העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות

העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...
 

mister K

New member
יפה מאוד!

העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...
יפה מאוד!
לא נראה לי שאי פעם הייתה לחיפה מפה כל כך מפורטת.
לדעתי כיום היא היחידה מסוגה ברשת.
 

raminec

New member
כל הכבוד, אלן


העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...
כל הכבוד, אלן

חבל שלא הייתה לי מפה כזו בזמן שאני הייתי סטודנט בחיפה. זה בטוח היה עוזר מאוד.
 
מפה מעולה!

העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...
מפה מעולה!
 

שמש27

New member
מפה מעולה ביותר, כל הכבוד!!!

העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...
מפה מעולה ביותר, כל הכבוד!!!
 

אוהד11

New member


העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...
 

mauzer

New member
מפה מצוינת


העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...
מפה מצוינת
 
כל הכבוד!
על המאמץ שאתה משקיע.

העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...
כל הכבוד!
על המאמץ שאתה משקיע.
 

Nephilim

New member
מפה טובה מאוד.... כמה הערות

העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...
מפה טובה מאוד.... כמה הערות
אני מציע להזיז את תחנת אינשטיין של המטרונית בק. אתא קצת יותר אחורנית, התחנה מאוד קרובה לתחנת האוטובוסים אינשטיין- צנחנים... והמפה מראה לכאורה מרחק גדול... כדי ליצור שם את הסימן של החלפת קישוריות בין המטרונית לקווי אגד.. זו באמת התחנה\רחוב שבה הרבה נוסעים מחליפים למטרונית אחרי שהם הגיעו בקו 26.
כנ"ל לגבי תחנת העצמאות..
אם תשים לב לאורך כל הקו של המטרונית בק. אתא רואים רק אפשרות החלפה מקו 22....
היתרון במפות מסוג זה שהן מראות ביתר קלות היכן כדאי להחליף קווים... וזה קצת מתפספס במקום הספצפי הזה.
 

alantan

New member
הצעות טובות ואיישם אותן... כמו שכתבתי, נגמר

מפה טובה מאוד.... כמה הערות
אני מציע להזיז את תחנת אינשטיין של המטרונית בק. אתא קצת יותר אחורנית, התחנה מאוד קרובה לתחנת האוטובוסים אינשטיין- צנחנים... והמפה מראה לכאורה מרחק גדול... כדי ליצור שם את הסימן של החלפת קישוריות בין המטרונית לקווי אגד.. זו באמת התחנה\רחוב שבה הרבה נוסעים מחליפים למטרונית אחרי שהם הגיעו בקו 26.
כנ"ל לגבי תחנת העצמאות..
אם תשים לב לאורך כל הקו של המטרונית בק. אתא רואים רק אפשרות החלפה מקו 22....
היתרון במפות מסוג זה שהן מראות ביתר קלות היכן כדאי להחליף קווים... וזה קצת מתפספס במקום הספצפי הזה.
הצעות טובות ואיישם אותן... כמו שכתבתי, נגמר
לי הזמן ואין שם הרבה מקום כך שאצטרך לעבוד על זה קצת.

אם מישהו שם לב למקומות נוספים בהם כדאי להציג קו מקווקו שמחבר תחנות סמוכות, אנא יידעו אותי ואוסיפם.
 

orchilit

New member
הו! מפה נהדרת :)

העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...
הו! מפה נהדרת :)
זה רק מראה לי שבהשוואה לת"א, חיפה (ובטח ירושלים) כה מסובכת בעיניי (כנראה כי אני רגיל לתח"צ על מישור)
 
בסך הכול יש סדר כלשהו,

הו! מפה נהדרת :)
זה רק מראה לי שבהשוואה לת"א, חיפה (ובטח ירושלים) כה מסובכת בעיניי (כנראה כי אני רגיל לתח"צ על מישור)
בסך הכול יש סדר כלשהו,
וגם אפשר לראות אותו יפה במפה אם מסתכלים על הקווים הבולטים והעבים יותר.
יש כמה צירים שמתחילים באיזור העיר התחתית והדר והולכים דרומה במקביל אחד לשני:

1. שדרות ההגנה - מטרונית 1
2. שכונות מערב חיפה - קו 112
3. ציר הכרמל - קווים 28, 37, 132, 133
4. דרך רופין - קווים 16, 24 (שאחר כך מתפצלים: 16 לנו"ש, 24 לציר הכרמל)
5. נווה שאנן - קווים 17, 18, 19, 123

וחוץ מזה יש עוד כמה קווים שמחברים בין הצירים, נכנסים לשכונות, ובאופן כללי עושים זיג-זגים.

זה מעולם לא היה ברור כל כך כמו במפה הזאת
 

alantan

New member
רק שלא ברור לי למה קו 24 מדלג על בי"ס כרמל

בסך הכול יש סדר כלשהו,
וגם אפשר לראות אותו יפה במפה אם מסתכלים על הקווים הבולטים והעבים יותר.
יש כמה צירים שמתחילים באיזור העיר התחתית והדר והולכים דרומה במקביל אחד לשני:

1. שדרות ההגנה - מטרונית 1
2. שכונות מערב חיפה - קו 112
3. ציר הכרמל - קווים 28, 37, 132, 133
4. דרך רופין - קווים 16, 24 (שאחר כך מתפצלים: 16 לנו"ש, 24 לציר הכרמל)
5. נווה שאנן - קווים 17, 18, 19, 123

וחוץ מזה יש עוד כמה קווים שמחברים בין הצירים, נכנסים לשכונות, ובאופן כללי עושים זיג-זגים.

זה מעולם לא היה ברור כל כך כמו במפה הזאת
רק שלא ברור לי למה קו 24 מדלג על בי"ס כרמל
דבר שגורם לנקודה מכוערת כי רק קו 16 עוצר שם.
 

guyweiss

New member
מעולה, תודה רבה!

העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...
מעולה, תודה רבה!
 

Golf Bravo

New member
זה מסייע לי מאד

העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...
זה מסייע לי מאד
 
שאפו!

העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...
שאפו!
יפה לראות איך הארגון מחדש בקריות הביא למצב שבו רוב הקווים תדירים, בניגוד לחיפה שבה קווים רבים אינם תדירים.

האם חוסר-הפרופורציה במעבר בין חיפה לקריות (והקרבה של קרית חיים לעיר התחתית) היא במטרה להגביל את הגודל הפיזי של המפה? נראה לי שהריחוק בין מרכזית המפרץ למסילת הרכבת עלול לבלבל...

עוד משהו קטן שעלול לבלבל - כשמספרי הקווים 9, 9א מופיעים ביחד, זה נראה כמו "99א".
 
עוד שני דברים

שאפו!
יפה לראות איך הארגון מחדש בקריות הביא למצב שבו רוב הקווים תדירים, בניגוד לחיפה שבה קווים רבים אינם תדירים.

האם חוסר-הפרופורציה במעבר בין חיפה לקריות (והקרבה של קרית חיים לעיר התחתית) היא במטרה להגביל את הגודל הפיזי של המפה? נראה לי שהריחוק בין מרכזית המפרץ למסילת הרכבת עלול לבלבל...

עוד משהו קטן שעלול לבלבל - כשמספרי הקווים 9, 9א מופיעים ביחד, זה נראה כמו "99א".
עוד שני דברים
1. בצומת קרית חיים כתוב גם "צומת מוצקין" - האם זאת טעות?
2. ברחובות הרצל והחלוץ המספרים "4,6" נראים כמו "46".
 
ועוד כמה תיקונצ'יקים

עוד שני דברים
1. בצומת קרית חיים כתוב גם "צומת מוצקין" - האם זאת טעות?
2. ברחובות הרצל והחלוץ המספרים "4,6" נראים כמו "46".
ועוד כמה תיקונצ'יקים
תחנת הקצה של קו 32 ברח' התשבי מסומנת בטעות כתחנת 33 ו-34.
קווים 4 ו-6 בקטע המשותף להם נראים כמו קו 46, וזה מבלבל יותר כי זה קטע שמשותף גם לקווים 40 ו-42. בכלל כדאי לחשוב על שיטה פשוטה להפרדה ברורה בין מספרי קווים שונים שמופיעים באותו הצבע.
 
לגבי 33/34, זאת לא טעות.

ועוד כמה תיקונצ'יקים
תחנת הקצה של קו 32 ברח' התשבי מסומנת בטעות כתחנת 33 ו-34.
קווים 4 ו-6 בקטע המשותף להם נראים כמו קו 46, וזה מבלבל יותר כי זה קטע שמשותף גם לקווים 40 ו-42. בכלל כדאי לחשוב על שיטה פשוטה להפרדה ברורה בין מספרי קווים שונים שמופיעים באותו הצבע.
לגבי 33/34, זאת לא טעות.
התחנה הראשונה במסלול הקווים 33 ו-34 היא שדרות הנשיא פינת התשבי. משם הם עושים סיבוב דרך רחוב התשבי, ואז חוזרים במעלה שדרות הנשיא לכיוון כרמליה וכבביר.
אם כבר, סימון תחנת מגידו כתחנה סופית זאת אולי טעות. כי אני רואה שקווים 33, 34 מסיימים בתחנת הנשיא/התשבי, אותה תחנה שבה הם מתחילים.
ולקו 32 כבר אין תחנה סופית ברחוב התשבי.
 

alantan

New member
התחנה הסופית רשומה כמגידו באתר המפות

לגבי 33/34, זאת לא טעות.
התחנה הראשונה במסלול הקווים 33 ו-34 היא שדרות הנשיא פינת התשבי. משם הם עושים סיבוב דרך רחוב התשבי, ואז חוזרים במעלה שדרות הנשיא לכיוון כרמליה וכבביר.
אם כבר, סימון תחנת מגידו כתחנה סופית זאת אולי טעות. כי אני רואה שקווים 33, 34 מסיימים בתחנת הנשיא/התשבי, אותה תחנה שבה הם מתחילים.
ולקו 32 כבר אין תחנה סופית ברחוב התשבי.
התחנה הסופית רשומה כמגידו באתר המפות
אשמח אם הם באמת מסיימים בתחנת המוצא כי הדבר יפשט את המפה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה