הגיעו ליבנה 10 MAN נים חדשים מהניילון

מצב
הנושא נעול.
שום מפעיל לא היה מוכן להפעיל את קווי יבנה לבדם

המשך הדברים שלי
ואם שאלתם מה יוצא למפעיל שאין נוסעים,

רוב הנוסעים באים מאשדוד ,ככה במאוזן יוצא לחברה קצת רווח כולל סבסוד , לא הרבה ,אבל מרווחים .

אילו הייתה החברה פעולת רק ביבנה , הנוסע היה יותר חשוב לחברה ,כי אז היה צריך את הנוסע .


הדבר הבאמת חשוב לאפיקים הוא המונטין והניסיון בדרך לפרויקט הבא , אפילו לעבור לתפעול רכבות קלה ,לכו תדעו איפה אולי בחיפה , כלומר

הנסיון והמונטין חשוב בדרך לכל מכרז , אבל הנוסע לא חשוב באמת הוא נתון ולכן שאני אומר לכם 1,000 פעם הכל

תלוי בחרה המפעילה ומטרופלין עושים את זה הכי טוב ,לשמוע דעות נוסעים ,אני יודע על מה אני מדבר ויש לומר בהגינות

שאני לא מכיר את כל המפעלים של התחבורה הציבורית בישראל ,יכול להיות שהיית מופתע לטובה מחברה אחרת

שאינה קיימת באזור שלי או חדשה.
שום מפעיל לא היה מוכן להפעיל את קווי יבנה לבדם
לאף מפעיל לא משתלם לבנות מערך של נהגים, אוטובוסים, מוסכים, חניונים ועוד בשביל היקף פעילות כמו ההיקף בקווי יבנה.

לגבי "הכל תלוי בחברה המפעילה" התייאשתי מלהתווכח איתך. אבל יש עובדה: אפיקים זו המפעילה של אשכול אשדוד-יבנה-ת"א. אפשר להתכחש למציאות ולהמשיך לחלום על מטרופולין ואפשר לנסות להציע לאפיקים הצעות שיפור ולבקש ממנה בקשות במטרה לשפר את השירות.
 

yossiwed

New member
אז אני מסביר לך בפעם ה 1,000 אין עם מי לדבר .

שום מפעיל לא היה מוכן להפעיל את קווי יבנה לבדם
לאף מפעיל לא משתלם לבנות מערך של נהגים, אוטובוסים, מוסכים, חניונים ועוד בשביל היקף פעילות כמו ההיקף בקווי יבנה.

לגבי "הכל תלוי בחברה המפעילה" התייאשתי מלהתווכח איתך. אבל יש עובדה: אפיקים זו המפעילה של אשכול אשדוד-יבנה-ת"א. אפשר להתכחש למציאות ולהמשיך לחלום על מטרופולין ואפשר לנסות להציע לאפיקים הצעות שיפור ולבקש ממנה בקשות במטרה לשפר את השירות.
אז אני מסביר לך בפעם ה 1,000 אין עם מי לדבר .
כתבתי כל כך הרבה וחזרתי על עצמי ועוד לא ירד לך האסימון ???. זכותי לא להשלים עם הזכייה של החברה הזאת ובזבוז הכסף.

ולגבי השאלה האם אפשר לעשות מכרז נפרד ,התשובה היא כן , הרי כבר הפרידו את הקווים ,ואפשר להסתדר בקווים משותפים לרחובות בלבד .

ככה השירות היה טוב יותר ,זה ברור,כי המיקוד הוא ספציפי

, יכול להיות שחברה גדולה הייתה זוכה וזה אפשרות ואם לא תמיד אפשר לתחזק אטובוס במוסך חיצוני ,זה אפילו זול יותר .
 
אתה סבור שאין עם מי לדבר. אחרים סבורים אחרת.

אז אני מסביר לך בפעם ה 1,000 אין עם מי לדבר .
כתבתי כל כך הרבה וחזרתי על עצמי ועוד לא ירד לך האסימון ???. זכותי לא להשלים עם הזכייה של החברה הזאת ובזבוז הכסף.

ולגבי השאלה האם אפשר לעשות מכרז נפרד ,התשובה היא כן , הרי כבר הפרידו את הקווים ,ואפשר להסתדר בקווים משותפים לרחובות בלבד .

ככה השירות היה טוב יותר ,זה ברור,כי המיקוד הוא ספציפי

, יכול להיות שחברה גדולה הייתה זוכה וזה אפשרות ואם לא תמיד אפשר לתחזק אטובוס במוסך חיצוני ,זה אפילו זול יותר .
אתה סבור שאין עם מי לדבר. אחרים סבורים אחרת.
אין מה להתווכח איתך עכשיו.
הביצועים של אפיקים ייבחנו החל מה-7.8 לאורך זמן.
אבל זו עובדה שביישום של המכרזים החדשים, כאשר מתקבלות הערות ובקשות לשינויים, יש היענות לבקשות.
סופרבוס למשל נכנסה רק לפני חודש לאזור טבריה וכבר הספיקה לבצע שינויים בעקבות בקשות נוסעים.
 

yossiwed

New member
כמו שאמרתי , יכול להיות שסופר בוס טובים ויש להם שם מנהל טוב

אתה סבור שאין עם מי לדבר. אחרים סבורים אחרת.
אין מה להתווכח איתך עכשיו.
הביצועים של אפיקים ייבחנו החל מה-7.8 לאורך זמן.
אבל זו עובדה שביישום של המכרזים החדשים, כאשר מתקבלות הערות ובקשות לשינויים, יש היענות לבקשות.
סופרבוס למשל נכנסה רק לפני חודש לאזור טבריה וכבר הספיקה לבצע שינויים בעקבות בקשות נוסעים.
כמו שאמרתי , יכול להיות שסופר בוס טובים ויש להם שם מנהל טוב
כמו שכתבתי לא פסלתי אף חברה שאני לא מכיר או חדשה שהייתה נכנסת ,כתבתי זאת .

אפיקים הייתה פה טרם המכרז ולא היה שינוי גדול ,כולל שירות .
 

benshap2

New member


שום מפעיל לא היה מוכן להפעיל את קווי יבנה לבדם
לאף מפעיל לא משתלם לבנות מערך של נהגים, אוטובוסים, מוסכים, חניונים ועוד בשביל היקף פעילות כמו ההיקף בקווי יבנה.

לגבי "הכל תלוי בחברה המפעילה" התייאשתי מלהתווכח איתך. אבל יש עובדה: אפיקים זו המפעילה של אשכול אשדוד-יבנה-ת"א. אפשר להתכחש למציאות ולהמשיך לחלום על מטרופולין ואפשר לנסות להציע לאפיקים הצעות שיפור ולבקש ממנה בקשות במטרה לשפר את השירות.

ואני אוסיף ואומר שזה נראה לא טוב שמי שבבעלותו רכב פרטי בא וכועס שאוטובוסים לא יוצאים מלאים ואומר שצריך לצמצם את השירות.

הביקורת צריכה להתמקד בכיצד לשפר את השרות ולייעל אותו. ולעשות 2 קווים בתוך העיר שזמן נסיעה בכל אחד מהם , בשתי וערב, הוא 30-40 דקות...זה לא מייעל כלום.
כשלרעננה תהיה תחנת רכבת משלה, לא יקח לנסוע אליה 40 דקות.

ניתן להצביע על פערים ולבקש בחינה של תיקונם (ואגב, אוטובוס ממקום מסוים לרבת שלוקח 10 דקות ולא 5 , ועובר 6-7 פעמים בשעה - זה אכן לא פער).
ניתן לבקר את העובדה שלמשך כמה חודשים ובמקרה עד לזכייה במכרז השירות המשיך עד לשעות מאוחרות יחסית, ואילו כעת לפתע אחרי שזכו במכרז השירות מסתיים סביב 22:00 ברוב הקווים ו 23:00 באחרים, כשמי שמגיע לעיר בשתי ברכבות האחרונות ייאלץ לקחת מונית. זה אכן לא נראה טוב.

והכי חשוב -
ניתן יהיה לבקר את אפיקים באם זו לא תהיה קשובה לצרכני התח"צ ולא תשפר את השירות.
אבל עכשיו אנחנו בשלב שבו צריכים להציף את הפערים ולהמתין לפתרונות, לא לשרוף את המועדון.
 

yossiwed

New member
אתה גם טועה ומטעה


ואני אוסיף ואומר שזה נראה לא טוב שמי שבבעלותו רכב פרטי בא וכועס שאוטובוסים לא יוצאים מלאים ואומר שצריך לצמצם את השירות.

הביקורת צריכה להתמקד בכיצד לשפר את השרות ולייעל אותו. ולעשות 2 קווים בתוך העיר שזמן נסיעה בכל אחד מהם , בשתי וערב, הוא 30-40 דקות...זה לא מייעל כלום.
כשלרעננה תהיה תחנת רכבת משלה, לא יקח לנסוע אליה 40 דקות.

ניתן להצביע על פערים ולבקש בחינה של תיקונם (ואגב, אוטובוס ממקום מסוים לרבת שלוקח 10 דקות ולא 5 , ועובר 6-7 פעמים בשעה - זה אכן לא פער).
ניתן לבקר את העובדה שלמשך כמה חודשים ובמקרה עד לזכייה במכרז השירות המשיך עד לשעות מאוחרות יחסית, ואילו כעת לפתע אחרי שזכו במכרז השירות מסתיים סביב 22:00 ברוב הקווים ו 23:00 באחרים, כשמי שמגיע לעיר בשתי ברכבות האחרונות ייאלץ לקחת מונית. זה אכן לא נראה טוב.

והכי חשוב -
ניתן יהיה לבקר את אפיקים באם זו לא תהיה קשובה לצרכני התח"צ ולא תשפר את השירות.
אבל עכשיו אנחנו בשלב שבו צריכים להציף את הפערים ולהמתין לפתרונות, לא לשרוף את המועדון.
אתה גם טועה ומטעה
כמה אפשר להסביר 3,000 פעם 4,000 פעם

אמרתי מה שיש והוסיפו בקווים הבינעורניים מספיק לנסיעה פנימית , כל ההשקעה האדירה

בעוד יציאות ריקות בתוך העיר מיותר וסתמי , הביקרות שלי היא על התפעול כמו שהזכרת בימי שישי למשל , שטות ,חוסר אכפתיות ,

על זה אני מלין , אין עם מי לדבר .

או על מה קו ריק 4-5 שזה אותו קו להוסיף אוטבוס נוסף בשעה ל 3 פעמים ,

שאפשר אולי לתגבר אוטבוסים או מסלולים במקום אחר .
 

benshap2

New member
תרשה לי לבדוק אם הבנתי אותך נכון

אתה גם טועה ומטעה
כמה אפשר להסביר 3,000 פעם 4,000 פעם

אמרתי מה שיש והוסיפו בקווים הבינעורניים מספיק לנסיעה פנימית , כל ההשקעה האדירה

בעוד יציאות ריקות בתוך העיר מיותר וסתמי , הביקרות שלי היא על התפעול כמו שהזכרת בימי שישי למשל , שטות ,חוסר אכפתיות ,

על זה אני מלין , אין עם מי לדבר .

או על מה קו ריק 4-5 שזה אותו קו להוסיף אוטבוס נוסף בשעה ל 3 פעמים ,

שאפשר אולי לתגבר אוטבוסים או מסלולים במקום אחר .
תרשה לי לבדוק אם הבנתי אותך נכון
אתה מלין על כמה עניינים:

1. לדעתך מבזבזים המון כסף בכך שיש יותר מדי נסיעות פנימיות, ויותר מדי קווים פנמיים, ויש לבצע צמצום הן במספר הקווים והן בתדירותם.
2. במקביל, אתה חושב שצריך להרחיב את שעות הפעילות של השירות בערבים.
3. כואבת לך חוסר תשומת הלב בכך שאוטובוסים יוצאים לעתים דקה לפני הרכבת.
4. והכי חשוב - אתה טוען שכבר התלוננת אינספור פעמים על הדבר הזה, וךא קיבלת מאף אחד תשובה או פיתרון.

מה שחשוב לי לשים דגש אליו פה זה בעיקר נקודות 1 ו 4 (עם נקודות 2-3 אגב, אני מסכים איתך לחלוטין):
לגבי נקודה 1 - כמו שכתבתי למעלה, וגם בעבר, שירות טוב יעלה את כמות הנוסעים. קל להלין על בזבוז כספי ציבור כשאתה לא צריך את השירות בעצמך.
לגבי נקודה 4 - אפיקים רק עכשיו זכתה במכרז. עד עכשיו חיכו לסגירת המכרז ולא ממש ביצעו שינויים...למה לא לתת להם 100 ימים של חסד?
אתה יכול לכתוב לנו למי התלוננת בעבר, על מה, מתי וכיצד אתה יודע שלא נעשה עם זה כלום?
אני שואל ברצינות, לא כדי לתקוף.
 

yossiwed

New member
תשובות

תרשה לי לבדוק אם הבנתי אותך נכון
אתה מלין על כמה עניינים:

1. לדעתך מבזבזים המון כסף בכך שיש יותר מדי נסיעות פנימיות, ויותר מדי קווים פנמיים, ויש לבצע צמצום הן במספר הקווים והן בתדירותם.
2. במקביל, אתה חושב שצריך להרחיב את שעות הפעילות של השירות בערבים.
3. כואבת לך חוסר תשומת הלב בכך שאוטובוסים יוצאים לעתים דקה לפני הרכבת.
4. והכי חשוב - אתה טוען שכבר התלוננת אינספור פעמים על הדבר הזה, וךא קיבלת מאף אחד תשובה או פיתרון.

מה שחשוב לי לשים דגש אליו פה זה בעיקר נקודות 1 ו 4 (עם נקודות 2-3 אגב, אני מסכים איתך לחלוטין):
לגבי נקודה 1 - כמו שכתבתי למעלה, וגם בעבר, שירות טוב יעלה את כמות הנוסעים. קל להלין על בזבוז כספי ציבור כשאתה לא צריך את השירות בעצמך.
לגבי נקודה 4 - אפיקים רק עכשיו זכתה במכרז. עד עכשיו חיכו לסגירת המכרז ולא ממש ביצעו שינויים...למה לא לתת להם 100 ימים של חסד?
אתה יכול לכתוב לנו למי התלוננת בעבר, על מה, מתי וכיצד אתה יודע שלא נעשה עם זה כלום?
אני שואל ברצינות, לא כדי לתקוף.
תשובות
1) לא לצמצם , להשאיר את הקיים ,גם ככה נוספו נסיעות של קווים רבים 49-50-51 .אם מוספים תדירות בקווים שיש נוסעים ולא בהכל .

2) כן חלק משירות תחבורה ציבורית הוא מרחב הזמן שאתה מרגיש חופשי לנוסע ולא להיות תלוי .

3) צודק , השקעת מיליונים באוטבוסים חדשים נוצצים ,אז למה לנוסע ריק ,

שהרי 70% מהנוסעים ביבנה הם למתנ"ח ומהמתנ"ח או לרכבת מזרח.

4) לא אינסוף , אבל הבנתי שאין עם מי לדבר .

5) שאני מדבר עם קורבי המשפחה שלי , אז אומרים לי מה אתה קופץ ומתלונן ,סע ברכב ותפסיק עם השטיות האלה ,

מישהו בכלל יקשיב לך ,הכל מושחת, ואני לפני כמה שנים האמנתי כן יקשיבו לי כמו שקבלתי טלפון ממטרופלין יותר מפעם אחת ,

התבדתי בקשר לאפיקים לא בקשר למטרופלין .

6) אחת הדוגמאות היא בקשתי והצעתי למטרופלין תחנה ברכבת מזרח בקו 353 וזה קו ארוך , וואלה אחרי חודש הוסיפו תחנה במקום

אם יהיו מספיק אנשים רצניים שיפנו למטרופלין להוציא אוטבוס ישיר מיבנה דרך כביש 6 לב"ש בבוקר אתם תראו שמטרופלין תרים את הכפפה

וזה יקרה וזה דוגמא להבדל בין חברה רצינית לחאפרית .
 

benshap2

New member
תרשה לי להיות יותר ספציפי בשאלות

תשובות
1) לא לצמצם , להשאיר את הקיים ,גם ככה נוספו נסיעות של קווים רבים 49-50-51 .אם מוספים תדירות בקווים שיש נוסעים ולא בהכל .

2) כן חלק משירות תחבורה ציבורית הוא מרחב הזמן שאתה מרגיש חופשי לנוסע ולא להיות תלוי .

3) צודק , השקעת מיליונים באוטבוסים חדשים נוצצים ,אז למה לנוסע ריק ,

שהרי 70% מהנוסעים ביבנה הם למתנ"ח ומהמתנ"ח או לרכבת מזרח.

4) לא אינסוף , אבל הבנתי שאין עם מי לדבר .

5) שאני מדבר עם קורבי המשפחה שלי , אז אומרים לי מה אתה קופץ ומתלונן ,סע ברכב ותפסיק עם השטיות האלה ,

מישהו בכלל יקשיב לך ,הכל מושחת, ואני לפני כמה שנים האמנתי כן יקשיבו לי כמו שקבלתי טלפון ממטרופלין יותר מפעם אחת ,

התבדתי בקשר לאפיקים לא בקשר למטרופלין .

6) אחת הדוגמאות היא בקשתי והצעתי למטרופלין תחנה ברכבת מזרח בקו 353 וזה קו ארוך , וואלה אחרי חודש הוסיפו תחנה במקום

אם יהיו מספיק אנשים רצניים שיפנו למטרופלין להוציא אוטבוס ישיר מיבנה דרך כביש 6 לב"ש בבוקר אתם תראו שמטרופלין תרים את הכפפה

וזה יקרה וזה דוגמא להבדל בין חברה רצינית לחאפרית .
תרשה לי להיות יותר ספציפי בשאלות
אני רואה שאתה מדבר באמת מכעס, כי באמת איכפת לך.
בכל זאת חשוב לי להבין מאיפה מגיע הייאוש הזה כלפי אפיקים...:

1. לאיזה גורמים, באפיקים ומחוצה לה, פנית בעבר בנוגע לקווים ביבנה?
2. מה הייתה התגובה שקיבלת, באם קיבלת כזו, ואם לא קיבלת - ציין את.
3. תן דוגמא ל 3-4 תלונות שהעברת ואשר לא זכו לתגובה שבעיניך היא מספקת. האם בכלל נתקבלה תגובה ואם כן מהי?
4. מתי היו הפניות הללו? תקופת זמן כללית, וספציפית יותר ל 3-4 הדוגמאות שנתת למעלה.


בוא נעזוב את מטרופולין בצד ונדבר אך ורק על קווים שהועפלו עד כה על ידי אפיקים.
 

אוהד1110

New member
לו היה מתקיים מכרז רק על קווי יבנה היו ניגשים אליו, אולי

שום מפעיל לא היה מוכן להפעיל את קווי יבנה לבדם
לאף מפעיל לא משתלם לבנות מערך של נהגים, אוטובוסים, מוסכים, חניונים ועוד בשביל היקף פעילות כמו ההיקף בקווי יבנה.

לגבי "הכל תלוי בחברה המפעילה" התייאשתי מלהתווכח איתך. אבל יש עובדה: אפיקים זו המפעילה של אשכול אשדוד-יבנה-ת"א. אפשר להתכחש למציאות ולהמשיך לחלום על מטרופולין ואפשר לנסות להציע לאפיקים הצעות שיפור ולבקש ממנה בקשות במטרה לשפר את השירות.
לו היה מתקיים מכרז רק על קווי יבנה היו ניגשים אליו, אולי
לא כולם אבל היו ניגשים
 

yossiwed

New member
בטח שהיו נגישים ,זה מכרז כולל גדרה ומושבים ובעתיד העיר גודלת

לו היה מתקיים מכרז רק על קווי יבנה היו ניגשים אליו, אולי
לא כולם אבל היו ניגשים
בטח שהיו נגישים ,זה מכרז כולל גדרה ומושבים ובעתיד העיר גודלת
הבעייה שיבנה היא בצל אשדוד ,זה לא אומר שלא השקיעו כסף , מחשבה לא השקיעו .
 

Groove Agent1

New member
הסיבה לכמות הנוסעים הנמוכה היא התדירות

הגיעו ליבנה 10 MAN נים חדשים מהניילון
אפיקים קנו כ 20 אוטבוסים חדשים עירוניים ליבנה בצבע לבן עם הלוגו בירוק .

עכשיו חזרתי עם הרכב הפרטי ונחשו מה , האוטבוס היה ריק ,אבל אוטובוס יפה חיצונית .

למה אני כל כך מתעצבן
, זרקו מיליונים והכל חדש ונוצץ , אבל איפה הנוסעים ,על מה למה ,

אם היה 2 קווים ואוטובסים ישנים לא היית מתעצבן כמו שאני רואה כל הרבה השקעה

וחוסר אכפתיות מ *הנוסעים .

מי המטומטם שחשב שעלייה של 50% תדירות ביבנה והוספת קווים , WTF.

*הנוסעים- זה ברור מי שצריך אוטבוס ייסע בכל מקרה או שייקח רכב פרטי

, אבל איפה הראייה של תכנון ואטראקטיביות .

אנשים צוחקים עליי
שאני מדבר אתם על תחבורה ציבורית ,

אחד לא סומך כלל על אפיקים ויש לו נסיעה חינם ,הולך ברגל 10 דק' לרכבת וטוען שהאוטובס עושה רעש בשכונה .
הסיבה לכמות הנוסעים הנמוכה היא התדירות
לא רק ביבנה. זה קיים בקווים עירוניים ברבות מערי הפריפרייה. אוטובוסים נוסעים פעם בחצי שעה, תחנות אוטובוס מאולתרות, תכנון קווים לקוי ושעות דפוקות לאוטובוסים כמו למשל: קו מסויים שנוסע רק פעמיים-שלוש ביום בשעות הבוקר ואין שום חלופה.
לכן אנשים מעדיפים לנסוע ברכבים הפרטיים.
&nbsp
אין תחבורה ציבורית עירונית טובה מחוץ לגוש דן. וגם בגוש דן יש מה לשפר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה