חגיגות הפעלת המטרונית מוקדמות

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
ההשערות שלך טובות כמו שלי

זוהי בדיוק הנקודה שאני מדגיש...
במערך המטרונית לא אמור להיווצר לחץ על מכשירי התיקוף, כי בכל רציף ישנם שלושה מכשירי תיקוף (מינימום).
לעומת זאת, ברק"ל יש לך כניסה אחת שבחרת לעלות בה, שבאופן טבעי יוצרת חיכוך עם העולים והיורדים, יכול להיווצר מצב של תקלה במכשיר התיקוף ואז יגרמו אי-נוחויות לנוסע, כמו כן, ישנה אפשרות כי הרב-קו שלך ריק מנסיעות (קרה לי מספר פעמים) ואתה כבר עלית לרק"ל ועוד ועוד...
דבר נוסף, תופעת הקנסות המרובים שישנה ברק"ל ירושלים אמורה להצטמצם משמעותית במטרונית, כי הרי אתה בתור נוסע במטרונית, יודע בדיוק האם תקפת את הכרטיס או לא.
הטענה שלי עוד לא ראתה את מבחן המציאות, אז נצטרך לחכות ולראות האם הרעיון של המטרונית יותר טוב טוב מהרק"ל...
ההשערות שלך טובות כמו שלי
(בעצם שלי יותר טובות
)

בכל אופן לא הבנתי איך התיקוף, שמתבצע במהלך הנסיעה, מעכב את העלייה והירידה ברק"ל הירושלמית (ובמטרונית לא בוחרים כניסה אחת?). אני לא רואה שום קשר בין הדברים, ואם כבר יש פוטנציאל לעיכוב הוא נמצא במקום שבו התיקוף מתבצע לפני הכניסה ולא במהלך הנסיעה.
 
נראה לי שהתיקוף החיצוני של המטרונית

ההשערות שלך טובות כמו שלי
(בעצם שלי יותר טובות
)

בכל אופן לא הבנתי איך התיקוף, שמתבצע במהלך הנסיעה, מעכב את העלייה והירידה ברק"ל הירושלמית (ובמטרונית לא בוחרים כניסה אחת?). אני לא רואה שום קשר בין הדברים, ואם כבר יש פוטנציאל לעיכוב הוא נמצא במקום שבו התיקוף מתבצע לפני הכניסה ולא במהלך הנסיעה.
נראה לי שהתיקוף החיצוני של המטרונית
עובד כמו הרכבת הרגילה, אתה משלם לפני שאתה עולה לרציף (רכבת) משלם לפני העליה (מטרונית)
העליה לכלי רכב בשני המקרים לא תלוי דלת אחת, ככה שלא מפריע לעליה לרכב ולירידה.

נראה לי ש3 עמדות יספיק בהחלט.
 
ברקל קודם יורדים אחכ עולים ובסוף מתקפים

זוהי בדיוק הנקודה שאני מדגיש...
במערך המטרונית לא אמור להיווצר לחץ על מכשירי התיקוף, כי בכל רציף ישנם שלושה מכשירי תיקוף (מינימום).
לעומת זאת, ברק"ל יש לך כניסה אחת שבחרת לעלות בה, שבאופן טבעי יוצרת חיכוך עם העולים והיורדים, יכול להיווצר מצב של תקלה במכשיר התיקוף ואז יגרמו אי-נוחויות לנוסע, כמו כן, ישנה אפשרות כי הרב-קו שלך ריק מנסיעות (קרה לי מספר פעמים) ואתה כבר עלית לרק"ל ועוד ועוד...
דבר נוסף, תופעת הקנסות המרובים שישנה ברק"ל ירושלים אמורה להצטמצם משמעותית במטרונית, כי הרי אתה בתור נוסע במטרונית, יודע בדיוק האם תקפת את הכרטיס או לא.
הטענה שלי עוד לא ראתה את מבחן המציאות, אז נצטרך לחכות ולראות האם הרעיון של המטרונית יותר טוב טוב מהרק"ל...
ברקל קודם יורדים אחכ עולים ובסוף מתקפים
הלחץ אם יש על התיקוף זה כאשר הרכבת ממש עמוסה וקשה להגיע פיסית למכשיר. אין לעומס על המכשיר השפעה על נסיעת הרכבת כי זה קורה לאחר שנכנסים לרקלת. חוץ מזה יש מספיק ירושלמים טובים שיסכימו לתקף עבור נוסע שקשה לו להגיע :)-
 
ואולי מחכים לאישור נגישות

חגיגות הפעלת המטרונית מוקדמות
למרות ההודעה על הפעלת נסיעות חינם במטרונית בחיפה במשך השבועיים הקרובים, הודיע משרד התחבורה במפתיע, כי נסיעות המבחן תתקיימנה ללא נוסעים וייאסר על האוטובוסים האחרים להשתמש בנתיבים היעודיים של המטרונית

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4411681,00.html
ואולי מחכים לאישור נגישות
למרות שלפי המקורות דווקא התריעו הרבה הרבה לפני, ומי לא הקשיב?

http://www.news1.co.il/Archive/0024-D-85522-00.html
 
עדכון: חלק מעמדות התשלום כבר עובדות

חגיגות הפעלת המטרונית מוקדמות
למרות ההודעה על הפעלת נסיעות חינם במטרונית בחיפה במשך השבועיים הקרובים, הודיע משרד התחבורה במפתיע, כי נסיעות המבחן תתקיימנה ללא נוסעים וייאסר על האוטובוסים האחרים להשתמש בנתיבים היעודיים של המטרונית

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4411681,00.html
עדכון: חלק מעמדות התשלום כבר עובדות
למשל בגשר פז, אבל אין עדיין נייר במכונות (בדקתי...)

כשיהיה לי יותר זמן ננסה ננסה להטעין רבקו עם כרטיס אשראי
 

דני הזמיר 666

Member
מנהל
שאלה לגבי קיבולת המטרונית...

חגיגות הפעלת המטרונית מוקדמות
למרות ההודעה על הפעלת נסיעות חינם במטרונית בחיפה במשך השבועיים הקרובים, הודיע משרד התחבורה במפתיע, כי נסיעות המבחן תתקיימנה ללא נוסעים וייאסר על האוטובוסים האחרים להשתמש בנתיבים היעודיים של המטרונית

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4411681,00.html
שאלה לגבי קיבולת המטרונית...
ראיתי היום אחת כזו, היא למה מורכבת משני אוטובוסים...
כמה מקומות ישיבה יש במטרונית ? והאם כל אוטובוס כזה מבחינת
מקומות ישיבה שווה לאוטובס רגיל?
 

דני הזמיר 666

Member
מנהל
אגב ,אתם לא חושבים שהיה צפוף

שאלה לגבי קיבולת המטרונית...
ראיתי היום אחת כזו, היא למה מורכבת משני אוטובוסים...
כמה מקומות ישיבה יש במטרונית ? והאם כל אוטובוס כזה מבחינת
מקומות ישיבה שווה לאוטובס רגיל?
אגב ,אתם לא חושבים שהיה צפוף
ועמוס...במיוחד בקו 1...מאזור ההיפרכל לחיפה..
רק תחשבו כה אנשים יעלו למטרונית הזאת, מכל הכיוונים...
 
קו 1 ייסע כל 3-4 דקות, וקו 2 כל 5-6 דקות

אגב ,אתם לא חושבים שהיה צפוף
ועמוס...במיוחד בקו 1...מאזור ההיפרכל לחיפה..
רק תחשבו כה אנשים יעלו למטרונית הזאת, מכל הכיוונים...
קו 1 ייסע כל 3-4 דקות, וקו 2 כל 5-6 דקות
בשעות הבוקר. הנה רשימת התדירויות המלאה של שני הקווים:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=170715464
קח בחשבון שלרוב היעדים של קו 1 מגיע גם קו 2, מה שיוצר תדירות משולבת של כ-2 דקות - וזה לנוסעים העירה בלבד!
בנוסף בין צומת קרית אתא לחיפה ייסעו גם קו 3 של המטרונית וקווים 123, 136 של אגד.
 

דני הזמיר 666

Member
מנהל
שאלה נוספת לגבי קו 3...

שאלה לגבי קיבולת המטרונית...
ראיתי היום אחת כזו, היא למה מורכבת משני אוטובוסים...
כמה מקומות ישיבה יש במטרונית ? והאם כל אוטובוס כזה מבחינת
מקומות ישיבה שווה לאוטובס רגיל?
שאלה נוספת לגבי קו 3...
הוא לא היה אמור לנסוע כל הלילה בימי חול ?...
 

נתנאל531

Well-known member
40 בישיבה + 70 בעמידה

שאלה לגבי קיבולת המטרונית...
ראיתי היום אחת כזו, היא למה מורכבת משני אוטובוסים...
כמה מקומות ישיבה יש במטרונית ? והאם כל אוטובוס כזה מבחינת
מקומות ישיבה שווה לאוטובס רגיל?
40 בישיבה + 70 בעמידה
 

Fuhor

New member
אמרו שיהיו 40 מקומות ישיבה סך הכל

שאלה לגבי קיבולת המטרונית...
ראיתי היום אחת כזו, היא למה מורכבת משני אוטובוסים...
כמה מקומות ישיבה יש במטרונית ? והאם כל אוטובוס כזה מבחינת
מקומות ישיבה שווה לאוטובס רגיל?
אמרו שיהיו 40 מקומות ישיבה סך הכל
ועוד 100 איש בעמידה, כלומר סך הכל כל מטרונית תוכל לקחת עד 140 איש.
 

דני הזמיר 666

Member
מנהל
שני שאלות נוספות...

חגיגות הפעלת המטרונית מוקדמות
למרות ההודעה על הפעלת נסיעות חינם במטרונית בחיפה במשך השבועיים הקרובים, הודיע משרד התחבורה במפתיע, כי נסיעות המבחן תתקיימנה ללא נוסעים וייאסר על האוטובוסים האחרים להשתמש בנתיבים היעודיים של המטרונית

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4411681,00.html
שני שאלות נוספות...
1)מה עיקר השינויים בקו 12 ו13 ?....
2)האם המטרונית תיכנס למרכית לב המפרץ ? כי ראיתי מול הקוים
59 ו51 מסלול מטרונית, מצד שני יש מסלול גם ברציפים העירונים החדשים.
 
הנה פירוט השינוי בקו 13:

שני שאלות נוספות...
1)מה עיקר השינויים בקו 12 ו13 ?....
2)האם המטרונית תיכנס למרכית לב המפרץ ? כי ראיתי מול הקוים
59 ו51 מסלול מטרונית, מצד שני יש מסלול גם ברציפים העירונים החדשים.
הנה פירוט השינוי בקו 13:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=170715464
 
כן, המטרונית בהחלט תיכנס למרכזית המפרץ

שני שאלות נוספות...
1)מה עיקר השינויים בקו 12 ו13 ?....
2)האם המטרונית תיכנס למרכית לב המפרץ ? כי ראיתי מול הקוים
59 ו51 מסלול מטרונית, מצד שני יש מסלול גם ברציפים העירונים החדשים.
כן, המטרונית בהחלט תיכנס למרכזית המפרץ
ואפילו יש שם כבר שני רציפים מוכנים, אחד לכל כיוון. תחנה אחת תהיה ברציפי הקווים העירוניים והשנייה ברציפי ההורדה.
בשעות הלילה, בערך מחצות עד 5 בבוקר, קווי המטרונית לא יעצרו במרכזית המפרץ, כנראה כי היא סגורה בשעות האלה.
 

דני הזמיר 666

Member
מנהל
אגב, היה רצוי שיחלקו כבר את חוברות ההסברה...

חגיגות הפעלת המטרונית מוקדמות
למרות ההודעה על הפעלת נסיעות חינם במטרונית בחיפה במשך השבועיים הקרובים, הודיע משרד התחבורה במפתיע, כי נסיעות המבחן תתקיימנה ללא נוסעים וייאסר על האוטובוסים האחרים להשתמש בנתיבים היעודיים של המטרונית

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4411681,00.html
אגב, היה רצוי שיחלקו כבר את חוברות ההסברה...
בתחנות...
כמו שעשו בפעימה הקודמת במאי האחרון...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה