אתר
לנתיבי איילון ואולי בעתיד מצלמות חדשות איילו

מצב
הנושא נעול.

yairdl

New member
אתר
לנתיבי איילון ואולי בעתיד מצלמות חדשות איילו

אתר
לנתיבי איילון ואולי בעתיד מצלמות חדשות איילו
איילון דרום.

http://www.ayalonhw.co.il/
 
בועז, זה לא אתר חדש

תודה! בחרתי לבדוק רק את קטגוריית הפרויקטים.
עדיין טעון עדכון ושיפור רב.
בועז, זה לא אתר חדש
זה אותו אתר זבל מביש ומביך שתמיד היה, רק שינו את הגרפיקה.

אם בכלל, במעבר לגרפיקה החדשה הורידו מידע רב שהיה באתר לפני השינוי (אז המידע היה רק לא מעודכן, כעת הוא לא קיים בכלל).
מבט חטוף במפת הפרוייקטים מוכיח שמדובר באותה מפה עלובה שמעודכנת לשנת 05'. גם בשאר המדורים, מידע שמתייחס לשינויים שארעו לפני שנים רבות מתואר בלשון עתיד.
נתיבי איילון הם חברת התחבורה שבאופן עקבי, לאורך עשור שלם, מזלזלת בגולשים ומזניחה את האתר שלה בכוונה, יותר מכל חברה אחרת. "מייק אובר" גרפי לא ישנה את המצב הזה.
אחיזת עיניים ולא יותר.
 

בועז ל

New member
כן, ידוע. האתר נראה בדיוק כמו פרויקט ה.מ 132

בועז, זה לא אתר חדש
זה אותו אתר זבל מביש ומביך שתמיד היה, רק שינו את הגרפיקה.

אם בכלל, במעבר לגרפיקה החדשה הורידו מידע רב שהיה באתר לפני השינוי (אז המידע היה רק לא מעודכן, כעת הוא לא קיים בכלל).
מבט חטוף במפת הפרוייקטים מוכיח שמדובר באותה מפה עלובה שמעודכנת לשנת 05'. גם בשאר המדורים, מידע שמתייחס לשינויים שארעו לפני שנים רבות מתואר בלשון עתיד.
נתיבי איילון הם חברת התחבורה שבאופן עקבי, לאורך עשור שלם, מזלזלת בגולשים ומזניחה את האתר שלה בכוונה, יותר מכל חברה אחרת. "מייק אובר" גרפי לא ישנה את המצב הזה.
אחיזת עיניים ולא יותר.
כן, ידוע. האתר נראה בדיוק כמו פרויקט ה.מ 132
של החברה.
 
נתיבי איילון לומדים את "חוכמת" משרד התחבורה:

לא אהבתי את המפה ה"שוכבת" והסכמטית מדי
נתיבי איילון לומדים את "חוכמת" משרד התחבורה:
מפה גאורגפית, שעובדת מצוין בכל העולם, נחשבת לקשה מדי להבנה עבור המוח הישראלי.
 

connex

Active member
או פרוייקטים שאמורים להסתיים השבוע וכלל לא מופיעים

קודם כל בשעה טובה
אכן לשונית הפרויקטיים מאכזבת


היה נחמד אם היו מוסיפים בפרויקטים שהסתיימו, פרוקיטים ישנים יותר...
או פרוייקטים שאמורים להסתיים השבוע וכלל לא מופיעים
כמו למשל פתיחת הכביש החדש המקשר בין כביש 40 לאזור התעשייה בלוד שצפוי להפתח ב7/11
לצערי מפה מצאתי רק בעיתונות המקומית וצפויים שינויים במסלולי התחבורה הציבורית
 

yairdl

New member
אני יכול להגיד לכם באופן כללי יש ב HTML

אתר
לנתיבי איילון ואולי בעתיד מצלמות חדשות איילו
איילון דרום.

http://www.ayalonhw.co.il/
אני יכול להגיד לכם באופן כללי יש ב HTML

קוד שנקרא CSS שזה Cascading Style Sheets הוא אחראי על עיצוב

למעשה זה מה שעשו פה , ישבו בנו סטייל חדש והשתמשו בפונקציות אני לא שמתי לב

לאיזה שידורג של מצלמה חדשה במיקום חדש או אינפו' חדשה .
 

Ccyclist

Well-known member
איזה קטע שהמהירות שם היא "מעל 70"

אתר
לנתיבי איילון ואולי בעתיד מצלמות חדשות איילו
איילון דרום.

http://www.ayalonhw.co.il/
איזה קטע שהמהירות שם היא "מעל 70"
בחישוב מהיר זה 43 מייל לשעה שזה כביש עירוני מהיר באיכות בינונית, לא 50=80 שזה כביש עירוני מהיר או אזורי איטי.
&nbsp
לפני שנה למדתי על כביש בעל תפקיד דומה בספרד שבו המהירות היתה 120 קמ"ש או 75 מייל לשעה שזה יותר ממהירות המקסימום הבריטית - 70=110.
 

alantan

New member
אולי ספרד סבירה אך בריטניה היא האחרונה שיכולה ללמד על תשתיות

איזה קטע שהמהירות שם היא "מעל 70"
בחישוב מהיר זה 43 מייל לשעה שזה כביש עירוני מהיר באיכות בינונית, לא 50=80 שזה כביש עירוני מהיר או אזורי איטי.
&nbsp
לפני שנה למדתי על כביש בעל תפקיד דומה בספרד שבו המהירות היתה 120 קמ"ש או 75 מייל לשעה שזה יותר ממהירות המקסימום הבריטית - 70=110.
אולי ספרד סבירה אך בריטניה היא האחרונה שיכולה ללמד על תשתיות
כבישים. לפחות מאז 1997 בו חל השינוי במדיניות שהפכה אנטי-כבישים.
&nbsp
הדוגמה הכי מפגרת (תסלחו לי אבל אני לא מכיר מלה טובה יותר לתאר את המצב) היא הכביש הטבעתי הצפוני (הפנימי, לא ה-M25), קרי A406 שמשמש ככביש גהה של לונדון. הכביש הזה, לא רק שהוא מלא רמזורים, אלא אפילו יש בו חלקים חד-מסלוליים. כן - נתיב לכל כיוון!
&nbsp
החלם ממשיך - בשנות השמונים קנו בתים נחמדים מתושבים בצו מחייב ונתנו להם איזה פיצוי כספי, וכל זאת על מנת להרחיב את הכביש לדו מסלולי. במשך שנים הבתים עמדו ריקים ומיותמים, כאשר בכל הזמן הזה השתלטו עליהם גורמי פשע ודרדרו את כל האיזור. בסופו של דבר הוחלט על ידי ממשלת הלייבור להעביר את הכביש לרשות התחבורה של לונדון בראש מיודענו ליבינגסטון (ימ"ש), והוא ביטל את התכנית והחליט למכור את הבתים חזרה לתושבים (חדשים).
&nbsp
לא מספיק חלם? הייתה תכנית להקים מחלף בין אותו A406 ל-A1 (אחת הדרכים הראשיות לצפון) בצומת כפול בעל שש זרועות, מקום שרצוף בפקקים. היה שטח? היה. היו אישורים? היו. מי החליט לדחות את התכנית עד בלי סוף? שוב ראש העיר לשעבר.
&nbsp
כשהגיע בוריס, ראש העיר הנוכחי, החליט לעשות את הפרוייקט, אבל משום מה החליט רק להרחיב את אותו הצומת - כלומר המחלף בוטל.
&nbsp
אני חושב שיש לנתיבי איילון מתחרים - יותר נכון, אפילו נתיבי איילון יכול ללמד את לונדון שיעור בהקמת דרכים מהירות.
 
הייתי חייב לראות בגוגל ארת' על מה אתה מדבר

אולי ספרד סבירה אך בריטניה היא האחרונה שיכולה ללמד על תשתיות
כבישים. לפחות מאז 1997 בו חל השינוי במדיניות שהפכה אנטי-כבישים.
&nbsp
הדוגמה הכי מפגרת (תסלחו לי אבל אני לא מכיר מלה טובה יותר לתאר את המצב) היא הכביש הטבעתי הצפוני (הפנימי, לא ה-M25), קרי A406 שמשמש ככביש גהה של לונדון. הכביש הזה, לא רק שהוא מלא רמזורים, אלא אפילו יש בו חלקים חד-מסלוליים. כן - נתיב לכל כיוון!
&nbsp
החלם ממשיך - בשנות השמונים קנו בתים נחמדים מתושבים בצו מחייב ונתנו להם איזה פיצוי כספי, וכל זאת על מנת להרחיב את הכביש לדו מסלולי. במשך שנים הבתים עמדו ריקים ומיותמים, כאשר בכל הזמן הזה השתלטו עליהם גורמי פשע ודרדרו את כל האיזור. בסופו של דבר הוחלט על ידי ממשלת הלייבור להעביר את הכביש לרשות התחבורה של לונדון בראש מיודענו ליבינגסטון (ימ"ש), והוא ביטל את התכנית והחליט למכור את הבתים חזרה לתושבים (חדשים).
&nbsp
לא מספיק חלם? הייתה תכנית להקים מחלף בין אותו A406 ל-A1 (אחת הדרכים הראשיות לצפון) בצומת כפול בעל שש זרועות, מקום שרצוף בפקקים. היה שטח? היה. היו אישורים? היו. מי החליט לדחות את התכנית עד בלי סוף? שוב ראש העיר לשעבר.
&nbsp
כשהגיע בוריס, ראש העיר הנוכחי, החליט לעשות את הפרוייקט, אבל משום מה החליט רק להרחיב את אותו הצומת - כלומר המחלף בוטל.
&nbsp
אני חושב שיש לנתיבי איילון מתחרים - יותר נכון, אפילו נתיבי איילון יכול ללמד את לונדון שיעור בהקמת דרכים מהירות.
הייתי חייב לראות בגוגל ארת' על מה אתה מדבר
הצומת עם A1 באמת נראה כמו פקק תמידי וקטסטרופה תעבורתית. לפי הצל והעומס בכבישים האחרים רואים שהתמונות לא צולמו בשעות השיא, ועדיין המצב בצומת לא משהו.
גם המחלף או דמוי-מחלף עם ה-M1 נראה כמו הצלחה קטנה ביותר.
 

טשאפק 2

New member
אנטי-כבישים - ופרו-מה? מה החליף את ההשקעה בכבישים?

אולי ספרד סבירה אך בריטניה היא האחרונה שיכולה ללמד על תשתיות
כבישים. לפחות מאז 1997 בו חל השינוי במדיניות שהפכה אנטי-כבישים.
&nbsp
הדוגמה הכי מפגרת (תסלחו לי אבל אני לא מכיר מלה טובה יותר לתאר את המצב) היא הכביש הטבעתי הצפוני (הפנימי, לא ה-M25), קרי A406 שמשמש ככביש גהה של לונדון. הכביש הזה, לא רק שהוא מלא רמזורים, אלא אפילו יש בו חלקים חד-מסלוליים. כן - נתיב לכל כיוון!
&nbsp
החלם ממשיך - בשנות השמונים קנו בתים נחמדים מתושבים בצו מחייב ונתנו להם איזה פיצוי כספי, וכל זאת על מנת להרחיב את הכביש לדו מסלולי. במשך שנים הבתים עמדו ריקים ומיותמים, כאשר בכל הזמן הזה השתלטו עליהם גורמי פשע ודרדרו את כל האיזור. בסופו של דבר הוחלט על ידי ממשלת הלייבור להעביר את הכביש לרשות התחבורה של לונדון בראש מיודענו ליבינגסטון (ימ"ש), והוא ביטל את התכנית והחליט למכור את הבתים חזרה לתושבים (חדשים).
&nbsp
לא מספיק חלם? הייתה תכנית להקים מחלף בין אותו A406 ל-A1 (אחת הדרכים הראשיות לצפון) בצומת כפול בעל שש זרועות, מקום שרצוף בפקקים. היה שטח? היה. היו אישורים? היו. מי החליט לדחות את התכנית עד בלי סוף? שוב ראש העיר לשעבר.
&nbsp
כשהגיע בוריס, ראש העיר הנוכחי, החליט לעשות את הפרוייקט, אבל משום מה החליט רק להרחיב את אותו הצומת - כלומר המחלף בוטל.
&nbsp
אני חושב שיש לנתיבי איילון מתחרים - יותר נכון, אפילו נתיבי איילון יכול ללמד את לונדון שיעור בהקמת דרכים מהירות.
אנטי-כבישים - ופרו-מה? מה החליף את ההשקעה בכבישים?
 

Ccyclist

Well-known member
פרו ניהול, ייעול, והליכה על הסף.

אנטי-כבישים - ופרו-מה? מה החליף את ההשקעה בכבישים?
פרו ניהול, ייעול, והליכה על הסף.
היה תשדיר חירום משנות ה70 שעסק במלחמה גרעינית שאמר לצופים לשאר בתחום הרשות המקומית שלהם כי רשויות מקומיות אחרות לא יוכלו לעזור להם. זו כנראה המנטליות אליה שואפת מדיניות התחבורה הבריטית הנוכחית, חפשו את מערכוני stay indoors של Mitchell and Webb ביוטיוב.
&nbsp
התרבות הפוליטית בבריטניה קנתה את הטענה הניהולית כאילו אפשר לנהל מערכות קיימות ב"יעילות" במקום להשקיע בחדשות, ולצמצם את ההשקעה בדברים חדשים למינימום ההכרחי. כך כל דוקומנטרי על חברת רכבות הפועלת מטרמינל לונדוני מגיעה לשיא הידוע מראש של עיכובים של שעה כתוצאה מתגובת שרשרת לרכבת מקולקלת אחת אואיחור אחד (אין להם אפילו נהגים רזרביים, ורכבות רזרביות זו פנטזיה), כך במקום לפתוח מערכת חנה וסע יעילה בשלושת הטבעות של לונדון (M25, הכבישים הצפון ודרום מעגליים A406 A205, וכביש הטבעת העירוני המרכזי) הם פשוט הטילו מס גודש, וכך הקו המהיר היחיד בבריטניה נפתח ב2009 (למעשה שלוחה של הTGV ללונדון ) כשבאירופה יש למדינות רבות מערכת מהירה לאומית - צרפת, גרמניה ואפילו ספרד.
 

Ccyclist

Well-known member
אם החברה מפינצ'לי לא העבירה את המחלף בשטחה

אולי ספרד סבירה אך בריטניה היא האחרונה שיכולה ללמד על תשתיות
כבישים. לפחות מאז 1997 בו חל השינוי במדיניות שהפכה אנטי-כבישים.
&nbsp
הדוגמה הכי מפגרת (תסלחו לי אבל אני לא מכיר מלה טובה יותר לתאר את המצב) היא הכביש הטבעתי הצפוני (הפנימי, לא ה-M25), קרי A406 שמשמש ככביש גהה של לונדון. הכביש הזה, לא רק שהוא מלא רמזורים, אלא אפילו יש בו חלקים חד-מסלוליים. כן - נתיב לכל כיוון!
&nbsp
החלם ממשיך - בשנות השמונים קנו בתים נחמדים מתושבים בצו מחייב ונתנו להם איזה פיצוי כספי, וכל זאת על מנת להרחיב את הכביש לדו מסלולי. במשך שנים הבתים עמדו ריקים ומיותמים, כאשר בכל הזמן הזה השתלטו עליהם גורמי פשע ודרדרו את כל האיזור. בסופו של דבר הוחלט על ידי ממשלת הלייבור להעביר את הכביש לרשות התחבורה של לונדון בראש מיודענו ליבינגסטון (ימ"ש), והוא ביטל את התכנית והחליט למכור את הבתים חזרה לתושבים (חדשים).
&nbsp
לא מספיק חלם? הייתה תכנית להקים מחלף בין אותו A406 ל-A1 (אחת הדרכים הראשיות לצפון) בצומת כפול בעל שש זרועות, מקום שרצוף בפקקים. היה שטח? היה. היו אישורים? היו. מי החליט לדחות את התכנית עד בלי סוף? שוב ראש העיר לשעבר.
&nbsp
כשהגיע בוריס, ראש העיר הנוכחי, החליט לעשות את הפרוייקט, אבל משום מה החליט רק להרחיב את אותו הצומת - כלומר המחלף בוטל.
&nbsp
אני חושב שיש לנתיבי איילון מתחרים - יותר נכון, אפילו נתיבי איילון יכול ללמד את לונדון שיעור בהקמת דרכים מהירות.
אם החברה מפינצ'לי לא העבירה את המחלף בשטחה
אין כוח פוליטי כלשהו שמסוגל לכך.
&nbsp
וכל ביקורת על הצפון מעגלי מתגמדת לעומת המצב בדרום מעגלי שמעולם לא שודרג מכביש פרברי חביב עם בתים וחנויות כפי ששני הכבישים האלו תוכננו במקור בשנות ה30, במקביל ל"שדרה המערבית" ול"שדרה המזרחית" A40 A12 שגם הם במקור נועדו לדיור פרברי.
&nbsp
האיילון לעומת זאת נועד להיות כביש מהיר יחסית ואין בו גישה להולכי רגל, בתים וחנויות, או מאפיינים של שנות ה30.
 

yairdl

New member
פיתוח והפעלת אפליקציית "נסיעות משותפות" בנתיבים מהירים

אתר
לנתיבי איילון ואולי בעתיד מצלמות חדשות איילו
איילון דרום.

http://www.ayalonhw.co.il/
פיתוח והפעלת אפליקציית "נסיעות משותפות" בנתיבים מהירים
פיתוח והפעלת אפליקציית "נסיעות משותפות" בנתיבים מהירים
חברת נתיבי איילון בע"מ ("המזמינה") מזמינה בזאת קבלת הצעות לפיתוח והפעלת אפליקציית "נסיעות משותפות" בנתיבים מהירים, אשר תופעל בטלפונים חכמים ואשר תוכל לזהות ולקבוע את מספר הנוסעים בכלי רכב הנוסע בנתיב מהיר ולקבוע בהתאם האם יש לפטור או לחייב את כלי הרכב באגרת הנסיעה בנתיב המהיר (או, וככל שהדבר יהיה רלוונטי, לתת לו הנחה).

http://www.ayalonhw.co.il/michrazim/michraz.aspx?id=1
 

Ccyclist

Well-known member
ÜBER

פיתוח והפעלת אפליקציית "נסיעות משותפות" בנתיבים מהירים
פיתוח והפעלת אפליקציית "נסיעות משותפות" בנתיבים מהירים
חברת נתיבי איילון בע"מ ("המזמינה") מזמינה בזאת קבלת הצעות לפיתוח והפעלת אפליקציית "נסיעות משותפות" בנתיבים מהירים, אשר תופעל בטלפונים חכמים ואשר תוכל לזהות ולקבוע את מספר הנוסעים בכלי רכב הנוסע בנתיב מהיר ולקבוע בהתאם האם יש לפטור או לחייב את כלי הרכב באגרת הנסיעה בנתיב המהיר (או, וככל שהדבר יהיה רלוונטי, לתת לו הנחה).

http://www.ayalonhw.co.il/michrazim/michraz.aspx?id=1
ÜBER
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה