פייפל ישראל - שירות לקוחות בעברית

פייפל

New member
פייפל ישראל - שירות לקוחות בעברית


זה די מוזר, אבל אין שום איזכור לטלפון ופרטי קשר עם שירות פייפל בישראל
באתר שלהם

מצאתי רק את זה באינטרנט - ואין לי מושג אם זה אמיתי או מתחזים



לאחרונה, למי שלא יודע עדיין, PAYPAL התחילו בשיתוף פעולה עם חברות הבנקים בישראל, וגם פתחו נציגות חדשה של אתרם בישראל.

כעת, לא מזמן, גם יצא מספר טלפון חדש, עם תמיכה בעברית (!!) ללקוחות הישראליים.

בכל בעיה/שאלה, תמיד תוכלו לפנות אליהם.

מספר הטלפון ושעות פעילות -
073-7137777

שעות הפעילות :
11:00 בבוקר עד 18:00 בערב, בימי ראשון.
9:00 בבוקר עד 18:00 בערב, בימי שני-חמישי.

בשישי ושבת אין מענה, הם לא עובדים.


תוכלו להתייעץ איתם בדברים הנוגעים לחשבונכם, בעיות הקשורות לחשבונכם, שאלות, וכל מה שקשור לחשבון ה-PAYPAL שלכם וסביב.

שימו לב - המענה הוא גם בעברית! יש לומר Hebrew Please




ועכשיו שאלה נוספת: האם יש דרך לא לבטל אלא רק "להקפיא" חשבון פייפל ?
אני רוכש משהו ואחר כך אין לי הרבה מה לעשות עם החשבון הזה

 

ozitex

New member
הרים קרן ורץ לנגוח..


המלצת על שירות לקוחות בעברית ואף הוספת לרווחת הנוכחים את שעות הפעילות.

אני ממליץ לך להתקשר למספר עליו המלצת ולשאול אותם את השאלה ששאלת..



וסתם מחשבה, אם אתה משתמש בחשבון פעם אחת, למה לך להקפיא אותו? אולי הוא יכול להישאר ככה כמות שהוא בלי תזוזה עד שתחליט להזיז אותו שוב? אתה יודע, אין דמי שכירות חודשיים עליו..
 

פייפל

New member
עוד שאלה
אני חדש בפייפל


ואני מושפע מכל מיני מדריכים באינטרנט

למשל - במדריך הבא נאמר שאם אני רוצה לרכוש באייבי אני צריך לפתוח חשבון באנגלית ?

http://www.youtube.com/watch?v=2D7KNsNqOP4

דקה 0:29

אני בסך הכל צריך לשלם למיקרוסופט גרמניה על תוכנה

משתמש בכרטיס אשראי של הדואר

האם בשביל לקנות ממיקרוסופט בגרמניה אני צריך לשנות משהו בהגדרות החשבון שלי בפייפל ?

ועוד משהו

הכי בסיסי

איך בכלל משלמים בפייפל ?

לא הבנתי כלום

אני צריך רק את כתובת המייל של המוכר ?

איך הוא יודע מי שילם לו ומה הזמנתי בכלל ?

תנו לי הסבר שגם תינוק יבין,,, אני חדש כאן,,,
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למה אין?
ודאי שיש!


כדי למצוא את המידע באתר פייפל יש ללחוץ על "צור קשר" (למשל בתחתית העמוד) ואז על הקישור "התקשר אלינו". אם לא מחוברים לחשבון יש להיכנס אליו. לאחר מכן מופיעים כל הפרטים + מספר פנייה שתקף ל-60 דקות ואותו יש למסור לנציג לזיהוי. אני מצרפת צילום מסך כדי שתראה איך זה נראה.
 
למעלה