חלופת קו 39 דן מ-8 בערב דרך משה דיין

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
בוא לא נגזים. 11 לא היה קו רפאים.

הוא תמיד היה קו רפאים
יכול להיות שבשבילך 20 אנשים בשעות הלחץ נקרא הרבה. ולא זכור לי שם נהג בשם אוסקר גולדמן, אוסקר גודמן זה לא מסטיב אוסטין בכלל?
בוא לא נגזים. 11 לא היה קו רפאים.
הייתי נוסע בו לפעמים והוא היה קו שמיש ביותר שבהחלט היו לו נוסעים.
הוא אמנם לא היה מפוצץ ולדעתי גם פחות מלא מקו 39 של היום שאפשר לומר שהחליף אותו, אבל בהחלט לא היה קו רפאים. הבעיה בקו 11 הייתה בעיקר התדירות הבינונית שלו.

ואוסקר (שם בדוי) הוא אכן נהג בדן כבר מעל 20 שנה.
 

droriko

New member
39 וגם 239

בוא לא נגזים. 11 לא היה קו רפאים.
הייתי נוסע בו לפעמים והוא היה קו שמיש ביותר שבהחלט היו לו נוסעים.
הוא אמנם לא היה מפוצץ ולדעתי גם פחות מלא מקו 39 של היום שאפשר לומר שהחליף אותו, אבל בהחלט לא היה קו רפאים. הבעיה בקו 11 הייתה בעיקר התדירות הבינונית שלו.

ואוסקר (שם בדוי) הוא אכן נהג בדן כבר מעל 20 שנה.
39 וגם 239
הבעיה עם קו 11 שלא היה לו יחוד משלו, חוץ מחיבור מיד אליהו לדיזינגוף לא היתה לו שום תועלת כאשר לצידו היה את קו 9. אני אומר לך ממקור ראשון שזה קו שהפסיד כסף.
 

mister K

New member
39 הרבה יותר יעיל מקו 11 הישן.

39 וגם 239
הבעיה עם קו 11 שלא היה לו יחוד משלו, חוץ מחיבור מיד אליהו לדיזינגוף לא היתה לו שום תועלת כאשר לצידו היה את קו 9. אני אומר לך ממקור ראשון שזה קו שהפסיד כסף.
39 הרבה יותר יעיל מקו 11 הישן.
כבר כתבתי פה לא פעם שלדעתי כנוסע, החלפת קו 11 הישן בקו 39 היא שיפור ניכר בשירות.
הגיוני שקו 11 הפסיד כסף, אבל מכאן ועד להגיד שהיה מדובר בקו רפאים המרחק גדול.

כפי שאמרתי, הבעיה הגדולה של 11 הייתה התדירות הבינונית שלו וגם הסיום שלו ברכבת מרכז (כשבקטע דיזנגוף-רכבת מרכז הוא היה מיותר).
מבחינתי, הסיבובים שלו סביב עצמו בביצרון ויד אליהו, הפכו אותו לקו לא אהוב בעיני. הוא היה נוסע על הטייסים, שמאלה דרך השלום, שמאלה משה דיין, ימינה לה גווארדיה, ימינה יגאל אלון, שמאלה יצחק שדה. כיום 39 פשוט נוסע ישר על יצחק שדה ועושה סיבוב קטן דרך בית גיל הזהב, שזה הרבה יותר מהיר. אבל הקטע שמוסיפים לו עכשיו בחלופת הלילה יעכב אותו מאוד (זו גם תוספת של עוד שני רמזורים + רמזור שלישי בפניה ימינה מהורודצקי לשלום/שמאלה מהשלום להורודצקי שעומדים בו יותר מאשר בנסיעה ישר על השלום).
 
טעון לא נכון

הוא תמיד היה קו רפאים
יכול להיות שבשבילך 20 אנשים בשעות הלחץ נקרא הרבה. ולא זכור לי שם נהג בשם אוסקר גולדמן, אוסקר גודמן זה לא מסטיב אוסטין בכלל?
טעון לא נכון
אני עבדתי בקו 11 שהיה יוצא עוד משלמה המלך ונוסע דרך שד חן עבדתי בקו 11 שנסע מוינטר לרכבת אני עדיין עובד בקו 11 מידי פעם במסלול היום
נכון להיום הוא קו רפאים אבל במסלולים הקודמים הוא תמיד היה עמוס הן משלמה המלך והן מהרכבת בגלל איכילוב דיזנגוף סנטר לכיוון שכונות המזרח
אוסקר גולדמן זהו כינוי נכון מסטיב אוסטין אבל אני נהג בדן כבר 24 שנה ואני יודע על מה אני מדבר וגם מי מגיב
 

droriko

New member
ב-10 שנים בדן הוא מעולם לא היה עמוס

טעון לא נכון
אני עבדתי בקו 11 שהיה יוצא עוד משלמה המלך ונוסע דרך שד חן עבדתי בקו 11 שנסע מוינטר לרכבת אני עדיין עובד בקו 11 מידי פעם במסלול היום
נכון להיום הוא קו רפאים אבל במסלולים הקודמים הוא תמיד היה עמוס הן משלמה המלך והן מהרכבת בגלל איכילוב דיזנגוף סנטר לכיוון שכונות המזרח
אוסקר גולדמן זהו כינוי נכון מסטיב אוסטין אבל אני נהג בדן כבר 24 שנה ואני יודע על מה אני מדבר וגם מי מגיב
ב-10 שנים בדן הוא מעולם לא היה עמוס
מקסימום מלא בישיבה,וגם בשעות הלחץ וגם זה לא תמיד
 

droriko

New member
בוא נגיד

ב-10 שנים בדן הוא מעולם לא היה עמוס
מקסימום מלא בישיבה,וגם בשעות הלחץ וגם זה לא תמיד
בוא נגיד
ש-67 של אותה תקופה חיכו לו בתחנה של כיכר פרדס יותר נוסעים מכל נוסעים שקו 11 עשה בתור
 

mister K

New member
אוסקר, גם לדעתי קו 29 מיותר במערכת.

קו 11 מעולם לא היה קו רפאים
עבדתי כמה שנים לסרוגין קו 11 היה יעיל ושרת אוכלוסיה משכונות המזרח לכיוון תל אביב וגם תלמידי בית ספר ביטולו היה טיפשי ביותר וכרגע קו 29 המחודש מנסה לתקן עיוות למרות שעות ההפעלה הלא הגיוניות שלו בהתחלה
אוסקר, גם לדעתי קו 29 מיותר במערכת.
קודם כל, לקו שפועל פעם בשעה בין 9:00 ל-16:00 אין זכות קיום במערכת מתקדמת. גם תלמידי בית ספר לא ייסעו בו כי הוא כלל לא פועל בשעות שהם נוסעים לבית הספר.
שנית, הקו הזה נועד לענות על מענה ספיציפי וצר מאוד של כמה אנשים ברחוב מסוים, שאין להם ברירה כי בסופו של דבר קו 9 לא עובר שם כפי שתוכנן בהתחלה. הוא לא בא לתת מענה לציבור הרחב ובוודאי שלא להיות חלק ממערכת שמושכת אנשים לנסוע בתח"צ.
אני לא צופה לו הצלחה וגם לא לחלופת הלילה של 39 שרק תמרר את החיים לנוסעים בקו, שגם כך פועל בתדירות גרועה בשעות הערב.
באמת שאני כבר מיואש מכל השינויים האלה ועל זה בדיוק כתב מבקר המדינה.
 
מתחילים ממשהו

אוסקר, גם לדעתי קו 29 מיותר במערכת.
קודם כל, לקו שפועל פעם בשעה בין 9:00 ל-16:00 אין זכות קיום במערכת מתקדמת. גם תלמידי בית ספר לא ייסעו בו כי הוא כלל לא פועל בשעות שהם נוסעים לבית הספר.
שנית, הקו הזה נועד לענות על מענה ספיציפי וצר מאוד של כמה אנשים ברחוב מסוים, שאין להם ברירה כי בסופו של דבר קו 9 לא עובר שם כפי שתוכנן בהתחלה. הוא לא בא לתת מענה לציבור הרחב ובוודאי שלא להיות חלק ממערכת שמושכת אנשים לנסוע בתח"צ.
אני לא צופה לו הצלחה וגם לא לחלופת הלילה של 39 שרק תמרר את החיים לנוסעים בקו, שגם כך פועל בתדירות גרועה בשעות הערב.
באמת שאני כבר מיואש מכל השינויים האלה ועל זה בדיוק כתב מבקר המדינה.
מתחילים ממשהו
להזכירך קו 402 היה מיועד לאחר הצהריים להפעלה אחר כך התחיל ב 1030 בבוקר ואתה יודע מי היה הנהג ותראה היום
זמן וסבלנות והוא יהיה כל היום לכשיגלו שהו נוסע כמעט כמו 11 הישן תאמין לי הנוסעים ילמדו לנסוע איתו
 

mister K

New member
402 זה סיפור אחר לחלוטין

מתחילים ממשהו
להזכירך קו 402 היה מיועד לאחר הצהריים להפעלה אחר כך התחיל ב 1030 בבוקר ואתה יודע מי היה הנהג ותראה היום
זמן וסבלנות והוא יהיה כל היום לכשיגלו שהו נוסע כמעט כמו 11 הישן תאמין לי הנוסעים ילמדו לנסוע איתו
402 זה סיפור אחר לחלוטין
שם היה ברור שיהיה לקו ביקוש.
לעומת זאת, אני לא רואה איפה בכלל יכול להיות ביקוש לקו 29, למעט בקטע מסוים מאוד במשה דיין שלשמו הוא נפתח. זה לא מספיק בשביל להצדיק קו.
כל שאר חלקי המסלול שלו כבר מכוסים על ידי קו 9 וקו 56. הוא אפילו לא מגיע לדיזינגוף כמו 11 הישן כי גם הקטע הזה כבר מכוסה על ידי 39. פשוט קו לשום מקום שסביר שנפתח בעקבות בקשה או דרישה ספיציפית של ציבור מצומצם מאוד.
פתיחת החלופה המעצבנת של 39 בלילה שעוברת בדיוק באותו קטע נסיעה באותו יום בו נפתח 29, יותר ממרמזת על כך.

זה מהשינויים שנוצרו כדי לייעד את התח"צ רק למי שאין לו ברירה ולא באמת לחשוב מערכתית כדי למשוך עוד נוסעים. לא פלא שציבור גדול בתל אביב כבר מיואש לגמרי ודורש (בטיפשותו יש לומר) עוד מוניות שרות במקום האוטובוסים. בדיוק דיברתי על זה השבוע עם 7622 והוא הסכים איתי...
 

mister K

New member
וגם מי שמתאים לו לא יחכה לקו שפועל פעם בשעה.

402 זה סיפור אחר לחלוטין
שם היה ברור שיהיה לקו ביקוש.
לעומת זאת, אני לא רואה איפה בכלל יכול להיות ביקוש לקו 29, למעט בקטע מסוים מאוד במשה דיין שלשמו הוא נפתח. זה לא מספיק בשביל להצדיק קו.
כל שאר חלקי המסלול שלו כבר מכוסים על ידי קו 9 וקו 56. הוא אפילו לא מגיע לדיזינגוף כמו 11 הישן כי גם הקטע הזה כבר מכוסה על ידי 39. פשוט קו לשום מקום שסביר שנפתח בעקבות בקשה או דרישה ספיציפית של ציבור מצומצם מאוד.
פתיחת החלופה המעצבנת של 39 בלילה שעוברת בדיוק באותו קטע נסיעה באותו יום בו נפתח 29, יותר ממרמזת על כך.

זה מהשינויים שנוצרו כדי לייעד את התח"צ רק למי שאין לו ברירה ולא באמת לחשוב מערכתית כדי למשוך עוד נוסעים. לא פלא שציבור גדול בתל אביב כבר מיואש לגמרי ודורש (בטיפשותו יש לומר) עוד מוניות שרות במקום האוטובוסים. בדיוק דיברתי על זה השבוע עם 7622 והוא הסכים איתי...
וגם מי שמתאים לו לא יחכה לקו שפועל פעם בשעה.
 

guyweiss

New member
לא רק זה, הדבר עומד (וזו לא הדוגמא היחידה)

402 זה סיפור אחר לחלוטין
שם היה ברור שיהיה לקו ביקוש.
לעומת זאת, אני לא רואה איפה בכלל יכול להיות ביקוש לקו 29, למעט בקטע מסוים מאוד במשה דיין שלשמו הוא נפתח. זה לא מספיק בשביל להצדיק קו.
כל שאר חלקי המסלול שלו כבר מכוסים על ידי קו 9 וקו 56. הוא אפילו לא מגיע לדיזינגוף כמו 11 הישן כי גם הקטע הזה כבר מכוסה על ידי 39. פשוט קו לשום מקום שסביר שנפתח בעקבות בקשה או דרישה ספיציפית של ציבור מצומצם מאוד.
פתיחת החלופה המעצבנת של 39 בלילה שעוברת בדיוק באותו קטע נסיעה באותו יום בו נפתח 29, יותר ממרמזת על כך.

זה מהשינויים שנוצרו כדי לייעד את התח"צ רק למי שאין לו ברירה ולא באמת לחשוב מערכתית כדי למשוך עוד נוסעים. לא פלא שציבור גדול בתל אביב כבר מיואש לגמרי ודורש (בטיפשותו יש לומר) עוד מוניות שרות במקום האוטובוסים. בדיוק דיברתי על זה השבוע עם 7622 והוא הסכים איתי...
לא רק זה, הדבר עומד (וזו לא הדוגמא היחידה)
בסתירה מוחלטת ליעדי הרפורמה (צמצום קווים, חלופות).
מאז כל התיקונים נוספו כל מיני קווים קיקיוניים עם תדירות מחפירה (134, 135, 220, 235, 29) במקום לתגבר ו/או לשנות מסלולים ליעילים יותר.
 

mister K

New member
ממש כאילו רוצים שהמערכת תישאר פרימיטיבית

לא רק זה, הדבר עומד (וזו לא הדוגמא היחידה)
בסתירה מוחלטת ליעדי הרפורמה (צמצום קווים, חלופות).
מאז כל התיקונים נוספו כל מיני קווים קיקיוניים עם תדירות מחפירה (134, 135, 220, 235, 29) במקום לתגבר ו/או לשנות מסלולים ליעילים יותר.
ממש כאילו רוצים שהמערכת תישאר פרימיטיבית
פשוט חזרו לשיטה הישנה: פתרונות נקודתיים מוגבלים בשעות ובתדירות בשביל אלה שגם כך נוסעים בתח"צ ואין להם ברירה, על חשבון קווים עורקיים מהירים ותדירים שמטרתם למשוך אנשים לתח"צ מבחירה.
זהו סדר העדיפויות. אם ברפורמה עלה איזשהו ניצוץ של תקווה, הוא מראש נידון לכישלון ברגע שהוחלט שלא מוסיפים נסיעות. פעימות התיקון שלמעשה נמשכות עד היום מסמנות סופית את החזרה לעקרונות הישנים ומראות ששום דבר לא השתנה.
הציבור פשוט מיואש ובצדק כי לא כך מושכים אנשים שיש להם ברירה, לעזוב את הרכב הפרטי ולנסוע בתח"צ. הסקרים האחרונים וכן דו"ח מבקר המדינה מדברים בעד עצמם, אבל פשוט נראה שאף אחד לא באמת רוצה לשפר.
 

orchilit

New member
סיכמת את זה יפה


ממש כאילו רוצים שהמערכת תישאר פרימיטיבית
פשוט חזרו לשיטה הישנה: פתרונות נקודתיים מוגבלים בשעות ובתדירות בשביל אלה שגם כך נוסעים בתח"צ ואין להם ברירה, על חשבון קווים עורקיים מהירים ותדירים שמטרתם למשוך אנשים לתח"צ מבחירה.
זהו סדר העדיפויות. אם ברפורמה עלה איזשהו ניצוץ של תקווה, הוא מראש נידון לכישלון ברגע שהוחלט שלא מוסיפים נסיעות. פעימות התיקון שלמעשה נמשכות עד היום מסמנות סופית את החזרה לעקרונות הישנים ומראות ששום דבר לא השתנה.
הציבור פשוט מיואש ובצדק כי לא כך מושכים אנשים שיש להם ברירה, לעזוב את הרכב הפרטי ולנסוע בתח"צ. הסקרים האחרונים וכן דו"ח מבקר המדינה מדברים בעד עצמם, אבל פשוט נראה שאף אחד לא באמת רוצה לשפר.
סיכמת את זה יפה
 

אוהד11

New member


ממש כאילו רוצים שהמערכת תישאר פרימיטיבית
פשוט חזרו לשיטה הישנה: פתרונות נקודתיים מוגבלים בשעות ובתדירות בשביל אלה שגם כך נוסעים בתח"צ ואין להם ברירה, על חשבון קווים עורקיים מהירים ותדירים שמטרתם למשוך אנשים לתח"צ מבחירה.
זהו סדר העדיפויות. אם ברפורמה עלה איזשהו ניצוץ של תקווה, הוא מראש נידון לכישלון ברגע שהוחלט שלא מוסיפים נסיעות. פעימות התיקון שלמעשה נמשכות עד היום מסמנות סופית את החזרה לעקרונות הישנים ומראות ששום דבר לא השתנה.
הציבור פשוט מיואש ובצדק כי לא כך מושכים אנשים שיש להם ברירה, לעזוב את הרכב הפרטי ולנסוע בתח"צ. הסקרים האחרונים וכן דו"ח מבקר המדינה מדברים בעד עצמם, אבל פשוט נראה שאף אחד לא באמת רוצה לשפר.
 

alantan

New member


ממש כאילו רוצים שהמערכת תישאר פרימיטיבית
פשוט חזרו לשיטה הישנה: פתרונות נקודתיים מוגבלים בשעות ובתדירות בשביל אלה שגם כך נוסעים בתח"צ ואין להם ברירה, על חשבון קווים עורקיים מהירים ותדירים שמטרתם למשוך אנשים לתח"צ מבחירה.
זהו סדר העדיפויות. אם ברפורמה עלה איזשהו ניצוץ של תקווה, הוא מראש נידון לכישלון ברגע שהוחלט שלא מוסיפים נסיעות. פעימות התיקון שלמעשה נמשכות עד היום מסמנות סופית את החזרה לעקרונות הישנים ומראות ששום דבר לא השתנה.
הציבור פשוט מיואש ובצדק כי לא כך מושכים אנשים שיש להם ברירה, לעזוב את הרכב הפרטי ולנסוע בתח"צ. הסקרים האחרונים וכן דו"ח מבקר המדינה מדברים בעד עצמם, אבל פשוט נראה שאף אחד לא באמת רוצה לשפר.
 

olli3

New member
מנהל
קו 29 הוא קו לקשישים שצריכים את איכילוב.

402 זה סיפור אחר לחלוטין
שם היה ברור שיהיה לקו ביקוש.
לעומת זאת, אני לא רואה איפה בכלל יכול להיות ביקוש לקו 29, למעט בקטע מסוים מאוד במשה דיין שלשמו הוא נפתח. זה לא מספיק בשביל להצדיק קו.
כל שאר חלקי המסלול שלו כבר מכוסים על ידי קו 9 וקו 56. הוא אפילו לא מגיע לדיזינגוף כמו 11 הישן כי גם הקטע הזה כבר מכוסה על ידי 39. פשוט קו לשום מקום שסביר שנפתח בעקבות בקשה או דרישה ספיציפית של ציבור מצומצם מאוד.
פתיחת החלופה המעצבנת של 39 בלילה שעוברת בדיוק באותו קטע נסיעה באותו יום בו נפתח 29, יותר ממרמזת על כך.

זה מהשינויים שנוצרו כדי לייעד את התח"צ רק למי שאין לו ברירה ולא באמת לחשוב מערכתית כדי למשוך עוד נוסעים. לא פלא שציבור גדול בתל אביב כבר מיואש לגמרי ודורש (בטיפשותו יש לומר) עוד מוניות שרות במקום האוטובוסים. בדיוק דיברתי על זה השבוע עם 7622 והוא הסכים איתי...
קו 29 הוא קו לקשישים שצריכים את איכילוב.
זה הדבר היחיד שעלה לי כמשהו שחסר, כולל שעות הפעילות הלא שימושיות ליוממים כאלו ואחרים, כולל תלמידים.

יש הרבה קשישים שסיבובי באוטובוס עושים להם לא טוב, החלפות גם לא. לכן אני חושב שמדובר בקו שבא לשרת קשישים שכעת אין להם חיבור בין מקום מגוריהם אל בית החולים איכילוב.
 

hai001

New member
לדעתי שיארכו את השעות הפעילות של קו 29

קו 29 הוא קו לקשישים שצריכים את איכילוב.
זה הדבר היחיד שעלה לי כמשהו שחסר, כולל שעות הפעילות הלא שימושיות ליוממים כאלו ואחרים, כולל תלמידים.

יש הרבה קשישים שסיבובי באוטובוס עושים להם לא טוב, החלפות גם לא. לכן אני חושב שמדובר בקו שבא לשרת קשישים שכעת אין להם חיבור בין מקום מגוריהם אל בית החולים איכילוב.
לדעתי שיארכו את השעות הפעילות של קו 29
שיעשו מ07:00 עד 19:00 אפילו כל חצי שעה ולא מ09:00 עד 16:00 קו 29 חדש יהיה קו רפאים כי יש הרבה קווים יותר מהירים ויעילים ממנו, גם המסלול הישן שלו בזמנו שהיה מרכבת מרכז לקרית חינוך דרך סיי אנד סאן היה קו רפאים חוץ מתלמידי תיכון חדש וסטודנטים בשעות העומס שממלאים אותו
 

olli3

New member
מנהל
יש עדיין תחנה של קו 29 בתל ברוך

לדעתי שיארכו את השעות הפעילות של קו 29
שיעשו מ07:00 עד 19:00 אפילו כל חצי שעה ולא מ09:00 עד 16:00 קו 29 חדש יהיה קו רפאים כי יש הרבה קווים יותר מהירים ויעילים ממנו, גם המסלול הישן שלו בזמנו שהיה מרכבת מרכז לקרית חינוך דרך סיי אנד סאן היה קו רפאים חוץ מתלמידי תיכון חדש וסטודנטים בשעות העומס שממלאים אותו
יש עדיין תחנה של קו 29 בתל ברוך
ממש בכביש הגישה שמוביל לחוף תל ברוך. יש עמוד תחנה עם דגל שבו קיים המספר 29.
 

hai001

New member
חחח עדיין לא הורידו את התחנה שלו מאז הרפורמה

יש עדיין תחנה של קו 29 בתל ברוך
ממש בכביש הגישה שמוביל לחוף תל ברוך. יש עמוד תחנה עם דגל שבו קיים המספר 29.
חחח עדיין לא הורידו את התחנה שלו מאז הרפורמה
גם ככה המסלול שלו הישן היה חסר תועלת
 

guyweiss

New member
ואם זה באמת עניין של לחץ תושבי השכונות

קו 29 מוינטר לרכבת מרכז
מסלול הקו: וינטר, הטייסים, דרך השלום, שמאלה משה דיין, ימינה יצחק שדה, קרליבך, אבן גבירול, דוד המלך, וייצמן, ארלוזרוב, רכבת מרכז.
תדירות: לפחות לפי מה שרשום כרגע, כל שעה עגולה בין 9:00 ל-16:00. עלוב למדי...

לא ברור מה העיקרון הזה אבל יש לי השערה כלשהי...
כנראה תושבי שכונת ביצרון צעקו שאין להם קישור תח"צי הולם (מה שנכון), אבל הצעקות שלהם היו חלשות מאלו של תושבי תל חיים.
לכן לא מחזירים את קו 9 למסלול ההגיוני שיועד לו ברפורמה (מה שהיה פותר את כל הבעיה) ובמקום זה פותחים קו חדש בתדירות איומה שסביר שלא ייסע מלא וגם מסרבלים את 39 בלילה לרעת הנוסעים בו. אבל העיקר שכולם מרוצים...
ואם זה באמת עניין של לחץ תושבי השכונות
זה אבסורד. המרחק בין מרכז שכונת ביצרון זהה לרחובות דרך השלום ויצחק שדה. דווקא שכונת ביצרון מקבלת אחלה קישור, שכל הרחובות שמקיפים את השכונה (משה דיין, יצחק שדה, יגאל אלון ודרך השלום) מקושרים למרכז תל אביב.
קו 279 הוא קו מצוין. 29 לא.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה