חברת אפיקים עובדת על אתר חדש ואפלקצייה

מצב
הנושא נעול.

yossiwed

New member
אני לא סותר את עצמי ,להפך אמרתי בגלל תכנון לקוי לא יהיו נוסע

בסעיף ג' הבנתי מה מניע אותך לכתוב את הטענות והתחזיות השחורות
שלך.
עדיין לא התאוששת מכך שאפיקים זכתה במכרז ולא מטרופולין.
אם זו הייתה מטרופולין כנראה שגם 20 קוים עירוניים ביבנה לא היו מפריעים לך.

וזה ממש לא נכון שמספר הנוסעים לא חשוב. משרד התחבורה עוקב אחר הביקושים לקווים וקו שלאורך זמן לא יהיה לו ביקוש, לא ישרוד. אתה סותר את עצמך. מצד אחד כותב שמספר הנוסעים לא חשוב ומצד שני כותב "וכלום לא יקרה ואז עוד שנתיים משרד התחבורה יגיד פוס נגמר".

אולי תמתין לראות מה יקרה בפועל ותחכה עם המסקנות שלך לעוד מספר חודשים?
מלבד זאת שכאשר מיישמים מערך חדש מטבע הדברים נעשות בדרך גם טעויות וחלק מהקביעות הראשוניות מתבססות על הערכות שגויות. אבל במכרזים החדשים הרבה יותר קל לתקן את הטעויות ולעדכן את המערך בהתאם לעדכון ההערכות. כך שבאמת אין הצדקה לתחזיות השחורות שלך בשלב כה מוקדם.
הולכים ליישם מערך חדש ומשופר של תח"צ באזור. תן לו לפחות מאה ימי חסד לפני שתסיק מסקנות.
אני לא סותר את עצמי ,להפך אמרתי בגלל תכנון לקוי לא יהיו נוסע
נוסעים לכל קו ואז באופן טבעי אין צורך בו .

אני באמת חושב שמטרופלין היא הכי מקצועית ,תראה בשרון קו 29 פועל כבר ב 16:00 בשבת

זה לא היה קורה לחברה אחרת , האטובוסים שלהם נקיים

ותמיד הם דואגים למילה האחרונה בטכנוגליה,אפשר להתכווח עם זה ? לא .

אין לי שום דבר נגד אפיקים ,המכרז גם ככה היא חצי מכור מראש .

בגדול הם שנתיים פה ולא קרה כלום באמת וגם לא יקרה .ק

מנסיון של שנים אני יודע מטרופלין פה היו עושים מהפכה באמת ובין היתר להקשיב ,להקשיב ,להקשיב.
 

yossiwed

New member
מטרופלין מעדכנים באופן שוטף את הקווים

אני לא סותר את עצמי ,להפך אמרתי בגלל תכנון לקוי לא יהיו נוסע
נוסעים לכל קו ואז באופן טבעי אין צורך בו .

אני באמת חושב שמטרופלין היא הכי מקצועית ,תראה בשרון קו 29 פועל כבר ב 16:00 בשבת

זה לא היה קורה לחברה אחרת , האטובוסים שלהם נקיים

ותמיד הם דואגים למילה האחרונה בטכנוגליה,אפשר להתכווח עם זה ? לא .

אין לי שום דבר נגד אפיקים ,המכרז גם ככה היא חצי מכור מראש .

בגדול הם שנתיים פה ולא קרה כלום באמת וגם לא יקרה .ק

מנסיון של שנים אני יודע מטרופלין פה היו עושים מהפכה באמת ובין היתר להקשיב ,להקשיב ,להקשיב.
מטרופלין מעדכנים באופן שוטף את הקווים
אתה פותח את אתר מטרופליו ותמיד יש שינויים ,לא חשוב מתי ,תמיד יש אינטרקציה ,

תמיד יש משהו קורה ,תדירות ,מסלול ,הוספת תחנות ,יוזמים קווים חדשים,קו לילה 469 ,

השירות שלהם ,מברר , חוזר אליך טלפונית ,

ראה אשדוד ימי שבת ב 18:00 יש אוטבוס לבאר שבע -מלא ,לתל אביב 20:45 אפיקים .

זה חברה רצינית, זה האמת לאמיתה בצורה הכי פשוטה .

אני לא חושב שאם נתבי אקספרס היו זוכים או סופר בוס היה יותר טוב ,אמרתי מטרופלין הכי טובים נקודה.
 
קו 29 פועל כפי שפועל בגלל שכך משרד התחבורה הגדיר

אני לא סותר את עצמי ,להפך אמרתי בגלל תכנון לקוי לא יהיו נוסע
נוסעים לכל קו ואז באופן טבעי אין צורך בו .

אני באמת חושב שמטרופלין היא הכי מקצועית ,תראה בשרון קו 29 פועל כבר ב 16:00 בשבת

זה לא היה קורה לחברה אחרת , האטובוסים שלהם נקיים

ותמיד הם דואגים למילה האחרונה בטכנוגליה,אפשר להתכווח עם זה ? לא .

אין לי שום דבר נגד אפיקים ,המכרז גם ככה היא חצי מכור מראש .

בגדול הם שנתיים פה ולא קרה כלום באמת וגם לא יקרה .ק

מנסיון של שנים אני יודע מטרופלין פה היו עושים מהפכה באמת ובין היתר להקשיב ,להקשיב ,להקשיב.
קו 29 פועל כפי שפועל בגלל שכך משרד התחבורה הגדיר
זה בכלל לא קשור לזהות המפעיל.
משרד התחבורה ורק משרד התחבורה קובע את תנאי הרישוי של כל קו וקו במדינה.
 

benshap2

New member
אתה יודע שהמפעילות הן לא רק "צינור ביצועי"

קו 29 פועל כפי שפועל בגלל שכך משרד התחבורה הגדיר
זה בכלל לא קשור לזהות המפעיל.
משרד התחבורה ורק משרד התחבורה קובע את תנאי הרישוי של כל קו וקו במדינה.
אתה יודע שהמפעילות הן לא רק "צינור ביצועי"
יש להן סיי...
מטרופולין מגדילה ראש.
סופרבוס מקטינה ראש.
זה די ברור וזה בא לידי ביטוי גם במסלולי הקווים ובתדירותם.
 

olli3

New member
מנהל
סופרבוס השתנתה לגמרי, ממש לא מקטינה ראש כבר.

אתה יודע שהמפעילות הן לא רק "צינור ביצועי"
יש להן סיי...
מטרופולין מגדילה ראש.
סופרבוס מקטינה ראש.
זה די ברור וזה בא לידי ביטוי גם במסלולי הקווים ובתדירותם.
סופרבוס השתנתה לגמרי, ממש לא מקטינה ראש כבר.
ההיפך, יוצרת שת"פ עם תושבים וארגונים. מבצעת פגישות עבודה קבועות עם גורמים רלוונטיים לצורך שיפור השירות וכו'.
&nbsp
הדבר הבעייתי בסופרבוס הוא הגולדן דראגון.
 

benshap2

New member
שמח לשמוע שהיא השתפרה

סופרבוס השתנתה לגמרי, ממש לא מקטינה ראש כבר.
ההיפך, יוצרת שת"פ עם תושבים וארגונים. מבצעת פגישות עבודה קבועות עם גורמים רלוונטיים לצורך שיפור השירות וכו'.
&nbsp
הדבר הבעייתי בסופרבוס הוא הגולדן דראגון.
שמח לשמוע שהיא השתפרה
וזה רק מחזק את מה שאני אומר - יש למפעילות השפעה על השירות גם כשזה נוגע לקווים, מסלולים ולו"ז.
משרד התחבורה הוא הקובע הסופי, אבל זהות המפעילה משפיעה משמעותית על השירות גם בפרמטרים אלו.
 

olli3

New member
מנהל
נכון, אבל יש מפעילות שעושות "כאילו".

שמח לשמוע שהיא השתפרה
וזה רק מחזק את מה שאני אומר - יש למפעילות השפעה על השירות גם כשזה נוגע לקווים, מסלולים ולו"ז.
משרד התחבורה הוא הקובע הסופי, אבל זהות המפעילה משפיעה משמעותית על השירות גם בפרמטרים אלו.
נכון, אבל יש מפעילות שעושות "כאילו".
עונות לך מהר כשאתה פונה אליהן ומפצות אותך בנסיעות על חשבונה, אבל לא עושות דבר כדי לפתור את הבעיה. אם נניח מדובר על איחור, אז האיחור ימשיך להיות דיי קבוע. אז השירות לא משתפר בעצם, אתה ממשיך לסבול מאיחורים ןורק מי שמתלונן מקבל פיצוי שבשביל המפעיל הוא ברמה של גרושים.
 

benshap2

New member
אתה צודק, אבל אין לזה קשר למה התכוונתי להגיד


נכון, אבל יש מפעילות שעושות "כאילו".
עונות לך מהר כשאתה פונה אליהן ומפצות אותך בנסיעות על חשבונה, אבל לא עושות דבר כדי לפתור את הבעיה. אם נניח מדובר על איחור, אז האיחור ימשיך להיות דיי קבוע. אז השירות לא משתפר בעצם, אתה ממשיך לסבול מאיחורים ןורק מי שמתלונן מקבל פיצוי שבשביל המפעיל הוא ברמה של גרושים.
אתה צודק, אבל אין לזה קשר למה התכוונתי להגיד

שירות מבחינתי הוא לא רק שירות לקוחות, או לא לאחר (שזה חשוב מאוד!!).
נדבך מרכזי בשירות מבחינתי הוא תדירות הקווים ומסלולם. ולדעתי גם כל הנדבך הזה המפעיל משפיע, ולפעמים לא פחות ממשרד התחבורה (שכן - לו שמורה המילה האחרונה כאשר המפעיל מבקש לבצע שינויים, גם אם שינויים אלו הינם לטובת הציבור).
 

yossiwed

New member
אני דווקא שחושב שזהות החברה היא קובעת .

קו 29 פועל כפי שפועל בגלל שכך משרד התחבורה הגדיר
זה בכלל לא קשור לזהות המפעיל.
משרד התחבורה ורק משרד התחבורה קובע את תנאי הרישוי של כל קו וקו במדינה.
אני דווקא שחושב שזהות החברה היא קובעת .
מטרופלין לו רצתה יכלה להפעיל את קו 29 החל 18:30 כמו שתמיד היה נהוג

ומשרד התחבורה הוא הסנגור שלה , היא ביקשה להפעיל אותו מ 16:00 ונתנו לה אישור .

ראה באר שבע 370 פועל מ 16:00 ,זה לא היה קורה לו אגד הייתה שם , אז היו מתחילים ב 18:30.

ראה אשדוד ת"מ הדוגמא הכי טובה, הקו 348 פועל מ 18:00 שעון קיץ לבאר שבע ,

קו 320 לתל אביב החל מ 20:45 ,איפה ההגיון פה לבאר שבע ב 18:00 ,לתל אביב ב 20:45 ,מה התירוץ פה

משרד התחבורה ,ממש לא !!! זה מדיניות חברה שמתחבאת מאחורי משרד התחבורה .

תפסיקו להיות תממים !!!.
 
לא היה קורה לו אגד הייתה שם?

אני דווקא שחושב שזהות החברה היא קובעת .
מטרופלין לו רצתה יכלה להפעיל את קו 29 החל 18:30 כמו שתמיד היה נהוג

ומשרד התחבורה הוא הסנגור שלה , היא ביקשה להפעיל אותו מ 16:00 ונתנו לה אישור .

ראה באר שבע 370 פועל מ 16:00 ,זה לא היה קורה לו אגד הייתה שם , אז היו מתחילים ב 18:30.

ראה אשדוד ת"מ הדוגמא הכי טובה, הקו 348 פועל מ 18:00 שעון קיץ לבאר שבע ,

קו 320 לתל אביב החל מ 20:45 ,איפה ההגיון פה לבאר שבע ב 18:00 ,לתל אביב ב 20:45 ,מה התירוץ פה

משרד התחבורה ,ממש לא !!! זה מדיניות חברה שמתחבאת מאחורי משרד התחבורה .

תפסיקו להיות תממים !!!.
לא היה קורה לו אגד הייתה שם?
מי מפעילה את 825, 826, 845, 947 ועוד קווים שמתחילים לפעול מוקדם בשבת אחר הצהריים?
מטרופולין?
 

yossiwed

New member
אל תשווה את הצפון לדרום , עשרות שנים עוד משנות ה 80

לא היה קורה לו אגד הייתה שם?
מי מפעילה את 825, 826, 845, 947 ועוד קווים שמתחילים לפעול מוקדם בשבת אחר הצהריים?
מטרופולין?
אל תשווה את הצפון לדרום , עשרות שנים עוד משנות ה 80
היו אוטובסים מהצפון למרכז בשבת אחר הצהרים ,זה כבר לא תלוי באגד ואל תשכח ,אגד מחולק למחוזות .

תשווה את המרכז השרון ואשדוד .

והתשובה הכי גדולה ומשמעותית היא אשקלון

אשקלון למה משם לא יוצא אוטבוס ב 18:00 (אגד) רק ב 20:45, שמבאר שבע יוצא ב 16:00 לתל אביב 370 .

אמרתי לך זה מדינות חברה ,אם מטרופלין מתפעלת את קווי אשקלון ,היה יוצא קו ב 16:00 בשבת.

אם מטרופלין מתפעלת את קווי אשדוד -תל אביב היה יוצא אוטבוס ב 16:00 לתל אביב .
 
אז אני מבין שבזכות מטרופולין האוטובוס הראשון בקו 86 מאריאל

אל תשווה את הצפון לדרום , עשרות שנים עוד משנות ה 80
היו אוטובסים מהצפון למרכז בשבת אחר הצהרים ,זה כבר לא תלוי באגד ואל תשכח ,אגד מחולק למחוזות .

תשווה את המרכז השרון ואשדוד .

והתשובה הכי גדולה ומשמעותית היא אשקלון

אשקלון למה משם לא יוצא אוטבוס ב 18:00 (אגד) רק ב 20:45, שמבאר שבע יוצא ב 16:00 לתל אביב 370 .

אמרתי לך זה מדינות חברה ,אם מטרופלין מתפעלת את קווי אשקלון ,היה יוצא קו ב 16:00 בשבת.

אם מטרופלין מתפעלת את קווי אשדוד -תל אביב היה יוצא אוטבוס ב 16:00 לתל אביב .
אז אני מבין שבזכות מטרופולין האוטובוס הראשון בקו 86 מאריאל
יוצא בשבת ב 16:30?
רצית מרכז, קיבלת.
ולא סתם, קיבלת קו של אפיקים (רחמנא ליצלן) שיוצא בשבת ב 16:30.
נו, אני מחכה לתירוץ הבא שלך...

286 אפיקים יוצא בשבת ב 16:45
186 אפיקים הראשון יוצא בשבת ב 17:15
 

yossiwed

New member
השאלה שלי היא פשוטה

אז אני מבין שבזכות מטרופולין האוטובוס הראשון בקו 86 מאריאל
יוצא בשבת ב 16:30?
רצית מרכז, קיבלת.
ולא סתם, קיבלת קו של אפיקים (רחמנא ליצלן) שיוצא בשבת ב 16:30.
נו, אני מחכה לתירוץ הבא שלך...

286 אפיקים יוצא בשבת ב 16:45
186 אפיקים הראשון יוצא בשבת ב 17:15
השאלה שלי היא פשוטה
האם הקו פעל לפני שחברת אפיקים פעלה שם בשבת ???

ואם לא ,כלומר בגלל אפיקים, אין סיבה שהחל מ 7.8 זהלא יחול גם על קווי אשדוד,כלומר 320 החל 17:00 לתל אביב בשבת .
 
האם קווי אשדוד תל אביב פעלו בשבת לפני תקופת אפיקים?

השאלה שלי היא פשוטה
האם הקו פעל לפני שחברת אפיקים פעלה שם בשבת ???

ואם לא ,כלומר בגלל אפיקים, אין סיבה שהחל מ 7.8 זהלא יחול גם על קווי אשדוד,כלומר 320 החל 17:00 לתל אביב בשבת .
האם קווי אשדוד תל אביב פעלו בשבת לפני תקופת אפיקים?
קו 86 פעל בשבת גם בתקופת דן. לגבי 186 ו 286 אני לא יודע.
אבל אלה רק דוגמאות שמראות שמי שקובע אילו קווים יפעלו בשבת זה משרד התחבורה ולא המפעילות.
גם מטרופולין מפעילה רק מיעוט קטן מהקווים שלה בשבת. למה למשל מטרופולין לא מפעילה את קו 469 בשישי בלילה?
 

yossiwed

New member
זה דווקא מוכיח את מה שאני אומר

האם קווי אשדוד תל אביב פעלו בשבת לפני תקופת אפיקים?
קו 86 פעל בשבת גם בתקופת דן. לגבי 186 ו 286 אני לא יודע.
אבל אלה רק דוגמאות שמראות שמי שקובע אילו קווים יפעלו בשבת זה משרד התחבורה ולא המפעילות.
גם מטרופולין מפעילה רק מיעוט קטן מהקווים שלה בשבת. למה למשל מטרופולין לא מפעילה את קו 469 בשישי בלילה?
זה דווקא מוכיח את מה שאני אומר
מי שמגדיל ראש זה החברה עצמה , לקבל ירושה זה דבר אחד ,להגדיל ראש זה דבר אחר ,

מטרופלין ביקשה להשוות תנאים של פעילות בשבת לדרום והשרון ולכן הם מתחילים להפעיל קווים בינעורוניים ב 16:00

מה שלא היה לפני!!! ראה גם מאשדוד לבאר שבע שלא היה לפני , ראה אפיקים ב 20:45 לתל אביב .

לגבי שישי ,יש תנאי סף , בשישי אין אפשרות להפעיל מכל מקום לתל אביב .
 
מה זה תנאי סף? מי קובע את תנאי הסף?

זה דווקא מוכיח את מה שאני אומר
מי שמגדיל ראש זה החברה עצמה , לקבל ירושה זה דבר אחד ,להגדיל ראש זה דבר אחר ,

מטרופלין ביקשה להשוות תנאים של פעילות בשבת לדרום והשרון ולכן הם מתחילים להפעיל קווים בינעורוניים ב 16:00

מה שלא היה לפני!!! ראה גם מאשדוד לבאר שבע שלא היה לפני , ראה אפיקים ב 20:45 לתל אביב .

לגבי שישי ,יש תנאי סף , בשישי אין אפשרות להפעיל מכל מקום לתל אביב .
מה זה תנאי סף? מי קובע את תנאי הסף?
כשנוח לך זה בזכות מטרופולין
כשנוח לך אחרת זה תנאי סף שלא תלוי במטרופולין...
 

olli3

New member
מנהל
היה לפני, ברור שהיה לפני. אתה סתם אומר שלא.

זה דווקא מוכיח את מה שאני אומר
מי שמגדיל ראש זה החברה עצמה , לקבל ירושה זה דבר אחד ,להגדיל ראש זה דבר אחר ,

מטרופלין ביקשה להשוות תנאים של פעילות בשבת לדרום והשרון ולכן הם מתחילים להפעיל קווים בינעורוניים ב 16:00

מה שלא היה לפני!!! ראה גם מאשדוד לבאר שבע שלא היה לפני , ראה אפיקים ב 20:45 לתל אביב .

לגבי שישי ,יש תנאי סף , בשישי אין אפשרות להפעיל מכל מקום לתל אביב .
היה לפני, ברור שהיה לפני. אתה סתם אומר שלא.
גם שירות בין באר שבע לת"א, גם שירות בין רוחמה לת"א, גם שירות בין צאלים לת"א, גם שירות בין מצפה רמון לבאר שבע, גם שירות בין ערד לבאר שבע, גם שירות בין באר שבע לתל אביב וגם קו 29 בשרון.
&nbsp
וחלק מהקווים האלו לא עברו למטרופולין, חלק עברו לאגד תעבורה. כמו גם קו 379 ממועצה איזורית אשכול לת"א שגם אוסף בצומת אשקלון ובצומת גן יבנה הרבה לפני שהשבת יוצאת.
&nbsp
המשותף לכל מה שמנית כאן הוא שירות שפעל לפני צאת השבת גם בימי אגד ושעבר בירושה למפעילים החדשים.
 

olli3

New member
מנהל
עוד טמטום, בימי אגד מבאר שבע לת"א התחילו ב14:30

אני דווקא שחושב שזהות החברה היא קובעת .
מטרופלין לו רצתה יכלה להפעיל את קו 29 החל 18:30 כמו שתמיד היה נהוג

ומשרד התחבורה הוא הסנגור שלה , היא ביקשה להפעיל אותו מ 16:00 ונתנו לה אישור .

ראה באר שבע 370 פועל מ 16:00 ,זה לא היה קורה לו אגד הייתה שם , אז היו מתחילים ב 18:30.

ראה אשדוד ת"מ הדוגמא הכי טובה, הקו 348 פועל מ 18:00 שעון קיץ לבאר שבע ,

קו 320 לתל אביב החל מ 20:45 ,איפה ההגיון פה לבאר שבע ב 18:00 ,לתל אביב ב 20:45 ,מה התירוץ פה

משרד התחבורה ,ממש לא !!! זה מדיניות חברה שמתחבאת מאחורי משרד התחבורה .

תפסיקו להיות תממים !!!.
עוד טמטום, בימי אגד מבאר שבע לת"א התחילו ב14:30
בקו 394 שעדיין עובר בבאר שבע ב14:30 וב16:00 וב17:00 וב18:00... אבל כשקווי ת"א-ב"ש יצאו למכרז, קו 394 הפסיק לבצע קישור בין באר שבע לת"א ולהיפך, בהוראת משרד התחבורה ונאלצו לסתום את החור של השירות בשבת שאנשים דרשו שיהיה. פתרון הביניים היה להוציא את האוטובוסים כרגיל החל מ16:00 בקווים 370 ו380 ולא לפרסם את זה בשום מקום. וכך, הקווים נסעו ולא הופיעו בשום לו"ז במשך מספר שנים.
&nbsp
אז בימים שאגד פעל לבד, 394 נתן תגבור ל370 בעיקר בשעות השפל, כמו חצות בלילה. כשיצאו למכרז, 370 האחרון נשאר ב22:00 מת"א לבאר שבע ולא התאפשר לנוסעים שרוצים לצאת בחצות מת"א להשתמש ב394 על מנת להגיע לבאר שבע. בימים ההם לא היה הבדל כמעט בין 370 ל394, שניהם נסעו דרך כביש 4 וכביש 40. ההבדל היחיד הוא ש394 עצר בצומת אשדוד כשעוד היה זה צומת ובקסטינה. בימים ההם גם לא הייתה העצירה להתרעננות בבית קמה.
&nbsp
אבל אתה מבין הכל, נכון? תפסיק כבר להמציא דברים שאין להם שום אחיזה במציאות.
 

yossiwed

New member
תדבר יפה ולעניין ,אפשר לכנות את התגובה שלך גם טמטום

עוד טמטום, בימי אגד מבאר שבע לת"א התחילו ב14:30
בקו 394 שעדיין עובר בבאר שבע ב14:30 וב16:00 וב17:00 וב18:00... אבל כשקווי ת"א-ב"ש יצאו למכרז, קו 394 הפסיק לבצע קישור בין באר שבע לת"א ולהיפך, בהוראת משרד התחבורה ונאלצו לסתום את החור של השירות בשבת שאנשים דרשו שיהיה. פתרון הביניים היה להוציא את האוטובוסים כרגיל החל מ16:00 בקווים 370 ו380 ולא לפרסם את זה בשום מקום. וכך, הקווים נסעו ולא הופיעו בשום לו"ז במשך מספר שנים.
&nbsp
אז בימים שאגד פעל לבד, 394 נתן תגבור ל370 בעיקר בשעות השפל, כמו חצות בלילה. כשיצאו למכרז, 370 האחרון נשאר ב22:00 מת"א לבאר שבע ולא התאפשר לנוסעים שרוצים לצאת בחצות מת"א להשתמש ב394 על מנת להגיע לבאר שבע. בימים ההם לא היה הבדל כמעט בין 370 ל394, שניהם נסעו דרך כביש 4 וכביש 40. ההבדל היחיד הוא ש394 עצר בצומת אשדוד כשעוד היה זה צומת ובקסטינה. בימים ההם גם לא הייתה העצירה להתרעננות בבית קמה.
&nbsp
אבל אתה מבין הכל, נכון? תפסיק כבר להמציא דברים שאין להם שום אחיזה במציאות.
תדבר יפה ולעניין ,אפשר לכנות את התגובה שלך גם טמטום
אגד מאילת ,זה לא אגד מבאר מספיק לחפש תחליפים ,אדם נורמלי נושא בקו 370 ב"ש -תל אביב .

השירות בקו 29 שעבר למטרופלין עבר לשעה 16:00 מה שלא היה לפני בדן .

אל תחפשו קווים בציציות ,אני מדבר על קווים ראשים בין ערים בתדירות גובהה .

כאמור מי שרוצה לשנות משנה בעזרת משרד התחבורה ,מי שלא רוצה לשנות מתחבא מאחורי משרד התחבורה,

אני שמח ש BEN מסכים איתי.
 

olli3

New member
מנהל
מה אתה לא מבין? 370 ו394 היו פעם אותו הדבר!!!!

תדבר יפה ולעניין ,אפשר לכנות את התגובה שלך גם טמטום
אגד מאילת ,זה לא אגד מבאר מספיק לחפש תחליפים ,אדם נורמלי נושא בקו 370 ב"ש -תל אביב .

השירות בקו 29 שעבר למטרופלין עבר לשעה 16:00 מה שלא היה לפני בדן .

אל תחפשו קווים בציציות ,אני מדבר על קווים ראשים בין ערים בתדירות גובהה .

כאמור מי שרוצה לשנות משנה בעזרת משרד התחבורה ,מי שלא רוצה לשנות מתחבא מאחורי משרד התחבורה,

אני שמח ש BEN מסכים איתי.
מה אתה לא מבין? 370 ו394 היו פעם אותו הדבר!!!!
שניהם נסעו באותם הכבישים, לקו 394 היה לוקח 5 דקות יותר מל370 - זה כל השוני בינהם ואנשים היו נוסעים ב394 כאילו או 370.
&nbsp
יתרה מכך, בתחנת סורוקה לכיוון ת"א, 370 לא היה עוצר עד לפני כמה שנים בודדות. מי כן עצר עד ש370 עבר למטרופולין? 394 ואסף משם נוסעים לת"א במקום 369 המייגע.
&nbsp
אני לא מחפש בציציות, אתה פשוט לא יודע מה היה פעם אז אתה אומר שטויות לא נכונות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה