עמוד השדרה
New member
להוד השרון - רכבת פעם בשעה (שעוצרת בכל התחנות) ובשעות העומס רכבת נוספת שלא עוצרת בתחנות בת-ים וחולון. החל מה-4 באוגוסט.
שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזהבאתר הרכבת מופיע לו"ז רכבות בין אשקלון
להוד השרון - רכבת פעם בשעה (שעוצרת בכל התחנות) ובשעות העומס רכבת נוספת שלא עוצרת בתחנות בת-ים וחולון. החל מה-4 באוגוסט.
אמןןןןןןןןןן!!!!שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה
ונאמר...
האם זה נכון שתחנת ב"ש צפון תהיה פתוחה בלילה?שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה
ונאמר...
תסתכל בלו"ז החל מה-4/8, אכן רכבות הלילה יעצרוהאם זה נכון שתחנת ב"ש צפון תהיה פתוחה בלילה?
נאמר לי שתחנת ב"ש צפון תהיה פתוחה גם בלילה החל מאוגוסט 2013 האם מישהו שמע על זה משהו? כי באתר של הרכבת אני לא רואה איזכור לך.
עכשיו אני רואה, תודה.תסתכל בלו"ז החל מה-4/8, אכן רכבות הלילה יעצרו
גם בב"ש צפון..
הייתי ברכבת לילה מב"ש צפונהעכשיו אני רואה, תודה.
עכשיו שגם תחנת להבים פתוחה וגם תחנת ב"ש צפון יקח הרבה זמן להגיע לב"ש מרכז.
אגב האם ידוע כמה אנשים משתמשים ברכבות הלילה מתחנת נתב"ג דרומה? אני נסעתי פעם אחת בספטמבר 2012, בנתב"ג עלו 30-40 אנשים וכולם ירדו בב"ש מרכז, בלוד ובקרית גת אף אחד לא ירד או עלה, אני מניח שכיום יותר אנשים משתמשים ברכבות הלילה כי כשאני נסעתי זה היה ממש כשהקו נפתח.
אם כך אז העניין של רכבות הלילה תפסהייתי ברכבת לילה מב"ש צפונה
יותר מפעם אחת,
והצפיפות הייתה להערכתי בערך רבע. כלומר נוסע אחד לכל רביעיית מושבים.
וגם אוטובוסים.אם כך אז העניין של רכבות הלילה תפס
כי כשאני נסעתי היה לי קרון פרטי לבד חחח
למה אבל אין רכבות לילה בכל הקווים בארץ? למה שתושבי כפר סבא, רחובות, אשדוד, אשקלון, ועוד ועוד לא יוכלו לנסוע בלילה לנתב"ג ולתל אביב ותושבי חיפה, נהריה, באר שבע, ונתניה כן יכולים? למה יש את ההפליה הזאת?
אה וזו כמובן חדשה מצוינתעכשיו אני רואה, תודה.
עכשיו שגם תחנת להבים פתוחה וגם תחנת ב"ש צפון יקח הרבה זמן להגיע לב"ש מרכז.
אגב האם ידוע כמה אנשים משתמשים ברכבות הלילה מתחנת נתב"ג דרומה? אני נסעתי פעם אחת בספטמבר 2012, בנתב"ג עלו 30-40 אנשים וכולם ירדו בב"ש מרכז, בלוד ובקרית גת אף אחד לא ירד או עלה, אני מניח שכיום יותר אנשים משתמשים ברכבות הלילה כי כשאני נסעתי זה היה ממש כשהקו נפתח.
ואולי בשורה נוספת:באתר הרכבת מופיע לו"ז רכבות בין אשקלון
להוד השרון - רכבת פעם בשעה (שעוצרת בכל התחנות) ובשעות העומס רכבת נוספת שלא עוצרת בתחנות בת-ים וחולון. החל מה-4 באוגוסט.
הידד!ואולי בשורה נוספת:
הרכבות מכיוון מזרח יגיעו לתחנת האוניברסיטה 4 דקות לפני הרכבות לחיפה וגם בכיוון ההפוך ברב המקרים משך זמן ההמתנה יתקצר.
מכיוון צפון לתחנות הציר בני ברק-הוד השרוןואולי בשורה נוספת:
הרכבות מכיוון מזרח יגיעו לתחנת האוניברסיטה 4 דקות לפני הרכבות לחיפה וגם בכיוון ההפוך ברב המקרים משך זמן ההמתנה יתקצר.
אז בקיצו ר לא חוסך זמןבאתר הרכבת מופיע לו"ז רכבות בין אשקלון
להוד השרון - רכבת פעם בשעה (שעוצרת בכל התחנות) ובשעות העומס רכבת נוספת שלא עוצרת בתחנות בת-ים וחולון. החל מה-4 באוגוסט.
כפי שכתבתי, בשעות השיא תהיה רכבת מהירהאז בקיצו ר לא חוסך זמן
בסך הכול עוד קו מיותר, מה יעזור לי אם הוא עוצר באין סוף תחנות עד שאני מגיע למרכז, מה ההבדל בין הקו הזה לקו לבנימנה? אם הוא לא חוסך זמן? בקיצור ביזבוז כספים
מה זה מהירה?כפי שכתבתי, בשעות השיא תהיה רכבת מהירה
תקרא את כל מה שנכתב בשרשורמה זה מהירה?
היא תעצור ביבנה וראשון, ? וחלק מחלון? כי לפי מה שהבנתי כיום יש רכבות שמגיעות ליבנה מערב אך לא עוצרות בתחנה אחת שנקראת וולפסון כל השאר ממשיכה רגיל השאלה אם לזו הכונה מהירה שרק תדלג על תחנה אחת? אם כן זה ממש לא משתלם. הכי קטע שפעם נסתי במקיל לחבר שלי שיצא מקרית גת הוא יצא אחרי באיזה רבע שעה והגיע לפני ברכבת ברבע שעה , וזה עוד שהיה לי פור רבע שעה.
העיקר הבטיחו קו מהיר אשקלוו ת"אאז בקיצו ר לא חוסך זמן
בסך הכול עוד קו מיותר, מה יעזור לי אם הוא עוצר באין סוף תחנות עד שאני מגיע למרכז, מה ההבדל בין הקו הזה לקו לבנימנה? אם הוא לא חוסך זמן? בקיצור ביזבוז כספים
דווקא כן חוסךאז בקיצו ר לא חוסך זמן
בסך הכול עוד קו מיותר, מה יעזור לי אם הוא עוצר באין סוף תחנות עד שאני מגיע למרכז, מה ההבדל בין הקו הזה לקו לבנימנה? אם הוא לא חוסך זמן? בקיצור ביזבוז כספים
כפי שאתה יודע כפתחו לראשונה את התחנהדווקא כן חוסך
לפי הלוז
דרך לוד 54-56 דקות
דרך יבנה מערב עם עצירות 51 דקות
דרך יבנה מערב בלי עצירות 44 דקות
אז בהחלט יש חיסכון, ונקווה שככל שיגיע ציוד נייד יהיו עוד רכבות מהירות
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.