לא רק 115, אלא גם 131, 132, 133 חופפים ל-מ3
תהיות למומחי חיפה
1) האם מתוכנן קיצור קו 115 להדר (בגלל החפיפה עם מ3)?
2) אם כבר מסדרים מחדש, למה קו 28 עדיין אי-סימטרי לחלוטין באיזור חורי/הגפן?
3) אם קו 23 הולך להיות 136, אולי אפשר למספר מחדש את 3 בתור 23?
4) לא הגיע הזמן להסדיר את המספור המוזר הזה שקו 19א פועל רק בכיוון אחד אבל בכיוון השני כל מסלולו מבת גלים מבוצע על ידי 19? וכן, אני מכיר את ההסבר התמוה שמי שעולה בבת גלים כבר יודע שהוא בקו 19 אז אין צורך בא'.
לא רק 115, אלא גם 131, 132, 133 חופפים ל-מ3
אבל בהתחשב בתדירות הנמוכה של מ3 זה לא מפתיע שמשאירים את כל אלה. צריכה להיות אפשרות למי שבא מהכרמל הצרפתי או מהדר עליון להתחבר בקלות לקווים מ1 ו-מ2 התדירים יותר, והאפשרות הזאת תינתן בגשר פז ובמרכזית המפרץ.
חוץ מזה, מרכזית המפרץ נשארת תחנה חשובה לנוסעים מזרחה מחיפה, שכן זאת תחנת המעבר היחידה מקווים בינעירוניים רבים לקווים עירוניים.
שינוי המספר מ-3 ל-23 היה יוצר בלבול ענק כי קו 23 הוא קו ותיק ומוכר בחיפה. ולגבי שאר הנקודות אני מסכים איתך.