באתר קווים פורסמו קווי מודיעין החדשים

מצב
הנושא נעול.
באתר קווים פורסמו קווי מודיעין החדשים

באתר קווים פורסמו קווי מודיעין החדשים
 

olli3

New member
מנהל
הלו"ז תוגבר משמעותית ונוספו קווים חדשים

מהתרשמות שלי נראה שאין פה בשורות גדולות
ולא תגבור של הלו"ז לעומת ואוליה
הלו"ז תוגבר משמעותית ונוספו קווים חדשים
לרבות הגברת תדירות בקווים עירוניים ובין עירוניים כולל הפעלת עירוניים ובין עירוניים חדשים.
 
כמה זה משמעותית, ומה השינויים הבולטים?

הלו"ז תוגבר משמעותית ונוספו קווים חדשים
לרבות הגברת תדירות בקווים עירוניים ובין עירוניים כולל הפעלת עירוניים ובין עירוניים חדשים.
כמה זה משמעותית, ומה השינויים הבולטים?
 

olli3

New member
מנהל
עוד לא ענית לי למה "תחנות" לא עובד אצלי...

כמה זה משמעותית, ומה השינויים הבולטים?
עוד לא ענית לי למה "תחנות" לא עובד אצלי...
רשמתי לך על כך מסר וגם פניתי דרך הווידג'ט עצמו לכתובת המייל, אשמח לתגובה על כך :)

לעניינו, במסגרת השירות העירוני במודיעין קוצר מסלולם של קווים שונים על מנת להביאם במהירות רבה יותר למרכזי הערים, זאת לרבות הוספת שירות לשכונות שעד לפני שבועיים לא היה אליהן שירות. כך גם תוגברו קווים שפעלו בתדירות מזוויעה.

פירוט על הקווים העירוניים:

1. תגבור כל הקווים העירוניים.

2. קיצור מסלולם של קווים 1,2,3

3. הוספה חלופת בוקר וערב לשכונת הפרחים בקו 3.

4. פיצול בין קווים מעגליים לשני קווים שונים.

בקווים האזוריים:

1. תגבור תדירות בקו 7.

2. קו חדש, 8. ממודיעין דרך שילת (היישוב עצמו) לכפר רות.

3. קו חדש, 17. ממודיעין ליישובים: שעלבים, נוף איילון, כפר בן נון ומשמר איילון.

שירות בין עירוני:

כאן אני פחות בקיא. אני יודע שקווי השכונות הפכו להיות מהירים יותר על ידי קיצור ופיצול למספר קווים שונים. יש גם את 154 החדש ישיר לראשון לציון ויש גם קו חדש לירושלים מהשכונות אם זכור לי נכון.
 
ומשום מה יש גם קו חדש, 201, לפתח תקוה

עוד לא ענית לי למה "תחנות" לא עובד אצלי...
רשמתי לך על כך מסר וגם פניתי דרך הווידג'ט עצמו לכתובת המייל, אשמח לתגובה על כך :)

לעניינו, במסגרת השירות העירוני במודיעין קוצר מסלולם של קווים שונים על מנת להביאם במהירות רבה יותר למרכזי הערים, זאת לרבות הוספת שירות לשכונות שעד לפני שבועיים לא היה אליהן שירות. כך גם תוגברו קווים שפעלו בתדירות מזוויעה.

פירוט על הקווים העירוניים:

1. תגבור כל הקווים העירוניים.

2. קיצור מסלולם של קווים 1,2,3

3. הוספה חלופת בוקר וערב לשכונת הפרחים בקו 3.

4. פיצול בין קווים מעגליים לשני קווים שונים.

בקווים האזוריים:

1. תגבור תדירות בקו 7.

2. קו חדש, 8. ממודיעין דרך שילת (היישוב עצמו) לכפר רות.

3. קו חדש, 17. ממודיעין ליישובים: שעלבים, נוף איילון, כפר בן נון ומשמר איילון.

שירות בין עירוני:

כאן אני פחות בקיא. אני יודע שקווי השכונות הפכו להיות מהירים יותר על ידי קיצור ופיצול למספר קווים שונים. יש גם את 154 החדש ישיר לראשון לציון ויש גם קו חדש לירושלים מהשכונות אם זכור לי נכון.
ומשום מה יש גם קו חדש, 201, לפתח תקוה
ואין לי מושג מה ההבדל בינו לבין 200 ולמה צריך גם את 200, גם את 201 וגם את 202 כאשר התדירות של כל אחד מהם מצחיקה.
 
נראה לי שפשוט 201 יחליף את 200 כשכל ההבדל

ומשום מה יש גם קו חדש, 201, לפתח תקוה
ואין לי מושג מה ההבדל בינו לבין 200 ולמה צריך גם את 200, גם את 201 וגם את 202 כאשר התדירות של כל אחד מהם מצחיקה.
נראה לי שפשוט 201 יחליף את 200 כשכל ההבדל
ביניהם זה התחנה ליד בילינסון - 201 מחוץ למת"צ (שממילא סגור) ותוספת נסיעה אחת מוקדם בבוקר.
לא ברור למה בשביל זה צריך להחליף מספר קו.
 
ההסבר פשוט:מישהו שם לב שיש מספר קו בלי כפילות

נראה לי שפשוט 201 יחליף את 200 כשכל ההבדל
ביניהם זה התחנה ליד בילינסון - 201 מחוץ למת"צ (שממילא סגור) ותוספת נסיעה אחת מוקדם בבוקר.
לא ברור למה בשביל זה צריך להחליף מספר קו.
ההסבר פשוט:מישהו שם לב שיש מספר קו בלי כפילות
בגוש דן, והחליט לתקן את המעוות.
 

mister K

New member
אצל קווים החשיבה הזאת נפוצה מאוד.

ההסבר פשוט:מישהו שם לב שיש מספר קו בלי כפילות
בגוש דן, והחליט לתקן את המעוות.
אצל קווים החשיבה הזאת נפוצה מאוד.
מאז שהחברה הזאת הוקמה, הם נותנים מספרים כאילו הם היחידים שפועלים בגוש דן וכלל לא מתייחסים לקיומן של חברות אחרות.

מיותר לציין שלדעתי חברות התח"צ הן כלל לא אלו שצריכות לתת את המספרים לקווים.
 

alantan

New member
שווה לשלוח שאילתא למשרד התחבורה לגבי המספור

אצל קווים החשיבה הזאת נפוצה מאוד.
מאז שהחברה הזאת הוקמה, הם נותנים מספרים כאילו הם היחידים שפועלים בגוש דן וכלל לא מתייחסים לקיומן של חברות אחרות.

מיותר לציין שלדעתי חברות התח"צ הן כלל לא אלו שצריכות לתת את המספרים לקווים.
שווה לשלוח שאילתא למשרד התחבורה לגבי המספור
 
גם מטרופולין עשתה את זה עם המספר 249

אצל קווים החשיבה הזאת נפוצה מאוד.
מאז שהחברה הזאת הוקמה, הם נותנים מספרים כאילו הם היחידים שפועלים בגוש דן וכלל לא מתייחסים לקיומן של חברות אחרות.

מיותר לציין שלדעתי חברות התח"צ הן כלל לא אלו שצריכות לתת את המספרים לקווים.
גם מטרופולין עשתה את זה עם המספר 249
 

אלון 58

New member
בקו 258...,

הלו"ז תוגבר משמעותית ונוספו קווים חדשים
לרבות הגברת תדירות בקווים עירוניים ובין עירוניים כולל הפעלת עירוניים ובין עירוניים חדשים.
בקו 258...,
נראה שלא חל כל שינוי,נשאר חד-יומי בכל כיוון.
 

olli3

New member
מנהל
שונה. כבר לא מגיע לקסטינה ומסמיה.

בקו 258...,
נראה שלא חל כל שינוי,נשאר חד-יומי בכל כיוון.
שונה. כבר לא מגיע לקסטינה ומסמיה.
במקום לנסוע דרך כביש 40 בקטע שבין מסמיה לבאר שבע, הקו עבר לנסוע על כביש 6 ממודיעין ועד למאחז.
 
החל מ-11.8 יהיו שתי החלופות לכיוון דרום

שונה. כבר לא מגיע לקסטינה ומסמיה.
במקום לנסוע דרך כביש 40 בקטע שבין מסמיה לבאר שבע, הקו עבר לנסוע על כביש 6 ממודיעין ועד למאחז.
החל מ-11.8 יהיו שתי החלופות לכיוון דרום
ובכיוון צפון רק דרך כביש 40.
 

olli3

New member
מנהל
יפה, לטעמי זה נדרש. יש נוסעים שצריכים להגיע

סליחה, שתי החלופות רק ביום א'
בימים ב'-ה' הקו יסע רק דרך כביש 40.
יפה, לטעמי זה נדרש. יש נוסעים שצריכים להגיע
לקסטינה, למכללת אחווה. קסטינה כנקודת מעבר של חיילים בעיקר לבסיסי בסביבה וגם בעבור נוסעים המעוניינים להגיע לאשקלון.
 

אלון 58

New member
שינוי מסלול בלבד אם כך...,

שונה. כבר לא מגיע לקסטינה ומסמיה.
במקום לנסוע דרך כביש 40 בקטע שבין מסמיה לבאר שבע, הקו עבר לנסוע על כביש 6 ממודיעין ועד למאחז.
שינוי מסלול בלבד אם כך...,
לא לוח-זמנים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה