באתר הרכבת מופיע לו"ז רכבות בין אשקלון

מצב
הנושא נעול.
באתר הרכבת מופיע לו"ז רכבות בין אשקלון

באתר הרכבת מופיע לו"ז רכבות בין אשקלון
להוד השרון - רכבת פעם בשעה (שעוצרת בכל התחנות) ובשעות העומס רכבת נוספת שלא עוצרת בתחנות בת-ים וחולון. החל מה-4 באוגוסט.
 
שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה

באתר הרכבת מופיע לו"ז רכבות בין אשקלון
להוד השרון - רכבת פעם בשעה (שעוצרת בכל התחנות) ובשעות העומס רכבת נוספת שלא עוצרת בתחנות בת-ים וחולון. החל מה-4 באוגוסט.
שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה
ונאמר...
 

zahipan10

New member
האם זה נכון שתחנת ב"ש צפון תהיה פתוחה בלילה?

שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה
ונאמר...
האם זה נכון שתחנת ב"ש צפון תהיה פתוחה בלילה?
נאמר לי שתחנת ב"ש צפון תהיה פתוחה גם בלילה החל מאוגוסט 2013 האם מישהו שמע על זה משהו? כי באתר של הרכבת אני לא רואה איזכור לך.
 
תסתכל בלו"ז החל מה-4/8, אכן רכבות הלילה יעצרו

האם זה נכון שתחנת ב"ש צפון תהיה פתוחה בלילה?
נאמר לי שתחנת ב"ש צפון תהיה פתוחה גם בלילה החל מאוגוסט 2013 האם מישהו שמע על זה משהו? כי באתר של הרכבת אני לא רואה איזכור לך.
תסתכל בלו"ז החל מה-4/8, אכן רכבות הלילה יעצרו
גם בב"ש צפון..
 

zahipan10

New member
עכשיו אני רואה, תודה.

תסתכל בלו"ז החל מה-4/8, אכן רכבות הלילה יעצרו
גם בב"ש צפון..
עכשיו אני רואה, תודה.
עכשיו שגם תחנת להבים פתוחה וגם תחנת ב"ש צפון יקח הרבה זמן להגיע לב"ש מרכז.
אגב האם ידוע כמה אנשים משתמשים ברכבות הלילה מתחנת נתב"ג דרומה? אני נסעתי פעם אחת בספטמבר 2012, בנתב"ג עלו 30-40 אנשים וכולם ירדו בב"ש מרכז, בלוד ובקרית גת אף אחד לא ירד או עלה, אני מניח שכיום יותר אנשים משתמשים ברכבות הלילה כי כשאני נסעתי זה היה ממש כשהקו נפתח.
 

jarondl

New member
הייתי ברכבת לילה מב"ש צפונה

עכשיו אני רואה, תודה.
עכשיו שגם תחנת להבים פתוחה וגם תחנת ב"ש צפון יקח הרבה זמן להגיע לב"ש מרכז.
אגב האם ידוע כמה אנשים משתמשים ברכבות הלילה מתחנת נתב"ג דרומה? אני נסעתי פעם אחת בספטמבר 2012, בנתב"ג עלו 30-40 אנשים וכולם ירדו בב"ש מרכז, בלוד ובקרית גת אף אחד לא ירד או עלה, אני מניח שכיום יותר אנשים משתמשים ברכבות הלילה כי כשאני נסעתי זה היה ממש כשהקו נפתח.
הייתי ברכבת לילה מב"ש צפונה
יותר מפעם אחת,
והצפיפות הייתה להערכתי בערך רבע. כלומר נוסע אחד לכל רביעיית מושבים.
 

zahipan10

New member
אם כך אז העניין של רכבות הלילה תפס

הייתי ברכבת לילה מב"ש צפונה
יותר מפעם אחת,
והצפיפות הייתה להערכתי בערך רבע. כלומר נוסע אחד לכל רביעיית מושבים.
אם כך אז העניין של רכבות הלילה תפס
כי כשאני נסעתי היה לי קרון פרטי לבד חחח
למה אבל אין רכבות לילה בכל הקווים בארץ? למה שתושבי כפר סבא, רחובות, אשדוד, אשקלון, ועוד ועוד לא יוכלו לנסוע בלילה לנתב"ג ולתל אביב ותושבי חיפה, נהריה, באר שבע, ונתניה כן יכולים? למה יש את ההפליה הזאת?
 
וגם אוטובוסים.

אם כך אז העניין של רכבות הלילה תפס
כי כשאני נסעתי היה לי קרון פרטי לבד חחח
למה אבל אין רכבות לילה בכל הקווים בארץ? למה שתושבי כפר סבא, רחובות, אשדוד, אשקלון, ועוד ועוד לא יוכלו לנסוע בלילה לנתב"ג ולתל אביב ותושבי חיפה, נהריה, באר שבע, ונתניה כן יכולים? למה יש את ההפליה הזאת?
וגם אוטובוסים.
 

jarondl

New member
אה וזו כמובן חדשה מצוינת

עכשיו אני רואה, תודה.
עכשיו שגם תחנת להבים פתוחה וגם תחנת ב"ש צפון יקח הרבה זמן להגיע לב"ש מרכז.
אגב האם ידוע כמה אנשים משתמשים ברכבות הלילה מתחנת נתב"ג דרומה? אני נסעתי פעם אחת בספטמבר 2012, בנתב"ג עלו 30-40 אנשים וכולם ירדו בב"ש מרכז, בלוד ובקרית גת אף אחד לא ירד או עלה, אני מניח שכיום יותר אנשים משתמשים ברכבות הלילה כי כשאני נסעתי זה היה ממש כשהקו נפתח.
אה וזו כמובן חדשה מצוינת
שהרכבות יעצרו בב"ש צפון,
תודה שהפנת את תשומת הלב.
 
ואולי בשורה נוספת:

באתר הרכבת מופיע לו"ז רכבות בין אשקלון
להוד השרון - רכבת פעם בשעה (שעוצרת בכל התחנות) ובשעות העומס רכבת נוספת שלא עוצרת בתחנות בת-ים וחולון. החל מה-4 באוגוסט.
ואולי בשורה נוספת:
הרכבות מכיוון מזרח יגיעו לתחנת האוניברסיטה 4 דקות לפני הרכבות לחיפה וגם בכיוון ההפוך ברב המקרים משך זמן ההמתנה יתקצר.
 

asmopil

New member
מכיוון צפון לתחנות הציר בני ברק-הוד השרון

ואולי בשורה נוספת:
הרכבות מכיוון מזרח יגיעו לתחנת האוניברסיטה 4 דקות לפני הרכבות לחיפה וגם בכיוון ההפוך ברב המקרים משך זמן ההמתנה יתקצר.
מכיוון צפון לתחנות הציר בני ברק-הוד השרון
עד כה הייתי מעדיף לנסוע עם 947 לצומת רעננה על מנת להגיע לכפר סבא, אולי עכשיו משום שיש קיצור זמן מתנה זה יהיה אחרת.
 
אז בקיצו ר לא חוסך זמן

באתר הרכבת מופיע לו"ז רכבות בין אשקלון
להוד השרון - רכבת פעם בשעה (שעוצרת בכל התחנות) ובשעות העומס רכבת נוספת שלא עוצרת בתחנות בת-ים וחולון. החל מה-4 באוגוסט.
אז בקיצו ר לא חוסך זמן
בסך הכול עוד קו מיותר, מה יעזור לי אם הוא עוצר באין סוף תחנות עד שאני מגיע למרכז, מה ההבדל בין הקו הזה לקו לבנימנה? אם הוא לא חוסך זמן? בקיצור ביזבוז כספים
 
כפי שכתבתי, בשעות השיא תהיה רכבת מהירה

אז בקיצו ר לא חוסך זמן
בסך הכול עוד קו מיותר, מה יעזור לי אם הוא עוצר באין סוף תחנות עד שאני מגיע למרכז, מה ההבדל בין הקו הזה לקו לבנימנה? אם הוא לא חוסך זמן? בקיצור ביזבוז כספים
כפי שכתבתי, בשעות השיא תהיה רכבת מהירה
 
מה זה מהירה?

כפי שכתבתי, בשעות השיא תהיה רכבת מהירה
מה זה מהירה?
היא תעצור ביבנה וראשון, ? וחלק מחלון? כי לפי מה שהבנתי כיום יש רכבות שמגיעות ליבנה מערב אך לא עוצרות בתחנה אחת שנקראת וולפסון כל השאר ממשיכה רגיל השאלה אם לזו הכונה מהירה שרק תדלג על תחנה אחת? אם כן זה ממש לא משתלם. הכי קטע שפעם נסתי במקיל לחבר שלי שיצא מקרית גת הוא יצא אחרי באיזה רבע שעה והגיע לפני ברכבת ברבע שעה , וזה עוד שהיה לי פור רבע שעה.
 
תקרא את כל מה שנכתב בשרשור

מה זה מהירה?
היא תעצור ביבנה וראשון, ? וחלק מחלון? כי לפי מה שהבנתי כיום יש רכבות שמגיעות ליבנה מערב אך לא עוצרות בתחנה אחת שנקראת וולפסון כל השאר ממשיכה רגיל השאלה אם לזו הכונה מהירה שרק תדלג על תחנה אחת? אם כן זה ממש לא משתלם. הכי קטע שפעם נסתי במקיל לחבר שלי שיצא מקרית גת הוא יצא אחרי באיזה רבע שעה והגיע לפני ברכבת ברבע שעה , וזה עוד שהיה לי פור רבע שעה.
תקרא את כל מה שנכתב בשרשור
בשעות השיא תהיה רכבת נוספת שלא תעצור בתחנות בת-ים וחולון וחול נטוש גם כתב כמה זמן תיקח הנסיעה בה.
ואתה יודע מה? הכי טוב שתסתכל בעצמך בלו"ז באתר הרכבת ותראה את הנתונים ישירות ללא התיווך שלנו.
 
העיקר הבטיחו קו מהיר אשקלוו ת"א

אז בקיצו ר לא חוסך זמן
בסך הכול עוד קו מיותר, מה יעזור לי אם הוא עוצר באין סוף תחנות עד שאני מגיע למרכז, מה ההבדל בין הקו הזה לקו לבנימנה? אם הוא לא חוסך זמן? בקיצור ביזבוז כספים
העיקר הבטיחו קו מהיר אשקלוו ת"א
בסוף זה קו יותר איטי מהקו של בנימינה, ובכלל מה זה הצורה העקומה הזאת, למה להמשיך את הקו הזה להוד השרון ולא להמשיך את הקו ה זה עד חיפה ? מה שבטוח שמבחינת זמן נסיעה באוטו הרבה יותר מהירה לאזור המרכז עם כל התחנות האין סופיות הללו, עם באוטו עד אזור ראש העין לוקח לי 50 דקות ברכבת לפחות שעה וחצי,
 
דווקא כן חוסך

אז בקיצו ר לא חוסך זמן
בסך הכול עוד קו מיותר, מה יעזור לי אם הוא עוצר באין סוף תחנות עד שאני מגיע למרכז, מה ההבדל בין הקו הזה לקו לבנימנה? אם הוא לא חוסך זמן? בקיצור ביזבוז כספים
דווקא כן חוסך
לפי הלוז
דרך לוד 54-56 דקות
דרך יבנה מערב עם עצירות 51 דקות
דרך יבנה מערב בלי עצירות 44 דקות
אז בהחלט יש חיסכון, ונקווה שככל שיגיע ציוד נייד יהיו עוד רכבות מהירות
 
כפי שאתה יודע כפתחו לראשונה את התחנה

דווקא כן חוסך
לפי הלוז
דרך לוד 54-56 דקות
דרך יבנה מערב עם עצירות 51 דקות
דרך יבנה מערב בלי עצירות 44 דקות
אז בהחלט יש חיסכון, ונקווה שככל שיגיע ציוד נייד יהיו עוד רכבות מהירות
כפי שאתה יודע כפתחו לראשונה את התחנה
של אשקלון אמרו שהקו הראשון יגיע תוך 48 דקות לתל אביב, בפועל זה 55 דקות עד ת"א השלום(ברכב זה 43 דקות או במונית שירות) עכשיו מפתחים לקו השני 44 דקות בהנחה שלא יעצור בתחנות בת ים וחולון אפשר להוסיף בשקות עוד 5 דקות, מה שיתן בדיוק אותו זמן, אם על זה השיקעו מילונים וזה לא חוסך זמן ואני צריך לעבור מילון תחנות אז זה מיותר לחלוטין ואפשר היה לוותר על הקו הזה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה