olli3 תיקון לדבריך, קווי 4X של דן התחילו בכלל
כקווים שהתחילו/הסתיימו ביפו, ורק בשנות השבעים האריכו את חלקם לבת ים. 45 בוטל עוד בשנות החמישים
olli3 תיקון לדבריך, קווי 4X של דן התחילו בכללנכון, בגלל זה אני מעדיף את שיטת 25/45 שהצגתי.
וזה לא רק קו 11...
אבל תחשוב על זה, בעבר היו 30/31/32 - עד כמה שאני זוכר את המסלולים שלהם, הם היו מזלג לכל דבר ועניין.
ואומנם לשנות את כל מערכת הקווים, כולל קווים קיימים על מנת שהמספור יהיה הגיוני ולא ייצור את בעיית הכפילות - זה משהו שלמרות הבלבול הרב שייצור בציבור, יהיה משתלם מאד לטווח הרחוק.
יש אנשים שחושבים ש271 הוא כמו 274/275, שגם הוא נוסע לראשון או לרחובות... יש לאנשים קיבעון של שיטת המספור הישנה, זה גם נראה הגיוני שמספרים עוקבים מגיעים למקומות דומים או נוסעים במסלול משותף רב.
ואם נלך אחורה, אז 44/45/46 כולם נסעו לבת ים, עוד לפני שהוקם 45 שאנחנו מכירים כיום.
והכי חשוב, זה הרבה יותר קל לזכור מה ההבדל בין 1,2,3 (לצורך העניין) לבין 71/171/271. זה מאד נחמד לקטע המרכזי כי אתה יודע שמה שמתאים לך זה מה שמסתיים ב71, אבל בקצוות או לקראת הקצוות, רבים מתבלבלים (לא נוסעים קבועים). גם אם מישהו אומר להם, "קח 171 ורד ב..." לא תמיד הבן אדם זוכר את מספר הקו אלא זוכר את מה שמצלצל לו שהוא שמע וכשהוא מגיע לתחנה, הוא שואל את עצמו, רגע, הוא אמר לי 271 או 171?
ובכל זאת, אני לא יודע מה היה בוער להפוך את 1/2 ל72/172. סתם מיותר.
כקווים שהתחילו/הסתיימו ביפו, ורק בשנות השבעים האריכו את חלקם לבת ים. 45 בוטל עוד בשנות החמישים