הגיעו ליבנה 10 MAN נים חדשים מהניילון

מצב
הנושא נעול.

yossiwed

New member
הגיעו ליבנה 10 MAN נים חדשים מהניילון

הגיעו ליבנה 10 MAN נים חדשים מהניילון
אפיקים קנו כ 20 אוטבוסים חדשים עירוניים ליבנה בצבע לבן עם הלוגו בירוק .

עכשיו חזרתי עם הרכב הפרטי ונחשו מה , האוטבוס היה ריק ,אבל אוטובוס יפה חיצונית .

למה אני כל כך מתעצבן
, זרקו מיליונים והכל חדש ונוצץ , אבל איפה הנוסעים ,על מה למה ,

אם היה 2 קווים ואוטובסים ישנים לא היית מתעצבן כמו שאני רואה כל הרבה השקעה

וחוסר אכפתיות מ *הנוסעים .

מי המטומטם שחשב שעלייה של 50% תדירות ביבנה והוספת קווים , WTF.

*הנוסעים- זה ברור מי שצריך אוטבוס ייסע בכל מקרה או שייקח רכב פרטי

, אבל איפה הראייה של תכנון ואטראקטיביות .

אנשים צוחקים עליי
שאני מדבר אתם על תחבורה ציבורית ,

אחד לא סומך כלל על אפיקים ויש לו נסיעה חינם ,הולך ברגל 10 דק' לרכבת וטוען שהאוטובס עושה רעש בשכונה .
 

cheesybit

New member
כתושבת יבנה ללא רכב, לא מסכימה בכלל

הגיעו ליבנה 10 MAN נים חדשים מהניילון
אפיקים קנו כ 20 אוטבוסים חדשים עירוניים ליבנה בצבע לבן עם הלוגו בירוק .

עכשיו חזרתי עם הרכב הפרטי ונחשו מה , האוטבוס היה ריק ,אבל אוטובוס יפה חיצונית .

למה אני כל כך מתעצבן
, זרקו מיליונים והכל חדש ונוצץ , אבל איפה הנוסעים ,על מה למה ,

אם היה 2 קווים ואוטובסים ישנים לא היית מתעצבן כמו שאני רואה כל הרבה השקעה

וחוסר אכפתיות מ *הנוסעים .

מי המטומטם שחשב שעלייה של 50% תדירות ביבנה והוספת קווים , WTF.

*הנוסעים- זה ברור מי שצריך אוטבוס ייסע בכל מקרה או שייקח רכב פרטי

, אבל איפה הראייה של תכנון ואטראקטיביות .

אנשים צוחקים עליי
שאני מדבר אתם על תחבורה ציבורית ,

אחד לא סומך כלל על אפיקים ויש לו נסיעה חינם ,הולך ברגל 10 דק' לרכבת וטוען שהאוטובס עושה רעש בשכונה .
כתושבת יבנה ללא רכב, לא מסכימה בכלל
אתה לא מתחשב בכל אותם האנשים שמסיבה מסויימת כבולים לתחבורה הציבורית. לי אישית אין רישיון או רכב, ולא קל ללכת, בעוד שהמרחקים ביבנה הם ממש לא עשר דקות. מרחוב דרור לתחנה מרכזית לוקח ברגל חצי שעה; לרכבת מזרח לוקח 20-25 דקות. והזמנים האלה הם עבור קצב הליכה מהיר בתנאים טובים. ביום כמו השבוע הנוכחי, עם חום, לחות ושמש חזקה זה סיוט.

מה כן, גם עם השינויים הצפויים, לוחות הזמנים והמסלולים של האוטובוסים הם ממש לא אופטימליים. לדוגמא, לגרים ברחוב הדרור לוקח בסך הכל 5 דקות למרכזית בקו 1, אבל ברוב שעות היום אין בכלל נסיעות בקו. החלופה המיידית שלו, 2, עושה סיבוב באיזור תעשיה (15-20 דקות נסיעה), בעוד ש-5 או 48 מסתובבים במערב העיר (20-25 דקות נסיעה). יוצא מצב אבסורדי שכדי לתפוס אוטובוס שעובר במרכזית עלי לצאת מהבית כמעט שעה לפני שהוא אמור לעבור שם!

אותו דבר תקף גם לגרים בסביבות הכיכר של נופר-סביון-צלף; כאן ישנם סיבובים גדולים גם בכיוון רכבת מזרח וגם בכיוון מרכזית, ורק פעם ב עובר אוטובוס עם מסלול קצר. עם היציאה של 6 מסביון המצב יהיה יותר גרוע.
 

benshap2

New member
קו 2 עושה סיבוב של 5-7 דקות באזור התעשייה, לא 20

כתושבת יבנה ללא רכב, לא מסכימה בכלל
אתה לא מתחשב בכל אותם האנשים שמסיבה מסויימת כבולים לתחבורה הציבורית. לי אישית אין רישיון או רכב, ולא קל ללכת, בעוד שהמרחקים ביבנה הם ממש לא עשר דקות. מרחוב דרור לתחנה מרכזית לוקח ברגל חצי שעה; לרכבת מזרח לוקח 20-25 דקות. והזמנים האלה הם עבור קצב הליכה מהיר בתנאים טובים. ביום כמו השבוע הנוכחי, עם חום, לחות ושמש חזקה זה סיוט.

מה כן, גם עם השינויים הצפויים, לוחות הזמנים והמסלולים של האוטובוסים הם ממש לא אופטימליים. לדוגמא, לגרים ברחוב הדרור לוקח בסך הכל 5 דקות למרכזית בקו 1, אבל ברוב שעות היום אין בכלל נסיעות בקו. החלופה המיידית שלו, 2, עושה סיבוב באיזור תעשיה (15-20 דקות נסיעה), בעוד ש-5 או 48 מסתובבים במערב העיר (20-25 דקות נסיעה). יוצא מצב אבסורדי שכדי לתפוס אוטובוס שעובר במרכזית עלי לצאת מהבית כמעט שעה לפני שהוא אמור לעבור שם!

אותו דבר תקף גם לגרים בסביבות הכיכר של נופר-סביון-צלף; כאן ישנם סיבובים גדולים גם בכיוון רכבת מזרח וגם בכיוון מרכזית, ורק פעם ב עובר אוטובוס עם מסלול קצר. עם היציאה של 6 מסביון המצב יהיה יותר גרוע.
קו 2 עושה סיבוב של 5-7 דקות באזור התעשייה, לא 20
למי שגר באזור הדרור ורוצה להגיע לרכבת מערב והמתנ"ח, הרחוקים ממנו פיזית, עדיף להשתמש בקווים 1-2 מאש בקווים האחרים.
באותו אופן תושבי מערב העיר יכולים להתלונן שהאוטובוסים שלהם לרכבת מזרח או לרחובות עושים סיבוב משמעותי בעיר...
(אגב, אני אכן לא מבין מדוע נדרשות כ"כ הרבה נסיעות של קו 2 לאזור שבתאכל'ס הרוב המאוד מאוד מכריע של האנשים שמגיעים אליו מגיעים בשעה מסוימת בבוקר, ויוצאים בשעה מסוימת אחה"צ. זה אזור תעשייה, לא עסקים ומסחר. הייתי מתעדף את קו 1 על קו 2).

ברור שככל שאתה גר קרוב יותר ליעד, כך אחוז הזמן שתבזבז בתח"צ לעומת רכב פרטי יהיה גדול יותר. זה אוטובוס, לא מונית.

אבל הנקודה שהעלית מראה בדיוק למה יוסי טועה כשהוא מדבר על יותר מדי קווים - אין מה לעשות, לא סביר שבנאדם יסע באחד משני קווים שכל אחד מהם מסתובב 45 דקות ביבנה...
גם את תל אביב מיפו לנמל על הטיילת או מרוטשילד לרכבת מרכז אפשר לעשותב 35 דקות. 35 דקות זה לא זמן שבו לא דרושה תחבורה, זה ממש לא זמן שבנאדם צריך ללכת ברגל שלא לצרכי ספורט, באופן יומיומי.
 

yossiwed

New member
רחוב הדרור בשביל מה צריך עוד תגבורת

כתושבת יבנה ללא רכב, לא מסכימה בכלל
אתה לא מתחשב בכל אותם האנשים שמסיבה מסויימת כבולים לתחבורה הציבורית. לי אישית אין רישיון או רכב, ולא קל ללכת, בעוד שהמרחקים ביבנה הם ממש לא עשר דקות. מרחוב דרור לתחנה מרכזית לוקח ברגל חצי שעה; לרכבת מזרח לוקח 20-25 דקות. והזמנים האלה הם עבור קצב הליכה מהיר בתנאים טובים. ביום כמו השבוע הנוכחי, עם חום, לחות ושמש חזקה זה סיוט.

מה כן, גם עם השינויים הצפויים, לוחות הזמנים והמסלולים של האוטובוסים הם ממש לא אופטימליים. לדוגמא, לגרים ברחוב הדרור לוקח בסך הכל 5 דקות למרכזית בקו 1, אבל ברוב שעות היום אין בכלל נסיעות בקו. החלופה המיידית שלו, 2, עושה סיבוב באיזור תעשיה (15-20 דקות נסיעה), בעוד ש-5 או 48 מסתובבים במערב העיר (20-25 דקות נסיעה). יוצא מצב אבסורדי שכדי לתפוס אוטובוס שעובר במרכזית עלי לצאת מהבית כמעט שעה לפני שהוא אמור לעבור שם!

אותו דבר תקף גם לגרים בסביבות הכיכר של נופר-סביון-צלף; כאן ישנם סיבובים גדולים גם בכיוון רכבת מזרח וגם בכיוון מרכזית, ורק פעם ב עובר אוטובוס עם מסלול קצר. עם היציאה של 6 מסביון המצב יהיה יותר גרוע.
רחוב הדרור בשביל מה צריך עוד תגבורת
יש ברחוב הדרור 4 קווים למתנח

1-2-48-49-51 גם קו 3 קרוב מאד, ממוצע של 10 דקות בשעה.

בשביל צריך עוד כניסה של אוטבוסים.

1-2 פעמיים בשעה נסיעה למתנ"ח בקו 1 - 10 דק' , נסיעה בקו 2 -15 דק' .
48 פעמיים בשעה נסיעה 12 דק' למתנ"ח כ 12 דק' .
49 פעם בשעה 12 דק'.
51 פעם בשעה 12 דק' .
ויש את קו 3 ברחוב מקביל .



ממוצע של 10-12 דק' בשעה.


על מה צריך עוד נסיעה בשעה .
 

yossiwed

New member
דיי לערבב , לפי אתרBUS.GOV והמציאות

רחוב הדרור בשביל מה צריך עוד תגבורת
יש ברחוב הדרור 4 קווים למתנח

1-2-48-49-51 גם קו 3 קרוב מאד, ממוצע של 10 דקות בשעה.

בשביל צריך עוד כניסה של אוטבוסים.

1-2 פעמיים בשעה נסיעה למתנ"ח בקו 1 - 10 דק' , נסיעה בקו 2 -15 דק' .
48 פעמיים בשעה נסיעה 12 דק' למתנ"ח כ 12 דק' .
49 פעם בשעה 12 דק'.
51 פעם בשעה 12 דק' .
ויש את קו 3 ברחוב מקביל .



ממוצע של 10-12 דק' בשעה.


על מה צריך עוד נסיעה בשעה .
דיי לערבב , לפי אתרBUS.GOV והמציאות
כל הקווים מהדרור למתנ"ח הם 10-12-15 דק' .

וגם בבוקר 1-2 יש 3 פעמים .

עכשיו יש גם 49-51 שהם ריקים .

ממוצע של 5-6-7 אוטובסים בשעה .

לא צריך יותר מזה ,כלומר 6-7-8 ,כי אין נוסעים.
 

cheesybit

New member
הזמנים ב bus.gov.il מטעים ולפעמים אפילו לא קרובים למציאות.

דיי לערבב , לפי אתרBUS.GOV והמציאות
כל הקווים מהדרור למתנ"ח הם 10-12-15 דק' .

וגם בבוקר 1-2 יש 3 פעמים .

עכשיו יש גם 49-51 שהם ריקים .

ממוצע של 5-6-7 אוטובסים בשעה .

לא צריך יותר מזה ,כלומר 6-7-8 ,כי אין נוסעים.
הזמנים ב bus.gov.il מטעים ולפעמים אפילו לא קרובים למציאות.
אכן לדרור יש לפחות חיבור הגיוני, אם כי רחוק מהיות מושלם, לאתרים חשובים בעיר. זהו רק מקרה פרטי, לא מייצג.
אבל למען הגינות יאמר כי קו 2 מדרור למרכזית לוקח 15 דקות לפחות בבוקר ובערב, כשהמון אנשים עולים ומשלמים. גם 48 ו-49 עם הסיבובים בכיכרות לוקח בדרך כלל יותר מ-12 דקות.

בעיית התשלום כצוואר הבקבוק וחוסר התאמה ללוחות זמנים ב- bus.gov.il מודגמת מצויין בנסיעות של 48 או 212 בשעות הבוקר או אחר הצהרים. מקטע דרור-רחובות מרכזית, שלפי הלו"ז אמור לקחת 30 דקות, לקח שעה! בשמונה בבוקר. ולא, אלה לא היו הפקקים של הרצל שעיקבו את הנסיעה, אלא האנשים ביבנה. אולי כשיום אחד נעבור לקניית כרטיסים מראש (ולא אצל הנהג) המצב ישתפר.
 

benshap2

New member
כשאני נוסע לרחובות עם 48, הכי הרבה זמן אנחנו שורפים בדרור

הזמנים ב bus.gov.il מטעים ולפעמים אפילו לא קרובים למציאות.
אכן לדרור יש לפחות חיבור הגיוני, אם כי רחוק מהיות מושלם, לאתרים חשובים בעיר. זהו רק מקרה פרטי, לא מייצג.
אבל למען הגינות יאמר כי קו 2 מדרור למרכזית לוקח 15 דקות לפחות בבוקר ובערב, כשהמון אנשים עולים ומשלמים. גם 48 ו-49 עם הסיבובים בכיכרות לוקח בדרך כלל יותר מ-12 דקות.

בעיית התשלום כצוואר הבקבוק וחוסר התאמה ללוחות זמנים ב- bus.gov.il מודגמת מצויין בנסיעות של 48 או 212 בשעות הבוקר או אחר הצהרים. מקטע דרור-רחובות מרכזית, שלפי הלו"ז אמור לקחת 30 דקות, לקח שעה! בשמונה בבוקר. ולא, אלה לא היו הפקקים של הרצל שעיקבו את הנסיעה, אלא האנשים ביבנה. אולי כשיום אחד נעבור לקניית כרטיסים מראש (ולא אצל הנהג) המצב ישתפר.
כשאני נוסע לרחובות עם 48, הכי הרבה זמן אנחנו שורפים בדרור
וברחוב ליד.

הרבה אנשים מבוגרים שחלקם לא דוברים יותר מחצי מילה בעברית עולים לאוטובוס ולוקח לנהג שעה להסביר להם כמה עולה וכו'...
אני לא חושב שזו תהיה האוכלוסיה שתצליח לרכוש כרטיסים מראש...
 

cheesybit

New member
דרור-אבוחצירא, נכון

כשאני נוסע לרחובות עם 48, הכי הרבה זמן אנחנו שורפים בדרור
וברחוב ליד.

הרבה אנשים מבוגרים שחלקם לא דוברים יותר מחצי מילה בעברית עולים לאוטובוס ולוקח לנהג שעה להסביר להם כמה עולה וכו'...
אני לא חושב שזו תהיה האוכלוסיה שתצליח לרכוש כרטיסים מראש...
דרור-אבוחצירא, נכון
ומשום מה בכל זאת בעולם מצליחים להערים על הבעיה. עמדות הטענה עם כמה שפות היו תורמות, לפי דעתי.

מה שמעצבן לא פחות הוא העובדה שלא פעם ולא פעמיים הנהגים לא מכירים את המחירים במסלול הנהיגה. כבר קרה לי שהטעינו כרטיסיות עם קוד לא נכון וטענו שאי-אפשר לבטל. לחילופין, הנהג שם את הרב-קו ולוחץ על כרטיס, מבלי לשים לב בכלל שהקוד לא מתאים למה שביקשתי (לדוגמא, רחובות-אשדוד מתחלף בתוך יבנה ל-606 במקום 608, בעוד שיבנה-צומת אשדוד זה 604, וכו'). אילולא הייתי כבר יודעת בעל-פה את כל הקודים עבור הנסיעות שלי, הייתי מפסידה זמן וכסף בערך פעם ב 4-5 נסיעות.

עניינים כאלה שוב מאריכים את זמן הנסיעה, במיוחד כשמתחיל ויכוח על המחיר ותשומת לב הנהג מוסתת מנהיגה.
 
החל מה-7.8 אי אפשר יהיה יותר להטעין כרטיסיות בקווי אפיקים

דרור-אבוחצירא, נכון
ומשום מה בכל זאת בעולם מצליחים להערים על הבעיה. עמדות הטענה עם כמה שפות היו תורמות, לפי דעתי.

מה שמעצבן לא פחות הוא העובדה שלא פעם ולא פעמיים הנהגים לא מכירים את המחירים במסלול הנהיגה. כבר קרה לי שהטעינו כרטיסיות עם קוד לא נכון וטענו שאי-אפשר לבטל. לחילופין, הנהג שם את הרב-קו ולוחץ על כרטיס, מבלי לשים לב בכלל שהקוד לא מתאים למה שביקשתי (לדוגמא, רחובות-אשדוד מתחלף בתוך יבנה ל-606 במקום 608, בעוד שיבנה-צומת אשדוד זה 604, וכו'). אילולא הייתי כבר יודעת בעל-פה את כל הקודים עבור הנסיעות שלי, הייתי מפסידה זמן וכסף בערך פעם ב 4-5 נסיעות.

עניינים כאלה שוב מאריכים את זמן הנסיעה, במיוחד כשמתחיל ויכוח על המחיר ותשומת לב הנהג מוסתת מנהיגה.
החל מה-7.8 אי אפשר יהיה יותר להטעין כרטיסיות בקווי אפיקים
ביבנה.
כל האשכול עובר לשימוש בערך צבור. ערך צבור מתאים לנסיעות בקודים שונים.
 

benshap2

New member
זה רק מגביר את הבעיה שהיא מתארת

החל מה-7.8 אי אפשר יהיה יותר להטעין כרטיסיות בקווי אפיקים
ביבנה.
כל האשכול עובר לשימוש בערך צבור. ערך צבור מתאים לנסיעות בקודים שונים.
זה רק מגביר את הבעיה שהיא מתארת
אם נהגי החברה לא יודע אם הקודים באופן עקבי, להרבה אנשים ירד הרבה כסף סתם מהערך הצבור.

חשוב מאוד שאפיקים תטפל בכך מראש.
 

cheesybit

New member
רק שזה לא יפתור את הבעיה של נהגים שמורידים קוד לא נכון

החל מה-7.8 אי אפשר יהיה יותר להטעין כרטיסיות בקווי אפיקים
ביבנה.
כל האשכול עובר לשימוש בערך צבור. ערך צבור מתאים לנסיעות בקודים שונים.
רק שזה לא יפתור את הבעיה של נהגים שמורידים קוד לא נכון
והנוסעים צריכים להיות עליהם ביקורת.
 

yossiwed

New member
הזמנים של BUS.GOV הם הכי מדויקים מטעם משרד התחבורה

הזמנים ב bus.gov.il מטעים ולפעמים אפילו לא קרובים למציאות.
אכן לדרור יש לפחות חיבור הגיוני, אם כי רחוק מהיות מושלם, לאתרים חשובים בעיר. זהו רק מקרה פרטי, לא מייצג.
אבל למען הגינות יאמר כי קו 2 מדרור למרכזית לוקח 15 דקות לפחות בבוקר ובערב, כשהמון אנשים עולים ומשלמים. גם 48 ו-49 עם הסיבובים בכיכרות לוקח בדרך כלל יותר מ-12 דקות.

בעיית התשלום כצוואר הבקבוק וחוסר התאמה ללוחות זמנים ב- bus.gov.il מודגמת מצויין בנסיעות של 48 או 212 בשעות הבוקר או אחר הצהרים. מקטע דרור-רחובות מרכזית, שלפי הלו"ז אמור לקחת 30 דקות, לקח שעה! בשמונה בבוקר. ולא, אלה לא היו הפקקים של הרצל שעיקבו את הנסיעה, אלא האנשים ביבנה. אולי כשיום אחד נעבור לקניית כרטיסים מראש (ולא אצל הנהג) המצב ישתפר.
הזמנים של BUS.GOV הם הכי מדויקים מטעם משרד התחבורה
זה הנתון הקובע .

זמן הנסיעה לדרור מהמנת"ח הוא בין 10 דק' ל 15 דק'

בקו 48 לוקח 12 דק' .
 
הזמנים המדוייקים היחידים הם זמני היציאה מתחנת המוצא

הזמנים של BUS.GOV הם הכי מדויקים מטעם משרד התחבורה
זה הנתון הקובע .

זמן הנסיעה לדרור מהמנת"ח הוא בין 10 דק' ל 15 דק'

בקו 48 לוקח 12 דק' .
הזמנים המדוייקים היחידים הם זמני היציאה מתחנת המוצא
נתון תיאורטי יבש של זמן הגעה לתחנת ביניים או לתחנה סופית לא יכול להיות קובע, כי הוא לא קובע את מצב התנועה בפועל.
למעט הזמנים בתחנת המוצא כל שאר הזמנים הם זמנים משוערים וגם מסומנים ככאלה באתר עצמו.
 

cheesybit

New member


הזמנים המדוייקים היחידים הם זמני היציאה מתחנת המוצא
נתון תיאורטי יבש של זמן הגעה לתחנת ביניים או לתחנה סופית לא יכול להיות קובע, כי הוא לא קובע את מצב התנועה בפועל.
למעט הזמנים בתחנת המוצא כל שאר הזמנים הם זמנים משוערים וגם מסומנים ככאלה באתר עצמו.

גם שעון עומד מראה שעה נכונה פעמיים ביום. הזמנים באתר הם סטטיים, מבוססים על ממוצע שנמדד אי-שם בעבר, ללא קשר למציאות בדרך. שנים שאני נוסעת באותם קוים ולא יצא לי לראות עדכון בזמן הגעה לתחנות שונות, למראת שינויי תנועה ועבודות בכבישים.
זמנים סמי-מדוייקים מתקבלים רק במעקב פעיל אחר מיקום האוטובוס, לדוגמא באיפובוס. וגם שם אפשר לראות איך צפי של 5 דקות הופך ל-10 כשהאוטובוס תקוע ברמזור.
 

cheesybit

New member
אז עלי להאמין לכתוב באתר ולא לשעון על ידי?

הזמנים של BUS.GOV הם הכי מדויקים מטעם משרד התחבורה
זה הנתון הקובע .

זמן הנסיעה לדרור מהמנת"ח הוא בין 10 דק' ל 15 דק'

בקו 48 לוקח 12 דק' .
אז עלי להאמין לכתוב באתר ולא לשעון על ידי?
או שמה יש מציאות נכונה (בהתאם לאתר) ומציאות שקרית (מה שהנוסע רואה בפועל)?
 

yossiwed

New member
מה שכתוב באתר זה ממוצע ובזמן כזה קטן סטייה מתבטאת במספר

אז עלי להאמין לכתוב באתר ולא לשעון על ידי?
או שמה יש מציאות נכונה (בהתאם לאתר) ומציאות שקרית (מה שהנוסע רואה בפועל)?
מה שכתוב באתר זה ממוצע ובזמן כזה קטן סטייה מתבטאת במספר
דקות אם 12 דק' ממוצע יכול לקחת בין 10-14 דק' , אז מה כל הרעש , פפפפפפפפפפפ.

מה גם שאני נסעתי ולוקח לדרור 10 דק' מהמתנ"ח .
 

benshap2

New member
פה לשם שינוי אני מסכים איתך לחלוטין

רחוב הדרור בשביל מה צריך עוד תגבורת
יש ברחוב הדרור 4 קווים למתנח

1-2-48-49-51 גם קו 3 קרוב מאד, ממוצע של 10 דקות בשעה.

בשביל צריך עוד כניסה של אוטבוסים.

1-2 פעמיים בשעה נסיעה למתנ"ח בקו 1 - 10 דק' , נסיעה בקו 2 -15 דק' .
48 פעמיים בשעה נסיעה 12 דק' למתנ"ח כ 12 דק' .
49 פעם בשעה 12 דק'.
51 פעם בשעה 12 דק' .
ויש את קו 3 ברחוב מקביל .



ממוצע של 10-12 דק' בשעה.


על מה צריך עוד נסיעה בשעה .
פה לשם שינוי אני מסכים איתך לחלוטין
קווים 1-2 יש במצטבר 2 פעמים בשעה, ראיתי עכשיו שזה פעמיים קו 1 ופעם אחת קו 2 רוב השעות. רק בבוקר קו 2 יש יותר כי באמת צריכים לאזור התעשייה.
קו 48 יש פעמיים בשעה (לפעמים קו 49 במקום אחת מהן, לא משנה כ"כ למי שרוצה מהדרור למתנ"ח)
קו 51 פעם בשעה.
קו 3 מרוב אחד מקביל עוד 3 פעמים בשעה.

זו בהחלט קונקטיביות טובה.

וכן, אין מה לעשות, לא עושים קו מכל רחוב ישר לתחנה המרכזית...ככל שאתה גר רחוק יותר מהיעד שלך, כך תתכונן לכך שהאוטובוס יסע לא במסלול שבו הייתי נוסע ברכב אלא יעשה סיבוב מסוים.
 

yossiwed

New member
מפונקים רדו מהגג ,מה עושה תושב ראשון לציון בת ים רעננה

פה לשם שינוי אני מסכים איתך לחלוטין
קווים 1-2 יש במצטבר 2 פעמים בשעה, ראיתי עכשיו שזה פעמיים קו 1 ופעם אחת קו 2 רוב השעות. רק בבוקר קו 2 יש יותר כי באמת צריכים לאזור התעשייה.
קו 48 יש פעמיים בשעה (לפעמים קו 49 במקום אחת מהן, לא משנה כ"כ למי שרוצה מהדרור למתנ"ח)
קו 51 פעם בשעה.
קו 3 מרוב אחד מקביל עוד 3 פעמים בשעה.

זו בהחלט קונקטיביות טובה.

וכן, אין מה לעשות, לא עושים קו מכל רחוב ישר לתחנה המרכזית...ככל שאתה גר רחוק יותר מהיעד שלך, כך תתכונן לכך שהאוטובוס יסע לא במסלול שבו הייתי נוסע ברכב אלא יעשה סיבוב מסוים.
מפונקים רדו מהגג ,מה עושה תושב ראשון לציון בת ים רעננה
שרוצה להגיע לרכבת,יש לו קו יחיד שלפעמים לוקח 25-30 דק' .

אז מה הפינוק הזה 10 דק' נסיעה גם בקו 48 , זה 10 דק' נסיעה .

סליחה מכולם אבל פשוט רותח לראות אוטובסים ריקים - ריקים מנוסעים .

קו 4-5 , לרוב 3 יציאות בשעה מ 5:30 עד 22:30 כמה זה 40-45 יציאות לכל כיוון , ואוטובוס ריק ברוב שעות היום ,

בשעות השיא 4-6 נוסעים על אוטבוס נתפשר גם על 7-8 .

של 40 מקומות .
 

yossiwed

New member
למה אני רותח ועצבני מכל הדבר הזה הסבר.

מפונקים רדו מהגג ,מה עושה תושב ראשון לציון בת ים רעננה
שרוצה להגיע לרכבת,יש לו קו יחיד שלפעמים לוקח 25-30 דק' .

אז מה הפינוק הזה 10 דק' נסיעה גם בקו 48 , זה 10 דק' נסיעה .

סליחה מכולם אבל פשוט רותח לראות אוטובסים ריקים - ריקים מנוסעים .

קו 4-5 , לרוב 3 יציאות בשעה מ 5:30 עד 22:30 כמה זה 40-45 יציאות לכל כיוון , ואוטובוס ריק ברוב שעות היום ,

בשעות השיא 4-6 נוסעים על אוטבוס נתפשר גם על 7-8 .

של 40 מקומות .
למה אני רותח ועצבני מכל הדבר הזה הסבר.
אם לא היו משקיעים כסף , לא אכפת לי ,

אם אין מכרז לא אכפת לי,

אם יש כל כך הרבה כסף השקעה ואין דיאלוג עם הנוסעים ,אז זה כאילו שלא באמת אכפת להם ,

זה כאילו כל אחד בא לקבל את הנתח שלו הכספי ,כל אחד בא להצטלם יפה ושכולם יקפצו לו ,

טרם המכרז היו נסיעות עד 23:45 , מרגע שזכו במכרז חזרו שעה לאחור ,אבל מה יש תדירות 3 פעמים בשעה לכל קו ,

יצאו ידי חובה !!! ,הבנתם אותי!!! , הרכבת מגיעה בשישי ב 16:01 , התחנה ממש ביציאה ,20 מטר , 4 קווים יוצאים ב 16:00 ,

אז למישהו אכפת כולל משרד התחבורה ? ממש לא .

כל אחד מקבל את החלק שלו ,חץ מהנוסעים ואחר כך כולם שואלים למה אין נוסעים בתחבורה הציבורית

כי הם לא חלק מהשיטה , הם פרמטר ,נתון יבש ,לא בני אדם .

ואני כל השנים רצית להאמין שיהיה טוב יותר ...אבל מהר מאד התפכחתי , יש לי רכב פרטי .

ולסיום למה צריך תחרות , שיש תחרות ויש הפסד בכיס , החברה מקשיבה לך לצרכן , היא צריכה אותך .

אבל אין אפשרות לעשות עוד חברת אוטבוסים בכל עיר ,על אותו קו.
 

yossiwed

New member
המשך הדברים שלי

למה אני רותח ועצבני מכל הדבר הזה הסבר.
אם לא היו משקיעים כסף , לא אכפת לי ,

אם אין מכרז לא אכפת לי,

אם יש כל כך הרבה כסף השקעה ואין דיאלוג עם הנוסעים ,אז זה כאילו שלא באמת אכפת להם ,

זה כאילו כל אחד בא לקבל את הנתח שלו הכספי ,כל אחד בא להצטלם יפה ושכולם יקפצו לו ,

טרם המכרז היו נסיעות עד 23:45 , מרגע שזכו במכרז חזרו שעה לאחור ,אבל מה יש תדירות 3 פעמים בשעה לכל קו ,

יצאו ידי חובה !!! ,הבנתם אותי!!! , הרכבת מגיעה בשישי ב 16:01 , התחנה ממש ביציאה ,20 מטר , 4 קווים יוצאים ב 16:00 ,

אז למישהו אכפת כולל משרד התחבורה ? ממש לא .

כל אחד מקבל את החלק שלו ,חץ מהנוסעים ואחר כך כולם שואלים למה אין נוסעים בתחבורה הציבורית

כי הם לא חלק מהשיטה , הם פרמטר ,נתון יבש ,לא בני אדם .

ואני כל השנים רצית להאמין שיהיה טוב יותר ...אבל מהר מאד התפכחתי , יש לי רכב פרטי .

ולסיום למה צריך תחרות , שיש תחרות ויש הפסד בכיס , החברה מקשיבה לך לצרכן , היא צריכה אותך .

אבל אין אפשרות לעשות עוד חברת אוטבוסים בכל עיר ,על אותו קו.
המשך הדברים שלי
ואם שאלתם מה יוצא למפעיל שאין נוסעים,

רוב הנוסעים באים מאשדוד ,ככה במאוזן יוצא לחברה קצת רווח כולל סבסוד , לא הרבה ,אבל מרווחים .

אילו הייתה החברה פעולת רק ביבנה , הנוסע היה יותר חשוב לחברה ,כי אז היה צריך את הנוסע .


הדבר הבאמת חשוב לאפיקים הוא המונטין והניסיון בדרך לפרויקט הבא , אפילו לעבור לתפעול רכבות קלה ,לכו תדעו איפה אולי בחיפה , כלומר

הנסיון והמונטין חשוב בדרך לכל מכרז , אבל הנוסע לא חשוב באמת הוא נתון ולכן שאני אומר לכם 1,000 פעם הכל

תלוי בחרה המפעילה ומטרופלין עושים את זה הכי טוב ,לשמוע דעות נוסעים ,אני יודע על מה אני מדבר ויש לומר בהגינות

שאני לא מכיר את כל המפעלים של התחבורה הציבורית בישראל ,יכול להיות שהיית מופתע לטובה מחברה אחרת

שאינה קיימת באזור שלי או חדשה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה