חלופת קו 39 דן מ-8 בערב דרך משה דיין

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
נו, אז הוא חוזר בדיוק לאותה הנקודה.

הוא לא חוזר לאותה נקודה, אבל הקטע המפגר הוא
שהוא יגיע למשה דיין/הורודצקי (יצחק שדה) ,שמאלה להורודצקי, ימינה דרך השלום, ימינה הטייסים, ימינה לה גארדיה, ימינה לדרך משה דיין והופ'לה! חזרנו לצומת משה דיין/הורודצקי! (וגם הפוך!)
נו, אז הוא חוזר בדיוק לאותה הנקודה.
כתבת בדיוק את מה שאני כתבתי.

כמי שנוסע לפעמים בערב בקו 39, אני אומר שזה יהיה שינוי מאיט ומעצבן ביותר.
לא חסרים לקו הזה נוסעים מרמת גן וגבעתיים לתל אביב גם בשעות הערב שיתעכבו עכשיו. לעומת זאת, בסיבוב המטופש הזה אני בספק אם יעלו נוסעים בשעות האלו.
 

orchilit

New member
אה, לא הבנתי את כוונתך


נו, אז הוא חוזר בדיוק לאותה הנקודה.
כתבת בדיוק את מה שאני כתבתי.

כמי שנוסע לפעמים בערב בקו 39, אני אומר שזה יהיה שינוי מאיט ומעצבן ביותר.
לא חסרים לקו הזה נוסעים מרמת גן וגבעתיים לתל אביב גם בשעות הערב שיתעכבו עכשיו. לעומת זאת, בסיבוב המטופש הזה אני בספק אם יעלו נוסעים בשעות האלו.
אה, לא הבנתי את כוונתך

אתה התכוונת לסיבוב הורודצקי-דרך השלום-טייסים-לה גארדיה-יצחק שדה, כמובן. אכן צודק
 

guyweiss

New member
אחד הסיבובים המטופשים. ספגטי אחד גדול

שינוי מפגר לחלוטין!
למה לסרבל קו כל כך טוב כמו 39?! מה בדיוק נותן הסיבוב הזה?
אם רוצים שיהיה תחליף לקו 23 בקטע הזה בלילה, אז אפשר להעביר את הקו בדרך השלום ומשה דיין ושיפנה ימינה ליצחק שדה. זה אפילו יהיה יותר מהיר מהקו הרגיל.
אבל להחזיר אותו דרך הורודצקי בשביל שיסתובב סביב עצמו ויחזור שוב לאותה הצומת מהכיוון השני?! למה?!

הקו שפעל משם בעבר בלילה היה קו 30, אבל הוא לא עשה סיבובים סביב עצמו אלא נסע ישר על משה דיין מלה גווארדיה, ימינה דרך השלום וזהו. לא סיבוב כזה מטופש כמו שיהיה ל-39 עכשיו.
אני כבר מתאר לעצמי את האנשים שיחכו לו בתחנה בשלום/יצחק רבין אחרי 20:00 ויראו אותו פתאום פונה לצד השני בשביל להסתובב סביב עצמו ולקחת 0 נוסעים מהתחנות החדשות שלו...
אחד הסיבובים המטופשים. ספגטי אחד גדול
 

mister K

New member
אי העברת 9 במשה דיין לכל אורכו בגלל בכיינים

מה הוביל אותם לעשות את השינוי הזה?
אי העברת 9 במשה דיין לכל אורכו בגלל בכיינים
זה מה שיצר את תלונות תושבי אזור ביצרון (אני משער לפחות) שבלילה אין להם שם שום תח"צ.
אם לא היו נכנעים לבכיינים והקומבינטורים מתל חיים וקו 9 היה נוסע דרך משה דיין ועזריאלי כמו שצריך, אז לא היו עושים את כל השינויים המפגרים האלה עכשיו ולא היו הורסים את 39 בלילה.

טעות גוררת טעות, חלמאות גוררת חלמאות ואין מושיע מרמת האיוולת!
 

orchilit

New member
פשוט מדהים , רק יצא דו"ח המבקר ודיבר על זה

אי העברת 9 במשה דיין לכל אורכו בגלל בכיינים
זה מה שיצר את תלונות תושבי אזור ביצרון (אני משער לפחות) שבלילה אין להם שם שום תח"צ.
אם לא היו נכנעים לבכיינים והקומבינטורים מתל חיים וקו 9 היה נוסע דרך משה דיין ועזריאלי כמו שצריך, אז לא היו עושים את כל השינויים המפגרים האלה עכשיו ולא היו הורסים את 39 בלילה.

טעות גוררת טעות, חלמאות גוררת חלמאות ואין מושיע מרמת האיוולת!
פשוט מדהים , רק יצא דו"ח המבקר ודיבר על זה
שמחזירים קווים וכו', וממשיכים לזרוק מלח מול העיניים שלו !
"קו 29", "חלופת קו 39".....
 

droriko

New member
ממתי סופרים פה את מבקר המדינה?

פשוט מדהים , רק יצא דו"ח המבקר ודיבר על זה
שמחזירים קווים וכו', וממשיכים לזרוק מלח מול העיניים שלו !
"קו 29", "חלופת קו 39".....
ממתי סופרים פה את מבקר המדינה?
 

mister K

New member
וכמו שאתה רואה, אף אחד לא שם על המבקר!

פשוט מדהים , רק יצא דו"ח המבקר ודיבר על זה
שמחזירים קווים וכו', וממשיכים לזרוק מלח מול העיניים שלו !
"קו 29", "חלופת קו 39".....
וכמו שאתה רואה, אף אחד לא שם על המבקר!
עובדה שבאותו יום בו מתפרסם דו"ח המבקר, מתפרסמים עוד שינויים מטומטמים בדיוק מהסוג שנגדם הדו"ח יוצא!!! אין יותר איוולת מזה.
 
יש לי רעיון יותר פשוט איך להחליף את 23 בלילה:

שינוי מפגר לחלוטין!
למה לסרבל קו כל כך טוב כמו 39?! מה בדיוק נותן הסיבוב הזה?
אם רוצים שיהיה תחליף לקו 23 בקטע הזה בלילה, אז אפשר להעביר את הקו בדרך השלום ומשה דיין ושיפנה ימינה ליצחק שדה. זה אפילו יהיה יותר מהיר מהקו הרגיל.
אבל להחזיר אותו דרך הורודצקי בשביל שיסתובב סביב עצמו ויחזור שוב לאותה הצומת מהכיוון השני?! למה?!

הקו שפעל משם בעבר בלילה היה קו 30, אבל הוא לא עשה סיבובים סביב עצמו אלא נסע ישר על משה דיין מלה גווארדיה, ימינה דרך השלום וזהו. לא סיבוב כזה מטופש כמו שיהיה ל-39 עכשיו.
אני כבר מתאר לעצמי את האנשים שיחכו לו בתחנה בשלום/יצחק רבין אחרי 20:00 ויראו אותו פתאום פונה לצד השני בשביל להסתובב סביב עצמו ולקחת 0 נוסעים מהתחנות החדשות שלו...
יש לי רעיון יותר פשוט איך להחליף את 23 בלילה:
פאקינג להפעיל את 23 בלילה!!!
 

mister K

New member
קו 29 מוינטר לרכבת מרכז

חלופת קו 39 דן מ-8 בערב דרך משה דיין
במקום לנסוע בדרך השלום בין דרך רבין להורודצקי, הקו יעשה סיבוב בדרך השלום, משה דיין והורודצקי (זה מזכיר לי משהו אגב.... לא הייתה חלופה כזו של קו 31/33 או שקר כלשהו כזה לפני הרפורמה?)
לפי אתר דן, זה יתבצע החל מהנסיעות של שעה שמונה. חבל בהזדמנות זו, לא מפעילים את הקו במוצ"ש.
קו 29 מוינטר לרכבת מרכז
מסלול הקו: וינטר, הטייסים, דרך השלום, שמאלה משה דיין, ימינה יצחק שדה, קרליבך, אבן גבירול, דוד המלך, וייצמן, ארלוזרוב, רכבת מרכז.
תדירות: לפחות לפי מה שרשום כרגע, כל שעה עגולה בין 9:00 ל-16:00. עלוב למדי...

לא ברור מה העיקרון הזה אבל יש לי השערה כלשהי...
כנראה תושבי שכונת ביצרון צעקו שאין להם קישור תח"צי הולם (מה שנכון), אבל הצעקות שלהם היו חלשות מאלו של תושבי תל חיים.
לכן לא מחזירים את קו 9 למסלול ההגיוני שיועד לו ברפורמה (מה שהיה פותר את כל הבעיה) ובמקום זה פותחים קו חדש בתדירות איומה שסביר שלא ייסע מלא וגם מסרבלים את 39 בלילה לרעת הנוסעים בו. אבל העיקר שכולם מרוצים...
 

droriko

New member
קו 11

קו 29 מוינטר לרכבת מרכז
מסלול הקו: וינטר, הטייסים, דרך השלום, שמאלה משה דיין, ימינה יצחק שדה, קרליבך, אבן גבירול, דוד המלך, וייצמן, ארלוזרוב, רכבת מרכז.
תדירות: לפחות לפי מה שרשום כרגע, כל שעה עגולה בין 9:00 ל-16:00. עלוב למדי...

לא ברור מה העיקרון הזה אבל יש לי השערה כלשהי...
כנראה תושבי שכונת ביצרון צעקו שאין להם קישור תח"צי הולם (מה שנכון), אבל הצעקות שלהם היו חלשות מאלו של תושבי תל חיים.
לכן לא מחזירים את קו 9 למסלול ההגיוני שיועד לו ברפורמה (מה שהיה פותר את כל הבעיה) ובמקום זה פותחים קו חדש בתדירות איומה שסביר שלא ייסע מלא וגם מסרבלים את 39 בלילה לרעת הנוסעים בו. אבל העיקר שכולם מרוצים...
קו 11
 

droriko

New member
אכן אכן

אכן, זה פשוט 11 בלי דיזנגוף.
ואם לקו 11 לא היו הרבה נוסעים, אז לקו הזה בכלל לא יהיו נוסעים כי דווקא בקטע הכי מבוקש של 11 הוא לא עובר.
אכן אכן
אם תשים לב זה בדיוק מה שכתבתי למטה
 

guyweiss

New member
לא מבין את המשמעות של הקו הזה

קו 29 מוינטר לרכבת מרכז
מסלול הקו: וינטר, הטייסים, דרך השלום, שמאלה משה דיין, ימינה יצחק שדה, קרליבך, אבן גבירול, דוד המלך, וייצמן, ארלוזרוב, רכבת מרכז.
תדירות: לפחות לפי מה שרשום כרגע, כל שעה עגולה בין 9:00 ל-16:00. עלוב למדי...

לא ברור מה העיקרון הזה אבל יש לי השערה כלשהי...
כנראה תושבי שכונת ביצרון צעקו שאין להם קישור תח"צי הולם (מה שנכון), אבל הצעקות שלהם היו חלשות מאלו של תושבי תל חיים.
לכן לא מחזירים את קו 9 למסלול ההגיוני שיועד לו ברפורמה (מה שהיה פותר את כל הבעיה) ובמקום זה פותחים קו חדש בתדירות איומה שסביר שלא ייסע מלא וגם מסרבלים את 39 בלילה לרעת הנוסעים בו. אבל העיקר שכולם מרוצים...
לא מבין את המשמעות של הקו הזה
הקו זהה ב - 80% לקו 9 (שגם כך חופף ל 239 בדרום מזרח העיר).
הקישור לרכבת מרכז מתבצע כעת, ביעילות, דרך קו 279 החדש.
ועוד תדירות של אחת לשעה. זה הולך להיות קו רפאים קלאסי.
 

droriko

New member
גם כשקראו לו קו 11 הוא היה קו רפאים

לא מבין את המשמעות של הקו הזה
הקו זהה ב - 80% לקו 9 (שגם כך חופף ל 239 בדרום מזרח העיר).
הקישור לרכבת מרכז מתבצע כעת, ביעילות, דרך קו 279 החדש.
ועוד תדירות של אחת לשעה. זה הולך להיות קו רפאים קלאסי.
גם כשקראו לו קו 11 הוא היה קו רפאים
ועכשיו גם הורידו לו את הקטע של דיזינגוף-פרישמן אז הוא בכלל מיותר
 
קו 11 מעולם לא היה קו רפאים

גם כשקראו לו קו 11 הוא היה קו רפאים
ועכשיו גם הורידו לו את הקטע של דיזינגוף-פרישמן אז הוא בכלל מיותר
קו 11 מעולם לא היה קו רפאים
עבדתי כמה שנים לסרוגין קו 11 היה יעיל ושרת אוכלוסיה משכונות המזרח לכיוון תל אביב וגם תלמידי בית ספר ביטולו היה טיפשי ביותר וכרגע קו 29 המחודש מנסה לתקן עיוות למרות שעות ההפעלה הלא הגיוניות שלו בהתחלה
 

droriko

New member
הוא תמיד היה קו רפאים

קו 11 מעולם לא היה קו רפאים
עבדתי כמה שנים לסרוגין קו 11 היה יעיל ושרת אוכלוסיה משכונות המזרח לכיוון תל אביב וגם תלמידי בית ספר ביטולו היה טיפשי ביותר וכרגע קו 29 המחודש מנסה לתקן עיוות למרות שעות ההפעלה הלא הגיוניות שלו בהתחלה
הוא תמיד היה קו רפאים
יכול להיות שבשבילך 20 אנשים בשעות הלחץ נקרא הרבה. ולא זכור לי שם נהג בשם אוסקר גולדמן, אוסקר גודמן זה לא מסטיב אוסטין בכלל?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה