אם אתה מתכוון לכבל מקצה לקצה להזנה של
התאורה, מיזוג וכו', אז הוא קיים ואין צורך להוסיף אותו. אצל רכבת ישראל גם לא מדובר במתח גבוה אלא ב400V תלת פאזי שמגיע כיום מקרון הכוח(רחוק מלהיות סטנדרט באירופה). בקטרים החשמליים שהרכבת רוצה לרכוש היא רוצה שהקטר יתוכנן לספק 1.5kV בשביל הצורך הזה, ומזה תהיה המרה ל400V תלת פאזי שמתאים לקרונות הקיימים כיום ברכבת. אם אתה מתכוון לכבל של 25kV מקצה לקצה(כמו אלו שיש בTGV לדוגמא) אז אין בו צורך במקרה של רכבות המו-דו.
אם אתה מתכוון לכבל מקצה לקצה להזנה שלשדרוג הקרונות כנראה כבר נעשה באלה שנרכשו לא מזמן (לפי
פרסומי היצרן).
לגבי שאר הקרונות לא הייתי אומר שזה קל, אבל זה סה״כ ״פשוט יחסית״, עקרונית נדמה לי שצריך רק להוסיף כבל למתח גבוה מקצה לקצה וחוטים למתח נמוך הידועים כ train lines and carriage lines; lignes de train et lignes de voiture.
לגבי הקרונות הממונעים EMU שעבורם עדיין לא פורסם המכרז, יתכן(???) שאם לא יהיו מספיק קטרים, השרות הראשוני יהיה עם קטר+3 קרונות במקום 2 קטרים+6 או 8 קרונות.......מי יודע?
התאורה, מיזוג וכו', אז הוא קיים ואין צורך להוסיף אותו. אצל רכבת ישראל גם לא מדובר במתח גבוה אלא ב400V תלת פאזי שמגיע כיום מקרון הכוח(רחוק מלהיות סטנדרט באירופה). בקטרים החשמליים שהרכבת רוצה לרכוש היא רוצה שהקטר יתוכנן לספק 1.5kV בשביל הצורך הזה, ומזה תהיה המרה ל400V תלת פאזי שמתאים לקרונות הקיימים כיום ברכבת. אם אתה מתכוון לכבל של 25kV מקצה לקצה(כמו אלו שיש בTGV לדוגמא) אז אין בו צורך במקרה של רכבות המו-דו.