חדש בפייסבוק - תמונות בתוך התגובות

חדש בפייסבוק - תמונות בתוך התגובות

פייסבוק הוסיפו ממש בימים האחרונים תכונה חדשה המאפשרת לשלב תמונות בתוך תגובה לפוסט. את התמונות ניתן להעלות באופן ישיר בתוך התגובה מתוך המחשב/טלפון שלנו ואף להוסיף להן טקסט משלנו.
עד היום היה ניתן לרשום בתגובות רק טקסט כתוב או לצרף "אמוטיקונים" (סמלים גרפיים כמו סמיילי למשל) מתוך רשימה מוגדרת. ניתן היה גם לצרף לינק שיוביל לתמונה או אתר באינטרנט.

כרגיל, התכונה הזו מתווספת בהגדרה לגולשי האתר, כך שבאופן טבעי רק חלק קיבלו אותה בינתיים ובהדרגה היא תגיע לכולם. אם בחלון התגובה של פוסט מסוים מופיע בקצה סמל קטן בצורת מצלמה - זה אומר שהתכונה כבר הגיעה לחשבון זה, וניתן להוסיף תמונה באמצעות הקלקה על סמל זה ובחירת תמונה מהספריות.
 

המלך1452

New member
יששש קיבלתי עכשיו!!!

אמרתי לכם ששוש עובדת בפייסבוק.....

פשוט סמויה.
 
נכון...

לפי דבריו של בוב בולדווין (מהנדס תוכנה בפייסבוק שאחראי על השינוי הזה) כפי שהוא מצוטט במקומות שונים בתקשורת, בשלב ראשון השינוי יחול על חשבונות פרטיים ולא על דפים עסקיים. כמו כן הוא לא יחול בהתחלה באפליקציות של הסלולריים, שם יהיה אמנם ניתן לצפות בתמונות שאחרים יעלו בתגובות, אבל לא להעלות לשם.
 

shoosh2607

Member
מנהל
חשבתי שאם קיבלתי

אז זה תלוי בי ולא בפרופילים שבהם אני מגיבה....
 
אז זהו, שלא...


ברגע שמישהו קיבל את התכונה הזו, זה אומר שאחרים יוכלו לראות אצלו את הסמל של המצלמה (ולהעלות אצלו תמונות בתגובות), ולא שהוא יכול לראות את הסמל אצל כל האחרים...

ולכן, נכון לעכשיו, אנחנו רואים אצל חלק מהאנשים את הסמל הזה ואצל חלק לא. ברגע שכולם יקבלו את התכונה הזו – הסמל של המצלמה יופיע אצל כולם.
 
למעלה