כתבה על הקו הכי עמוס ודחוס בארץ !!!!!!!!!!!!!!!

מצב
הנושא נעול.
כתבה על הקו הכי עמוס ודחוס בארץ !!!!!!!!!!!!!!!

כתבה על הקו הכי עמוס ודחוס בארץ !!!!!!!!!!!!!!!
קו 143 מחולון לתל-השומר (ולהיפך).

מה כל-כך קשה לחברת "אגד" לתגבר את הקו הזה ?!?!

במקרה הטוב נהג האוטו יתן לך לעלות כדי להידחס כמו סרדין בקופסת טונה !!!!!!! במקרה הפחות טוב תמשיך לחכות בתחנה לקו 143 הבא ,שגם הוא עמוס ודחוס כמו קודמו) וגם הנהג שלו יחלוף על פניך מבלי לעצור !!!!!! ותמשיך לאחר לעבודה/בסיס/לימודים !!!!!!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4640041,00.html

 

cwen

New member
התגובה של אגד מזעזעת.

כתבה על הקו הכי עמוס ודחוס בארץ !!!!!!!!!!!!!!!
קו 143 מחולון לתל-השומר (ולהיפך).

מה כל-כך קשה לחברת "אגד" לתגבר את הקו הזה ?!?!

במקרה הטוב נהג האוטו יתן לך לעלות כדי להידחס כמו סרדין בקופסת טונה !!!!!!! במקרה הפחות טוב תמשיך לחכות בתחנה לקו 143 הבא ,שגם הוא עמוס ודחוס כמו קודמו) וגם הנהג שלו יחלוף על פניך מבלי לעצור !!!!!! ותמשיך לאחר לעבודה/בסיס/לימודים !!!!!!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4640041,00.html
התגובה של אגד מזעזעת.
 

olli3

New member
מנהל
אם את באמת רוצה תשובה מה כל כך קשה, הנה התשובה>>>

כתבה על הקו הכי עמוס ודחוס בארץ !!!!!!!!!!!!!!!
קו 143 מחולון לתל-השומר (ולהיפך).

מה כל-כך קשה לחברת "אגד" לתגבר את הקו הזה ?!?!

במקרה הטוב נהג האוטו יתן לך לעלות כדי להידחס כמו סרדין בקופסת טונה !!!!!!! במקרה הפחות טוב תמשיך לחכות בתחנה לקו 143 הבא ,שגם הוא עמוס ודחוס כמו קודמו) וגם הנהג שלו יחלוף על פניך מבלי לעצור !!!!!! ותמשיך לאחר לעבודה/בסיס/לימודים !!!!!!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4640041,00.html
אם את באמת רוצה תשובה מה כל כך קשה, הנה התשובה>>>
1. יש מחסור בנהגים אצל כל המפעילות, בלי נהגים לא ניתן להפעיל אוטובוסים.
&nbsp
2. גם אוטובוסים צריך...
&nbsp
3. משרד התחבורה הוא זה שקובע את הלו"ז ואם צריך להוסיף נסיעות או לא. אגד הוא הזכיין שרק מפעיל את השירות ולכן כל הטענות בנוגע ללהוסיף נסיעות צריכות להיות למשרד התחבורה ולא לאגד.
 
מהי הסיבה למחסור בנהגים


אם את באמת רוצה תשובה מה כל כך קשה, הנה התשובה>>>
1. יש מחסור בנהגים אצל כל המפעילות, בלי נהגים לא ניתן להפעיל אוטובוסים.
&nbsp
2. גם אוטובוסים צריך...
&nbsp
3. משרד התחבורה הוא זה שקובע את הלו"ז ואם צריך להוסיף נסיעות או לא. אגד הוא הזכיין שרק מפעיל את השירות ולכן כל הטענות בנוגע ללהוסיף נסיעות צריכות להיות למשרד התחבורה ולא לאגד.
מהי הסיבה למחסור בנהגים
 

orchilit

New member
כן, רק שאלו אוטובוסים של דן, לא של אגד.

אחת הסיבות היא הפעלת קווים מיותרים
למשל קו 51 המיותר שכמעט כל מסלולו מכוסה על ידי קו 1 החדש,
בעוד קו 49 לא עומד בעומסים בבקרים ואחה''צ
כן, רק שאלו אוטובוסים של דן, לא של אגד.
זה לא מסביר את חסרון האוטובוסים באגד.
 
באגד אמורים להיכנס אוטובוסים חדשים עם 5 דלתות לקו 271, אולי

כן, רק שאלו אוטובוסים של דן, לא של אגד.
זה לא מסביר את חסרון האוטובוסים באגד.
באגד אמורים להיכנס אוטובוסים חדשים עם 5 דלתות לקו 271, אולי
זה יפנה אוטובוסים לקווים אחרים, כדוגמת 143.
אבל בעיית הנהגים עדיין נשארת.
 
למה לקו הזה לא מפעילים מפרקיות

כתבה על הקו הכי עמוס ודחוס בארץ !!!!!!!!!!!!!!!
קו 143 מחולון לתל-השומר (ולהיפך).

מה כל-כך קשה לחברת "אגד" לתגבר את הקו הזה ?!?!

במקרה הטוב נהג האוטו יתן לך לעלות כדי להידחס כמו סרדין בקופסת טונה !!!!!!! במקרה הפחות טוב תמשיך לחכות בתחנה לקו 143 הבא ,שגם הוא עמוס ודחוס כמו קודמו) וגם הנהג שלו יחלוף על פניך מבלי לעצור !!!!!! ותמשיך לאחר לעבודה/בסיס/לימודים !!!!!!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4640041,00.html
למה לקו הזה לא מפעילים מפרקיות
וצריך לבטל את הכניסת הקו לאיזור התעשיה היום יש מפרקיות ארוכות למה לא להפעיל אותם בשעות הלחץ.
 
מפעילים מפרקיות בקו הזה, אבל זה לא מספיק !! צריך לתגביר את

למה לקו הזה לא מפעילים מפרקיות
וצריך לבטל את הכניסת הקו לאיזור התעשיה היום יש מפרקיות ארוכות למה לא להפעיל אותם בשעות הלחץ.
מפעילים מפרקיות בקו הזה, אבל זה לא מספיק !! צריך לתגביר את
תדירות האוטובוסים בקו העמוס והדחוס הזה !!
 

benshap2

New member
לאגד נטייה היסטורית לא לתגבר קווים שמשרתים בעיקר חיילים

כתבה על הקו הכי עמוס ודחוס בארץ !!!!!!!!!!!!!!!
קו 143 מחולון לתל-השומר (ולהיפך).

מה כל-כך קשה לחברת "אגד" לתגבר את הקו הזה ?!?!

במקרה הטוב נהג האוטו יתן לך לעלות כדי להידחס כמו סרדין בקופסת טונה !!!!!!! במקרה הפחות טוב תמשיך לחכות בתחנה לקו 143 הבא ,שגם הוא עמוס ודחוס כמו קודמו) וגם הנהג שלו יחלוף על פניך מבלי לעצור !!!!!! ותמשיך לאחר לעבודה/בסיס/לימודים !!!!!!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4640041,00.html
לאגד נטייה היסטורית לא לתגבר קווים שמשרתים בעיקר חיילים
בשעות בהן החיילים הם עיקר הנוסעים באוטובוס.

כנראה כי על ה *** שלהם, את אותו הכסף ממשרד הביטחון הם רואים גם ככה...
 

mister K

New member
143 הוא לא קו חיילים

לאגד נטייה היסטורית לא לתגבר קווים שמשרתים בעיקר חיילים
בשעות בהן החיילים הם עיקר הנוסעים באוטובוס.

כנראה כי על ה *** שלהם, את אותו הכסף ממשרד הביטחון הם רואים גם ככה...
143 הוא לא קו חיילים
רוב הנוסעים בו הם אזרחים, גם בשעות הבוקר.
אין שום קשר בין הקו הזה לבין ההסכמים הגרועים בין אגד למשרד הביטחון שנוגעים לקווים אחרים.
התיגבור במקרה הזה צריך לבוא בהוראת משרד התחבורה שהוא האחראי.
 

benshap2

New member
בבוקר ואחה"צ יש בו המון המון חיילים...

143 הוא לא קו חיילים
רוב הנוסעים בו הם אזרחים, גם בשעות הבוקר.
אין שום קשר בין הקו הזה לבין ההסכמים הגרועים בין אגד למשרד הביטחון שנוגעים לקווים אחרים.
התיגבור במקרה הזה צריך לבוא בהוראת משרד התחבורה שהוא האחראי.
בבוקר ואחה"צ יש בו המון המון חיילים...
זה לא 532 אבל גם לא קו "רגיל" שעובר ליד בסיס גדול
 

guyweiss

New member
דיברו על כך בתוכנית הבוקר

כתבה על הקו הכי עמוס ודחוס בארץ !!!!!!!!!!!!!!!
קו 143 מחולון לתל-השומר (ולהיפך).

מה כל-כך קשה לחברת "אגד" לתגבר את הקו הזה ?!?!

במקרה הטוב נהג האוטו יתן לך לעלות כדי להידחס כמו סרדין בקופסת טונה !!!!!!! במקרה הפחות טוב תמשיך לחכות בתחנה לקו 143 הבא ,שגם הוא עמוס ודחוס כמו קודמו) וגם הנהג שלו יחלוף על פניך מבלי לעצור !!!!!! ותמשיך לאחר לעבודה/בסיס/לימודים !!!!!!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4640041,00.html
דיברו על כך בתוכנית הבוקר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה