אפיל של אוטובוסים: ליהודה gen1 המשך

מצב
הנושא נעול.
אפיל של אוטובוסים: ליהודה gen1 המשך

אפיל של אוטובוסים: ליהודה gen1 המשך
מהעמוד השני כי השרשור ברח לשם וכבר לא נמצא בעמוד הראשון וחבל.
בוא נמשיך את הויכוח !
לפי דבריך אפשר לחשוב ש- 666-291 בא מיד לאחר 666-290 ואני טוען ש- 666-291 זקן מ- 666-290 בשלוש שנים תמימות ! קל להוכיח אך אתה דבק בכרונולוגיית מספרים אווילית.
666-290 הוא מרצדס עירוני מוגמר גרמני עאסלי ממודל 1973 ומדגם O305. אין על כך עוררין !
666-291 הוא ליילנד רויאל טייגר מרק 2 מדגם אמבטיה כרטיסנית ממודל 1970.
נו? מה לאוטובוסים ולכרונולוגיה של מספרי רישוי??? נאדה !
מי צעיר יותר? 666-247 או 666-494 ? יהודלה מתבקש לענות, לנמק, ולציין בשני המקרים את דגמי האוטובוסים המקוריים. קדימה !
 
מי יותר זקן? 89-202 או 89-203?

אפיל של אוטובוסים: ליהודה gen1 המשך
מהעמוד השני כי השרשור ברח לשם וכבר לא נמצא בעמוד הראשון וחבל.
בוא נמשיך את הויכוח !
לפי דבריך אפשר לחשוב ש- 666-291 בא מיד לאחר 666-290 ואני טוען ש- 666-291 זקן מ- 666-290 בשלוש שנים תמימות ! קל להוכיח אך אתה דבק בכרונולוגיית מספרים אווילית.
666-290 הוא מרצדס עירוני מוגמר גרמני עאסלי ממודל 1973 ומדגם O305. אין על כך עוררין !
666-291 הוא ליילנד רויאל טייגר מרק 2 מדגם אמבטיה כרטיסנית ממודל 1970.
נו? מה לאוטובוסים ולכרונולוגיה של מספרי רישוי??? נאדה !
מי צעיר יותר? 666-247 או 666-494 ? יהודלה מתבקש לענות, לנמק, ולציין בשני המקרים את דגמי האוטובוסים המקוריים. קדימה !
מי יותר זקן? 89-202 או 89-203?
יהודה: כולם ממתינים בשקיקה לתשובתך !
 
מי זקן יותר? 89-237 או 89-238?

אפיל של אוטובוסים: ליהודה gen1 המשך
מהעמוד השני כי השרשור ברח לשם וכבר לא נמצא בעמוד הראשון וחבל.
בוא נמשיך את הויכוח !
לפי דבריך אפשר לחשוב ש- 666-291 בא מיד לאחר 666-290 ואני טוען ש- 666-291 זקן מ- 666-290 בשלוש שנים תמימות ! קל להוכיח אך אתה דבק בכרונולוגיית מספרים אווילית.
666-290 הוא מרצדס עירוני מוגמר גרמני עאסלי ממודל 1973 ומדגם O305. אין על כך עוררין !
666-291 הוא ליילנד רויאל טייגר מרק 2 מדגם אמבטיה כרטיסנית ממודל 1970.
נו? מה לאוטובוסים ולכרונולוגיה של מספרי רישוי??? נאדה !
מי צעיר יותר? 666-247 או 666-494 ? יהודלה מתבקש לענות, לנמק, ולציין בשני המקרים את דגמי האוטובוסים המקוריים. קדימה !
מי זקן יותר? 89-237 או 89-238?
יהודה: כולם ממתינים בשקיקה לתשובתך !
 
מי זקן יותר? 89-254 או 89-255?

אפיל של אוטובוסים: ליהודה gen1 המשך
מהעמוד השני כי השרשור ברח לשם וכבר לא נמצא בעמוד הראשון וחבל.
בוא נמשיך את הויכוח !
לפי דבריך אפשר לחשוב ש- 666-291 בא מיד לאחר 666-290 ואני טוען ש- 666-291 זקן מ- 666-290 בשלוש שנים תמימות ! קל להוכיח אך אתה דבק בכרונולוגיית מספרים אווילית.
666-290 הוא מרצדס עירוני מוגמר גרמני עאסלי ממודל 1973 ומדגם O305. אין על כך עוררין !
666-291 הוא ליילנד רויאל טייגר מרק 2 מדגם אמבטיה כרטיסנית ממודל 1970.
נו? מה לאוטובוסים ולכרונולוגיה של מספרי רישוי??? נאדה !
מי צעיר יותר? 666-247 או 666-494 ? יהודלה מתבקש לענות, לנמק, ולציין בשני המקרים את דגמי האוטובוסים המקוריים. קדימה !
מי זקן יותר? 89-254 או 89-255?
יהודה: כולם ממתינים בשקיקה לתשובתך !
 
יהודה: שאמשיך עם ההתקלות?

מי זקן יותר? 89-254 או 89-255?
יהודה: כולם ממתינים בשקיקה לתשובתך !
יהודה: שאמשיך עם ההתקלות?
הבאתי לך בכוונה אוטובוסים חיפאים שאולי יהיה לך קל יותר לענות 3 תשובות נכונות !
לאחר שתענה נכונה על השאלות, תקבל עוד הקשורות לאוטובוסים של אגד מכל רחבי מדינת ישראל בין השנים 1933-2014. רק תבקש.....
 
יהודלה: לאן נעלמת?? מה קרה?

יהודה: שאמשיך עם ההתקלות?
הבאתי לך בכוונה אוטובוסים חיפאים שאולי יהיה לך קל יותר לענות 3 תשובות נכונות !
לאחר שתענה נכונה על השאלות, תקבל עוד הקשורות לאוטובוסים של אגד מכל רחבי מדינת ישראל בין השנים 1933-2014. רק תבקש.....
יהודלה: לאן נעלמת?? מה קרה?
כבר אינך בטוח בעניני מספרי הרישוי שאתה כה מחבב?
אולי אתה חושב שאתה יכול להחליף את משרד הרישוי? אולי אתה חושב שמספרי השלדה לא חשובים? יש לך רשימות של מספרי שלדות? אז הנה חדשות בשבילך: ל"אסף ונועה" ולי יש את כל מספרי השלדות של כל האוטובוסים וניתן בקלות להשוות מספרי שלדות לחומר הכתוב מאת היצרן עצמו וכך לראות באיזה יום מדוייק יוצרה השלדה. גם עם זה תחפוץ להתווכח? קדימה ידידי היקר והצפוני: ענה נא על שלוש השאלות שנשאלת לעיל. כ-ו-ל-נ-ו מחכים. תודה.
 

gen1

New member
לא נפקדתי

מי זקן יותר? 89-254 או 89-255?
יהודה: כולם ממתינים בשקיקה לתשובתך !
לא נפקדתי
שלום וחג שמח ! לא נפקדתי ונהנה לקרא את הכתבות שלך על אי הדיוקים שלהם (אי דיוקים בלשון המעטה ) אבל מאחר ונוספו לפורום במשך השנים חברה צעירים אז בכ"ז כדאי שאספר להם את ההיסטוריה כמו שאני זוכר וזוכר לא רע .
תראה מצורפת לכתבה תמונה של 89256 שצילם כריסטופר ליש כל התמונות מישראל צולמו באיזור הדרום והקובץ מענין למי שוצה באמת לדעת את ההיסטוריה .
אז 89254 ו89255 עלו לכביש יחד באותו זמן פחות או יותר , קבוצה של גמלים מפוארים ללא מיזוג מ89251 (כן אחרי 89250 שאתה מספר עליו איזה סיפור שאני לא קונה ) עד 89270 יש תמונה של 89270 בנצרת ויש 89268 שנמצא בחניון ערד הדגם עבר שיפוץ וכולם הוחלפו לחלונות גדולים דמוי קאוץ',בדגם המקורי (שבאיזור הצפון החל ב89151 עד 89159 וסדרה שניה 89201 עד 89210 ובזאת שהחלה ב89251 עד 89270 ,החלונות היו מורדים ומועלים ע"י מנגנון שהיה במכוניות פרטיות ,בנוסף באוטובוסים אלה היו רק 43 מקומות ישיבה לעומת 47 בטייגרים רגילים והסיבה שאלה היו הראשונים שניתן היה לשנות את זוית משענת המושב ,
הדגם היה תוצרת הארגז ,דן גם רכשו את הדגם זה נדמה לי שיש תמונה של 36943 כאשר הדגם של דן כל החלונות הצדדים היו באתו גובה באגד החלונות לאחר הדלת האחורית היו גבוהים מעט מעל קו החלונות שבין הדלתות .
גם המקשר קנו את הדגם הזה כאשר במקור החלונות היו גדולים מטיפוס דומה לחלונות של הקאוץ' הקו התחתי של החלונות שמאחורי דלת אחורית היה מעט גבוה לעומת הקו התחתי של החלונות שבין הדלתות ,
89271 היה המפואר הממוזג הראשון בצפון כאשר האחרון מהדגם הזה היה 89280 .
ושאלה לאביתר הרי הוא מומחה מה קרה ל89254 וחבל שאין לנו תמונה שלו .
 

gen1

New member
נו והתמונה

לא נפקדתי
שלום וחג שמח ! לא נפקדתי ונהנה לקרא את הכתבות שלך על אי הדיוקים שלהם (אי דיוקים בלשון המעטה ) אבל מאחר ונוספו לפורום במשך השנים חברה צעירים אז בכ"ז כדאי שאספר להם את ההיסטוריה כמו שאני זוכר וזוכר לא רע .
תראה מצורפת לכתבה תמונה של 89256 שצילם כריסטופר ליש כל התמונות מישראל צולמו באיזור הדרום והקובץ מענין למי שוצה באמת לדעת את ההיסטוריה .
אז 89254 ו89255 עלו לכביש יחד באותו זמן פחות או יותר , קבוצה של גמלים מפוארים ללא מיזוג מ89251 (כן אחרי 89250 שאתה מספר עליו איזה סיפור שאני לא קונה ) עד 89270 יש תמונה של 89270 בנצרת ויש 89268 שנמצא בחניון ערד הדגם עבר שיפוץ וכולם הוחלפו לחלונות גדולים דמוי קאוץ',בדגם המקורי (שבאיזור הצפון החל ב89151 עד 89159 וסדרה שניה 89201 עד 89210 ובזאת שהחלה ב89251 עד 89270 ,החלונות היו מורדים ומועלים ע"י מנגנון שהיה במכוניות פרטיות ,בנוסף באוטובוסים אלה היו רק 43 מקומות ישיבה לעומת 47 בטייגרים רגילים והסיבה שאלה היו הראשונים שניתן היה לשנות את זוית משענת המושב ,
הדגם היה תוצרת הארגז ,דן גם רכשו את הדגם זה נדמה לי שיש תמונה של 36943 כאשר הדגם של דן כל החלונות הצדדים היו באתו גובה באגד החלונות לאחר הדלת האחורית היו גבוהים מעט מעל קו החלונות שבין הדלתות .
גם המקשר קנו את הדגם הזה כאשר במקור החלונות היו גדולים מטיפוס דומה לחלונות של הקאוץ' הקו התחתי של החלונות שמאחורי דלת אחורית היה מעט גבוה לעומת הקו התחתי של החלונות שבין הדלתות ,
89271 היה המפואר הממוזג הראשון בצפון כאשר האחרון מהדגם הזה היה 89280 .
ושאלה לאביתר הרי הוא מומחה מה קרה ל89254 וחבל שאין לנו תמונה שלו .
נו והתמונה
שלום! 89256 עם חלונות כמו קאוץ' לאחר שיפוץ
 
לא ענית על שום שאלה ! אין לך מושג ! הנה:

לא נפקדתי
שלום וחג שמח ! לא נפקדתי ונהנה לקרא את הכתבות שלך על אי הדיוקים שלהם (אי דיוקים בלשון המעטה ) אבל מאחר ונוספו לפורום במשך השנים חברה צעירים אז בכ"ז כדאי שאספר להם את ההיסטוריה כמו שאני זוכר וזוכר לא רע .
תראה מצורפת לכתבה תמונה של 89256 שצילם כריסטופר ליש כל התמונות מישראל צולמו באיזור הדרום והקובץ מענין למי שוצה באמת לדעת את ההיסטוריה .
אז 89254 ו89255 עלו לכביש יחד באותו זמן פחות או יותר , קבוצה של גמלים מפוארים ללא מיזוג מ89251 (כן אחרי 89250 שאתה מספר עליו איזה סיפור שאני לא קונה ) עד 89270 יש תמונה של 89270 בנצרת ויש 89268 שנמצא בחניון ערד הדגם עבר שיפוץ וכולם הוחלפו לחלונות גדולים דמוי קאוץ',בדגם המקורי (שבאיזור הצפון החל ב89151 עד 89159 וסדרה שניה 89201 עד 89210 ובזאת שהחלה ב89251 עד 89270 ,החלונות היו מורדים ומועלים ע"י מנגנון שהיה במכוניות פרטיות ,בנוסף באוטובוסים אלה היו רק 43 מקומות ישיבה לעומת 47 בטייגרים רגילים והסיבה שאלה היו הראשונים שניתן היה לשנות את זוית משענת המושב ,
הדגם היה תוצרת הארגז ,דן גם רכשו את הדגם זה נדמה לי שיש תמונה של 36943 כאשר הדגם של דן כל החלונות הצדדים היו באתו גובה באגד החלונות לאחר הדלת האחורית היו גבוהים מעט מעל קו החלונות שבין הדלתות .
גם המקשר קנו את הדגם הזה כאשר במקור החלונות היו גדולים מטיפוס דומה לחלונות של הקאוץ' הקו התחתי של החלונות שמאחורי דלת אחורית היה מעט גבוה לעומת הקו התחתי של החלונות שבין הדלתות ,
89271 היה המפואר הממוזג הראשון בצפון כאשר האחרון מהדגם הזה היה 89280 .
ושאלה לאביתר הרי הוא מומחה מה קרה ל89254 וחבל שאין לנו תמונה שלו .
לא ענית על שום שאלה ! אין לך מושג ! הנה:
89-255 ותיק יותר מ- 89-254 בשבעה חודשים תמימים ! הם ממש לא עלו ביחד על הכביש ויש ביניהם הבדל של שנת יצור ! עצוב לי שאתה ממשיך להמציא כל מיני סיפורי אלף לילה ולילה ממוחך הקודח בו בעת שאין ברשותך שום מסמך רשמי מאגד, משרד הרישוי, הארגז או מרכבים. עצוב..
נכון שקשה למצוא את היומן יצור של הארגז מהשנים ההן כי....הוא נמצא אצלי ובזמנו נרכש ע"י אבא, ז"ל. אבל בהחלט אשמח להראות לך אותו אם תגיע לבית הקפה שליד ביתי תוך תיאום מראש. לגבי 89-250: קיבוץ אל רום קרוב אליך הרבה יותר מאשר אליי. קפוץ לשם באחד הימים תוך תיאום מראש עימם, גש לארכיב שלהם. מבטיח לך שתמצא שם תמונות של 89-250 בתצורת לארק. הם מאוד מאוד נחמדים בקיבוץ הזה ובמיוחד נחמדה מי שמנהלת את הארכיב.
כרגיל - אתה ממשיך לכתוב על כל מיני אוטובוסים אחרים רק כדי להתחמק מלענות על השאלות שלי ! תעשה סויץ' במוח ותרגילים לשיפור הזכרון. מה אוכל אותך? שאין לך רשימה מלאה ומסודרת של 89-000 עד 89-999 ? אם תבוא לירושלים, תקבל ממני אחת ולתמיד את הרשימה, כולל הקובץ שלהם ממשרד הרישוי ומאגד. אתה רואה? - שווה להגיע עד אליי ולהיפגש איתי בקפה נאמן במרכז המסחרי הסמוך לביתי. העוגות והקפה עלי !
 
והנה מה שקרה ל- 89-254 "שלך":

לא נפקדתי
שלום וחג שמח ! לא נפקדתי ונהנה לקרא את הכתבות שלך על אי הדיוקים שלהם (אי דיוקים בלשון המעטה ) אבל מאחר ונוספו לפורום במשך השנים חברה צעירים אז בכ"ז כדאי שאספר להם את ההיסטוריה כמו שאני זוכר וזוכר לא רע .
תראה מצורפת לכתבה תמונה של 89256 שצילם כריסטופר ליש כל התמונות מישראל צולמו באיזור הדרום והקובץ מענין למי שוצה באמת לדעת את ההיסטוריה .
אז 89254 ו89255 עלו לכביש יחד באותו זמן פחות או יותר , קבוצה של גמלים מפוארים ללא מיזוג מ89251 (כן אחרי 89250 שאתה מספר עליו איזה סיפור שאני לא קונה ) עד 89270 יש תמונה של 89270 בנצרת ויש 89268 שנמצא בחניון ערד הדגם עבר שיפוץ וכולם הוחלפו לחלונות גדולים דמוי קאוץ',בדגם המקורי (שבאיזור הצפון החל ב89151 עד 89159 וסדרה שניה 89201 עד 89210 ובזאת שהחלה ב89251 עד 89270 ,החלונות היו מורדים ומועלים ע"י מנגנון שהיה במכוניות פרטיות ,בנוסף באוטובוסים אלה היו רק 43 מקומות ישיבה לעומת 47 בטייגרים רגילים והסיבה שאלה היו הראשונים שניתן היה לשנות את זוית משענת המושב ,
הדגם היה תוצרת הארגז ,דן גם רכשו את הדגם זה נדמה לי שיש תמונה של 36943 כאשר הדגם של דן כל החלונות הצדדים היו באתו גובה באגד החלונות לאחר הדלת האחורית היו גבוהים מעט מעל קו החלונות שבין הדלתות .
גם המקשר קנו את הדגם הזה כאשר במקור החלונות היו גדולים מטיפוס דומה לחלונות של הקאוץ' הקו התחתי של החלונות שמאחורי דלת אחורית היה מעט גבוה לעומת הקו התחתי של החלונות שבין הדלתות ,
89271 היה המפואר הממוזג הראשון בצפון כאשר האחרון מהדגם הזה היה 89280 .
ושאלה לאביתר הרי הוא מומחה מה קרה ל89254 וחבל שאין לנו תמונה שלו .
והנה מה שקרה ל- 89-254 "שלך":
קודם כל מדובר באוטובוס הבא:
מרק 2 ליילנד, הארגז, מודל 1963. היה זה אוטובוס מפואר של "אגד תיור" שבשנת 1970 הורכב בו מזגן - מזגן דגם 2 של "אגד תיור".
פירוט:
אוטובוס זה עלה על הכביש לראשונה ביום 04.08.1964 - רק כשנה תמימה לאחר שהשלדה שלו שכבה בחצר של הארגז.
מודל השלדה: 1963
האוטובוס נשרף ביום 31.10.1983. סיבת השריפה לא ידועה.
האוטובוס נגרט ממצבת הרישוי של משרד הרישוי ביום 02.04.1984.
מספר השלדה שלו היה: L03699.
אשמח לשמוע מה היתה סיבת השריפה מאחד החברים כאן. 89-254 לא היה מעורב מעולם בפיגוע !
 

gen1

New member
עד כאן כמעט תשובה מושלמת

והנה מה שקרה ל- 89-254 "שלך":
קודם כל מדובר באוטובוס הבא:
מרק 2 ליילנד, הארגז, מודל 1963. היה זה אוטובוס מפואר של "אגד תיור" שבשנת 1970 הורכב בו מזגן - מזגן דגם 2 של "אגד תיור".
פירוט:
אוטובוס זה עלה על הכביש לראשונה ביום 04.08.1964 - רק כשנה תמימה לאחר שהשלדה שלו שכבה בחצר של הארגז.
מודל השלדה: 1963
האוטובוס נשרף ביום 31.10.1983. סיבת השריפה לא ידועה.
האוטובוס נגרט ממצבת הרישוי של משרד הרישוי ביום 02.04.1984.
מספר השלדה שלו היה: L03699.
אשמח לשמוע מה היתה סיבת השריפה מאחד החברים כאן. 89-254 לא היה מעורב מעולם בפיגוע !
עד כאן כמעט תשובה מושלמת
שלום! לא יודע למה נשרף רק המזגן שהותקן היה יחודי היה צורך להתקין תעלה על גג האוטובוס לכל אורכו משהו יחודי לאוטובוס הזה .
עוד ענין שרציתי להוסיף כפי שראיתם בתמונה של 89256 יש שני פנסים קדמיים במקור הדגם הזה היה עם 4 פנסים קדמיים במהלך המעבר לחלונות הגדולים הוחלפה התאורה הקדמית ונדמה לי שגם האחורית .
בתמונה המצורפת הגמל ללא המזגן עם החלונות המקוריים אלה שנפתחו באמצעות מנגנון שהיה בשמוש ברכב פרטי .
עוד דוגמא לסדר הפוך של מספרים (רצינית יותר מהשטויות שאתה כתבת ) אז כמו שאמרתי 89441 עד 89455 יצאו לכביש היכן שהוא ב1964 כנראה לקראת ספטמבר אוקטובר .
(אגב בתקופה זו התחלתי ללמוד יומיים בשבוע בטכניון בבית קונוף ,בית קונוף היה ליד התחנה הסופית של קו 19 ומשם נצפו האמבטיות שהיו שייכות לסניף נו"ש וכמובן גם נסעתי בהן עד רח הגיבורים או הפוך )
אבל לעניננו רק זמן מה אחרי שעלתה 89455 עירונית יצאו 89356 עד 89365 אמבטיות קופאיות ראשונות שנכנסו לקוי 41 ,42 ו 10 12 בחיפה .
והיו עוד מקרים כאלה . אבל אתה לאט לאט למד אגב עם הכנסי לפורום כתבתי על הענינים האלה ביתר פירוט ועברתי שם על פני די הרבה סדרות .
 

gen1

New member
לא ענית על הסקניה שהיה שייך למשרד הבריאות

עד כאן כמעט תשובה מושלמת
שלום! לא יודע למה נשרף רק המזגן שהותקן היה יחודי היה צורך להתקין תעלה על גג האוטובוס לכל אורכו משהו יחודי לאוטובוס הזה .
עוד ענין שרציתי להוסיף כפי שראיתם בתמונה של 89256 יש שני פנסים קדמיים במקור הדגם הזה היה עם 4 פנסים קדמיים במהלך המעבר לחלונות הגדולים הוחלפה התאורה הקדמית ונדמה לי שגם האחורית .
בתמונה המצורפת הגמל ללא המזגן עם החלונות המקוריים אלה שנפתחו באמצעות מנגנון שהיה בשמוש ברכב פרטי .
עוד דוגמא לסדר הפוך של מספרים (רצינית יותר מהשטויות שאתה כתבת ) אז כמו שאמרתי 89441 עד 89455 יצאו לכביש היכן שהוא ב1964 כנראה לקראת ספטמבר אוקטובר .
(אגב בתקופה זו התחלתי ללמוד יומיים בשבוע בטכניון בבית קונוף ,בית קונוף היה ליד התחנה הסופית של קו 19 ומשם נצפו האמבטיות שהיו שייכות לסניף נו"ש וכמובן גם נסעתי בהן עד רח הגיבורים או הפוך )
אבל לעניננו רק זמן מה אחרי שעלתה 89455 עירונית יצאו 89356 עד 89365 אמבטיות קופאיות ראשונות שנכנסו לקוי 41 ,42 ו 10 12 בחיפה .
והיו עוד מקרים כאלה . אבל אתה לאט לאט למד אגב עם הכנסי לפורום כתבתי על הענינים האלה ביתר פירוט ועברתי שם על פני די הרבה סדרות .
לא ענית על הסקניה שהיה שייך למשרד הבריאות
שלום! לא ענית על הסקניה שהיה שייך למשרד הבריאות ,מה קורה המגה שמכיל מידע על כל האוטובוסים שהיו בארץ פיקשש אגב שאלתי את השאלה מזמן וכמובן הפרטים לא הושלמו , אז....
 
לא זכור לי ששאלת שאלה כזו - יש לי

לא ענית על הסקניה שהיה שייך למשרד הבריאות
שלום! לא ענית על הסקניה שהיה שייך למשרד הבריאות ,מה קורה המגה שמכיל מידע על כל האוטובוסים שהיו בארץ פיקשש אגב שאלתי את השאלה מזמן וכמובן הפרטים לא הושלמו , אז....
לא זכור לי ששאלת שאלה כזו - יש לי
גם דברים אחרים לעסוק בהם חוץ מאשר לשבת כאן כל היום....למשרד הבריאות היו שתי סקניות. לאיזו מהן התכוונת? אוטובוס סקניה היה בארץ כבר בשנת 1955.
 

gen1

New member
תן את שניהם ועם יש תמונות בכלל עדיף תודה

לא זכור לי ששאלת שאלה כזו - יש לי
גם דברים אחרים לעסוק בהם חוץ מאשר לשבת כאן כל היום....למשרד הבריאות היו שתי סקניות. לאיזו מהן התכוונת? אוטובוס סקניה היה בארץ כבר בשנת 1955.
תן את שניהם ועם יש תמונות בכלל עדיף תודה
 
אחפש תמונות. יש לי באלבום תמונות של

תן את שניהם ועם יש תמונות בכלל עדיף תודה
אחפש תמונות. יש לי באלבום תמונות של
כל הסקניות בישראל בשנות ה-70. מקוה להגיע לתמונות במהרה. בתור ילד צילמתי את הסקניות המוגמרות יורדות מהאוניות ואת השלדות של השאר עומדות בשורות במגרש ענק ליד צריפין. כבר בתור שלדות הוצמד להן מס' רישוי עתידי.
 
נו? נרגעת משטויותייך? המזגן נקרא דגם2

עד כאן כמעט תשובה מושלמת
שלום! לא יודע למה נשרף רק המזגן שהותקן היה יחודי היה צורך להתקין תעלה על גג האוטובוס לכל אורכו משהו יחודי לאוטובוס הזה .
עוד ענין שרציתי להוסיף כפי שראיתם בתמונה של 89256 יש שני פנסים קדמיים במקור הדגם הזה היה עם 4 פנסים קדמיים במהלך המעבר לחלונות הגדולים הוחלפה התאורה הקדמית ונדמה לי שגם האחורית .
בתמונה המצורפת הגמל ללא המזגן עם החלונות המקוריים אלה שנפתחו באמצעות מנגנון שהיה בשמוש ברכב פרטי .
עוד דוגמא לסדר הפוך של מספרים (רצינית יותר מהשטויות שאתה כתבת ) אז כמו שאמרתי 89441 עד 89455 יצאו לכביש היכן שהוא ב1964 כנראה לקראת ספטמבר אוקטובר .
(אגב בתקופה זו התחלתי ללמוד יומיים בשבוע בטכניון בבית קונוף ,בית קונוף היה ליד התחנה הסופית של קו 19 ומשם נצפו האמבטיות שהיו שייכות לסניף נו"ש וכמובן גם נסעתי בהן עד רח הגיבורים או הפוך )
אבל לעניננו רק זמן מה אחרי שעלתה 89455 עירונית יצאו 89356 עד 89365 אמבטיות קופאיות ראשונות שנכנסו לקוי 41 ,42 ו 10 12 בחיפה .
והיו עוד מקרים כאלה . אבל אתה לאט לאט למד אגב עם הכנסי לפורום כתבתי על הענינים האלה ביתר פירוט ועברתי שם על פני די הרבה סדרות .
נו? נרגעת משטויותייך? המזגן נקרא דגם2
והוא הורכב ב36 אוטובוסים נוספים של אגד ודן. לא משהו יחודי מדי.
אתה האחרון שיכול לחדש כאן למישהו על סדר המספרים וטוחן אנרגיה לענין זה לחינם. לא ידעתי ולא ידעו כל חברי הפורום שאתה החלפת את משרד הרישוי בחולון...
למען האמת יש לך עשרות טעויות בעשרות הודעות שלך מהעבר הקרוב ומהעבר הרחוק. הרבה פעמים העתקתי מידע ממך לטבלאות אך ברגע האחרון חלקים מהמידע צונזרו כי היו רחוקים מהאמת. את דבריך בדקו גם חובבי אוטובוסים וגם אנשים ידענים באגד. למותר לציין שבדרך כלל היו להם תיקונים לדברייך כמעט בכל הודעה.
להזכירך: דני עבד באגד חיפה וטבעון יותר מ- 40 שנה, כולל עבודה במוסכים והכיר כל אוטובוס חיפאי פרטני כמו שאתה מכיר את אשתך.
אני חושב שהמידע שיש לדני הוא בגדר גוליבר לעומתך....לא תוכל להתחרות איתו במידע על אגד ולבטח לא במידע על אוטובוסים חיפאים מאז ומעולם. דני כתב מידע עצום על כל אוטובוס חיפאי במשך שלושה עשורים לפחות. לא קשה לנחש לאן עבר המידע הזה....
אז אל נא תגרום לנו לחייך. תבוא להשתלמות אצל דני בחיפה עירו. תוכל ללמוד ממנו על אוטובוסים חיפאיים במשך עשרה סמסטרים שלמים.....
 
דרך אגב: 89-441 היה יותר ירושלמי מחיפאי כי

עד כאן כמעט תשובה מושלמת
שלום! לא יודע למה נשרף רק המזגן שהותקן היה יחודי היה צורך להתקין תעלה על גג האוטובוס לכל אורכו משהו יחודי לאוטובוס הזה .
עוד ענין שרציתי להוסיף כפי שראיתם בתמונה של 89256 יש שני פנסים קדמיים במקור הדגם הזה היה עם 4 פנסים קדמיים במהלך המעבר לחלונות הגדולים הוחלפה התאורה הקדמית ונדמה לי שגם האחורית .
בתמונה המצורפת הגמל ללא המזגן עם החלונות המקוריים אלה שנפתחו באמצעות מנגנון שהיה בשמוש ברכב פרטי .
עוד דוגמא לסדר הפוך של מספרים (רצינית יותר מהשטויות שאתה כתבת ) אז כמו שאמרתי 89441 עד 89455 יצאו לכביש היכן שהוא ב1964 כנראה לקראת ספטמבר אוקטובר .
(אגב בתקופה זו התחלתי ללמוד יומיים בשבוע בטכניון בבית קונוף ,בית קונוף היה ליד התחנה הסופית של קו 19 ומשם נצפו האמבטיות שהיו שייכות לסניף נו"ש וכמובן גם נסעתי בהן עד רח הגיבורים או הפוך )
אבל לעניננו רק זמן מה אחרי שעלתה 89455 עירונית יצאו 89356 עד 89365 אמבטיות קופאיות ראשונות שנכנסו לקוי 41 ,42 ו 10 12 בחיפה .
והיו עוד מקרים כאלה . אבל אתה לאט לאט למד אגב עם הכנסי לפורום כתבתי על הענינים האלה ביתר פירוט ועברתי שם על פני די הרבה סדרות .
דרך אגב: 89-441 היה יותר ירושלמי מחיפאי כי
רוב חייו הופעל בירושלים ובה הושבת. החל את חייו בחיפה וסיימם בירושלים. למעלה מ-60% משנות קיומו הופעל בירושלים...
 
89-441 הופעל בקו 25 לנוה-יעקב (גבעת שן הזהב).

דרך אגב: 89-441 היה יותר ירושלמי מחיפאי כי
רוב חייו הופעל בירושלים ובה הושבת. החל את חייו בחיפה וסיימם בירושלים. למעלה מ-60% משנות קיומו הופעל בירושלים...
89-441 הופעל בקו 25 לנוה-יעקב (גבעת שן הזהב).
 

gen1

New member
מאיזו שנה הוא פעל בעירשולים ?

דרך אגב: 89-441 היה יותר ירושלמי מחיפאי כי
רוב חייו הופעל בירושלים ובה הושבת. החל את חייו בחיפה וסיימם בירושלים. למעלה מ-60% משנות קיומו הופעל בירושלים...
מאיזו שנה הוא פעל בעירשולים ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה