נר שני מלא באהבה ושמחה לכל באי הפורום

THILA9

New member
חג שמח
מאתר קולנוען על הזכייה בצרפת כולל פרגון מאפרת

[URL]http://www.kolnoan.co.il/news/news.aspx?newsId=9190[/URL]

זכייה נוספת לסרט ישראלי בפסטיבל יוקרתי. הסרט "בן זקן", סרטה של אפרת כורם, בוגרת בית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללת ספיר, זכה אתמול בלילה בפרס הגדול בסך 8000 יורו בפסטיבל הסרטים בבלפורט שבצרפת. בעקבות הזכייה הביעה עניין אחת מחברות ההפצה המובילות בצרפת המתמחה בקולנוע אמנותי להפיץ את הסרט ברחבי צרפת.
הסרט "בן זקן", בכיכובו של אלירז שדה, הוקרן לראשונה בפסטיבל דרום 2014, ובהמשך הוקרן בפסטיבל ברלין ובפסטיבל מילאנו שם זכה בפרס הראשון. הסרט מגולל את סיפורו של שלומי בן זקן (אלירז שדה), אב חד הורי, המגדל את רוחי (רום שושן), בתו היחידה בת ה-11, מאז שנולדה בבית אמו באשקלון. שלומי נאבק בעצמו ובסביבתו לשמור את בתו בחזקתו אך גם מכיר בחוסר היכולת שלו לתפקד כאב, ולהעניק לבתו היחידה הזדמנות וחיים טובים יותר, כפי שהיה רוצה לעצמו.
כורם אמרה בתגובה ראשונה לזכייתה כי "אני חשה התרגשות גדולה לנוכח השבחים הגדולים שהסרט מקבל במקומות שונים בעולם. זוהי הזכייה השנייה של הסרט בפסטיבל חשוב, ואת הזכייה אני זוקפת לא רק לזכותו של הסיפור שכתבתי, אלא בעיקר לצוות השחקנים המופלא ובראשם לאלירז שדה ורום שושן המגלמים בו את התפקיד הראשי".
אפרת כורם, היא בוגרת בית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללת ספיר. סרט הגמר שלה "ברחל בתך הקטנה" הוקרן בבינאפון דאסיון של פסטיבל קאן בשנת 2007 וכן בפסטיבלים נוספים ברחבי העולם. היא שימשה כאוצרת התוכנית הישראלית בפסטיבל קולנוע דרום, ובהמשך ניהלה את התכנית האמנותית של הפסטיבל כולו לצדו של ארז פרי. אפרת משמשת כיום גם כמרצה לקולנוע במסלול לקולנוע במכללת ספיר.
 

לאה133

Well-known member
כל הכבוד לאפרת כורם ולשחקנים הסרט הנפלא בן זקן, בעולם יודעים

להעריך טיב, בארץ אוהבים סרטי אינסטנט ובלאגן, בלי להשקיע קצת מחשבה. הסרט בן זקן הוא סרט איכותי משוחק יפה ומצריך מחשבה שניה על חיי אנשים אחרים, אנשי השוליים. אני מאמינה שהסרט יחלחל גם בארץ במשך הזמן, יש קהל לסרטים איכותיים, כך אני מאמינה.

תודה תהילה שאת מעדכנת אותנו


ירושלמית, געגענו אליך, ספרי קצת על איך זה להיות סבתא, על מה את כל כך עסיקה, רוצים לשמוע ממך יותר, מצפה לראות אותך
 

Gypsy10

New member
נר שני שמח ..עוד פרס לאוסף של "בן זקן"

כל הכבוד לאפרת כורם שתמיד זוכרת לפרגן לצוות השחקנים
לא מובן מאליו
תשמחו ותחגגו רק אל תרבו באכילת לביבות וסופגניות

שחקו בסביבונים כמה שאתם רוצים
 
ערב טוב כולנו, נר שני שמח, בהצלחה לאלירז בקולנוע ולאפרת על

הפרס, אכן סרט איכותי מזן אחר.
 
כבוד ענק לאפרת כורם וכמובן לאלירז


תודה גדולה לתהילונת שלנו ..קשבנו בפורום


בקור הזה אלה באמת בשורות שמחממות
 
למעלה