חגיגות הפעלת המטרונית מוקדמות

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
מסרון לתושבי חיפה

חגיגות הפעלת המטרונית מוקדמות
למרות ההודעה על הפעלת נסיעות חינם במטרונית בחיפה במשך השבועיים הקרובים, הודיע משרד התחבורה במפתיע, כי נסיעות המבחן תתקיימנה ללא נוסעים וייאסר על האוטובוסים האחרים להשתמש בנתיבים היעודיים של המטרונית

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4411681,00.html
מסרון לתושבי חיפה
היום התקבל המסרון הבא:
"תושבים יקרים לתשומת לבכם החל מיום 02/08/2013 יבוצעו שינוים במערך התחבורה הציבורית המטרונית תחל לפעול ב-16.08.2013 בברכת קיץ נעים ונסיעה בטוחה עיריית חיפה."
לא נסיעות מבחן ולא נסיעות חינם, לפחות עיריית חיפה לא מספרת לנו על כך.
 

alantan

New member
תהיות למומחי חיפה

חגיגות הפעלת המטרונית מוקדמות
למרות ההודעה על הפעלת נסיעות חינם במטרונית בחיפה במשך השבועיים הקרובים, הודיע משרד התחבורה במפתיע, כי נסיעות המבחן תתקיימנה ללא נוסעים וייאסר על האוטובוסים האחרים להשתמש בנתיבים היעודיים של המטרונית

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4411681,00.html
תהיות למומחי חיפה
1) האם מתוכנן קיצור קו 115 להדר (בגלל החפיפה עם מ3)?
2) אם כבר מסדרים מחדש, למה קו 28 עדיין אי-סימטרי לחלוטין באיזור חורי/הגפן?
3) אם קו 23 הולך להיות 136, אולי אפשר למספר מחדש את 3 בתור 23?
4) לא הגיע הזמן להסדיר את המספור המוזר הזה שקו 19א פועל רק בכיוון אחד אבל בכיוון השני כל מסלולו מבת גלים מבוצע על ידי 19? וכן, אני מכיר את ההסבר התמוה שמי שעולה בבת גלים כבר יודע שהוא בקו 19 אז אין צורך בא'.
 
קיצור 115 לא מתוכנן לשינויים בחודש אוגוסט

תהיות למומחי חיפה
1) האם מתוכנן קיצור קו 115 להדר (בגלל החפיפה עם מ3)?
2) אם כבר מסדרים מחדש, למה קו 28 עדיין אי-סימטרי לחלוטין באיזור חורי/הגפן?
3) אם קו 23 הולך להיות 136, אולי אפשר למספר מחדש את 3 בתור 23?
4) לא הגיע הזמן להסדיר את המספור המוזר הזה שקו 19א פועל רק בכיוון אחד אבל בכיוון השני כל מסלולו מבת גלים מבוצע על ידי 19? וכן, אני מכיר את ההסבר התמוה שמי שעולה בבת גלים כבר יודע שהוא בקו 19 אז אין צורך בא'.
קיצור 115 לא מתוכנן לשינויים בחודש אוגוסט
אילו שינויים יהיו בשלב מאוחר יותר - לא ידוע.
השאלה נכונה גם לגבי קווי 131-133, שגם הם לא משתנים בינתיים.

עדיף לשנות את מספור קו 3 למספר שלא קיים כלל באזור, כמו 41 או 44 למשל. 23 קיים בקריות,
 
לא רק 115, אלא גם 131, 132, 133 חופפים ל-מ3

תהיות למומחי חיפה
1) האם מתוכנן קיצור קו 115 להדר (בגלל החפיפה עם מ3)?
2) אם כבר מסדרים מחדש, למה קו 28 עדיין אי-סימטרי לחלוטין באיזור חורי/הגפן?
3) אם קו 23 הולך להיות 136, אולי אפשר למספר מחדש את 3 בתור 23?
4) לא הגיע הזמן להסדיר את המספור המוזר הזה שקו 19א פועל רק בכיוון אחד אבל בכיוון השני כל מסלולו מבת גלים מבוצע על ידי 19? וכן, אני מכיר את ההסבר התמוה שמי שעולה בבת גלים כבר יודע שהוא בקו 19 אז אין צורך בא'.
לא רק 115, אלא גם 131, 132, 133 חופפים ל-מ3
אבל בהתחשב בתדירות הנמוכה של מ3 זה לא מפתיע שמשאירים את כל אלה. צריכה להיות אפשרות למי שבא מהכרמל הצרפתי או מהדר עליון להתחבר בקלות לקווים מ1 ו-מ2 התדירים יותר, והאפשרות הזאת תינתן בגשר פז ובמרכזית המפרץ.

חוץ מזה, מרכזית המפרץ נשארת תחנה חשובה לנוסעים מזרחה מחיפה, שכן זאת תחנת המעבר היחידה מקווים בינעירוניים רבים לקווים עירוניים.

שינוי המספר מ-3 ל-23 היה יוצר בלבול ענק כי קו 23 הוא קו ותיק ומוכר בחיפה. ולגבי שאר הנקודות אני מסכים איתך.
 

asmopil

New member
יש לשנות את הספרור של קו 3

לא רק 115, אלא גם 131, 132, 133 חופפים ל-מ3
אבל בהתחשב בתדירות הנמוכה של מ3 זה לא מפתיע שמשאירים את כל אלה. צריכה להיות אפשרות למי שבא מהכרמל הצרפתי או מהדר עליון להתחבר בקלות לקווים מ1 ו-מ2 התדירים יותר, והאפשרות הזאת תינתן בגשר פז ובמרכזית המפרץ.

חוץ מזה, מרכזית המפרץ נשארת תחנה חשובה לנוסעים מזרחה מחיפה, שכן זאת תחנת המעבר היחידה מקווים בינעירוניים רבים לקווים עירוניים.

שינוי המספר מ-3 ל-23 היה יוצר בלבול ענק כי קו 23 הוא קו ותיק ומוכר בחיפה. ולגבי שאר הנקודות אני מסכים איתך.
יש לשנות את הספרור של קו 3
זה אבסורדי שבשכונת הדר יעברו שני קווי 3 שונים!
הייתי הולך על 41,
משום שאם כבר מחזירים מספר נוסטלגי כמו 42 אזי אפשר להכניס עמו גם 41.
 
למרות ש-42 די דומה ל-42 הישן. מה עם 7?

יש לשנות את הספרור של קו 3
זה אבסורדי שבשכונת הדר יעברו שני קווי 3 שונים!
הייתי הולך על 41,
משום שאם כבר מחזירים מספר נוסטלגי כמו 42 אזי אפשר להכניס עמו גם 41.
למרות ש-42 די דומה ל-42 הישן. מה עם 7?
 

alantan

New member
תהיות נוספות, וסליחה על ההצפה...

חגיגות הפעלת המטרונית מוקדמות
למרות ההודעה על הפעלת נסיעות חינם במטרונית בחיפה במשך השבועיים הקרובים, הודיע משרד התחבורה במפתיע, כי נסיעות המבחן תתקיימנה ללא נוסעים וייאסר על האוטובוסים האחרים להשתמש בנתיבים היעודיים של המטרונית

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4411681,00.html
תהיות נוספות, וסליחה על ההצפה...
פשוט אני מנסה להבין מה הולך שם ונראה לפי בסיסי הנתונים ש-
1) קו 18 עדיין א-סימטרי בעיר התחתית (עובר בקרית הממשלה בהלוך מבת גלים וחוזר דרך כיכר ההגנה. האם יש טעות? כנ"ל קווים אחרים בעיר התחתית, לא ממש שונו.
2) קו 2 יתבטל - מה יבוא במקומו באיזור טובים / חוף שמן?
 
לחוף שמן יגיע קו 42 החדש.

תהיות נוספות, וסליחה על ההצפה...
פשוט אני מנסה להבין מה הולך שם ונראה לפי בסיסי הנתונים ש-
1) קו 18 עדיין א-סימטרי בעיר התחתית (עובר בקרית הממשלה בהלוך מבת גלים וחוזר דרך כיכר ההגנה. האם יש טעות? כנ"ל קווים אחרים בעיר התחתית, לא ממש שונו.
2) קו 2 יתבטל - מה יבוא במקומו באיזור טובים / חוף שמן?
לחוף שמן יגיע קו 42 החדש.
 
לגבי המסלולים בעיר התחתית

תהיות נוספות, וסליחה על ההצפה...
פשוט אני מנסה להבין מה הולך שם ונראה לפי בסיסי הנתונים ש-
1) קו 18 עדיין א-סימטרי בעיר התחתית (עובר בקרית הממשלה בהלוך מבת גלים וחוזר דרך כיכר ההגנה. האם יש טעות? כנ"ל קווים אחרים בעיר התחתית, לא ממש שונו.
2) קו 2 יתבטל - מה יבוא במקומו באיזור טובים / חוף שמן?
לגבי המסלולים בעיר התחתית
אני רואה שמסלול קו 18 מזיו לבת גלים היום עובר לאורך כל שדרות המגינים מכיכר ההגנה, והחל ממחר פונה מרחוב שיבת ציון לרחוב כיאט (אין לו תחנה ברחוב כיאט, אבל אני מנחש ששם הוא יעבור) וממשיך לדרך העצמאות.
נכון שהסימטריה לא תהיה מושלמת, אבל למיטב הבנתי זה משום שרחוב שיבת ציון בין מעלה השחרור לכיכר ההגנה הוא חד-סטרי, ולכן אין אפשרות לעלות מדרך העצמאות למעלה השחרור בלי לעשות את העיקוף דרך קרית הממשלה.

לגבי קווים 16 ו-24, כאן השינוי הוא פישוט המסלול בכיוון הנסיעה מבת גלים להדר: במקום לרדת משדרות המגינים לדרך העצמאות ולחזור לשדרות הפלי"ם, הקווים ייסעו ישר לשדרות הפלי"ם.
 

alantan

New member
אז בעצם למה ש-18 לא יעבור בשד' פלי"ם כמו

לגבי המסלולים בעיר התחתית
אני רואה שמסלול קו 18 מזיו לבת גלים היום עובר לאורך כל שדרות המגינים מכיכר ההגנה, והחל ממחר פונה מרחוב שיבת ציון לרחוב כיאט (אין לו תחנה ברחוב כיאט, אבל אני מנחש ששם הוא יעבור) וממשיך לדרך העצמאות.
נכון שהסימטריה לא תהיה מושלמת, אבל למיטב הבנתי זה משום שרחוב שיבת ציון בין מעלה השחרור לכיכר ההגנה הוא חד-סטרי, ולכן אין אפשרות לעלות מדרך העצמאות למעלה השחרור בלי לעשות את העיקוף דרך קרית הממשלה.

לגבי קווים 16 ו-24, כאן השינוי הוא פישוט המסלול בכיוון הנסיעה מבת גלים להדר: במקום לרדת משדרות המגינים לדרך העצמאות ולחזור לשדרות הפלי"ם, הקווים ייסעו ישר לשדרות הפלי"ם.
אז בעצם למה ש-18 לא יעבור בשד' פלי"ם כמו
כמו קווים 16, 24? למה רק הוא חייב לעבור בכיוון אחד בדרך העצמאות?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה