חברת אפיקים עובדת על אתר חדש ואפלקצייה

מצב
הנושא נעול.

yossiwed

New member
חברת אפיקים עובדת על אתר חדש ואפלקצייה

חברת אפיקים עובדת על אתר חדש ואפלקצייה
זה לא כי מתחשק להם , זה כי הם מחוייבים על פי המכרז החדש.

האתר יעלה עד 7.8.
 

Snegovik

New member
לו"ז חדש אשכול אשדוד

חברת אפיקים עובדת על אתר חדש ואפלקצייה
זה לא כי מתחשק להם , זה כי הם מחוייבים על פי המכרז החדש.

האתר יעלה עד 7.8.
לו"ז חדש אשכול אשדוד
מתי חברת אפיקים תפרסם את הלו"ז החדש ואת כל המידע הרלוונטי?
אשמח אם תוכל לפרט מה ידוע על הקו החדש שעתיד לפעול בין אשדוד לפתח תקווה ( תחנות, מסלול , מחיר, לו"ז.. )
תודה.
 

yossiwed

New member
יש לנו מדינה עשירה מאד

לו"ז חדש אשכול אשדוד
מתי חברת אפיקים תפרסם את הלו"ז החדש ואת כל המידע הרלוונטי?
אשמח אם תוכל לפרט מה ידוע על הקו החדש שעתיד לפעול בין אשדוד לפתח תקווה ( תחנות, מסלול , מחיר, לו"ז.. )
תודה.
יש לנו מדינה עשירה מאד
אם יש בזבוז לעוד 24 קווים חדשים,אז יש כסף ,לראות תחנת אוטבוס

עם 12 קווים שאין בכלל נוסעים בתחנה הזאת , וואלה כל הכבוד .

שום יצרתיות אותם מסלולים בתוך העיר , חבל חבל חבל .אבל הכוונה טובה.

הקווים מיבנה בלבד (לא אלה שעוברים דרכה)

,1,2,3,4,5,6,7,8,9,35,42,48,49,50,51,177,178,179,180,181,182,183,316

קווי אפיקים העוברים דרכה

212,220,315,317,318,351,355

ובברכת ברוכים הבאים לכל הנהגים שהולכים לעשות לעצמם נעים בגב

ולהסתובב ריקים .
 

benshap2

New member
אם יתזמנו את הקווים עם הרכבת ולא ימשיכו לעשות דווקא, יסעו

יש לנו מדינה עשירה מאד
אם יש בזבוז לעוד 24 קווים חדשים,אז יש כסף ,לראות תחנת אוטבוס

עם 12 קווים שאין בכלל נוסעים בתחנה הזאת , וואלה כל הכבוד .

שום יצרתיות אותם מסלולים בתוך העיר , חבל חבל חבל .אבל הכוונה טובה.

הקווים מיבנה בלבד (לא אלה שעוברים דרכה)

,1,2,3,4,5,6,7,8,9,35,42,48,49,50,51,177,178,179,180,181,182,183,316

קווי אפיקים העוברים דרכה

212,220,315,317,318,351,355

ובברכת ברוכים הבאים לכל הנהגים שהולכים לעשות לעצמם נעים בגב

ולהסתובב ריקים .
אם יתזמנו את הקווים עם הרכבת ולא ימשיכו לעשות דווקא, יסעו
בהם יותר נוסעים...
 

yossiwed

New member
זה לא עניין של תזמון עם הרכבת אלא למה צריך ואם צריך למה

אם יתזמנו את הקווים עם הרכבת ולא ימשיכו לעשות דווקא, יסעו
בהם יותר נוסעים...
זה לא עניין של תזמון עם הרכבת אלא למה צריך ואם צריך למה

כל 3 הקווים לרחובות עוברים באותו מסלול ביבנה,הרביעי הוא מהיר לאזור תעשיה

, למרות שיש שכונה חדשה עם 20,000 תושבים ואף קו

לא עובר שם !!! הבנת ויתרו על שכונה חדשה וגדולה , אז מי ירצה לנוסע באטובוס ,הבנת אותי .

יש רחוב שעוברים בו 10 אוטבוסים לכל כיוון ,על מה ולמה ובכלל אני מקווה שיביאו מיניבוסים ולא אוטבוסים .

יכול להיות שאני טועה ועוד לא סימנו הכל ,אבל ממה שראיתי ,אין שום חידוש .
 
א. בשלב הזה של הסימונים יש ערבוביה בין קווים ישנים לחדשים

זה לא עניין של תזמון עם הרכבת אלא למה צריך ואם צריך למה

כל 3 הקווים לרחובות עוברים באותו מסלול ביבנה,הרביעי הוא מהיר לאזור תעשיה

, למרות שיש שכונה חדשה עם 20,000 תושבים ואף קו

לא עובר שם !!! הבנת ויתרו על שכונה חדשה וגדולה , אז מי ירצה לנוסע באטובוס ,הבנת אותי .

יש רחוב שעוברים בו 10 אוטבוסים לכל כיוון ,על מה ולמה ובכלל אני מקווה שיביאו מיניבוסים ולא אוטבוסים .

יכול להיות שאני טועה ועוד לא סימנו הכל ,אבל ממה שראיתי ,אין שום חידוש .
א. בשלב הזה של הסימונים יש ערבוביה בין קווים ישנים לחדשים
אני די בטוח שחלק מהקווים שציינת ברשימה שלך הם קווים שיבוטלו.
ב. לגבי שכונות חדשות - לוקח זמן עד שמכניסים קווים לשכונות כאלה. גם אם לא יכניסו כעת שום קו, במהלך האיכלוס וכשתהיה דרישה יכניסו. ואם השכונה כבר מאוכלסת באלפי תושבים אז די בטוח שדי מהר יכניסו לתוכה תח"צ. במכרזים החדשים הרבה יותר פשוט לבצע שינויי קווים.

כדאי להמתין עם המסקנות עד לאחר תחילת יישום המכרז.
 

yossiwed

New member
אין קווים שיבוטלו ,אולי לא דייקתי במספר אחד או שניים ,אבל

א. בשלב הזה של הסימונים יש ערבוביה בין קווים ישנים לחדשים
אני די בטוח שחלק מהקווים שציינת ברשימה שלך הם קווים שיבוטלו.
ב. לגבי שכונות חדשות - לוקח זמן עד שמכניסים קווים לשכונות כאלה. גם אם לא יכניסו כעת שום קו, במהלך האיכלוס וכשתהיה דרישה יכניסו. ואם השכונה כבר מאוכלסת באלפי תושבים אז די בטוח שדי מהר יכניסו לתוכה תח"צ. במכרזים החדשים הרבה יותר פשוט לבצע שינויי קווים.

כדאי להמתין עם המסקנות עד לאחר תחילת יישום המכרז.
אין קווים שיבוטלו ,אולי לא דייקתי במספר אחד או שניים ,אבל
אני לא לא יודע את הקווים למערב ומזרח ראשון במדויק.

לא מבטלים קווים , משנים בתוך העיר קו 6 וקו 5 ממשיך למושב בן זכאי .

לדעתי כל שינוי לרחובות מאריך את המסלול ושווה כסף ,לפי מה שהבנתי הסבסוד לפי ק"מ.

בגדול שפכו מלא כסף ואין נוסעים ,אתה יכול לתאר קו ריק במרכז הארץ בכל שעה ביום שתגיד ?

אני יכול לתת לך 3 קווים ואולי 20 נסיעות ריקות לגמרי או מקסימום 3 נוסעים .
 
כתבת 177,178,179,180,181,182,183

אין קווים שיבוטלו ,אולי לא דייקתי במספר אחד או שניים ,אבל
אני לא לא יודע את הקווים למערב ומזרח ראשון במדויק.

לא מבטלים קווים , משנים בתוך העיר קו 6 וקו 5 ממשיך למושב בן זכאי .

לדעתי כל שינוי לרחובות מאריך את המסלול ושווה כסף ,לפי מה שהבנתי הסבסוד לפי ק"מ.

בגדול שפכו מלא כסף ואין נוסעים ,אתה יכול לתאר קו ריק במרכז הארץ בכל שעה ביום שתגיד ?

אני יכול לתת לך 3 קווים ואולי 20 נסיעות ריקות לגמרי או מקסימום 3 נוסעים .
כתבת 177,178,179,180,181,182,183
אין מצב שכל שבעת הקווים הללו יפעלו ביישום המכרז החדש.
מה זה בכלל קו 183?
מה יהיה התפקיד של קו 179 ביישום המכרז החדש?
177, 178, 181, 182 אני יודע מה הם.
לגבי 180 יש לי סימן שאלה.
אבל 179 ו 183 לא ברורים לי בכלל

גם כנראה לא יהיה קו 316. המספר שלו יהיה כנראה 213.
 

connex

Member
179 אמור להתבטל

כתבת 177,178,179,180,181,182,183
אין מצב שכל שבעת הקווים הללו יפעלו ביישום המכרז החדש.
מה זה בכלל קו 183?
מה יהיה התפקיד של קו 179 ביישום המכרז החדש?
177, 178, 181, 182 אני יודע מה הם.
לגבי 180 יש לי סימן שאלה.
אבל 179 ו 183 לא ברורים לי בכלל

גם כנראה לא יהיה קו 316. המספר שלו יהיה כנראה 213.
179 אמור להתבטל
הנסיעות שלו אמורות להשתלב עם 178
177 קו חדש שאמור להגיע לרכבת מרכז
על 181,182 ו183 לא שמעתי, מה הם?
&nbsp
 
181 זה קו בין מתנ"ח יבנה לאזור התעשיה הישן בראשל"צ

179 אמור להתבטל
הנסיעות שלו אמורות להשתלב עם 178
177 קו חדש שאמור להגיע לרכבת מרכז
על 181,182 ו183 לא שמעתי, מה הם?
&nbsp
181 זה קו בין מתנ"ח יבנה לאזור התעשיה הישן בראשל"צ
182 קו בין תחנת יבנה מזרח לתחנה המרכזית החדשה בראשל"צ.
על 183 גם אני לא שמעתי.

177, כפי שכתבת, קו בין יבנה למסוף 2000.
178 ישאר הקו בין יבנה לתחנה המרכזית ת"א וגם לפי מה שאני יודע 179 יבוטל.

מה שלא ברור לי עדיין זה מה יקרה עם קו 180.
 

yossiwed

New member
179 לא מתבטל !! זה קו בוקר מאסף 178 פלוס סיבוב !!! תיקון !

181 זה קו בין מתנ"ח יבנה לאזור התעשיה הישן בראשל"צ
182 קו בין תחנת יבנה מזרח לתחנה המרכזית החדשה בראשל"צ.
על 183 גם אני לא שמעתי.

177, כפי שכתבת, קו בין יבנה למסוף 2000.
178 ישאר הקו בין יבנה לתחנה המרכזית ת"א וגם לפי מה שאני יודע 179 יבוטל.

מה שלא ברור לי עדיין זה מה יקרה עם קו 180.
179 לא מתבטל !! זה קו בוקר מאסף 178 פלוס סיבוב !!! תיקון !
177 זה ישיר דרך איילון דרום כביש 20 ,אולי הקו הזה לרכבת מרכז ? .
178 רגיל .
179 לא מתבטל !! זה קו בוקר מאסף ,זה 178 פלוס סיבוב !!!
180 ראשון לציון מזרח דרך המכבים ,דרך איקאה.
182 מערב ראשון לציון.
181 שמור .

183טעות.

316 אולי באמת הפך ל 213.
 

benshap2

New member
מה הסיכוי לסקירה כזו, בתקציר, על כל הקווים החדשים?

179 לא מתבטל !! זה קו בוקר מאסף 178 פלוס סיבוב !!! תיקון !
177 זה ישיר דרך איילון דרום כביש 20 ,אולי הקו הזה לרכבת מרכז ? .
178 רגיל .
179 לא מתבטל !! זה קו בוקר מאסף ,זה 178 פלוס סיבוב !!!
180 ראשון לציון מזרח דרך המכבים ,דרך איקאה.
182 מערב ראשון לציון.
181 שמור .

183טעות.

316 אולי באמת הפך ל 213.
מה הסיכוי לסקירה כזו, בתקציר, על כל הקווים החדשים?
ממש 5 מילים על כל אחד.

תודה!
 

yossiwed

New member
אני יכול ב 2 מילים

מה הסיכוי לסקירה כזו, בתקציר, על כל הקווים החדשים?
ממש 5 מילים על כל אחד.

תודה!
אני יכול ב 2 מילים
בזבוז כסף !!!

בזבוז כסף משווע , טמטום מהמעלה הראשונה , אני לא יודע מה קורה עם 314 שפועל מתל אביב עד 00:25 לאשדוד דרך יבנה ,

אבל אם יחליטו לבטל אותו ,יפעילו את 178 עד חצות בשעות העומס בתדירות של חצי שעה

, הקו נוסע ריק ואף אחד לא מתייחס אליו ברצינות ,בשיא יש חצי אוטבוס

כלומר כל המושבים מלאים בנוסע בודד .

בכלל אנחנו פה בפורום יותר רציניים ורוצים בהצלחה של תחבורה ציבורית.

תזכרו מה אני אומר לכם פה ראשון תוך חצי שנה מקצצים בתדירות .
 

yossiwed

New member
RED MY LIPS תוך שנה אולי שנתיים מקצצים בתדירות

אני יכול ב 2 מילים
בזבוז כסף !!!

בזבוז כסף משווע , טמטום מהמעלה הראשונה , אני לא יודע מה קורה עם 314 שפועל מתל אביב עד 00:25 לאשדוד דרך יבנה ,

אבל אם יחליטו לבטל אותו ,יפעילו את 178 עד חצות בשעות העומס בתדירות של חצי שעה

, הקו נוסע ריק ואף אחד לא מתייחס אליו ברצינות ,בשיא יש חצי אוטבוס

כלומר כל המושבים מלאים בנוסע בודד .

בכלל אנחנו פה בפורום יותר רציניים ורוצים בהצלחה של תחבורה ציבורית.

תזכרו מה אני אומר לכם פה ראשון תוך חצי שנה מקצצים בתדירות .
RED MY LIPS תוך שנה אולי שנתיים מקצצים בתדירות
3 שבעות לפני , אין שום דבר באופק ,לא תחנה דיגטלית (לפי המכרז) ,

לא מי יודע שילוט -חרטא ,המספרים על התחנה יותר קטנים מהמקובל .

אוטבוסים חדשים עם ריפוד אפור כהה בפנים , לא נעים .

קווים סתמיים לשום מקום .

הכל חרטא עד שהם יבינו שהם אטומים ,

ובכלל אלה שיושבים במשרד התחבורה לא באמת אכפת להם .

או שבשפה הכי פשוטה -הם יקצצו תדירות בעוד שנה -שנתיים .
 

benshap2

New member
ביקוש לתחבורה ציבורית מגיע הרבה פעמים אחרי הפעלתה בפועל

אני יכול ב 2 מילים
בזבוז כסף !!!

בזבוז כסף משווע , טמטום מהמעלה הראשונה , אני לא יודע מה קורה עם 314 שפועל מתל אביב עד 00:25 לאשדוד דרך יבנה ,

אבל אם יחליטו לבטל אותו ,יפעילו את 178 עד חצות בשעות העומס בתדירות של חצי שעה

, הקו נוסע ריק ואף אחד לא מתייחס אליו ברצינות ,בשיא יש חצי אוטבוס

כלומר כל המושבים מלאים בנוסע בודד .

בכלל אנחנו פה בפורום יותר רציניים ורוצים בהצלחה של תחבורה ציבורית.

תזכרו מה אני אומר לכם פה ראשון תוך חצי שנה מקצצים בתדירות .
ביקוש לתחבורה ציבורית מגיע הרבה פעמים אחרי הפעלתה בפועל
ולא לפני כן.
כדי שזה יקרה - התחבורה הציבורית חייבת להיות יעילה, אחרת מי שיש לו ברירה לא יבחר בה על פני האפשרויות האחרות העומדות בפניו.
דוגמא מצוינת לכך היא הקו החדש של הרכבת (אשקלון - אשדוד - יבנה מערב - ראשון - תל אביב - ...- הוד השרון),שפועל בצורה יעילה וטאץ' ווד כמעט ללא איחורים, ויותר ויותר נוסעים בוחרים לנסוע בו. תשאל חבר'ה כמו פארק דה פראנס והם ישמחו להגיד לך שאישית אני לא הצלחתי לצפות עד כמה הקו הזה יצליח - אבל זה קרה.

עכשיו מבחינת יבנה, לדעתי הביקוש לתחבורה ציבורית מתחלק לכמה חלקים:
1. נסיעה משכונות העיר לתחנות הרכבת\לתחנות הקווים הבינעירוניים, בעיקר בשעות הבוקר אך לא רק.
2. נסיעה מתחנות הרכבת לרחבי העיר\לתחנות הקווים הבינעירוניים, בעיקר בשעות אחה"צ אך לא רק.
3.נסיעות פנימיות בתוך העיר (הרבה פחות מאשר 1-2, לכן הקווים הפנימיים חייבים להיות בתיאום מלא עם זמני הרכבות). אני מסכים איתך ש 9 קווים בתוך יבנה נשמע כמו מספר לא נורמלי. מנגד, מדובר לכל היותר ב2 נסיעות לכיוון בשעה, וזה באמת שירות די מינימלי לאזרח. אני גם בסק שהקווים למושבים יפעלו כל היום בתדירות דומה...
4. נסיעות לערים הסמוכות - רחובות\ראשון\אשדוד. כאן נדרשות הנסיעות, במיוחד לרחובות, לא רק בשעות העומס. הערים האלה, עד שיבנה תתפתח מבחינה מסחרית, הן נסיעות "מעין פנימיות". כמו תושבי רמת אביב שנוסעים למרכז העיר.
5. לאחרונה אני רואה יותר ויותר צעירים המשתמשים בתח"צ על מנת לנסוע לבילוי בער בת"א, ולחזור ממנה ברכבת האחרונה של 12 בלילה.
אני בכוונה פותח את הנקודה הזו, מאחר ולא ראית זאת לפני כן מכיוון שאף אחד לא רצה לעבור בתחנה מרכזית חדשה ולתפוס את 314 בשעה 12 בלילה.
הקווים האלה, לדעתי, לא צריכים לעבור רק ביבנה. בשעות האלה אין מספיק ביקוש לעיר אחת. אבל אין סיבה שקווים שגם ככה נוסעים לאשדוד כמו 333 לא יעצרו במתנ"ח (ושם בלבד) בשעות הלילה. כשיש שירות יש ביקוש, הרכבת מוכיחה זאת גם כאן.
6. אוטובוסים לתל אביב. אין ספק שצריכים שירות משלים לרכבת, אבל אנשים שגם ככה במרכזית לא ימתינו במיוחד זמן רב ל 178 אלא עולים על 369. אם התדירות תגבר - יתכן ויהיו יותר נוסעים. הקו לרכבת מרכז נשמע מצוין, אך בשעות השיא ברור שהרכבת מנצחת אותו בשל הפקקים. יהיה מעניין לראות אם הוא יתפוס. אני חושב שקווים לרכבת מרכז\אוניברסיטה\רידינג, דרך צומת חולון\מרכזית, יהיו יותר שימושיים מאשר 178 במתכונתו הנוכחית.

יבנה היא עיר שבשל תחבורה ציבורית ירודה במשך שנים, אין בה כמעט משפחות ללא רכב אחד לפחות בבית.
שיפור התח"צ עשוי להביא, בטווח הרחוק, לשינוי בנתון הזה.
בשביל זה, חשוב שהתח"צ יהיה אמין, תדיר וזמין - בשעות בהן השירות נדרש. וכן, זה כולל גם שעות מאוחרות יחסית.
בשלב הראשון אני בטוח כמוך שאוטובוסים יסעו ריקים. אני מאוד מקווה ששירות טוב ישנה זאת לאורך הזמן, בדיוק כפי שקורה עם הרכבת ביבנה מערב.
 

yossiwed

New member
תשובות

ביקוש לתחבורה ציבורית מגיע הרבה פעמים אחרי הפעלתה בפועל
ולא לפני כן.
כדי שזה יקרה - התחבורה הציבורית חייבת להיות יעילה, אחרת מי שיש לו ברירה לא יבחר בה על פני האפשרויות האחרות העומדות בפניו.
דוגמא מצוינת לכך היא הקו החדש של הרכבת (אשקלון - אשדוד - יבנה מערב - ראשון - תל אביב - ...- הוד השרון),שפועל בצורה יעילה וטאץ' ווד כמעט ללא איחורים, ויותר ויותר נוסעים בוחרים לנסוע בו. תשאל חבר'ה כמו פארק דה פראנס והם ישמחו להגיד לך שאישית אני לא הצלחתי לצפות עד כמה הקו הזה יצליח - אבל זה קרה.

עכשיו מבחינת יבנה, לדעתי הביקוש לתחבורה ציבורית מתחלק לכמה חלקים:
1. נסיעה משכונות העיר לתחנות הרכבת\לתחנות הקווים הבינעירוניים, בעיקר בשעות הבוקר אך לא רק.
2. נסיעה מתחנות הרכבת לרחבי העיר\לתחנות הקווים הבינעירוניים, בעיקר בשעות אחה"צ אך לא רק.
3.נסיעות פנימיות בתוך העיר (הרבה פחות מאשר 1-2, לכן הקווים הפנימיים חייבים להיות בתיאום מלא עם זמני הרכבות). אני מסכים איתך ש 9 קווים בתוך יבנה נשמע כמו מספר לא נורמלי. מנגד, מדובר לכל היותר ב2 נסיעות לכיוון בשעה, וזה באמת שירות די מינימלי לאזרח. אני גם בסק שהקווים למושבים יפעלו כל היום בתדירות דומה...
4. נסיעות לערים הסמוכות - רחובות\ראשון\אשדוד. כאן נדרשות הנסיעות, במיוחד לרחובות, לא רק בשעות העומס. הערים האלה, עד שיבנה תתפתח מבחינה מסחרית, הן נסיעות "מעין פנימיות". כמו תושבי רמת אביב שנוסעים למרכז העיר.
5. לאחרונה אני רואה יותר ויותר צעירים המשתמשים בתח"צ על מנת לנסוע לבילוי בער בת"א, ולחזור ממנה ברכבת האחרונה של 12 בלילה.
אני בכוונה פותח את הנקודה הזו, מאחר ולא ראית זאת לפני כן מכיוון שאף אחד לא רצה לעבור בתחנה מרכזית חדשה ולתפוס את 314 בשעה 12 בלילה.
הקווים האלה, לדעתי, לא צריכים לעבור רק ביבנה. בשעות האלה אין מספיק ביקוש לעיר אחת. אבל אין סיבה שקווים שגם ככה נוסעים לאשדוד כמו 333 לא יעצרו במתנ"ח (ושם בלבד) בשעות הלילה. כשיש שירות יש ביקוש, הרכבת מוכיחה זאת גם כאן.
6. אוטובוסים לתל אביב. אין ספק שצריכים שירות משלים לרכבת, אבל אנשים שגם ככה במרכזית לא ימתינו במיוחד זמן רב ל 178 אלא עולים על 369. אם התדירות תגבר - יתכן ויהיו יותר נוסעים. הקו לרכבת מרכז נשמע מצוין, אך בשעות השיא ברור שהרכבת מנצחת אותו בשל הפקקים. יהיה מעניין לראות אם הוא יתפוס. אני חושב שקווים לרכבת מרכז\אוניברסיטה\רידינג, דרך צומת חולון\מרכזית, יהיו יותר שימושיים מאשר 178 במתכונתו הנוכחית.

יבנה היא עיר שבשל תחבורה ציבורית ירודה במשך שנים, אין בה כמעט משפחות ללא רכב אחד לפחות בבית.
שיפור התח"צ עשוי להביא, בטווח הרחוק, לשינוי בנתון הזה.
בשביל זה, חשוב שהתח"צ יהיה אמין, תדיר וזמין - בשעות בהן השירות נדרש. וכן, זה כולל גם שעות מאוחרות יחסית.
בשלב הראשון אני בטוח כמוך שאוטובוסים יסעו ריקים. אני מאוד מקווה ששירות טוב ישנה זאת לאורך הזמן, בדיוק כפי שקורה עם הרכבת ביבנה מערב.
תשובות
א) זה עיר קטנה ולא מופצלת ,רוב הנוסעים ברכבת ב 2 התחנות , מגיעים עם הרכב (החניות מלאות) או אופניים חשמליות או ברגל.

ב) מסלול האוטבוסים הבינעיורניים לא השתנה,כלומר תוספת החדשים ,

, כלומר יש שכונה חדשה עם 20,000 תושבים ואין שם קו בינעורני ,לעומת זאת כל הקווים

עוברים בכמה רחובות שאין שם יותר מ 5,000 תושבים .

ג) לנוסעים מתל אביב רגילים ל 369 למרות שיש קו אוטבוס שלוקח אותם עד הבית 178 ,אני לא יודע מה יקרה ברגע שהקו יתחיל לפעול בתדירות

גובהה יותר ועם שעו ארוכות יותר .
 
אתה מסיק מסקנות מוקדם מדי

תשובות
א) זה עיר קטנה ולא מופצלת ,רוב הנוסעים ברכבת ב 2 התחנות , מגיעים עם הרכב (החניות מלאות) או אופניים חשמליות או ברגל.

ב) מסלול האוטבוסים הבינעיורניים לא השתנה,כלומר תוספת החדשים ,

, כלומר יש שכונה חדשה עם 20,000 תושבים ואין שם קו בינעורני ,לעומת זאת כל הקווים

עוברים בכמה רחובות שאין שם יותר מ 5,000 תושבים .

ג) לנוסעים מתל אביב רגילים ל 369 למרות שיש קו אוטבוס שלוקח אותם עד הבית 178 ,אני לא יודע מה יקרה ברגע שהקו יתחיל לפעול בתדירות

גובהה יותר ועם שעו ארוכות יותר .
אתה מסיק מסקנות מוקדם מדי
רק אומר שלאחר ה-7.8 אתה עשוי להיות מופתע ממסלול קווים 177 ו 178. אתה עוד עשוי לראות שהקווים הללו ישרתו את השכונה החדשה.
 

benshap2

New member
אז ככה

תשובות
א) זה עיר קטנה ולא מופצלת ,רוב הנוסעים ברכבת ב 2 התחנות , מגיעים עם הרכב (החניות מלאות) או אופניים חשמליות או ברגל.

ב) מסלול האוטבוסים הבינעיורניים לא השתנה,כלומר תוספת החדשים ,

, כלומר יש שכונה חדשה עם 20,000 תושבים ואין שם קו בינעורני ,לעומת זאת כל הקווים

עוברים בכמה רחובות שאין שם יותר מ 5,000 תושבים .

ג) לנוסעים מתל אביב רגילים ל 369 למרות שיש קו אוטבוס שלוקח אותם עד הבית 178 ,אני לא יודע מה יקרה ברגע שהקו יתחיל לפעול בתדירות

גובהה יותר ועם שעו ארוכות יותר .
אז ככה
לגבי א' - העיר כבר לא כ"כ קטנה. אתה לא יכול לעשות קו אחד שיסתובב בכל העיר עד לתחנתהרכבת, כי אנשים כבר יעדיפו לנסוע ברכב לרכבת ולא לצאת 50 דקות לפני הזמן. אני אישית נוסע כל יום ברכבת. אם היה לי אוטובוס מתאים - הייתי מוותר על אחזקת רכב ונוסע איתו. כרגע האוטובוסים פשוט מגיעים ממש 2-3 דקות אחריה שהרכבת יוצאת. וזה 3 קווים ככה. כאילו מישהו ישב ועשה את זה בכוונה. לדעתי לו הקווים היו מגיעים מספר דקות לפני הרכבת (נניח אפילו 10 דקות, שיהיה ספייר) - לדעתי רבים היו בוחרים להשתמש בהם.

לגבי ב' - אם זה אכן כך, זה טמטום. לא פחות מכך. לא העובדה שהקווים עוברים בנווה אילן בדרך למתנ"ח (ז'בוטינסקי - אגוז - ירושלים זה מסלול מאוד סביר), אלא עצם העובדה שקווים לא עוברים בשכונה הירוקה.

לגבי ג' - כשאתה מגיע למרכזית ויש 369 עוד 3 דקו רו 178 עוד חצי שעה+ , מן הסתם תלך על 369. כנ"ל בהלוך. ברגע שהתדירות של 178 ו 369 תהיה דומה, אין לי ספק בכלל שהנוסעים מתוך העיר (לא מי שמגיע מבסיס פלמחים למתנ"ח), יבחרו ב 178 על פני 369.
 

yossiwed

New member
תשובות

אז ככה
לגבי א' - העיר כבר לא כ"כ קטנה. אתה לא יכול לעשות קו אחד שיסתובב בכל העיר עד לתחנתהרכבת, כי אנשים כבר יעדיפו לנסוע ברכב לרכבת ולא לצאת 50 דקות לפני הזמן. אני אישית נוסע כל יום ברכבת. אם היה לי אוטובוס מתאים - הייתי מוותר על אחזקת רכב ונוסע איתו. כרגע האוטובוסים פשוט מגיעים ממש 2-3 דקות אחריה שהרכבת יוצאת. וזה 3 קווים ככה. כאילו מישהו ישב ועשה את זה בכוונה. לדעתי לו הקווים היו מגיעים מספר דקות לפני הרכבת (נניח אפילו 10 דקות, שיהיה ספייר) - לדעתי רבים היו בוחרים להשתמש בהם.

לגבי ב' - אם זה אכן כך, זה טמטום. לא פחות מכך. לא העובדה שהקווים עוברים בנווה אילן בדרך למתנ"ח (ז'בוטינסקי - אגוז - ירושלים זה מסלול מאוד סביר), אלא עצם העובדה שקווים לא עוברים בשכונה הירוקה.

לגבי ג' - כשאתה מגיע למרכזית ויש 369 עוד 3 דקו רו 178 עוד חצי שעה+ , מן הסתם תלך על 369. כנ"ל בהלוך. ברגע שהתדירות של 178 ו 369 תהיה דומה, אין לי ספק בכלל שהנוסעים מתוך העיר (לא מי שמגיע מבסיס פלמחים למתנ"ח), יבחרו ב 178 על פני 369.
תשובות
א) אפשר לחשוב שעכשיו יש נוסעים שיש לכל רחוב אוטבוס

,עובדה גם אתה לא נוסע, למיטב ידעתי כל הקווים מגיעים לפני יציאת הרכבת ובשעות השיא יוצאת רכבת

כל חצי שעה בדיוק והם מלאים בחיילים שיש להם נסיעה חינם ומבוגרים ,כך שהמסקנה היא שבמקום 9 קווים למעשה 7 קווים כי 1-2

זה אותו דבר, 2 זה + אזור תעשיה , 5+ מושב בן זכאי , עדיף 4 קווים תדירות גבוהה של 10-15 כל היום ולא צריך להכנס לכל רחוב(שבזי).

ב) אמרתי לך כמות הנוסעים לא חשובים , חשוב לדפוק כרטיס וק"מ .

ג) מטרופלין חזקה כולל 353 ,אפילו עליו יש נוסעים ליבנה -אולי 10 והוא יוצא כל שעה ו 369 יש 10 נוסעים בממוצע ליבנה

בכל אוטבוס ויש 3 בשעה כלומר 30 נוסעים , איפה 178 עם האטבוס עולב ,הם אפיקים פה שנתיים וכלום לא קרה

וכלום לא יקרה ואז עוד שנתיים משרד התחבורה יגיד פוס נגמר , מקצצים .
 
בסעיף ג' הבנתי מה מניע אותך לכתוב את הטענות והתחזיות השחורות

תשובות
א) אפשר לחשוב שעכשיו יש נוסעים שיש לכל רחוב אוטבוס

,עובדה גם אתה לא נוסע, למיטב ידעתי כל הקווים מגיעים לפני יציאת הרכבת ובשעות השיא יוצאת רכבת

כל חצי שעה בדיוק והם מלאים בחיילים שיש להם נסיעה חינם ומבוגרים ,כך שהמסקנה היא שבמקום 9 קווים למעשה 7 קווים כי 1-2

זה אותו דבר, 2 זה + אזור תעשיה , 5+ מושב בן זכאי , עדיף 4 קווים תדירות גבוהה של 10-15 כל היום ולא צריך להכנס לכל רחוב(שבזי).

ב) אמרתי לך כמות הנוסעים לא חשובים , חשוב לדפוק כרטיס וק"מ .

ג) מטרופלין חזקה כולל 353 ,אפילו עליו יש נוסעים ליבנה -אולי 10 והוא יוצא כל שעה ו 369 יש 10 נוסעים בממוצע ליבנה

בכל אוטבוס ויש 3 בשעה כלומר 30 נוסעים , איפה 178 עם האטבוס עולב ,הם אפיקים פה שנתיים וכלום לא קרה

וכלום לא יקרה ואז עוד שנתיים משרד התחבורה יגיד פוס נגמר , מקצצים .
בסעיף ג' הבנתי מה מניע אותך לכתוב את הטענות והתחזיות השחורות
שלך.
עדיין לא התאוששת מכך שאפיקים זכתה במכרז ולא מטרופולין.
אם זו הייתה מטרופולין כנראה שגם 20 קוים עירוניים ביבנה לא היו מפריעים לך.

וזה ממש לא נכון שמספר הנוסעים לא חשוב. משרד התחבורה עוקב אחר הביקושים לקווים וקו שלאורך זמן לא יהיה לו ביקוש, לא ישרוד. אתה סותר את עצמך. מצד אחד כותב שמספר הנוסעים לא חשוב ומצד שני כותב "וכלום לא יקרה ואז עוד שנתיים משרד התחבורה יגיד פוס נגמר".

אולי תמתין לראות מה יקרה בפועל ותחכה עם המסקנות שלך לעוד מספר חודשים?
מלבד זאת שכאשר מיישמים מערך חדש מטבע הדברים נעשות בדרך גם טעויות וחלק מהקביעות הראשוניות מתבססות על הערכות שגויות. אבל במכרזים החדשים הרבה יותר קל לתקן את הטעויות ולעדכן את המערך בהתאם לעדכון ההערכות. כך שבאמת אין הצדקה לתחזיות השחורות שלך בשלב כה מוקדם.
הולכים ליישם מערך חדש ומשופר של תח"צ באזור. תן לו לפחות מאה ימי חסד לפני שתסיק מסקנות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה