אפיל של אוטובוסים: ליהודה gen1 המשך

מצב
הנושא נעול.
תיקון טעות שלי: 31.12.1975 ביומן המקורי

תיקון טעות שלי: 31.12.1975 ביומן המקורי
של העברות רכב פנימיות בין סניפים. 441 הפך לירושלמי ביום 31.12.1975. מאז כבר לא ראית אותו יותר בחיפה. כמעט כל האמבטיות הישראליות סיימו את חייהן בירושלים עקב סיבות לוגיסטיות שונות - בעיקר צמצום מצאי של מחסני חלפים.
 
היות ויהודה "נפקד" אז אענה במקומו:

אפיל של אוטובוסים: ליהודה gen1 המשך
מהעמוד השני כי השרשור ברח לשם וכבר לא נמצא בעמוד הראשון וחבל.
בוא נמשיך את הויכוח !
לפי דבריך אפשר לחשוב ש- 666-291 בא מיד לאחר 666-290 ואני טוען ש- 666-291 זקן מ- 666-290 בשלוש שנים תמימות ! קל להוכיח אך אתה דבק בכרונולוגיית מספרים אווילית.
666-290 הוא מרצדס עירוני מוגמר גרמני עאסלי ממודל 1973 ומדגם O305. אין על כך עוררין !
666-291 הוא ליילנד רויאל טייגר מרק 2 מדגם אמבטיה כרטיסנית ממודל 1970.
נו? מה לאוטובוסים ולכרונולוגיה של מספרי רישוי??? נאדה !
מי צעיר יותר? 666-247 או 666-494 ? יהודלה מתבקש לענות, לנמק, ולציין בשני המקרים את דגמי האוטובוסים המקוריים. קדימה !
היות ויהודה "נפקד" אז אענה במקומו:
666-247 הוא מרצדס עירוני מוגמר גרמני עאסלי ממודל 1973 ומדגם O305. אין על כך עוררין !
666-494 הוא ליילנד רויאל טייגר מרק 2 מדגם "קאוץ' " ממודל 1971. הנה פרטי האוטו המדוייקים:
עלה על הכביש ביום: 25.03.1971
הושבת ביום: 24.07.1985
נגרט ממצבת משרד הרישוי: 31.10.1985
מספר שלדה: 71-91817100811.

494 אמור היה להיות חדש יותר אילו מישהו היה שם קצוץ על כרונולוגייה אך 247 חדש ממנו בשנתיים ! הגיע הזמן שתפנים !
 
והנמה הפרטים המלאים של 666-247:

היות ויהודה "נפקד" אז אענה במקומו:
666-247 הוא מרצדס עירוני מוגמר גרמני עאסלי ממודל 1973 ומדגם O305. אין על כך עוררין !
666-494 הוא ליילנד רויאל טייגר מרק 2 מדגם "קאוץ' " ממודל 1971. הנה פרטי האוטו המדוייקים:
עלה על הכביש ביום: 25.03.1971
הושבת ביום: 24.07.1985
נגרט ממצבת משרד הרישוי: 31.10.1985
מספר שלדה: 71-91817100811.

494 אמור היה להיות חדש יותר אילו מישהו היה שם קצוץ על כרונולוגייה אך 247 חדש ממנו בשנתיים ! הגיע הזמן שתפנים !
והנמה הפרטים המלאים של 666-247:
כדי לסגור אותך הרמטית בפינה:
מרצדס דיימלר בנץ גרמני מוגמר:
עלה על הכביש ביום 14.08.1973
הושבת ביום: 28.02.1991
נגרט ממצבת משרד הרישוי: 30.04.1991
מס' שלדה מדוייק: 30700013000327
מודל 1973 כמובן !
יהודלה: אתה רוצה לבוא להשתלמות אצל "אסף ונועה" ואצלי? אשמח לארח אותך לארוחה טובה עם הרבה חומרי רישוי כתובים להנאתך.
אביה.
 
והנמה = והנה *

והנמה הפרטים המלאים של 666-247:
כדי לסגור אותך הרמטית בפינה:
מרצדס דיימלר בנץ גרמני מוגמר:
עלה על הכביש ביום 14.08.1973
הושבת ביום: 28.02.1991
נגרט ממצבת משרד הרישוי: 30.04.1991
מס' שלדה מדוייק: 30700013000327
מודל 1973 כמובן !
יהודלה: אתה רוצה לבוא להשתלמות אצל "אסף ונועה" ואצלי? אשמח לארח אותך לארוחה טובה עם הרבה חומרי רישוי כתובים להנאתך.
אביה.
והנמה = והנה *
 

gen1

New member
נו ומה מיוחד ב89237 ?

היות ויהודה "נפקד" אז אענה במקומו:
666-247 הוא מרצדס עירוני מוגמר גרמני עאסלי ממודל 1973 ומדגם O305. אין על כך עוררין !
666-494 הוא ליילנד רויאל טייגר מרק 2 מדגם "קאוץ' " ממודל 1971. הנה פרטי האוטו המדוייקים:
עלה על הכביש ביום: 25.03.1971
הושבת ביום: 24.07.1985
נגרט ממצבת משרד הרישוי: 31.10.1985
מספר שלדה: 71-91817100811.

494 אמור היה להיות חדש יותר אילו מישהו היה שם קצוץ על כרונולוגייה אך 247 חדש ממנו בשנתיים ! הגיע הזמן שתפנים !
נו ומה מיוחד ב89237 ?
 
89-237 צעיר יותר בשנה מ- 89-238

נו ומה מיוחד ב89237 ?
89-237 צעיר יותר בשנה מ- 89-238
כאשר 89-238 קיבל את מספר הרישוי שלו שנה תמימה לפני 89-237. שוב הוכחה שאין לכרונולוגיה שום משמעות במשרד הרישוי. 66-000. היה בשעתו חדש יותר כמעט מכל האוטובוסים שמספרייהם היו 66-001 עד 66-072. 66-000 ו 66-073 קיבלו רישוי באותו שבוע !
ולמה התכוונת? אומר לך לפי מה שאתה כותב: ל- 237 היתה קצת חלודה מעל החלון הרביעי מצד ימין ולכן הוכנס שם פס אלומיניום יחודי שמנע קורוזייה.....

 
הפוך: 238 צעיר בשנה מ- 237. 238 עלה על הכביש

89-237 צעיר יותר בשנה מ- 89-238
כאשר 89-238 קיבל את מספר הרישוי שלו שנה תמימה לפני 89-237. שוב הוכחה שאין לכרונולוגיה שום משמעות במשרד הרישוי. 66-000. היה בשעתו חדש יותר כמעט מכל האוטובוסים שמספרייהם היו 66-001 עד 66-072. 66-000 ו 66-073 קיבלו רישוי באותו שבוע !
ולמה התכוונת? אומר לך לפי מה שאתה כותב: ל- 237 היתה קצת חלודה מעל החלון הרביעי מצד ימין ולכן הוכנס שם פס אלומיניום יחודי שמנע קורוזייה.....

הפוך: 238 צעיר בשנה מ- 237. 238 עלה על הכביש
11 חודשים לפני 237. לכך התכוונתי. 237 נולד 11 חודשים אחרי 238.
הסברתי כבר בעבר:
את מספר הרישוי מקבלת השלדה עוד לפני שהיא מגיעה לנמל חיפה או אשדוד. יש שלדות ששוכבות זמן רב במחסנים. כיום מקבלות השלדות של אוטובוסי MAN המגיעות לישראל את מספרי הרישוי הישראלים שלהן עוד במפעלי MAN בגרמניה ! כאשר יוצאת השלדה מהמפעל הגרמני בגרמניה, כבר ידוע במדוייק מה יהיה מספר הרישוי הישראלי שלה. כך זה גם ברבים ממוצרי המזון המיובאים כאשר הכיתובים שאתה רואה על המוצר בעברית - מודפסים כבר בארץ יצור המוצר כחלק מההזמנה לארץ.
 

gen1

New member
לענין לא ענית

הפוך: 238 צעיר בשנה מ- 237. 238 עלה על הכביש
11 חודשים לפני 237. לכך התכוונתי. 237 נולד 11 חודשים אחרי 238.
הסברתי כבר בעבר:
את מספר הרישוי מקבלת השלדה עוד לפני שהיא מגיעה לנמל חיפה או אשדוד. יש שלדות ששוכבות זמן רב במחסנים. כיום מקבלות השלדות של אוטובוסי MAN המגיעות לישראל את מספרי הרישוי הישראלים שלהן עוד במפעלי MAN בגרמניה ! כאשר יוצאת השלדה מהמפעל הגרמני בגרמניה, כבר ידוע במדוייק מה יהיה מספר הרישוי הישראלי שלה. כך זה גם ברבים ממוצרי המזון המיובאים כאשר הכיתובים שאתה רואה על המוצר בעברית - מודפסים כבר בארץ יצור המוצר כחלק מההזמנה לארץ.
לענין לא ענית
שלום! לענין לא ענית שים לב 89237 הארגז ראשון בצפון עם 4 פנסים כנראה ש 89238 גם עם 4 פנסים אני לא ראיתי אותו מעולם ו 89239 ראשון עם 4 פנסים מתוצרת הארגז ואחריו מ89240 עד 89250 כולל למעט 89247 ו 89241 שהיו הארגז ,כל השאר מרכבים ,
 
לא חושב כמוך ! כבר בשנת 1961 היו בחיפה

לענין לא ענית
שלום! לענין לא ענית שים לב 89237 הארגז ראשון בצפון עם 4 פנסים כנראה ש 89238 גם עם 4 פנסים אני לא ראיתי אותו מעולם ו 89239 ראשון עם 4 פנסים מתוצרת הארגז ואחריו מ89240 עד 89250 כולל למעט 89247 ו 89241 שהיו הארגז ,כל השאר מרכבים ,
לא חושב כמוך ! כבר בשנת 1961 היו בחיפה
טייגרים עם פנסים כפולים. הרבה לפני ש- 89-237 נולד. אבדוק את הענין במפרטים הטכניים שלי יותר מאוחר השבוע כי בניגוד אליך שיש לך זמן למכביר, לי אין זמן. אני לא פנסיונר ולמרות זאת מצליח להתפנות אליך.
הנה מצאתי במדוייק: 89-151 ממודל 1961 היה בעל פנסים כפולים בכל צד ! לרכב זה היה סוף טרגי. אתה יודע מזה? 89-151 היה מתוצרת הארגז ! שוב תפסתי אותך באמירות לא נכונות !
 

gen1

New member
הראשון בין הרגילים (לא מפואר )

לא חושב כמוך ! כבר בשנת 1961 היו בחיפה
טייגרים עם פנסים כפולים. הרבה לפני ש- 89-237 נולד. אבדוק את הענין במפרטים הטכניים שלי יותר מאוחר השבוע כי בניגוד אליך שיש לך זמן למכביר, לי אין זמן. אני לא פנסיונר ולמרות זאת מצליח להתפנות אליך.
הנה מצאתי במדוייק: 89-151 ממודל 1961 היה בעל פנסים כפולים בכל צד ! לרכב זה היה סוף טרגי. אתה יודע מזה? 89-151 היה מתוצרת הארגז ! שוב תפסתי אותך באמירות לא נכונות !
הראשון בין הרגילים (לא מפואר )
 

gen1

New member
נו ואם 89151 יצא לכביש ב1961אז

לא חושב כמוך ! כבר בשנת 1961 היו בחיפה
טייגרים עם פנסים כפולים. הרבה לפני ש- 89-237 נולד. אבדוק את הענין במפרטים הטכניים שלי יותר מאוחר השבוע כי בניגוד אליך שיש לך זמן למכביר, לי אין זמן. אני לא פנסיונר ולמרות זאת מצליח להתפנות אליך.
הנה מצאתי במדוייק: 89-151 ממודל 1961 היה בעל פנסים כפולים בכל צד ! לרכב זה היה סוף טרגי. אתה יודע מזה? 89-151 היה מתוצרת הארגז ! שוב תפסתי אותך באמירות לא נכונות !
נו ואם 89151 יצא לכביש ב1961אז
שלום! נו ואם 89151 יצא לכביש ב1961 אז 89441 יצא לכביש במהלך 1964 הנה הכל מסתדר .אגב עד שאגד רכש את המקשר לא היה לו ענין ברכב עירוני בירושלים . ואם תסתכל בתמונה של שני העירוניים של המקשר או של 666410 הקופאית של המקשר תראה שההבדל בין דגם זה לאמבטיה של אגד הוא החזית בלבד ולא היו לו 3 פנסי גג במרכז.מעבר לכך זה אותו אוטובוס בהמקשר הדגם היה דומה לדגם הבין עירוני באגד זה היה האמבטיה שאגב בבורמה הפכו אותה לבינעירונית .
 
הפעם ליכלכת בענק ! מה יהיה איתך???

נו ואם 89151 יצא לכביש ב1961אז
שלום! נו ואם 89151 יצא לכביש ב1961 אז 89441 יצא לכביש במהלך 1964 הנה הכל מסתדר .אגב עד שאגד רכש את המקשר לא היה לו ענין ברכב עירוני בירושלים . ואם תסתכל בתמונה של שני העירוניים של המקשר או של 666410 הקופאית של המקשר תראה שההבדל בין דגם זה לאמבטיה של אגד הוא החזית בלבד ולא היו לו 3 פנסי גג במרכז.מעבר לכך זה אותו אוטובוס בהמקשר הדגם היה דומה לדגם הבין עירוני באגד זה היה האמבטיה שאגב בבורמה הפכו אותה לבינעירונית .
הפעם ליכלכת בענק ! מה יהיה איתך???
כל מה שכתבת שגוי לחלוטין ברמות על. ממש חבל. אתה טועה בכל מה שכתבת סעיף אחרי סעיף. מה מסתדר לך??? 1961 זה 1964??? אתה באמת עושה את עצמך???
לאגד היה ענין ברכב עירוני בירושלים כבר בשנת 1960 ! אתה הרי לא מכיר דבר על המקשר, אז תפסיק להמציא דברים שלא היו ולא נבראו ! 38-223 של אגד סופח להמקשר כבר בראשית 1962 ויש תמונה מאוד מפורסמת שלו ליד בית יואל ברחוב יפו ביום של שלג. תמונה זו הופיעה כאן לפחות פעמיים בפורום עם השנים. 38-231 ו 38-232 סופחו לירושלים לפני האיחוד ובתמורה העבירה המקשר לאגד תל-אביב לסיפוח את 66-007 ו- 66-019. שנתיים לפני המיזוג, אגד מימנה מכיסה את רוב עסקת הרכש של המקשר, כתנאי לקבלת אוטובוסים חדשים בירושלים לקראת המיזוג. מדובר ב- 66-398 - 66-399, 666-400 עד 666-443, ו- 666-444 עד 666-448. הדגם כרטיסנית 666-410 ואחיו לא היו אפילו דומים לאמבטיה של אגד. כל הצד היה שונה וכל החלק האחורי היה שונה כאשר החלון האחורי הצדדי האחרון הוא ישר בהם לחלוטין והחלון האחורי שונה, שלא לדבר על החלק הקדמי השונה לחלוטין.
אי לכך, כל מה שכתבת שגוי לחלוטין והצלחת לשבור את שיא הטעויות שלך בהודעה הנוכחית. חלאס, לך להירגע ואל תנסה ללמד אותי על המקשר לאחר 40 שנות מחקר רצוף על המקשר ועל כל 722 כלי הרכב שהיו בה מאז 1931 ועד 1967.
 
יש לך בעיה קרדינלית של הבנת הנקרא !

לענין לא ענית
שלום! לענין לא ענית שים לב 89237 הארגז ראשון בצפון עם 4 פנסים כנראה ש 89238 גם עם 4 פנסים אני לא ראיתי אותו מעולם ו 89239 ראשון עם 4 פנסים מתוצרת הארגז ואחריו מ89240 עד 89250 כולל למעט 89247 ו 89241 שהיו הארגז ,כל השאר מרכבים ,
יש לך בעיה קרדינלית של הבנת הנקרא !
לא רק שעניתי לך, אלא שאתה מנסה לעגל פינות במקום להיות ישיר ומדוייק !
89-237 הוא בפירוש לא הראשון בצפון עם 4 פנסים ! הראשון עם ארבעה פנסים הוא 89-151 ושוב אתה ממשיך להמציא דברים מהשרוול. למה שלא תבוא אליי סוף סוף ותקבל ממני אחת ולתמיד במתנה את כל החומרים הרשמיים והמקוריים השייכים לסדרה בה אתה כה מאוהב: 89-000 עד 89-999. זה יקח לנו 10 דקות לסרוק ולהדפיס לך במדפסת שלי את החומרים באיכות פנטסטית וכמובן בצבעוני-לייזר. אני מזמין אותך רשמית וחברית לבוא אליי הביתה כדי שאחת ולתמיד תפסיק לכתוב בפורום דברים חסרי בסיס.
 

gen1

New member
אתה נחמד חבל"ז תודה על ההזמנה

יש לך בעיה קרדינלית של הבנת הנקרא !
לא רק שעניתי לך, אלא שאתה מנסה לעגל פינות במקום להיות ישיר ומדוייק !
89-237 הוא בפירוש לא הראשון בצפון עם 4 פנסים ! הראשון עם ארבעה פנסים הוא 89-151 ושוב אתה ממשיך להמציא דברים מהשרוול. למה שלא תבוא אליי סוף סוף ותקבל ממני אחת ולתמיד במתנה את כל החומרים הרשמיים והמקוריים השייכים לסדרה בה אתה כה מאוהב: 89-000 עד 89-999. זה יקח לנו 10 דקות לסרוק ולהדפיס לך במדפסת שלי את החומרים באיכות פנטסטית וכמובן בצבעוני-לייזר. אני מזמין אותך רשמית וחברית לבוא אליי הביתה כדי שאחת ולתמיד תפסיק לכתוב בפורום דברים חסרי בסיס.
אתה נחמד חבל"ז תודה על ההזמנה
שלום! אתה נחמד תודה על ההזמנה אולי באמת אקפוץ אליך ונתקן יחד את המגה ארכיון , ועוד ענין כשאני כותב משהו סתכל עליו חיובי הסברתי לך ש 89237 היה ראשון ה4 פנסים מבין האוטובוסים הלא מפוארים ,אז אל תביא לי את 89151 כדוגמה אגב בדן החלו ה4 פנסים בשנת 1960 או 61 ונכללו בזה גם אוטובוסים רגילים .
לא מצאתי תמונה מוצלחת של הדגם הראשון בדן דגם רגיל עם 4 פנסי חזית של הארגז דגם שיצא הרבה לפני 89237 .
אז קבל טרוליבוס שוסון מלה הבר צרפת
 
אין מה לתקן במגה ארכיון בנושא הזה ! יחד עם

אתה נחמד חבל"ז תודה על ההזמנה
שלום! אתה נחמד תודה על ההזמנה אולי באמת אקפוץ אליך ונתקן יחד את המגה ארכיון , ועוד ענין כשאני כותב משהו סתכל עליו חיובי הסברתי לך ש 89237 היה ראשון ה4 פנסים מבין האוטובוסים הלא מפוארים ,אז אל תביא לי את 89151 כדוגמה אגב בדן החלו ה4 פנסים בשנת 1960 או 61 ונכללו בזה גם אוטובוסים רגילים .
לא מצאתי תמונה מוצלחת של הדגם הראשון בדן דגם רגיל עם 4 פנסי חזית של הארגז דגם שיצא הרבה לפני 89237 .
אז קבל טרוליבוס שוסון מלה הבר צרפת
אין מה לתקן במגה ארכיון בנושא הזה ! יחד עם
זאת - אתה בהחלט מוזמן ! אוהד, אסף ונועה, אנדי, שפירא, פיינשטיין ועוד - כולם כבר היו אצלי ! עכשיו תורך לבוא בכיף !
89-151 היה לא מפואר ואי לכך הוא הראשון ולא 89-237.
 

gen1

New member
89151 קבל תמונה של אחיו

אין מה לתקן במגה ארכיון בנושא הזה ! יחד עם
זאת - אתה בהחלט מוזמן ! אוהד, אסף ונועה, אנדי, שפירא, פיינשטיין ועוד - כולם כבר היו אצלי ! עכשיו תורך לבוא בכיף !
89-151 היה לא מפואר ואי לכך הוא הראשון ולא 89-237.
89151 קבל תמונה של אחיו
שלום! 89151 קבל תמונה של אחיו אמרתי לך שצריך לתקן את ה"מגה" אבל הנה אתה לומד ושלא תתבלבל האח של 89151 עומד מימין למרכבים ,אז זה לא מפואר
בכ"א רשום לפניך סדרה ראשונה של גמל מפואר בצפון 89151 עד 89159 כולל .
 
התמונה שלך לא רלוונטית לכלום, כרגיל ! מה הקשר

89151 קבל תמונה של אחיו
שלום! 89151 קבל תמונה של אחיו אמרתי לך שצריך לתקן את ה"מגה" אבל הנה אתה לומד ושלא תתבלבל האח של 89151 עומד מימין למרכבים ,אז זה לא מפואר
בכ"א רשום לפניך סדרה ראשונה של גמל מפואר בצפון 89151 עד 89159 כולל .
התמונה שלך לא רלוונטית לכלום, כרגיל ! מה הקשר
בין שני האוטובוסים התל-אביבים הללו ל- 89-151? אין שום קשר ושום הוכחה לכלום אצלך. חלאס יהודה - מתחיל להימאס לי הדיון איתך כי הדיון עקר ברגע שלחצתי אותך לפינה ממנה אתה לא מצליח להשתחרר אז בינתיים תעצור כאן עד שתביא הוכחות (שאין ולא תהיינה לך כאשר מדובר בטעויות אצלך - אי אפשר להוכיח אותן...).
 

gen1

New member
אז 89151 כן היה גמל מפואר ראשון

אין מה לתקן במגה ארכיון בנושא הזה ! יחד עם
זאת - אתה בהחלט מוזמן ! אוהד, אסף ונועה, אנדי, שפירא, פיינשטיין ועוד - כולם כבר היו אצלי ! עכשיו תורך לבוא בכיף !
89-151 היה לא מפואר ואי לכך הוא הראשון ולא 89-237.
אז 89151 כן היה גמל מפואר ראשון
שלום! אז 89151 כן היה גמל מפואר ראשון בסדרה 89151 עד 89159 כולל . אמרתי לך שיש מה לתקן ב"מגה"
וקבל את הדגם הראשון הרגיל בדן שקיבל 4 פנסים קדימה (לא המפואר כי המפואר הראשון של הארגז עם 4 פנסים כמו 36487 יצא קודם )
אל תתבלבל מדובר על 36860 , 36860 יצא לכביש בערך באותה תקופה שהארגז יצרו את 89100 למשל
 
89-151 היה מרופדת רגילה. בעל שני פנסים מכל צד

אז 89151 כן היה גמל מפואר ראשון
שלום! אז 89151 כן היה גמל מפואר ראשון בסדרה 89151 עד 89159 כולל . אמרתי לך שיש מה לתקן ב"מגה"
וקבל את הדגם הראשון הרגיל בדן שקיבל 4 פנסים קדימה (לא המפואר כי המפואר הראשון של הארגז עם 4 פנסים כמו 36487 יצא קודם )
אל תתבלבל מדובר על 36860 , 36860 יצא לכביש בערך באותה תקופה שהארגז יצרו את 89100 למשל
89-151 היה מרופדת רגילה. בעל שני פנסים מכל צד
89-152 היה גמל מפואר. לא 151. אם אתה חושב ש-151 היה גמל - תראה תמונה, אבל אין לך תמונה שלו מן הסתם.
36-732 היה הראשון בדן עם פנסים קדמיים כפולים. הרבה לפני מה שאתה מדבר בו.
למרבה הפלא 36-732 שרד והוא נמצא בכניסה בשדה ליד הישוב קדימה, נכון למארס 2014. אני משוכנע שהוא עוד שם. אתה פנסיונר עם הרבה זמן פנוי, אז קפוץ לשם, תצלם ותחזור עם תמונה. 732 כבר כיכב בפורום בעבר. נדמה לי שאנדי או רותם צילמו אותו בשדה המדובר.
 

gen1

New member
89151 היה כמו זה בתמונה המצורפת

89-151 היה מרופדת רגילה. בעל שני פנסים מכל צד
89-152 היה גמל מפואר. לא 151. אם אתה חושב ש-151 היה גמל - תראה תמונה, אבל אין לך תמונה שלו מן הסתם.
36-732 היה הראשון בדן עם פנסים קדמיים כפולים. הרבה לפני מה שאתה מדבר בו.
למרבה הפלא 36-732 שרד והוא נמצא בכניסה בשדה ליד הישוב קדימה, נכון למארס 2014. אני משוכנע שהוא עוד שם. אתה פנסיונר עם הרבה זמן פנוי, אז קפוץ לשם, תצלם ותחזור עם תמונה. 732 כבר כיכב בפורום בעבר. נדמה לי שאנדי או רותם צילמו אותו בשדה המדובר.
89151 היה כמו זה בתמונה המצורפת
שלום! 89151 היה כמו זה בתמונה המצורפת ,תקן את המגה באחריות . וזה בתמונה מוליד את השאלה הבאה מה קרה למה הרישוי 37529 (הוא מחוץ לסדרות של הגמלים אלה שהחלו ב39270 ואלה שהחלו ב39500 )
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה