשוט, צריך להכניס פרטי כרטיס, לבחור פרופיל וחוזה ולשלם באשראי. לפי הפרטים המופיעים באתר תוך חצי שעה ניתן יהיה לגשת לאחת ממכונות הכרטיסים ברציפים ולטעון את החוזה פיסית על הרב קו. תהליך הרכישה עצמו נראה די פשוט למי שמבין קצת בעניין הרב קו ובעצם לכל מי שקנה אי פעם משהו באינטרנט.
לא ראיתי פרסומת כלשהי לאפשרות החדשה ואני מקווה שהאפשרות לא תיעלם מהאתר לפני שאנשים ידעו על קיומה וינסו אותה.

לא יצא לי עדיין לנסות ולטעון כרטיס דרך האתר, אשמח אם מישהו ינסה וישתף את התרשמותו
קישור
הקישור שברח
האתר
 

amit1270

New member
יפה מאוד. אבל למה (שוב) דרך אחד המפעילים??

טעינת רב-קו באינטרנט
באתר חברת דן בצפון (מפעילת המטרונית) הופיעה לאחרונה האפשרות לטעון את כרטיס הרב קו באינטרנט. התהליך די פשוט, צריך להכניס פרטי כרטיס, לבחור פרופיל וחוזה ולשלם באשראי. לפי הפרטים המופיעים באתר תוך חצי שעה ניתן יהיה לגשת לאחת ממכונות הכרטיסים ברציפים ולטעון את החוזה פיסית על הרב קו. תהליך הרכישה עצמו נראה די פשוט למי שמבין קצת בעניין הרב קו ובעצם לכל מי שקנה אי פעם משהו באינטרנט.
לא ראיתי פרסומת כלשהי לאפשרות החדשה ואני מקווה שהאפשרות לא תיעלם מהאתר לפני שאנשים ידעו על קיומה וינסו אותה.

לא יצא לי עדיין לנסות ולטעון כרטיס דרך האתר, אשמח אם מישהו ינסה וישתף את התרשמותו
קישור
יפה מאוד. אבל למה (שוב) דרך אחד המפעילים??
אילו אני יו"ר הרשות הארצית לתחבורה ציבורית (שהוקמה ממש לאחרונה), נושא האחדת כרטיסי הרב-קו (והכרטוס בכלל) והוצאת הטיפול בהם מהמפעילים יהיה בראש סדר העדיפויות.
 

Yaron Livne

New member
כן, הזוי מה שקורה פה.

יפה מאוד. אבל למה (שוב) דרך אחד המפעילים??
אילו אני יו"ר הרשות הארצית לתחבורה ציבורית (שהוקמה ממש לאחרונה), נושא האחדת כרטיסי הרב-קו (והכרטוס בכלל) והוצאת הטיפול בהם מהמפעילים יהיה בראש סדר העדיפויות.
כן, הזוי מה שקורה פה.
 
בינתיים משרד התחבורה רק מגדיל את השונות

יפה מאוד. אבל למה (שוב) דרך אחד המפעילים??
אילו אני יו"ר הרשות הארצית לתחבורה ציבורית (שהוקמה ממש לאחרונה), נושא האחדת כרטיסי הרב-קו (והכרטוס בכלל) והוצאת הטיפול בהם מהמפעילים יהיה בראש סדר העדיפויות.
בינתיים משרד התחבורה רק מגדיל את השונות
ראה מקרי הטבת החינם ברכבת משדרות שמחייבת הנפקת רב-קו של הרכבת בלבד וכרטיסי החופשי-סטודנטיאלי של אגד ודן שמחייבים החל מהשנה להנפיק רב-קו אצל המפעיל המוכר את החוזה.
משרד התחבורה הולך דווקא בכיוון ההפוך במקום לעשות את מה שצריך לעשות.
 

Yaron Livne

New member
מה זה נותן אם גם ככה צריך ללכת לאוטומט.

טעינת רב-קו באינטרנט
באתר חברת דן בצפון (מפעילת המטרונית) הופיעה לאחרונה האפשרות לטעון את כרטיס הרב קו באינטרנט. התהליך די פשוט, צריך להכניס פרטי כרטיס, לבחור פרופיל וחוזה ולשלם באשראי. לפי הפרטים המופיעים באתר תוך חצי שעה ניתן יהיה לגשת לאחת ממכונות הכרטיסים ברציפים ולטעון את החוזה פיסית על הרב קו. תהליך הרכישה עצמו נראה די פשוט למי שמבין קצת בעניין הרב קו ובעצם לכל מי שקנה אי פעם משהו באינטרנט.
לא ראיתי פרסומת כלשהי לאפשרות החדשה ואני מקווה שהאפשרות לא תיעלם מהאתר לפני שאנשים ידעו על קיומה וינסו אותה.

לא יצא לי עדיין לנסות ולטעון כרטיס דרך האתר, אשמח אם מישהו ינסה וישתף את התרשמותו
קישור
מה זה נותן אם גם ככה צריך ללכת לאוטומט.
 

25306yosef

New member
שים לב שהאתר אינו מאובטח

טעינת רב-קו באינטרנט
באתר חברת דן בצפון (מפעילת המטרונית) הופיעה לאחרונה האפשרות לטעון את כרטיס הרב קו באינטרנט. התהליך די פשוט, צריך להכניס פרטי כרטיס, לבחור פרופיל וחוזה ולשלם באשראי. לפי הפרטים המופיעים באתר תוך חצי שעה ניתן יהיה לגשת לאחת ממכונות הכרטיסים ברציפים ולטעון את החוזה פיסית על הרב קו. תהליך הרכישה עצמו נראה די פשוט למי שמבין קצת בעניין הרב קו ובעצם לכל מי שקנה אי פעם משהו באינטרנט.
לא ראיתי פרסומת כלשהי לאפשרות החדשה ואני מקווה שהאפשרות לא תיעלם מהאתר לפני שאנשים ידעו על קיומה וינסו אותה.

לא יצא לי עדיין לנסות ולטעון כרטיס דרך האתר, אשמח אם מישהו ינסה וישתף את התרשמותו
קישור
שים לב שהאתר אינו מאובטח
זהו הקישור הישיר לתוך המסגרת:

http://kirtusonline.dannorth.co.il/MetronitTicketSelling/knisaChooseHesder.faces

קישור ישיר מקוצר למסגרת למקרה שתפוז ישבור את הקישור:

http://tinyurl.com/p3dz3om

בקישור הנ"ל המוביל ישירות לתוך המסגרת הפנימית שבה יש להקיש פרטים אישיים, ניתן לראות שהאתר איננו מאובטח כלל.

אם היה מדובר באתר המאפשר רכישת כרטיסי נסיעה מנייר לצורך שימוש עתידי, אז היה שווה להסתכן. אבל על הדבר ההזוי בזוי שנקרא 'כרטיס רב-קו', לא שווה להסתכן וגם אם מדובר במטרונית.
 

loco58

New member
החלק הראשון לא מאובטח

שים לב שהאתר אינו מאובטח
זהו הקישור הישיר לתוך המסגרת:

http://kirtusonline.dannorth.co.il/MetronitTicketSelling/knisaChooseHesder.faces

קישור ישיר מקוצר למסגרת למקרה שתפוז ישבור את הקישור:

http://tinyurl.com/p3dz3om

בקישור הנ"ל המוביל ישירות לתוך המסגרת הפנימית שבה יש להקיש פרטים אישיים, ניתן לראות שהאתר איננו מאובטח כלל.

אם היה מדובר באתר המאפשר רכישת כרטיסי נסיעה מנייר לצורך שימוש עתידי, אז היה שווה להסתכן. אבל על הדבר ההזוי בזוי שנקרא 'כרטיס רב-קו', לא שווה להסתכן וגם אם מדובר במטרונית.
החלק הראשון לא מאובטח
אך הקישור להכנסת פרטי אשראי מאובטח ע"י SSL.

היות וזה שירות חדש יש לאן להשתפר ואני מניח שזה יקרה עם הזמן. בכל מקרה זה צעד מבורך בכוון הנכון.
דבר נוסף, שמתי לב שיש שם אפשרות לטעון ערך צבור. מעניין אם בקרוב יתאפשר להשתמש בערך הצבור הגוש-דני גם בחיפה
 
שים לב שהתשלום לא מבצוע באתר הזה

שים לב שהאתר אינו מאובטח
זהו הקישור הישיר לתוך המסגרת:

http://kirtusonline.dannorth.co.il/MetronitTicketSelling/knisaChooseHesder.faces

קישור ישיר מקוצר למסגרת למקרה שתפוז ישבור את הקישור:

http://tinyurl.com/p3dz3om

בקישור הנ"ל המוביל ישירות לתוך המסגרת הפנימית שבה יש להקיש פרטים אישיים, ניתן לראות שהאתר איננו מאובטח כלל.

אם היה מדובר באתר המאפשר רכישת כרטיסי נסיעה מנייר לצורך שימוש עתידי, אז היה שווה להסתכן. אבל על הדבר ההזוי בזוי שנקרא 'כרטיס רב-קו', לא שווה להסתכן וגם אם מדובר במטרונית.
שים לב שהתשלום לא מבצוע באתר הזה
הוא מבוצע דרך אתר של חברה לסליקת אשראי באינטרנט, והוא מאובטח.
 
עיצוב האתר נראה חובבני מאוד

טעינת רב-קו באינטרנט
באתר חברת דן בצפון (מפעילת המטרונית) הופיעה לאחרונה האפשרות לטעון את כרטיס הרב קו באינטרנט. התהליך די פשוט, צריך להכניס פרטי כרטיס, לבחור פרופיל וחוזה ולשלם באשראי. לפי הפרטים המופיעים באתר תוך חצי שעה ניתן יהיה לגשת לאחת ממכונות הכרטיסים ברציפים ולטעון את החוזה פיסית על הרב קו. תהליך הרכישה עצמו נראה די פשוט למי שמבין קצת בעניין הרב קו ובעצם לכל מי שקנה אי פעם משהו באינטרנט.
לא ראיתי פרסומת כלשהי לאפשרות החדשה ואני מקווה שהאפשרות לא תיעלם מהאתר לפני שאנשים ידעו על קיומה וינסו אותה.

לא יצא לי עדיין לנסות ולטעון כרטיס דרך האתר, אשמח אם מישהו ינסה וישתף את התרשמותו
קישור
עיצוב האתר נראה חובבני מאוד
כאילו זה פרויקט גמר בקורס בניית אתרים ולא אתר שירותי שאמור לשרת אלפי לקוחות.
דן בצפון צריכה לעשות חריש על האתר שלה ובמיוחד על החלק הזה באתר.
 

amitk83

New member
מישהו פניה אליהם?

עיצוב האתר נראה חובבני מאוד
כאילו זה פרויקט גמר בקורס בניית אתרים ולא אתר שירותי שאמור לשרת אלפי לקוחות.
דן בצפון צריכה לעשות חריש על האתר שלה ובמיוחד על החלק הזה באתר.
מישהו פניה אליהם?
מישהו פנה אליהם לשפר את האתר ? כאשר אני פניתי בזמנו שהקישור לא עבד תוך חצי שעה לערך הקישור ירד.

תפנו לעמוד המטרונית בפייסבוק והם יעדכנו את זה. מדובר על שירות שעובד שבועיים לערך
 
מוזר שיש אפשרות לערך צבור.

טעינת רב-קו באינטרנט
באתר חברת דן בצפון (מפעילת המטרונית) הופיעה לאחרונה האפשרות לטעון את כרטיס הרב קו באינטרנט. התהליך די פשוט, צריך להכניס פרטי כרטיס, לבחור פרופיל וחוזה ולשלם באשראי. לפי הפרטים המופיעים באתר תוך חצי שעה ניתן יהיה לגשת לאחת ממכונות הכרטיסים ברציפים ולטעון את החוזה פיסית על הרב קו. תהליך הרכישה עצמו נראה די פשוט למי שמבין קצת בעניין הרב קו ובעצם לכל מי שקנה אי פעם משהו באינטרנט.
לא ראיתי פרסומת כלשהי לאפשרות החדשה ואני מקווה שהאפשרות לא תיעלם מהאתר לפני שאנשים ידעו על קיומה וינסו אותה.

לא יצא לי עדיין לנסות ולטעון כרטיס דרך האתר, אשמח אם מישהו ינסה וישתף את התרשמותו
קישור
מוזר שיש אפשרות לערך צבור.
הרי ערך צבור לא תקף בחיפה.
 

25306yosef

New member
ומה בדיוק קורה מעל קוד 12 ???

כנראה מחשבה קדימה
הרי הרעיון בסופו של דבר, שערך צבור יעבוד בכל הארץ בנסיעות עד קוד 12 כתחליף לכרטיסיות רגילות שיש היום
ומה בדיוק קורה מעל קוד 12 ???
האם ערך צבור אינו תקף לנסיעות מעל קוד 12 ולא יהיה תקף גם בעתיד ?

כל פעם אני מגלה עוד ועוד ועוד... בלופים ורמאויות בכרטיס ההזוי בזוי הזה שנקרא רב-קו.

אם כבר יש ערך צבור, אז למה ומדוע שלא יהיה תקף לכל קווי האוטובוס בכל הארץ ולכל מפעילי התח"צ ולכל קודי המחיר כולל אילת וכולל כל מקום אחר בארץ שמונהגים בו או יונהגו בו בעתיד מחירים מוזלים או יקרים ? האם ערך צבור לא אמור לאפשר נסיעה חופשית בכל קווי התח"צ בארץ וללא יוצא מן הכלל בהתאם ליתרה הפנויה בכרטיס ???

למעשה אתה אומר שאם אני מטעין את כרטיס הרב-קו בערך צבור בסכום של 500 ש"ח (הסכום הוא לצורך המחשה בלבד), אני לא אוכל להשמש בערך הצבור לנסיעות בינעירוניות שמחיר הנסיעה בהן הוא מתחת ל-500 ש"ח למרות שהיתרה בכרטיס מאפשרת לי זאת.

למה ומדוע הביזיון הזה ???
 
לפי מה שרואים בשטח זה ככה

ומה בדיוק קורה מעל קוד 12 ???
האם ערך צבור אינו תקף לנסיעות מעל קוד 12 ולא יהיה תקף גם בעתיד ?

כל פעם אני מגלה עוד ועוד ועוד... בלופים ורמאויות בכרטיס ההזוי בזוי הזה שנקרא רב-קו.

אם כבר יש ערך צבור, אז למה ומדוע שלא יהיה תקף לכל קווי האוטובוס בכל הארץ ולכל מפעילי התח"צ ולכל קודי המחיר כולל אילת וכולל כל מקום אחר בארץ שמונהגים בו או יונהגו בו בעתיד מחירים מוזלים או יקרים ? האם ערך צבור לא אמור לאפשר נסיעה חופשית בכל קווי התח"צ בארץ וללא יוצא מן הכלל בהתאם ליתרה הפנויה בכרטיס ???

למעשה אתה אומר שאם אני מטעין את כרטיס הרב-קו בערך צבור בסכום של 500 ש"ח (הסכום הוא לצורך המחשה בלבד), אני לא אוכל להשמש בערך הצבור לנסיעות בינעירוניות שמחיר הנסיעה בהן הוא מתחת ל-500 ש"ח למרות שהיתרה בכרטיס מאפשרת לי זאת.

למה ומדוע הביזיון הזה ???
לפי מה שרואים בשטח זה ככה
אני רק קורא את המצב הקיים, לדוגמא מטרופולין דרום, עד קוד 12 יש ערך צבור, מעל קוד 12 ממשיכים עם כרטיסיית שתי נסיעות.

שים לב שגם עד היום בכרטיסי הנייר והכרטיסייות נייר היה הבדל
עד קוד 12 כרטיסיות רגילות של 5 ומעלה נסיעות
מעל זה היו כרטיסיות שתי נסיעות וכרטיסי הלוך ושוב.
 

25306yosef

New member
אבל הערך הצבור לא אמור היה לאפשר גם

לפי מה שרואים בשטח זה ככה
אני רק קורא את המצב הקיים, לדוגמא מטרופולין דרום, עד קוד 12 יש ערך צבור, מעל קוד 12 ממשיכים עם כרטיסיית שתי נסיעות.

שים לב שגם עד היום בכרטיסי הנייר והכרטיסייות נייר היה הבדל
עד קוד 12 כרטיסיות רגילות של 5 ומעלה נסיעות
מעל זה היו כרטיסיות שתי נסיעות וכרטיסי הלוך ושוב.
אבל הערך הצבור לא אמור היה לאפשר גם
נסיעה בכל קו בינעירוני מעל קוד 12 בהתאם ליתרה הפנויה בכרטיס ?
 
צריך לברר במשרד התחבורה

אבל הערך הצבור לא אמור היה לאפשר גם
נסיעה בכל קו בינעירוני מעל קוד 12 בהתאם ליתרה הפנויה בכרטיס ?
צריך לברר במשרד התחבורה
יתכן שהמצב כרגע במטרופולין דרום הוא רק שלב ביניים.
ויתכן שזה מתוכנן ככה לעתיד.
 

olli3

New member
מנהל
לא ויש הסבר מאד פשוט לכך.

אבל הערך הצבור לא אמור היה לאפשר גם
נסיעה בכל קו בינעירוני מעל קוד 12 בהתאם ליתרה הפנויה בכרטיס ?
לא ויש הסבר מאד פשוט לכך.
כרטיסיה עד קוד 12 מקנה הנחה של 20%, כרטיסיה מקוד 13 ומעלה היא כרטיסיית שתי נסיעות בהנחה של 15%.

כשאתה טוען את הרב קו שלך ב100 ש"ח של ערך צבור, אתה מקבל תוספת של 25%, קרי אתה מקבל עוד 25 ש"ח. כשאתה טוען את הרב קו ב50 ש"ח, אתה מקבל תוספת של 12.50 ש"ח שהם יחדיו 62.50 ש"ח. התוספת הזאת מגלמת בדיוק מופתי את ההנחה של 20% ברכישת כרטיסיות עד קוד 12.

אתן לך דוגמא:

נסיעה בודדת בחיפה עומדת כיום על 6.90 ש"ח. כרטיסיה לקוד נסיעה זה עומדת על 55.20 ש"ח. בכרטיסיה יש 10 נסיעות.

ניקח את סכום התשלום על הכרטיסיה ונחלק אותו במחיר נסיעה בודדת במזומן. נקבל; 55.20/6.90=8. שזה אומר 10 נסיעות במחיר של 8.

בוא ניקח את המקרה שאתה טוען ערך צבור בסך 50 ש"ח. אתה מקבל בעצם 62.50 ש"ח... בוא נניח שברב קו שלך הייתה יתרה קודמת מטעינה קודמת על סך 6.50 ש"ח. אז יש לנו ברב קו 6.50+62.50 שהם שווים ל69 ש"ח.

אם נחלק את 69 ב10 נסיעות, נקבל שעל כל נסיעה ירד מהערך הצבור 6.90 ש"ח. אבל היי, לא טענו ברב קו 69 ש"ח, אלא רק 50 ש"ח + יתרה שנשארה בכרטיס אבל לא הספיקה לחיוב בקוד הנסיעה...

אפשר לבצע את החישוב גם כך:

נניח ונסיעה בודדת הייתה עולה 6.25 ש"ח. הרי שטעינת רב קו ב50 ש"ח, הייתה מקפיצה אותנו ל62.50 ש"ח. 62.50 לחלק ב6.25 נותן לנו 10 נסיעות. וב12.50 ש"ח התוספת מתחבאות בעצם שתי נסיעות על סך 6.25 כל אחת. משמע ששילמנו מחיר של 8 נסיעות בעבור 10 נסיעות.

אבל מעל קוד 12 מדובר בהנחה של 15%... אז למה שהלקוח יקבל הנחה של 20%?
 

25306yosef

New member


לא ויש הסבר מאד פשוט לכך.
כרטיסיה עד קוד 12 מקנה הנחה של 20%, כרטיסיה מקוד 13 ומעלה היא כרטיסיית שתי נסיעות בהנחה של 15%.

כשאתה טוען את הרב קו שלך ב100 ש"ח של ערך צבור, אתה מקבל תוספת של 25%, קרי אתה מקבל עוד 25 ש"ח. כשאתה טוען את הרב קו ב50 ש"ח, אתה מקבל תוספת של 12.50 ש"ח שהם יחדיו 62.50 ש"ח. התוספת הזאת מגלמת בדיוק מופתי את ההנחה של 20% ברכישת כרטיסיות עד קוד 12.

אתן לך דוגמא:

נסיעה בודדת בחיפה עומדת כיום על 6.90 ש"ח. כרטיסיה לקוד נסיעה זה עומדת על 55.20 ש"ח. בכרטיסיה יש 10 נסיעות.

ניקח את סכום התשלום על הכרטיסיה ונחלק אותו במחיר נסיעה בודדת במזומן. נקבל; 55.20/6.90=8. שזה אומר 10 נסיעות במחיר של 8.

בוא ניקח את המקרה שאתה טוען ערך צבור בסך 50 ש"ח. אתה מקבל בעצם 62.50 ש"ח... בוא נניח שברב קו שלך הייתה יתרה קודמת מטעינה קודמת על סך 6.50 ש"ח. אז יש לנו ברב קו 6.50+62.50 שהם שווים ל69 ש"ח.

אם נחלק את 69 ב10 נסיעות, נקבל שעל כל נסיעה ירד מהערך הצבור 6.90 ש"ח. אבל היי, לא טענו ברב קו 69 ש"ח, אלא רק 50 ש"ח + יתרה שנשארה בכרטיס אבל לא הספיקה לחיוב בקוד הנסיעה...

אפשר לבצע את החישוב גם כך:

נניח ונסיעה בודדת הייתה עולה 6.25 ש"ח. הרי שטעינת רב קו ב50 ש"ח, הייתה מקפיצה אותנו ל62.50 ש"ח. 62.50 לחלק ב6.25 נותן לנו 10 נסיעות. וב12.50 ש"ח התוספת מתחבאות בעצם שתי נסיעות על סך 6.25 כל אחת. משמע ששילמנו מחיר של 8 נסיעות בעבור 10 נסיעות.

אבל מעל קוד 12 מדובר בהנחה של 15%... אז למה שהלקוח יקבל הנחה של 20%?

 

londonisrael

New member
תודה על ההסבר המפורט, ועדיין

לא ויש הסבר מאד פשוט לכך.
כרטיסיה עד קוד 12 מקנה הנחה של 20%, כרטיסיה מקוד 13 ומעלה היא כרטיסיית שתי נסיעות בהנחה של 15%.

כשאתה טוען את הרב קו שלך ב100 ש"ח של ערך צבור, אתה מקבל תוספת של 25%, קרי אתה מקבל עוד 25 ש"ח. כשאתה טוען את הרב קו ב50 ש"ח, אתה מקבל תוספת של 12.50 ש"ח שהם יחדיו 62.50 ש"ח. התוספת הזאת מגלמת בדיוק מופתי את ההנחה של 20% ברכישת כרטיסיות עד קוד 12.

אתן לך דוגמא:

נסיעה בודדת בחיפה עומדת כיום על 6.90 ש"ח. כרטיסיה לקוד נסיעה זה עומדת על 55.20 ש"ח. בכרטיסיה יש 10 נסיעות.

ניקח את סכום התשלום על הכרטיסיה ונחלק אותו במחיר נסיעה בודדת במזומן. נקבל; 55.20/6.90=8. שזה אומר 10 נסיעות במחיר של 8.

בוא ניקח את המקרה שאתה טוען ערך צבור בסך 50 ש"ח. אתה מקבל בעצם 62.50 ש"ח... בוא נניח שברב קו שלך הייתה יתרה קודמת מטעינה קודמת על סך 6.50 ש"ח. אז יש לנו ברב קו 6.50+62.50 שהם שווים ל69 ש"ח.

אם נחלק את 69 ב10 נסיעות, נקבל שעל כל נסיעה ירד מהערך הצבור 6.90 ש"ח. אבל היי, לא טענו ברב קו 69 ש"ח, אלא רק 50 ש"ח + יתרה שנשארה בכרטיס אבל לא הספיקה לחיוב בקוד הנסיעה...

אפשר לבצע את החישוב גם כך:

נניח ונסיעה בודדת הייתה עולה 6.25 ש"ח. הרי שטעינת רב קו ב50 ש"ח, הייתה מקפיצה אותנו ל62.50 ש"ח. 62.50 לחלק ב6.25 נותן לנו 10 נסיעות. וב12.50 ש"ח התוספת מתחבאות בעצם שתי נסיעות על סך 6.25 כל אחת. משמע ששילמנו מחיר של 8 נסיעות בעבור 10 נסיעות.

אבל מעל קוד 12 מדובר בהנחה של 15%... אז למה שהלקוח יקבל הנחה של 20%?
תודה על ההסבר המפורט, ועדיין
מדוע זה נעשה בצורה כזו, ולא בצורה שגם בנסיעות ארוכות יוכלו לנצל את הערך הצבור:
במקרה של ערך צבור, המערכת מחשבת אוטומטית את סכום ההנחה = עד קוד 12 20 אחוז ומעל קוד 12 15 אחוז, ומורידה אותו מסכום הנסיעה הבודדת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה