בשעה טובה מתחילה מחר לפעול אגודת "נוע תנוע"- אוטובוס השבת של גוש דן.
[URL]https://www.facebook.com/pages/%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2/1097546803591840[/URL]
המסלול הראשון שיפעל - קו 63
אני כבר נרשמתי כחבר באגודה
מ ע ו ל ה ! ! ! ! ! ! ! ! !אגודת אוטובוס השבת של גוש דן
בשעה טובה מתחילה מחר לפעול אגודת "נוע תנוע"- אוטובוס השבת של גוש דן.
[URL]https://www.facebook.com/pages/%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2/1097546803591840[/URL]
המסלול הראשון שיפעל - קו 63
אני כבר נרשמתי כחבר באגודה
ברכותי. התקדמות נוספת למודל האגודה השיתופית.אגודת אוטובוס השבת של גוש דן
בשעה טובה מתחילה מחר לפעול אגודת "נוע תנוע"- אוטובוס השבת של גוש דן.
[URL]https://www.facebook.com/pages/%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2/1097546803591840[/URL]
המסלול הראשון שיפעל - קו 63
אני כבר נרשמתי כחבר באגודה
אין שום קו אוטובוס שמקיף את כל השכונות החילוניות בירושליםברכותי. התקדמות נוספת למודל האגודה השיתופית.
אני מבין שבניגוד למונופול של שבוס בירושלים הקו הזה סוגר חור במערכת החלקית והבעייתית של קווי השירות בתל אביב וסביבתה. במקרה כזה האגודה יכולה לקדם את עצמה גם ע"י ציון קווי השירות (בסימון אחר) המצטלבים עם המסלול הראשון, ובעתיד - לשאוף לסתום "חור" בולט נוסף במערכת הקיימת.
 
כמו כן הרעיון להפעיל את היוזמה במסלול של קו אוטובוס מוכר וממוספר הוא רעיון טוב כי הציבור מכיר את המסלול. כשיחליטו להפעיל מסלול נוסף יש לשקול הפעלה דומה לפי קו קיים. אני מקווה שמשרד התחבורה לא יכול לדרוש "זכויות יוצרים" על שירות שאינו קיים בשבתות וחגים.
 
אני מאד מעריך את הלולאה של שבוס הירושלמית אבל אין לה את היתרון של קו מוכר וממוספר כמו ביוזמה בגוש דן.
 
כירושלמי לשעבר תרמתי לשבוס.
אני מודע לכך ששבוס לא יכולה לחקות קו קיים.אין שום קו אוטובוס שמקיף את כל השכונות החילוניות בירושלים
חוץ מזה מה שחשוב לירושלמים זה מהיכן יוצאים ולאן המיניבוס מגיע (בד"כ היעד הוא מרכז העיר).
עד כמה שאני מבין,המטרה העיקרית היא לקחת נוסעים לים, מה בשאראגודת אוטובוס השבת של גוש דן
בשעה טובה מתחילה מחר לפעול אגודת "נוע תנוע"- אוטובוס השבת של גוש דן.
[URL]https://www.facebook.com/pages/%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2/1097546803591840[/URL]
המסלול הראשון שיפעל - קו 63
אני כבר נרשמתי כחבר באגודה
הוא גם מביא לדיזנגוף סנטר, הבימה, סינמטק ועזריאליעד כמה שאני מבין,המטרה העיקרית היא לקחת נוסעים לים, מה בשאר
השנה? יש תוכית עתידית או משהו?
 
לשם כך מסלול 63 מעולה, הוא לא חופף מוניות שירות, הוא מקשר חלקים מרמת גן וגבעתיים שרחוקים להליכה מהים כמובן וגם עושה מסלול טוב בת"א.
 
אבל בהמשך השנה כשתיגמר עונת הרחצה, הוא לא יהיה אפקטיבי כקו לים אלא כקו עצמאי שמוביל לחלקים למרכז ת"א, אז מה האג'נדה העתידית בלגדול ולהרחיב את השירות? להפעיל קווים מרכזיים ומוכרים בגוש דן פשוט? אם כן, זה רעיון מעולה.
אכן. אם מוניות שירות 16 ו-66 פועלות כל השנה,הוא גם מביא לדיזנגוף סנטר, הבימה, סינמטק ועזריאלי
ומשם אפשר ללכת גם רגלית לכל מיני מקומות. מסכים שזה יותר קו 'קיצי' , אבל לא רק. אני מניח שהוא נבחר בגלל הביקוש שלו בזמן הזה , כדי להראות שיש כזה.
למרות עמדת הפורום יש לפרסם את רשת קווי השירות בשבתאכן. אם מוניות שירות 16 ו-66 פועלות כל השנה,
אין ספק שגם ל-63 יהיה ביקוש כל השנה.
אני לא חושב שלפורום יש עמדה רשמית.למרות עמדת הפורום יש לפרסם את רשת קווי השירות בשבת
אני מבין את העמדה שללא לו"ז, כירטוס מסודר ואפילו ללא יכולת להעלות נוסעים בתחנות הביניים זה לא תח"צ אבל בשלב זה לא תזיק "מפה קנייתית" של מה שפעיל בשבת בגוש דן.
לקו הזה יכול להיות ביקוש נוסף אם יאריכו אותו לבקעת אונואכן. אם מוניות שירות 16 ו-66 פועלות כל השנה,
אין ספק שגם ל-63 יהיה ביקוש כל השנה.
חשבתי על זה, בהתחלה על 55 ואז גם על 56לקו הזה יכול להיות ביקוש נוסף אם יאריכו אותו לבקעת אונו
מעין שילוב של 56 ו 63 - כמו 56 בין יהוד למחלף אלוף שדה וכמו 63 בין אלוף שדה לכרמלית.
הצעתי 56 ולא 55 מכיוון ש 55 עובר בישמח משה החרדית ומתחילחשבתי על זה, בהתחלה על 55 ואז גם על 56
אבל הם לא מקשרים את מרכז ת"א כל כך, רק מתקרבים למרכז ת"א למרות שנוסעים לעוד מקומות רלוונטים כמו הנמל למשל.
 
אבל הרעיון שלך טוב יותר, המשך כמו 63 לת"א,. אני לא חושב שזה גם יבלבל את הנוסעים כל כך, תושבי בקעת אונו רגילים למסלול 56 ומכירים אותו כך שיחכו לו בתחנות של 56 ותושבי רמת גן, גבעתיים ותל אביב מכירים את 63 ויחכו לו בתחנות לש 63.
תקראו לזה 55+56 או 55/56 להראות מסלול משולב.הצעתי 56 ולא 55 מכיוון ש 55 עובר בישמח משה החרדית ומתחיל
בקרית אונו, לעומת 56 שמתחיל ביהוד.
אפשר גם לשנות קצת מהמסלול של 56 כך שבשבת לא יסע בסביון אלא יעבור בצומת סביון שזו כניסה ראשית לאור יהודה ואפילו שיכנס לתוך אור יהודה.
מצד שני, גם באור יהודה יש אוכלוסיה מסורתית ודתית גדולה.
הרעיון הכללי שלי הוא להאריך את קו השבת הזה לבקעת אונו. המסלול המפורט בבקעת אונו טעון בדיקה ומחשבה. לא בטוח שהמסלול של 56 כפי שהוא זה המסלול האופטימלי לשבת.
55 לא מהווה בסיס טוב לקו בשבת ואין מה לשלב ממנו. השילוב צריךתקראו לזה 55+56 או 55/56 להראות מסלול משולב.
זה יכול לעבוד במסלול שפועל לפי שני קווים כאשר התמונה הכללית ברורה והפרטים הקטנים מופיעים אצל הקואופרטיב.
 
עדיף לא להרחיב את זה יותר כדי שלא יראה כמו תרגיל בחשבון.
אז 63/56, "אוסטרוהונגריה", שם אחד שמבטא את השילוב.55 לא מהווה בסיס טוב לקו בשבת ואין מה לשלב ממנו. השילוב צריך
להיות של מסלול על בסיס המסלול של 56 בבקעת אונו אולי עם שינויים + המסלול של 63 ברמת גן, גבעתיים ותל אביב.
אני לא מבינה איך יתבצע נושא התשלום אחרי החודש הראשוןאגודת אוטובוס השבת של גוש דן
בשעה טובה מתחילה מחר לפעול אגודת "נוע תנוע"- אוטובוס השבת של גוש דן.
[URL]https://www.facebook.com/pages/%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2/1097546803591840[/URL]
המסלול הראשון שיפעל - קו 63
אני כבר נרשמתי כחבר באגודה
למיטב הבנתי באמצעות אפליקציית hopon,אני לא מבינה איך יתבצע נושא התשלום אחרי החודש הראשון
אבל זה חוקי?למיטב הבנתי באמצעות אפליקציית hopon,
כנראה ע"י סריקת קוד QR. למיטב ידיעתי ניתן להשתמש באפליקציה הזאת גם באוטובוסים רגילים כדי לשלם בערך צבור (אם כי מעולם לא ניסיתי).
אם זה תשלום של חברי האגודה אז זה חוקיאבל זה חוקי?
זה לא הופך את זה לתחבורה ציבורית ללא רשיון?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.