לפי ערוץ 2 ,החברה הסינית זכתה !!! CNR

מצב
הנושא נעול.

yossiwed

New member
לפי ערוץ 2 ,החברה הסינית זכתה !!! CNR

לפי ערוץ 2 ,החברה הסינית זכתה !!! CNR
למרות שהיא מקיימת קשר עם סין.
 

mauzer

New member
קטן בקשר לעבודות תשתית ברחוב יהודה הלוי - הקו האדום

לפי ערוץ 2 ,החברה הסינית זכתה !!! CNR
למרות שהיא מקיימת קשר עם סין.
קטן בקשר לעבודות תשתית ברחוב יהודה הלוי - הקו האדום
יצא לי לעבור היום, ולשמחתי הרבה, החלו לעבוד על הנתיבים החדשים בצומת הרחובות יהודה הלוי\הרכבת.
כרגע עובדים על סלילת הנתיבים העוקפים, לרחוב מקווה ישראל.
בנוסף, ממשיכים לעבוד גם ברחוב המסגר, בונים מחדש את האי האמצעי (אין תמונות).
אז כנראה שבאמת מתחילים






 

orchilit

New member
הבנתי שבוטלה לפני השבועיים הפנייה מהמסגר שמאלה לבן אביגדור

קטן בקשר לעבודות תשתית ברחוב יהודה הלוי - הקו האדום
יצא לי לעבור היום, ולשמחתי הרבה, החלו לעבוד על הנתיבים החדשים בצומת הרחובות יהודה הלוי\הרכבת.
כרגע עובדים על סלילת הנתיבים העוקפים, לרחוב מקווה ישראל.
בנוסף, ממשיכים לעבוד גם ברחוב המסגר, בונים מחדש את האי האמצעי (אין תמונות).
אז כנראה שבאמת מתחילים
הבנתי שבוטלה לפני השבועיים הפנייה מהמסגר שמאלה לבן אביגדור
זה בהחלט פתרון לבעייה רבת שנים בגלל נתיב אחד שהוא גם ישר וגם שמאלה שגרם לרמזורים בשני כיווני רח' המסגר לפעול לסירוגין במקום במקביל ולווסת את התנועה טוב יותר. מניח שמי שירצה להגיע לבן אביגדור ימשיך עד יצחק שדה ויבצע פרסה.
 
מי שיקפוץ לצלם ברחוב המסגר

הבנתי שבוטלה לפני השבועיים הפנייה מהמסגר שמאלה לבן אביגדור
זה בהחלט פתרון לבעייה רבת שנים בגלל נתיב אחד שהוא גם ישר וגם שמאלה שגרם לרמזורים בשני כיווני רח' המסגר לפעול לסירוגין במקום במקביל ולווסת את התנועה טוב יותר. מניח שמי שירצה להגיע לבן אביגדור ימשיך עד יצחק שדה ויבצע פרסה.
מי שיקפוץ לצלם ברחוב המסגר
יראה סימון מעניין ועדיין ייחודי למקומותינו של שני נת"צים מקבילים אחד לשני ומשמאלם נתיב נסיעה רגיל. כרגע מיצחק שדה לכיוון בן אביגדור ואני מנחש שבעתיד כך ייראה גם הקטע מבן אביגדור לכיוון יצחק שדה.
הרציונל הוא שיש נתיב עצירה בתחנות ונתיב עקיפה, ושניהם בתחום הנת"צ. דבר שמאפשר קיבולת הרבה יותר גדולה של אוטובוסים. למעשה אם אני לא טועה ג'ארט ווקר הסביר פעם שבנתיב אחד של נת"צ ניתן להעביר 60 אוטובוסים בשעה בלבד ובשני נתיבים של נת"צ אפשר להעביר 180 אוטובוסים. כלומר פי 3.
 
ועד כמה הנתיבים האלה באמת משמשים כנת"צים?

מי שיקפוץ לצלם ברחוב המסגר
יראה סימון מעניין ועדיין ייחודי למקומותינו של שני נת"צים מקבילים אחד לשני ומשמאלם נתיב נסיעה רגיל. כרגע מיצחק שדה לכיוון בן אביגדור ואני מנחש שבעתיד כך ייראה גם הקטע מבן אביגדור לכיוון יצחק שדה.
הרציונל הוא שיש נתיב עצירה בתחנות ונתיב עקיפה, ושניהם בתחום הנת"צ. דבר שמאפשר קיבולת הרבה יותר גדולה של אוטובוסים. למעשה אם אני לא טועה ג'ארט ווקר הסביר פעם שבנתיב אחד של נת"צ ניתן להעביר 60 אוטובוסים בשעה בלבד ובשני נתיבים של נת"צ אפשר להעביר 180 אוטובוסים. כלומר פי 3.
ועד כמה הנתיבים האלה באמת משמשים כנת"צים?
לאחרונה לא יוצא לי לעבור ברחוב המסגר, אבל בתקופה שנסעתי שם הרבה זכור לי שכמות הרכבים ש"רק עצרו לרגע" ביטלה לחלוטין את המשמעות של הנת"צ.
 
בוא נקווה שצו השעה של עבודות הרכבת הקלה יביא סוף סוף

ועד כמה הנתיבים האלה באמת משמשים כנת"צים?
לאחרונה לא יוצא לי לעבור ברחוב המסגר, אבל בתקופה שנסעתי שם הרבה זכור לי שכמות הרכבים ש"רק עצרו לרגע" ביטלה לחלוטין את המשמעות של הנת"צ.
בוא נקווה שצו השעה של עבודות הרכבת הקלה יביא סוף סוף
לאכיפה המיוחלת
 

mauzer

New member
או שמאלה ואז שוב שמאלה ליד תחנת הדלק

הבנתי שבוטלה לפני השבועיים הפנייה מהמסגר שמאלה לבן אביגדור
זה בהחלט פתרון לבעייה רבת שנים בגלל נתיב אחד שהוא גם ישר וגם שמאלה שגרם לרמזורים בשני כיווני רח' המסגר לפעול לסירוגין במקום במקביל ולווסת את התנועה טוב יותר. מניח שמי שירצה להגיע לבן אביגדור ימשיך עד יצחק שדה ויבצע פרסה.
או שמאלה ואז שוב שמאלה ליד תחנת הדלק
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה