איילון דרום.
http://www.ayalonhw.co.il/
רשימת הפרוייקטים שלהם דורשת ריענון
תודה! בחרתי לבדוק רק את קטגוריית הפרויקטים.
בועז, זה לא אתר חדשתודה! בחרתי לבדוק רק את קטגוריית הפרויקטים.
עדיין טעון עדכון ושיפור רב.
כן, ידוע. האתר נראה בדיוק כמו פרויקט ה.מ 132בועז, זה לא אתר חדש
זה אותו אתר זבל מביש ומביך שתמיד היה, רק שינו את הגרפיקה.
אם בכלל, במעבר לגרפיקה החדשה הורידו מידע רב שהיה באתר לפני השינוי (אז המידע היה רק לא מעודכן, כעת הוא לא קיים בכלל).
מבט חטוף במפת הפרוייקטים מוכיח שמדובר באותה מפה עלובה שמעודכנת לשנת 05'. גם בשאר המדורים, מידע שמתייחס לשינויים שארעו לפני שנים רבות מתואר בלשון עתיד.
נתיבי איילון הם חברת התחבורה שבאופן עקבי, לאורך עשור שלם, מזלזלת בגולשים ומזניחה את האתר שלה בכוונה, יותר מכל חברה אחרת. "מייק אובר" גרפי לא ישנה את המצב הזה.
אחיזת עיניים ולא יותר.
לא אהבתי את המפה ה"שוכבת" והסכמטית מדי
נתיבי איילון לומדים את "חוכמת" משרד התחבורה:לא אהבתי את המפה ה"שוכבת" והסכמטית מדי
קודם כל בשעה טובה
או פרוייקטים שאמורים להסתיים השבוע וכלל לא מופיעיםקודם כל בשעה טובה
אכן לשונית הפרויקטיים מאכזבת
היה נחמד אם היו מוסיפים בפרויקטים שהסתיימו, פרוקיטים ישנים יותר...
אני יכול להגיד לכם באופן כללי יש ב HTML
איזה קטע שהמהירות שם היא "מעל 70"
אולי ספרד סבירה אך בריטניה היא האחרונה שיכולה ללמד על תשתיותאיזה קטע שהמהירות שם היא "מעל 70"
בחישוב מהיר זה 43 מייל לשעה שזה כביש עירוני מהיר באיכות בינונית, לא 50=80 שזה כביש עירוני מהיר או אזורי איטי.
 
לפני שנה למדתי על כביש בעל תפקיד דומה בספרד שבו המהירות היתה 120 קמ"ש או 75 מייל לשעה שזה יותר ממהירות המקסימום הבריטית - 70=110.
הייתי חייב לראות בגוגל ארת' על מה אתה מדבראולי ספרד סבירה אך בריטניה היא האחרונה שיכולה ללמד על תשתיות
כבישים. לפחות מאז 1997 בו חל השינוי במדיניות שהפכה אנטי-כבישים.
 
הדוגמה הכי מפגרת (תסלחו לי אבל אני לא מכיר מלה טובה יותר לתאר את המצב) היא הכביש הטבעתי הצפוני (הפנימי, לא ה-M25), קרי A406 שמשמש ככביש גהה של לונדון. הכביש הזה, לא רק שהוא מלא רמזורים, אלא אפילו יש בו חלקים חד-מסלוליים. כן - נתיב לכל כיוון!
 
החלם ממשיך - בשנות השמונים קנו בתים נחמדים מתושבים בצו מחייב ונתנו להם איזה פיצוי כספי, וכל זאת על מנת להרחיב את הכביש לדו מסלולי. במשך שנים הבתים עמדו ריקים ומיותמים, כאשר בכל הזמן הזה השתלטו עליהם גורמי פשע ודרדרו את כל האיזור. בסופו של דבר הוחלט על ידי ממשלת הלייבור להעביר את הכביש לרשות התחבורה של לונדון בראש מיודענו ליבינגסטון (ימ"ש), והוא ביטל את התכנית והחליט למכור את הבתים חזרה לתושבים (חדשים).
 
לא מספיק חלם? הייתה תכנית להקים מחלף בין אותו A406 ל-A1 (אחת הדרכים הראשיות לצפון) בצומת כפול בעל שש זרועות, מקום שרצוף בפקקים. היה שטח? היה. היו אישורים? היו. מי החליט לדחות את התכנית עד בלי סוף? שוב ראש העיר לשעבר.
 
כשהגיע בוריס, ראש העיר הנוכחי, החליט לעשות את הפרוייקט, אבל משום מה החליט רק להרחיב את אותו הצומת - כלומר המחלף בוטל.
 
אני חושב שיש לנתיבי איילון מתחרים - יותר נכון, אפילו נתיבי איילון יכול ללמד את לונדון שיעור בהקמת דרכים מהירות.
אנטי-כבישים - ופרו-מה? מה החליף את ההשקעה בכבישים?אולי ספרד סבירה אך בריטניה היא האחרונה שיכולה ללמד על תשתיות
כבישים. לפחות מאז 1997 בו חל השינוי במדיניות שהפכה אנטי-כבישים.
 
הדוגמה הכי מפגרת (תסלחו לי אבל אני לא מכיר מלה טובה יותר לתאר את המצב) היא הכביש הטבעתי הצפוני (הפנימי, לא ה-M25), קרי A406 שמשמש ככביש גהה של לונדון. הכביש הזה, לא רק שהוא מלא רמזורים, אלא אפילו יש בו חלקים חד-מסלוליים. כן - נתיב לכל כיוון!
 
החלם ממשיך - בשנות השמונים קנו בתים נחמדים מתושבים בצו מחייב ונתנו להם איזה פיצוי כספי, וכל זאת על מנת להרחיב את הכביש לדו מסלולי. במשך שנים הבתים עמדו ריקים ומיותמים, כאשר בכל הזמן הזה השתלטו עליהם גורמי פשע ודרדרו את כל האיזור. בסופו של דבר הוחלט על ידי ממשלת הלייבור להעביר את הכביש לרשות התחבורה של לונדון בראש מיודענו ליבינגסטון (ימ"ש), והוא ביטל את התכנית והחליט למכור את הבתים חזרה לתושבים (חדשים).
 
לא מספיק חלם? הייתה תכנית להקים מחלף בין אותו A406 ל-A1 (אחת הדרכים הראשיות לצפון) בצומת כפול בעל שש זרועות, מקום שרצוף בפקקים. היה שטח? היה. היו אישורים? היו. מי החליט לדחות את התכנית עד בלי סוף? שוב ראש העיר לשעבר.
 
כשהגיע בוריס, ראש העיר הנוכחי, החליט לעשות את הפרוייקט, אבל משום מה החליט רק להרחיב את אותו הצומת - כלומר המחלף בוטל.
 
אני חושב שיש לנתיבי איילון מתחרים - יותר נכון, אפילו נתיבי איילון יכול ללמד את לונדון שיעור בהקמת דרכים מהירות.
פרו ניהול, ייעול, והליכה על הסף.אנטי-כבישים - ופרו-מה? מה החליף את ההשקעה בכבישים?
אם החברה מפינצ'לי לא העבירה את המחלף בשטחהאולי ספרד סבירה אך בריטניה היא האחרונה שיכולה ללמד על תשתיות
כבישים. לפחות מאז 1997 בו חל השינוי במדיניות שהפכה אנטי-כבישים.
 
הדוגמה הכי מפגרת (תסלחו לי אבל אני לא מכיר מלה טובה יותר לתאר את המצב) היא הכביש הטבעתי הצפוני (הפנימי, לא ה-M25), קרי A406 שמשמש ככביש גהה של לונדון. הכביש הזה, לא רק שהוא מלא רמזורים, אלא אפילו יש בו חלקים חד-מסלוליים. כן - נתיב לכל כיוון!
 
החלם ממשיך - בשנות השמונים קנו בתים נחמדים מתושבים בצו מחייב ונתנו להם איזה פיצוי כספי, וכל זאת על מנת להרחיב את הכביש לדו מסלולי. במשך שנים הבתים עמדו ריקים ומיותמים, כאשר בכל הזמן הזה השתלטו עליהם גורמי פשע ודרדרו את כל האיזור. בסופו של דבר הוחלט על ידי ממשלת הלייבור להעביר את הכביש לרשות התחבורה של לונדון בראש מיודענו ליבינגסטון (ימ"ש), והוא ביטל את התכנית והחליט למכור את הבתים חזרה לתושבים (חדשים).
 
לא מספיק חלם? הייתה תכנית להקים מחלף בין אותו A406 ל-A1 (אחת הדרכים הראשיות לצפון) בצומת כפול בעל שש זרועות, מקום שרצוף בפקקים. היה שטח? היה. היו אישורים? היו. מי החליט לדחות את התכנית עד בלי סוף? שוב ראש העיר לשעבר.
 
כשהגיע בוריס, ראש העיר הנוכחי, החליט לעשות את הפרוייקט, אבל משום מה החליט רק להרחיב את אותו הצומת - כלומר המחלף בוטל.
 
אני חושב שיש לנתיבי איילון מתחרים - יותר נכון, אפילו נתיבי איילון יכול ללמד את לונדון שיעור בהקמת דרכים מהירות.
סוף סוף! חיכיתי לזה יותר מחמש שנים!
ÜBERפיתוח והפעלת אפליקציית "נסיעות משותפות" בנתיבים מהירים
פיתוח והפעלת אפליקציית "נסיעות משותפות" בנתיבים מהירים
חברת נתיבי איילון בע"מ ("המזמינה") מזמינה בזאת קבלת הצעות לפיתוח והפעלת אפליקציית "נסיעות משותפות" בנתיבים מהירים, אשר תופעל בטלפונים חכמים ואשר תוכל לזהות ולקבוע את מספר הנוסעים בכלי רכב הנוסע בנתיב מהיר ולקבוע בהתאם האם יש לפטור או לחייב את כלי הרכב באגרת הנסיעה בנתיב המהיר (או, וככל שהדבר יהיה רלוונטי, לתת לו הנחה).
http://www.ayalonhw.co.il/michrazim/michraz.aspx?id=1
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.