חלופת קו 40 דרך הדר יוסף החל מ-8/6

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
חלופת קו 40 דרך הדר יוסף החל מ-8/6

חלופת קו 40 דרך הדר יוסף החל מ-8/6
חדש-"ישן" :

כפי שכבר היה מתוכנן בפעימת מרץ 2012, לקו תהא חלופה דרך שכונת הדר יוסף במקום לעבור ברח' שטרית :
מבצע קדש , פנחס רוזן, קהילת יאסי , יד המעביר, שלום אש / קהילת ורשה, הדר יוסף , בני אפרים, שד' רוקח.

אין באתר של דן מידע לגבי מתי החלופה פועלת.
באתר כל קו , עם זאת, ניתן לראות, שכל נסיעה שנייה בכיוון בת ים היא חלופה עד 21:30 . משעה 22:00 הקו נוסע דרך שטרית בלבד. בכיוון רכבת האוניברסיטה , בשעות שיא הבוקר, החלופה קיימת כל כ15-20 דק' ושאר הנסיעות הן דרך שטרית. בשעות האחרות , כל נסיעה שנייה נוסעת דרך הדר יוסף. החלופה האחרונה בכיוון זה יוצאת בשעה 20:30. החל מ-21:15 רק דרך שטרית.
 

mister K

New member
נמאס כבר מכל החלופות המטופשות האלו

חלופת קו 40 דרך הדר יוסף החל מ-8/6
חדש-"ישן" :

כפי שכבר היה מתוכנן בפעימת מרץ 2012, לקו תהא חלופה דרך שכונת הדר יוסף במקום לעבור ברח' שטרית :
מבצע קדש , פנחס רוזן, קהילת יאסי , יד המעביר, שלום אש / קהילת ורשה, הדר יוסף , בני אפרים, שד' רוקח.

אין באתר של דן מידע לגבי מתי החלופה פועלת.
באתר כל קו , עם זאת, ניתן לראות, שכל נסיעה שנייה בכיוון בת ים היא חלופה עד 21:30 . משעה 22:00 הקו נוסע דרך שטרית בלבד. בכיוון רכבת האוניברסיטה , בשעות שיא הבוקר, החלופה קיימת כל כ15-20 דק' ושאר הנסיעות הן דרך שטרית. בשעות האחרות , כל נסיעה שנייה נוסעת דרך הדר יוסף. החלופה האחרונה בכיוון זה יוצאת בשעה 20:30. החל מ-21:15 רק דרך שטרית.
נמאס כבר מכל החלופות המטופשות האלו
קו שנוסע פעם מפה ופעם משם הוא קו לא אמין. במיוחד שעוד מעט הולכים לבצע קיצוץ משמעותי בתדירות של 40 עם פתיחת הקו האדום המקדים.
זו פשוט דרך תכנון פרימיטיבית. כנ"ל לגבי קו 89 ברמת החייל.
 

alantan

New member
כבר אי אפשר להבין איזה קו נוסע לאיפה בגוש דן

נמאס כבר מכל החלופות המטופשות האלו
קו שנוסע פעם מפה ופעם משם הוא קו לא אמין. במיוחד שעוד מעט הולכים לבצע קיצוץ משמעותי בתדירות של 40 עם פתיחת הקו האדום המקדים.
זו פשוט דרך תכנון פרימיטיבית. כנ"ל לגבי קו 89 ברמת החייל.
כבר אי אפשר להבין איזה קו נוסע לאיפה בגוש דן
 
קווי השכונות שם מבוזבזים וריקים- תיכנסו

חלופת קו 40 דרך הדר יוסף החל מ-8/6
חדש-"ישן" :

כפי שכבר היה מתוכנן בפעימת מרץ 2012, לקו תהא חלופה דרך שכונת הדר יוסף במקום לעבור ברח' שטרית :
מבצע קדש , פנחס רוזן, קהילת יאסי , יד המעביר, שלום אש / קהילת ורשה, הדר יוסף , בני אפרים, שד' רוקח.

אין באתר של דן מידע לגבי מתי החלופה פועלת.
באתר כל קו , עם זאת, ניתן לראות, שכל נסיעה שנייה בכיוון בת ים היא חלופה עד 21:30 . משעה 22:00 הקו נוסע דרך שטרית בלבד. בכיוון רכבת האוניברסיטה , בשעות שיא הבוקר, החלופה קיימת כל כ15-20 דק' ושאר הנסיעות הן דרך שטרית. בשעות האחרות , כל נסיעה שנייה נוסעת דרך הדר יוסף. החלופה האחרונה בכיוון זה יוצאת בשעה 20:30. החל מ-21:15 רק דרך שטרית.
קווי השכונות שם מבוזבזים וריקים- תיכנסו
בעודי נוסע לפני כרבע שעה ב-51 מפוצץ (מכונה 7706) בלילה, שלא מבין איך אפשר לעלות בו מהדלת האחורית אפילו בשעה כזאת, הרהרתי על שינוי לכל רמת החייל שיכון דן נווה שרת. יש שם קווים שנוסעים ריקים, תוך בזבוז משאבים.
כוונתי בראש ובראשונה לקו 22 שנוסע שם ריק (ובדרך כלל בתפוסה נמוכה עד הכרמלית), כמובן קו 89 שנוסע עם נוסעים בודדים. רק קו 7 בתפוסה טובה יותר, אם כי גם הוא בתפוסה חלקית בשעות הבוקר ואחה"צ כשקווי ראול וולנברג הסמוכים מפוצצים.
התדירות של קו 7 עלתה ל-20 דקות (במקום חצי שעה). לדעתי אפשר לסיים את 89 במסוף האוניברסיטה, וכך את 40 לסיים בקניון איילון (שגם נוסע ריק לאחר קניון איילון).
מה יהיה במקום? את קו 7 להשאיר, וכך יהיה קישור בין השכונות האלה לבין מקומות מרכזיים כמו מסוף עתידים, קניון איילון, ז'בוטינסקי מכון מור. כמו-כן, את 42 להשאיר בנווה שרת.
ביטול של 22.
תוספת לקו 7- קו שכונתי, שייסע במיניבוסים בלבד, יתאים לאופי של השכונה עם הפניות הצרות ועם הבאמפרים, יהיה סיבובי ויתחיל מעתידים ויסיים או בגשר מבצע קדש או בקניון איילון או בפנחס רוזן, כך ששם יהיה ניתן להחליף קו אוטובוס.
לא ברור לי מדוע דן מכניסה את קו 40 חזרה לאזור הזה.
כמובן שמה שעומד מאחורי הכול- לנתב את המשאבים (נהגים +מכונות) לקווים שיותר נזקקים לכך.
 

mister K

New member
אי אפשר לבטל שם קווים בלילה

קווי השכונות שם מבוזבזים וריקים- תיכנסו
בעודי נוסע לפני כרבע שעה ב-51 מפוצץ (מכונה 7706) בלילה, שלא מבין איך אפשר לעלות בו מהדלת האחורית אפילו בשעה כזאת, הרהרתי על שינוי לכל רמת החייל שיכון דן נווה שרת. יש שם קווים שנוסעים ריקים, תוך בזבוז משאבים.
כוונתי בראש ובראשונה לקו 22 שנוסע שם ריק (ובדרך כלל בתפוסה נמוכה עד הכרמלית), כמובן קו 89 שנוסע עם נוסעים בודדים. רק קו 7 בתפוסה טובה יותר, אם כי גם הוא בתפוסה חלקית בשעות הבוקר ואחה"צ כשקווי ראול וולנברג הסמוכים מפוצצים.
התדירות של קו 7 עלתה ל-20 דקות (במקום חצי שעה). לדעתי אפשר לסיים את 89 במסוף האוניברסיטה, וכך את 40 לסיים בקניון איילון (שגם נוסע ריק לאחר קניון איילון).
מה יהיה במקום? את קו 7 להשאיר, וכך יהיה קישור בין השכונות האלה לבין מקומות מרכזיים כמו מסוף עתידים, קניון איילון, ז'בוטינסקי מכון מור. כמו-כן, את 42 להשאיר בנווה שרת.
ביטול של 22.
תוספת לקו 7- קו שכונתי, שייסע במיניבוסים בלבד, יתאים לאופי של השכונה עם הפניות הצרות ועם הבאמפרים, יהיה סיבובי ויתחיל מעתידים ויסיים או בגשר מבצע קדש או בקניון איילון או בפנחס רוזן, כך ששם יהיה ניתן להחליף קו אוטובוס.
לא ברור לי מדוע דן מכניסה את קו 40 חזרה לאזור הזה.
כמובן שמה שעומד מאחורי הכול- לנתב את המשאבים (נהגים +מכונות) לקווים שיותר נזקקים לכך.
אי אפשר לבטל שם קווים בלילה
השירות צריך להינתן גם בשעות הללו, אפילו אם מספר הנוסעים נמוך. זה כל הקטע בתחבורה ציבורית.
לצורך בתגבור קו 51 אין קשר לכך.
 
לא דיברתי על ביטול ולאו דווקא בלילה

אי אפשר לבטל שם קווים בלילה
השירות צריך להינתן גם בשעות הללו, אפילו אם מספר הנוסעים נמוך. זה כל הקטע בתחבורה ציבורית.
לצורך בתגבור קו 51 אין קשר לכך.
לא דיברתי על ביטול ולאו דווקא בלילה
אלא על תוספת קו שכונתי שייסע רק בשכונה (לאחר ביטול 22) ולאחר הוצאת 89 מהשכונה, והשארת 40 מחוץ לשכונה.
 

d70

Well-known member
לדעתי זו טעות אופטית

קווי השכונות שם מבוזבזים וריקים- תיכנסו
בעודי נוסע לפני כרבע שעה ב-51 מפוצץ (מכונה 7706) בלילה, שלא מבין איך אפשר לעלות בו מהדלת האחורית אפילו בשעה כזאת, הרהרתי על שינוי לכל רמת החייל שיכון דן נווה שרת. יש שם קווים שנוסעים ריקים, תוך בזבוז משאבים.
כוונתי בראש ובראשונה לקו 22 שנוסע שם ריק (ובדרך כלל בתפוסה נמוכה עד הכרמלית), כמובן קו 89 שנוסע עם נוסעים בודדים. רק קו 7 בתפוסה טובה יותר, אם כי גם הוא בתפוסה חלקית בשעות הבוקר ואחה"צ כשקווי ראול וולנברג הסמוכים מפוצצים.
התדירות של קו 7 עלתה ל-20 דקות (במקום חצי שעה). לדעתי אפשר לסיים את 89 במסוף האוניברסיטה, וכך את 40 לסיים בקניון איילון (שגם נוסע ריק לאחר קניון איילון).
מה יהיה במקום? את קו 7 להשאיר, וכך יהיה קישור בין השכונות האלה לבין מקומות מרכזיים כמו מסוף עתידים, קניון איילון, ז'בוטינסקי מכון מור. כמו-כן, את 42 להשאיר בנווה שרת.
ביטול של 22.
תוספת לקו 7- קו שכונתי, שייסע במיניבוסים בלבד, יתאים לאופי של השכונה עם הפניות הצרות ועם הבאמפרים, יהיה סיבובי ויתחיל מעתידים ויסיים או בגשר מבצע קדש או בקניון איילון או בפנחס רוזן, כך ששם יהיה ניתן להחליף קו אוטובוס.
לא ברור לי מדוע דן מכניסה את קו 40 חזרה לאזור הזה.
כמובן שמה שעומד מאחורי הכול- לנתב את המשאבים (נהגים +מכונות) לקווים שיותר נזקקים לכך.
לדעתי זו טעות אופטית
כבר יצא לי לראות קווים מפוצצים שלפתע מתרוקנים בנקודות מסויימות.זה גורם לאנשים שנוסעים באותו מקטע לחשוב שהאוטובוס "נוסע ריק".
רמת החייל / שיכון דן נמצאים סמוך למסוף עתידים לכן סביר להניח לראות אותם ריקים בתחילת/סוף המסלול.
כבר רוקנו את השכונות מאוטובוסים ועדיין קווים מפוצצים ואין מקום אז עוד כמה אוטובוסים יעשו את השינוי?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה