באגד - כרטיס המשך בקרית גת

מצב
הנושא נעול.
באגד - כרטיס המשך בקרית גת

באגד - כרטיס המשך בקרית גת
"
חדש! כרטיס המשך בקריית גת
בקרית גת ניתן להשתמש בכרטיסיות המשך המאפשרות לבצע נסיעות המשך בקוי אגד ללא תשלום נוסף.
03-11-2015
מהי נסיעת המשך?
נסיעת המשך היא נסיעה בעלת שני מקטעים, כאשר הנוסע מחויב כבר בתחילת הנסיעה הראשונה במחיר הנסיעה מהמוצא ליעד סופי.

איך זה עובד?
בעת העלייה לאוטובוס (בנסיעה הראשונה) יש לציין בפני הנהג את היעד הסופי והנהג יחייב את כרטיס הרב-קו במחיר הנסיעה הכולל, מנקודת המוצא ליעד הסופי. בעת העלייה לנסיעת ההמשך בקרית גת יש לתקף שוב את כרטיס הרב קו, ללא חיוב נוסף.
ההחלפה לנסיעת ההמשך (הנסיעה השנייה) מוגבלת בפרק זמן בהתאם לקוד הכרטיס שנרכש בנסיעה הראשונה, כאשר פרק הזמן מתחיל במועד ביצוע השימוש בנסיעה הראשונה.
בשימוש בכרטיסיית המשך עד קוד 8ניתנות שעתיים לביצוע נסיעת ההמשך.
בשימוש בכרטיסיית המשך בקודים 11-16 ניתנות 3 שעות לביצוע נסיעת ההמשך.
ההחלפה בין הנסיעה הראשונה לנסיעה השנייה מתבצע אך ורק בתחום קרית גת והיא אפשרית רק בין קווי אגד (לא באגד-תעבורה!).
ביצוע נסיעת המשך אפשרי רק באמצעות כרטיסיות המשך הטעונות בכרטיס הרב קו.
"
 
מה הטעם בכרטיס המשך לאגד כשרוב התחבורה הבינעירונית

באגד - כרטיס המשך בקרית גת
"
חדש! כרטיס המשך בקריית גת
בקרית גת ניתן להשתמש בכרטיסיות המשך המאפשרות לבצע נסיעות המשך בקוי אגד ללא תשלום נוסף.
03-11-2015
מהי נסיעת המשך?
נסיעת המשך היא נסיעה בעלת שני מקטעים, כאשר הנוסע מחויב כבר בתחילת הנסיעה הראשונה במחיר הנסיעה מהמוצא ליעד סופי.

איך זה עובד?
בעת העלייה לאוטובוס (בנסיעה הראשונה) יש לציין בפני הנהג את היעד הסופי והנהג יחייב את כרטיס הרב-קו במחיר הנסיעה הכולל, מנקודת המוצא ליעד הסופי. בעת העלייה לנסיעת ההמשך בקרית גת יש לתקף שוב את כרטיס הרב קו, ללא חיוב נוסף.
ההחלפה לנסיעת ההמשך (הנסיעה השנייה) מוגבלת בפרק זמן בהתאם לקוד הכרטיס שנרכש בנסיעה הראשונה, כאשר פרק הזמן מתחיל במועד ביצוע השימוש בנסיעה הראשונה.
בשימוש בכרטיסיית המשך עד קוד 8ניתנות שעתיים לביצוע נסיעת ההמשך.
בשימוש בכרטיסיית המשך בקודים 11-16 ניתנות 3 שעות לביצוע נסיעת ההמשך.
ההחלפה בין הנסיעה הראשונה לנסיעה השנייה מתבצע אך ורק בתחום קרית גת והיא אפשרית רק בין קווי אגד (לא באגד-תעבורה!).
ביצוע נסיעת המשך אפשרי רק באמצעות כרטיסיות המשך הטעונות בכרטיס הרב קו.
"
מה הטעם בכרטיס המשך לאגד כשרוב התחבורה הבינעירונית
כבר מזמן לא בידי אגד?
 
המהלך מיועד לציבור החרדי

מה הטעם בכרטיס המשך לאגד כשרוב התחבורה הבינעירונית
כבר מזמן לא בידי אגד?
המהלך מיועד לציבור החרדי
כנראה משנים את מבנה ההפעלה של קווי החרדים מערד.
קו 550 לב"ש הופך לקו העיקרי (בלו"ז החדש יש לו נסיעה כל שעתיים בערך) ובקרית-גת יעברו לקווים 547 לאשדוד ו-556 לירושלים. קווים 552/554 מערד דרך קרית-גת לאשדוד וירושלים והקווים הישירים מערד 555/558 כנראה יפעלו בעיקר בשעות שיש ביקושים גבוהים במיוחד.
 
קו 550 אינו לב"ש אלא לב"ב (בני ברק)

המהלך מיועד לציבור החרדי
כנראה משנים את מבנה ההפעלה של קווי החרדים מערד.
קו 550 לב"ש הופך לקו העיקרי (בלו"ז החדש יש לו נסיעה כל שעתיים בערך) ובקרית-גת יעברו לקווים 547 לאשדוד ו-556 לירושלים. קווים 552/554 מערד דרך קרית-גת לאשדוד וירושלים והקווים הישירים מערד 555/558 כנראה יפעלו בעיקר בשעות שיש ביקושים גבוהים במיוחד.
קו 550 אינו לב"ש אלא לב"ב (בני ברק)
 
אני לא מאמין בכרטיסי מעבר מצחיקים כאלה

קו 550 אינו לב"ש אלא לב"ב (בני ברק)
אני לא מאמין בכרטיסי מעבר מצחיקים כאלה
בסוף לא הנוסע ולא הנהג זוכרים אותם ואנשים משלמים פעמיים או נקלעים לויכוחים מטופשים ומיותרים עם הנהגים.
אם עושים משהו הוא צריך להיות כלל ארצי ולכלל המפעילים (כמו המעברים במטרופולינים) ואז זה נכנס לתודעה.

יש כרטיס מעבר גם בעפולה מ-2014 רק לאגד וכמעט אף אחד לא משתמש בו והיה גם בקריית שמונה. (לא יודע אם עדיין יש) מהקיבוצים לנסיעות המשך. בשורה התחתונה. זה לא עובד ברמה הנקודתית.
 


אני לא מאמין בכרטיסי מעבר מצחיקים כאלה
בסוף לא הנוסע ולא הנהג זוכרים אותם ואנשים משלמים פעמיים או נקלעים לויכוחים מטופשים ומיותרים עם הנהגים.
אם עושים משהו הוא צריך להיות כלל ארצי ולכלל המפעילים (כמו המעברים במטרופולינים) ואז זה נכנס לתודעה.

יש כרטיס מעבר גם בעפולה מ-2014 רק לאגד וכמעט אף אחד לא משתמש בו והיה גם בקריית שמונה. (לא יודע אם עדיין יש) מהקיבוצים לנסיעות המשך. בשורה התחתונה. זה לא עובד ברמה הנקודתית.
 
כמובן. זו הייתה טעות הקלדה

קו 550 אינו לב"ש אלא לב"ב (בני ברק)
כמובן. זו הייתה טעות הקלדה
מהלך שכזה, אם אכן יוצא לפועל כפי שתיארתי, הופך את קרית-גת לסוג של ב"ש עבור החרדים בערד. כמו שהציבור הכללי בערד נזקק לב"ש כנקודת קישור לרוב אזורי הארץ (למעט מספר נסיעות ישירות לת"א, נסיעה אחת למכללת אחוה ונסיעה למכללת ספיר), כך הציבור החרדי יסתמך יותר על קרית-גת בנסיעות ליעדים "שלהם", כאשר הקווים מערד לב"ב, ירושלים ואשדוד יופעלו רק בשעות של ביקושים גבוהים.

והערה על ביקושים:
שלשום נסעתי ב-550 מערד לב"ב ב-8:45. מערד האוטובוס יצא עם 9 נוסעים, 4 או 5 ירדו בקרית-גת ומשם עלו עוד כ-20 לב"ב. הספירה לא כוללת תינוקות וילדים קטנים מאוד. אני לא אגיד שקל להצדיק נסיעה מערד לקרית-גת עם 9 נוסעים, אבל זה עוד טוב לעומת הנסיעה בחזור:
לקחתי את 358 של 14:00. מבר-אילן יצאנו דרומה 5 נוסעים. לפחות שלושה ירדו בב"ש (נוסע אחד במרכז אורן, אני ונוסע נוסף באוניברסיטה), כך שלירוחם ודימונה הוא המשיך עם לא יותר מ-2 נוסעים. איך אפשר להצדיק קו שנוסע 160 ק"מ עם 5 נוסעים, שחצי מהם יורדים אחרי 100 ק"מ? אני תוהה אם אין הצדקה להפוך את הנסיעה הזו לנסיעה של קו 669 שפונה לציבור רחב יותר, וכך לצמצם את החור של 669 בצהריים.
 

olli3

New member
מנהל
הוא משמש גם כקישור בין האונ' וסורוקה לירוחם.

כמובן. זו הייתה טעות הקלדה
מהלך שכזה, אם אכן יוצא לפועל כפי שתיארתי, הופך את קרית-גת לסוג של ב"ש עבור החרדים בערד. כמו שהציבור הכללי בערד נזקק לב"ש כנקודת קישור לרוב אזורי הארץ (למעט מספר נסיעות ישירות לת"א, נסיעה אחת למכללת אחוה ונסיעה למכללת ספיר), כך הציבור החרדי יסתמך יותר על קרית-גת בנסיעות ליעדים "שלהם", כאשר הקווים מערד לב"ב, ירושלים ואשדוד יופעלו רק בשעות של ביקושים גבוהים.

והערה על ביקושים:
שלשום נסעתי ב-550 מערד לב"ב ב-8:45. מערד האוטובוס יצא עם 9 נוסעים, 4 או 5 ירדו בקרית-גת ומשם עלו עוד כ-20 לב"ב. הספירה לא כוללת תינוקות וילדים קטנים מאוד. אני לא אגיד שקל להצדיק נסיעה מערד לקרית-גת עם 9 נוסעים, אבל זה עוד טוב לעומת הנסיעה בחזור:
לקחתי את 358 של 14:00. מבר-אילן יצאנו דרומה 5 נוסעים. לפחות שלושה ירדו בב"ש (נוסע אחד במרכז אורן, אני ונוסע נוסף באוניברסיטה), כך שלירוחם ודימונה הוא המשיך עם לא יותר מ-2 נוסעים. איך אפשר להצדיק קו שנוסע 160 ק"מ עם 5 נוסעים, שחצי מהם יורדים אחרי 100 ק"מ? אני תוהה אם אין הצדקה להפוך את הנסיעה הזו לנסיעה של קו 669 שפונה לציבור רחב יותר, וכך לצמצם את החור של 669 בצהריים.
הוא משמש גם כקישור בין האונ' וסורוקה לירוחם.
אבל הנסיעה הזאת פועלת רק חודש או טיפה יותר, סבלנות...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה