חגיגות הפעלת המטרונית מוקדמות

מצב
הנושא נעול.
בסדר, אבל אין כאן שום דבר חדש

אתה ברצינות משווה את המת"צ הזה למטרונית?
אגב, מת"צ באורך כמה מאות מטרים היה גם בשדרות הרצל בירושלים באותה תקופה - ותודה לטדי.)

המטרונית היא אולי לא רכבת קלה, אבל היא בהחלט מהפכה בתחבורה הציבורית בארץ (לפחות בפוטנציה) ואין מקום לזלזול.
בסדר, אבל אין כאן שום דבר חדש
מסלול תח"צ- זה בסף הכל כביש רגיל עם צבע אדום עליו. מטרונית-זה אוטובוס אקורדיון קצת יותר גדול ועגלגל; תשלום עצמי, רמזורים חכמים? בסדר... עדיין לא נשמע כמו להמציא את הגלגל מחדש
 

amit1270

New member
מסלול בלעדי אך ורק למטרונית - זה בהחלט חדש

בסדר, אבל אין כאן שום דבר חדש
מסלול תח"צ- זה בסף הכל כביש רגיל עם צבע אדום עליו. מטרונית-זה אוטובוס אקורדיון קצת יותר גדול ועגלגל; תשלום עצמי, רמזורים חכמים? בסדר... עדיין לא נשמע כמו להמציא את הגלגל מחדש
מסלול בלעדי אך ורק למטרונית - זה בהחלט חדש
זה לא "עוד" מת"צ, זה מסלול בלעדי במלוא מובן המילה, ממש כמו הרק"ל בירושלים. מלבד האיסור על כניסת רכבים אחרים למת"צים האוטובוסים ייסעו אך ורק במסלולים הייעודיים ולא ייכנסו לרחובות צדדיים במסלולי "מזלג". גם השילוב בין כל הגורמים הוא דבר חדש.

גודל האוטובוסים הוא באמת לא חידוש גדול ויש אוטובוסים דומים בקווים אחרים ו"רגילים", אבל מה שחשוב זה שתהיה התאמה בין קיבולת המערכת לבין הביקוש, ואם האוטובוסים של המטרונית יספקו את הסחורה לא צריכה להיות עם זה בעיה. העיצוב המיוחד הוא אולי לא הכרחי, אבל יש לו חשיבות במיתוג המערכת ויצירת תודעה של משהו אחר (וזה בהחלט משהו אחר).
 
האיכות וסדר הגודל של המת"צים בחיפה הם חסרי

לא טענתי שזה אותו דבר
טענתי שיש פער עצום בין מידת ה"חידוש" במטרונית לבין הרעש סביב הפרוייקט וההצהרות הבומבסטיות של עיריית חיפה.

את צודקת ש***היום*** אין שום נת"צ בלעדי לאוטובוסים בת"א, אבל היה כזה במשך 25 שנה בערך, וכשהוא נחנך אף אחד בעיריית ת"א לא התהדר במהפיכה עולמית בתחום התחבורה, ולא הגיש מועמדות לפרס נובל. יותר מכך: הנתיב הבלעדי שהיה לא השפיע באופן כל כך משמעותי על התחבורה בגוש דן, וכשביטלו אותו - העיר לא התמוטטה, למרבה הפלא. קצת פרופורציות.
האיכות וסדר הגודל של המת"צים בחיפה הם חסרי
תקדים בארץ. מת"צ בלעדי לחלוטין שחוצה את כל העיר מקצה לקצה, חסין בפני רכבים שפונים ימינה, חסין בפני מוניות ומוניות שירות, וברובו אפילו חסין בפני אוטובוסים בקווים רגילים - דבר כזה לא נראה בארץ, ואפילו לא משהו שהתקרב לזה (אולי מלבד הקו הכחול בירושלים). כל הנת"צים בתל אביב לא עונים ומעולם לא ענו על התנאים האלה.
 

amit1270

New member
זה דומה הרבה יותר לקו האדום מאשר לכחול

האיכות וסדר הגודל של המת"צים בחיפה הם חסרי
תקדים בארץ. מת"צ בלעדי לחלוטין שחוצה את כל העיר מקצה לקצה, חסין בפני רכבים שפונים ימינה, חסין בפני מוניות ומוניות שירות, וברובו אפילו חסין בפני אוטובוסים בקווים רגילים - דבר כזה לא נראה בארץ, ואפילו לא משהו שהתקרב לזה (אולי מלבד הקו הכחול בירושלים). כל הנת"צים בתל אביב לא עונים ומעולם לא ענו על התנאים האלה.
זה דומה הרבה יותר לקו האדום מאשר לכחול
אני מתכוון לירושלים.
 
בירושלים אין עדיפות ברמזורים ונוסעות מוניות

האיכות וסדר הגודל של המת"צים בחיפה הם חסרי
תקדים בארץ. מת"צ בלעדי לחלוטין שחוצה את כל העיר מקצה לקצה, חסין בפני רכבים שפונים ימינה, חסין בפני מוניות ומוניות שירות, וברובו אפילו חסין בפני אוטובוסים בקווים רגילים - דבר כזה לא נראה בארץ, ואפילו לא משהו שהתקרב לזה (אולי מלבד הקו הכחול בירושלים). כל הנת"צים בתל אביב לא עונים ומעולם לא ענו על התנאים האלה.
בירושלים אין עדיפות ברמזורים ונוסעות מוניות
במת"ץ , כזכור לי הוא לא מקוטע. בניגוד למטרונית בחיפה-קריות.
 

amit1270

New member
קטעים ללא בלעדיות בקו "הכחול":

בירושלים אין עדיפות ברמזורים ונוסעות מוניות
במת"ץ , כזכור לי הוא לא מקוטע. בניגוד למטרונית בחיפה-קריות.
קטעים ללא בלעדיות בקו "הכחול":
בכיוון דרום-צפון: בדרך חברון מצומת רחוב נעמי עד לפנייה שמאלה לרחוב דוד רמז (שבו יש בלעדיות לתח"צ) ובהמשך בין צומת תחנת הדלק גן הפעמון לכיכר פלומר (טחנת הרוח), שם המת"צ מתפצל לכיוון רחוב קרן היסוד ותופס את הנתיב השמאלי.
בכיוון צפון-דרום - מכיכר פלומר עד רחוב נעמי.
 

droriko

New member
על מה אני צריך להגיד תודה לצ'יץ'

מש"ל

אני רואה מדי פעם אוטובוסים ארוכים במיוחד (4 דלתות במקום 3) נוסעים ברח' המסגר, יש כבר קווים שבהם ניתן לעלות מאחור, ואף אחד בעיריית ת"א לא צורח כמו משוגע שהם הקימו רק"ל של 40 ק"מ וחוללו מהפיכה תחבורתית בינלאומית, כמו השקרן שעומד בראש עיריית חיפה.

יש לי הרבה מאד טענות כלפי ראש העיריה לשעבר להט, אבל כשהוא פתח את נתיב האוטובוסים הבלעדי בדרך בגין בשנות ה-80 ("רק" 30 שנה לפני ה"מהפכן" מחיפה) הוא לא נשא נאומים על שעה היסטורית ולא טען שהקים את הפירמידות והנחית אדם על הירח.
על מה אני צריך להגיד תודה לצ'יץ'
אם הוא עושה משהו טוב אז לפחות שיעשה אותו כמו שצריך ולא עקום. למה האוטובוסים צריכים לעמוד כמו איזה עמות ברמזור מסריח בזמן שהפרייבטים שועטים להם דרך המנהרה? אתה באת לקראת האוטובוסים או לקראת הפרייבטים?
 
איזה סלט עשית....

על מה אני צריך להגיד תודה לצ'יץ'
אם הוא עושה משהו טוב אז לפחות שיעשה אותו כמו שצריך ולא עקום. למה האוטובוסים צריכים לעמוד כמו איזה עמות ברמזור מסריח בזמן שהפרייבטים שועטים להם דרך המנהרה? אתה באת לקראת האוטובוסים או לקראת הפרייבטים?
איזה סלט עשית....
כנראה שבכלל לא טרחת לקרוא את מה שכתבתי.

להט לא היה מעורב כלל במנהרה. להט היה אחראי לגלגול הקודם של הרחוב, כלומר למת"צ הבלעדי לאוטובוסים. ואני "שיבחתי" את להט לא על המת"צ (שלו היית קורא את תגובותיי היית מבין שמבחינתי הוא לא ממש רעידת אדמה...) אלא על כך שכאשר המת"צ נפתח, להט לא טען שמדובר בהישג היסטורי למין האנושי, בניגוד ליהב שעושה מזבוב פיל. על זה ורק על זה!

לגבי המנהרה, היא פרוייקט שהחל בתקופת מילוא והושלם בתקופת חולדאי, ואין ללהט שום קשר אליו. אם יש לך טענות לגבי ביטול המת"צ - תפנה אליהם. זה לא שייך לעניין ולא ברור לי איך הגעת מא' ל-ג'.
 

droriko

New member
אוקי,תודה,על ההבהרה

איזה סלט עשית....
כנראה שבכלל לא טרחת לקרוא את מה שכתבתי.

להט לא היה מעורב כלל במנהרה. להט היה אחראי לגלגול הקודם של הרחוב, כלומר למת"צ הבלעדי לאוטובוסים. ואני "שיבחתי" את להט לא על המת"צ (שלו היית קורא את תגובותיי היית מבין שמבחינתי הוא לא ממש רעידת אדמה...) אלא על כך שכאשר המת"צ נפתח, להט לא טען שמדובר בהישג היסטורי למין האנושי, בניגוד ליהב שעושה מזבוב פיל. על זה ורק על זה!

לגבי המנהרה, היא פרוייקט שהחל בתקופת מילוא והושלם בתקופת חולדאי, ואין ללהט שום קשר אליו. אם יש לך טענות לגבי ביטול המת"צ - תפנה אליהם. זה לא שייך לעניין ולא ברור לי איך הגעת מא' ל-ג'.
אוקי,תודה,על ההבהרה
 

cwen

New member
צ'יץ' לא בנה את המנהרה

על מה אני צריך להגיד תודה לצ'יץ'
אם הוא עושה משהו טוב אז לפחות שיעשה אותו כמו שצריך ולא עקום. למה האוטובוסים צריכים לעמוד כמו איזה עמות ברמזור מסריח בזמן שהפרייבטים שועטים להם דרך המנהרה? אתה באת לקראת האוטובוסים או לקראת הפרייבטים?
צ'יץ' לא בנה את המנהרה
פארק דה פרנס דיבר על המת"ץ שהיה שם לפני המנהרה, שם היו רק אוטובוסים.
אבל זה היה מת"ץ ממש קצר לעומת מה שעשו בחיפה.
 

amit1270

New member
אבל אלה באמת קווים רגילים

גם בת"א יש קווים שעולים מאחור והם רגילים ולא
תחת הכותרת המפוצצת "מטרונית"
אבל אלה באמת קווים רגילים
קודם כל, בנוסף לעלייה מכל הדלתות (במסגרת פיילוט שנקווה שיורחב בקרוב) הנהג עדיין מתעסק עם כרטיסים ותשלומים. דבר שני, הקווים האלה לא נוסעים על מסלולים בלעדיים ולא מקבלים עדיפות ולכן הקיבולת שלהם היא של אוטובוס רגיל, בניגוד למטרונית ולמערכות תא"מ בכלל, שקיבולתן גבוהה הרבה יותר בזכות כל השיפורים "חסרי החשיבות" לכאורה.
 
זה לא "מיוחד"

לא הבנתי מה מיוחד במטרונית הזאת? כולה אוטובוס
אוטובוס אקורדיון רגיל. בירושלים יש לנו כאלה בכמויות, והם לא מתפנקים בנסיעה במסלול יעודי אלא נוסעים בכל העיר, כולל רחובות צרים כמו אגריפס. התשלום הוא הבעייה? אז איך אגד ודן עושות את זה כבר עשרות שנים בכל הארץ ובאלפי אוטובוסים [אם לא יותר?] בקיצור, לא מובן
זה לא "מיוחד"
בעבר לא היה בחיפה נתיב בלעדי לאוטובוסים, ועכשיו יש. (בת"א היה כזה כבר בשנות השמונים, בדרך בגין).

עיריית חיפה רצתה לעשות לעצמה יחסי ציבור ולכן הכריזה כי היא מקימה רק"ל, מה שהיה שקר מוחלט.
אחרי שעלו על השקר, היא היתה צריכה לסגת מההכרזה הזו, אבל עדיין רצתה יחסי ציבור - ולכן קראה לזה בשם חדש, "מטרונית". השם נועד לשכנע את התושבים שהם מקבלים משהו חדש ויוצא דופן.
אבל זה עדיין אוטובוס בנתיב בלעדי ולא יותר מזה.

יש למטרונית יתרונות על פני אוטובוסים רגילים ובעיקר נושא התשלום והתדירות, כך שבהחלט ייתכן שהשירות ישתפר לטווח הבינוני-ארוך. אבל כל הרושם שנוצר כלפי חוץ, כאילו מדובר בפרוייקט "מיוחד" ומהפכני הוא לא יותר מקמפיין יח"צ של העיריה.

זה שהתקשורת הישראלית אוכלת כל קומוניקט של יחצ"ן כאילו היה תורה מסיני - זה לצערנו לא חדש.
 

alantan

New member
אני ממליץ גם לך לקרוא את הספר של ג'ארט ווקר

זה לא "מיוחד"
בעבר לא היה בחיפה נתיב בלעדי לאוטובוסים, ועכשיו יש. (בת"א היה כזה כבר בשנות השמונים, בדרך בגין).

עיריית חיפה רצתה לעשות לעצמה יחסי ציבור ולכן הכריזה כי היא מקימה רק"ל, מה שהיה שקר מוחלט.
אחרי שעלו על השקר, היא היתה צריכה לסגת מההכרזה הזו, אבל עדיין רצתה יחסי ציבור - ולכן קראה לזה בשם חדש, "מטרונית". השם נועד לשכנע את התושבים שהם מקבלים משהו חדש ויוצא דופן.
אבל זה עדיין אוטובוס בנתיב בלעדי ולא יותר מזה.

יש למטרונית יתרונות על פני אוטובוסים רגילים ובעיקר נושא התשלום והתדירות, כך שבהחלט ייתכן שהשירות ישתפר לטווח הבינוני-ארוך. אבל כל הרושם שנוצר כלפי חוץ, כאילו מדובר בפרוייקט "מיוחד" ומהפכני הוא לא יותר מקמפיין יח"צ של העיריה.

זה שהתקשורת הישראלית אוכלת כל קומוניקט של יחצ"ן כאילו היה תורה מסיני - זה לצערנו לא חדש.
אני ממליץ גם לך לקרוא את הספר של ג'ארט ווקר
נכון, לא מדובר ברכבת קלה - זה לא יותר מאשר יחצנות שקרית.

אבל BRT בדרגה הגבוהה יותר, כפי שעושים עם המטרונית זה בהחלט משהו שונה מאוטובוסים רגילים - הטכנולוגיה כלל לא חשובה.
 

amit1270

New member
BRT = תא"מ


אני ממליץ גם לך לקרוא את הספר של ג'ארט ווקר
נכון, לא מדובר ברכבת קלה - זה לא יותר מאשר יחצנות שקרית.

אבל BRT בדרגה הגבוהה יותר, כפי שעושים עם המטרונית זה בהחלט משהו שונה מאוטובוסים רגילים - הטכנולוגיה כלל לא חשובה.
BRT = תא"מ
 
בכלל לא רלבנטי לשאלה שלו

אני ממליץ גם לך לקרוא את הספר של ג'ארט ווקר
נכון, לא מדובר ברכבת קלה - זה לא יותר מאשר יחצנות שקרית.

אבל BRT בדרגה הגבוהה יותר, כפי שעושים עם המטרונית זה בהחלט משהו שונה מאוטובוסים רגילים - הטכנולוגיה כלל לא חשובה.
בכלל לא רלבנטי לשאלה שלו
כתבתי שיש לכך יתרונות על פני אוטובוס רגיל. לפחות על הנייר, היתרונות האלה יכולים להביא לשיפור התח"צ בחיפה.

אבל זו לא היתה השאלה שלו. הוא שאל מדוע עושים כל כך הרבה רעש סביב המטרונית. ועל זה עניתי לו.

הרעש נובע אך ורק מיחצ"נות של העיריה ולא משום דבר אחר. אין כל פרופורציה בין ה"חידוש" (נו, שויין...) של הפרוייקט לבין הרעש סביבו, שמנסה ליצור רושם שקרי כאילו המציאו את הגלגל מחדש בחיפה וכעת העיר מקדימה ב-150 שנה את יתר הערים במדינה. רצוי לנחות לקרקע המציאות. מדובר בפרוייקט בקנה מידה מינורי עם יחצ"נות אולטרה-מג'ורית...
 

alantan

New member
פרוייקט BRT הוא big deal בכל העולם, לא רק

בכלל לא רלבנטי לשאלה שלו
כתבתי שיש לכך יתרונות על פני אוטובוס רגיל. לפחות על הנייר, היתרונות האלה יכולים להביא לשיפור התח"צ בחיפה.

אבל זו לא היתה השאלה שלו. הוא שאל מדוע עושים כל כך הרבה רעש סביב המטרונית. ועל זה עניתי לו.

הרעש נובע אך ורק מיחצ"נות של העיריה ולא משום דבר אחר. אין כל פרופורציה בין ה"חידוש" (נו, שויין...) של הפרוייקט לבין הרעש סביבו, שמנסה ליצור רושם שקרי כאילו המציאו את הגלגל מחדש בחיפה וכעת העיר מקדימה ב-150 שנה את יתר הערים במדינה. רצוי לנחות לקרקע המציאות. מדובר בפרוייקט בקנה מידה מינורי עם יחצ"נות אולטרה-מג'ורית...
פרוייקט BRT הוא big deal בכל העולם, לא רק
בחיפה.

ואני ממש לא חשוד באהדה יתרה לעיריית חיפה.
 
מה זה אומר בדיוק?

פרוייקט BRT הוא big deal בכל העולם, לא רק
בחיפה.

ואני ממש לא חשוד באהדה יתרה לעיריית חיפה.
מה זה אומר בדיוק?
זה מונח סובייקטיבי לחלוטין. ביג דיל מבחינת מי? לעומת מה? במה זה מתבטא בשטח? ואיך זה משתווה לפרוייקט בחיפה?

מה שאנו רואים כרגע בחיפה זה מקרה מובהק של הר שמוליד עכבר (האמת, חיידק). מה מעניין אותי מה שקורה ב"עולם"?
 

alantan

New member
אתה הוא זה ששולח חיצי ביקורת לכל עבר

מה זה אומר בדיוק?
זה מונח סובייקטיבי לחלוטין. ביג דיל מבחינת מי? לעומת מה? במה זה מתבטא בשטח? ואיך זה משתווה לפרוייקט בחיפה?

מה שאנו רואים כרגע בחיפה זה מקרה מובהק של הר שמוליד עכבר (האמת, חיידק). מה מעניין אותי מה שקורה ב"עולם"?
אתה הוא זה ששולח חיצי ביקורת לכל עבר
אז עליך מוטלת חובת ההוכחה.

לגבי הביג דיל מבחינת היחצנות - כשמשיקים רשת תחבורה חדשה, בין אם מדובר בתחתית, רק"ל או BRT, נהוג למתג אותה ולפרסם אותה בצורה מסיבית.

לגבי הטענה שלך שלא מעניין אותך מה קורה בעולם אין לי כל כך מה לענות. לפי ההגיון שלא צריך להתיחס למה שקורה בעולם, אפשר להתעלם מכל ההמצאות שהומצאו מחוץ לישראל, כולל רכבות תחתיות...
 
לא, חיצי הביקורת מופנים אך ורק לכיוון אחד

אתה הוא זה ששולח חיצי ביקורת לכל עבר
אז עליך מוטלת חובת ההוכחה.

לגבי הביג דיל מבחינת היחצנות - כשמשיקים רשת תחבורה חדשה, בין אם מדובר בתחתית, רק"ל או BRT, נהוג למתג אותה ולפרסם אותה בצורה מסיבית.

לגבי הטענה שלך שלא מעניין אותך מה קורה בעולם אין לי כל כך מה לענות. לפי ההגיון שלא צריך להתיחס למה שקורה בעולם, אפשר להתעלם מכל ההמצאות שהומצאו מחוץ לישראל, כולל רכבות תחתיות...
לא, חיצי הביקורת מופנים אך ורק לכיוון אחד
אני מתייחס אך ורק לנושא הרעש. ואין עליי שום "חובת הוכחה" בנושא הרעש - כולנו שמענו את יהב מודיע על 40 ק"מ של רק"ל, לא צריך להוכיח כלום, הכל על השולחן לפניך.
כשמבטיחים 40 ק"מ של רק"ל, מי שהבטיח חייב להוכיח, לא מי שטען שהמבטיח משקר (אני זה שטען שיהב משקר, אם שכחת).

גם הטענה שלי שלא מעניין מה קורה "בכל העולם" מתייחסת לנושא **הרעש** ולא להמצאות (מה זה שייך בכלל? ראית אותי טוען נגד הקמת תחתית בגוש דן?). אני טוען שצריכה להיות פרופורציה בין הפרוייקט לבין פרסומו, ומבחינה זו ממש לא מעניין אותי ולא אף אחד אחר במדינה "מה קורה בעולם". אם מחר עיריית לונדון תפתח קו תחתית חדש, אבל תודיע לתושבים שמדובר בקו הליקופטרים אישי שייקח כל תושב מביתו לעבודה, זה אומר שאנו אמורים לאמץ שיטה זו גם בישראל? למי אכפת אלו טריקים יחצ"ניים ושקרים מופעלים "בכל העולם" כדי להונות את האוכלוסיה? יש דברים שלא צריכים לייבא. אז אל תסתתר מאחורי טענות סתמיות ש"ככה זה בכל העולם".

הטענה שלך לגבי הפרסום המסיבי בכלל לא רלבנטית. יש הבדל בין פרסום מסיבי לבין פרסום שקרי. יש הבדל בין קמפיין פרסומי שנועד להביא לידיעת כל התושבים את השירות החדש, לבין קמפיין פרסומי שנועד לשכנע את התושבים שמדובר בשירות אחר מזה שניתן בפועל. אפשר להודיע לציבור על השירות החדש גם בלי להכתיר אותו בכתרים כוזבים. על זה כתבתי ולא על שום נושא אחר.
 

alantan

New member
לא, חיצי הביקורת שלך מערבבים שני נושאים שונים

לא, חיצי הביקורת מופנים אך ורק לכיוון אחד
אני מתייחס אך ורק לנושא הרעש. ואין עליי שום "חובת הוכחה" בנושא הרעש - כולנו שמענו את יהב מודיע על 40 ק"מ של רק"ל, לא צריך להוכיח כלום, הכל על השולחן לפניך.
כשמבטיחים 40 ק"מ של רק"ל, מי שהבטיח חייב להוכיח, לא מי שטען שהמבטיח משקר (אני זה שטען שיהב משקר, אם שכחת).

גם הטענה שלי שלא מעניין מה קורה "בכל העולם" מתייחסת לנושא **הרעש** ולא להמצאות (מה זה שייך בכלל? ראית אותי טוען נגד הקמת תחתית בגוש דן?). אני טוען שצריכה להיות פרופורציה בין הפרוייקט לבין פרסומו, ומבחינה זו ממש לא מעניין אותי ולא אף אחד אחר במדינה "מה קורה בעולם". אם מחר עיריית לונדון תפתח קו תחתית חדש, אבל תודיע לתושבים שמדובר בקו הליקופטרים אישי שייקח כל תושב מביתו לעבודה, זה אומר שאנו אמורים לאמץ שיטה זו גם בישראל? למי אכפת אלו טריקים יחצ"ניים ושקרים מופעלים "בכל העולם" כדי להונות את האוכלוסיה? יש דברים שלא צריכים לייבא. אז אל תסתתר מאחורי טענות סתמיות ש"ככה זה בכל העולם".

הטענה שלך לגבי הפרסום המסיבי בכלל לא רלבנטית. יש הבדל בין פרסום מסיבי לבין פרסום שקרי. יש הבדל בין קמפיין פרסומי שנועד להביא לידיעת כל התושבים את השירות החדש, לבין קמפיין פרסומי שנועד לשכנע את התושבים שמדובר בשירות אחר מזה שניתן בפועל. אפשר להודיע לציבור על השירות החדש גם בלי להכתיר אותו בכתרים כוזבים. על זה כתבתי ולא על שום נושא אחר.
לא, חיצי הביקורת שלך מערבבים שני נושאים שונים
(הגם שהם קשורים).

אתה כתבת:
"עיריית חיפה רצתה לעשות לעצמה יחסי ציבור ולכן הכריזה כי היא מקימה רק"ל, מה שהיה שקר מוחלט.
אחרי שעלו על השקר, היא היתה צריכה לסגת מההכרזה הזו, אבל עדיין רצתה יחסי ציבור - ולכן קראה לזה בשם חדש, "מטרונית". השם נועד לשכנע את התושבים שהם מקבלים משהו חדש ויוצא דופן.
אבל זה עדיין אוטובוס בנתיב בלעדי ולא יותר מזה. "

בלבלת שני דברים. גם אם היא לא הייתה משקרת לגבי הרכבת הקלה, היא הייתה עדיין ממתגת את ה-BRT בשם מטרונית, ולא הייתה לך או לאף אדם אחר עילה לביקורת נגדה. אבל אתה נתלה בשקר הטיפשי הזה, ומנסה להמעיט בערכה של מערכת ה-BRT שהוקמה.

אתה גם כותב "אבל זה עדיין אוטובוס בנתיב בלעדי ולא יותר מזה." שזהו משפט שבמקרה הטוב מטעה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה