כמה ענינים על הפרק:

מצב
הנושא נעול.
כמה ענינים על הפרק:

כמה ענינים על הפרק:
קודם כל מזל טוב ענק לחברנו - דני גולדשמידט האחד והיחיד חובב האוטובוסים מספר 1 בישראל, לרגל נישואיו עם בחירת ליבו - דפנה גובר, גם היא עובדת באגד ובת של חבר.
דני הוא כידוע בנו של הנהג המפורסם וולטר גולדשמידט, ז"ל.
אז לרגל המאורע כמה תמונות.....
39-485 שהיה אחד ויחיד באגד עם מרכב כזה....
 
ועוד משהו נדיר: 70-709-80

כמה ענינים על הפרק:
קודם כל מזל טוב ענק לחברנו - דני גולדשמידט האחד והיחיד חובב האוטובוסים מספר 1 בישראל, לרגל נישואיו עם בחירת ליבו - דפנה גובר, גם היא עובדת באגד ובת של חבר.
דני הוא כידוע בנו של הנהג המפורסם וולטר גולדשמידט, ז"ל.
אז לרגל המאורע כמה תמונות.....
39-485 שהיה אחד ויחיד באגד עם מרכב כזה....
ועוד משהו נדיר: 70-709-80
בחיפה בימים טובים שלא ישובו עוד.....
 
ממודל 80, הגיע בנובמבר 79 וממודל 73 הגיע

שאלה: האם זכור לך מתי הגיע האוטובוס הראשון
מהדגם הזה לארץ?
ממודל 80, הגיע בנובמבר 79 וממודל 73 הגיע
לראשונה לירושלים ביום 13.05.1973.
666-226 היה המרצדס העירוני-גרמני המוגמר הראשון בישראל.
 

בועז ל

New member
שאלה בעניין אוטובוסים מוגמרים

ממודל 80, הגיע בנובמבר 79 וממודל 73 הגיע
לראשונה לירושלים ביום 13.05.1973.
666-226 היה המרצדס העירוני-גרמני המוגמר הראשון בישראל.
שאלה בעניין אוטובוסים מוגמרים
מה הייתה מדיניות הרכש של אוטובוסים מוגמרים לאורך השנים? האם אגד חויבה באיזשהו שלב לרכוש אוטובוסים שהורכבו בארץ, או שהדבר היה נתון לבחירתה?
 
אגד חוייבה. הרשו לה לרכוש רק

שאלה בעניין אוטובוסים מוגמרים
מה הייתה מדיניות הרכש של אוטובוסים מוגמרים לאורך השנים? האם אגד חויבה באיזשהו שלב לרכוש אוטובוסים שהורכבו בארץ, או שהדבר היה נתון לבחירתה?
אגד חוייבה. הרשו לה לרכוש רק
10% מוגמרים החל משנת 1982.
 
והרי ידוע ש- 70-709-80 הוא

כמה ענינים על הפרק:
קודם כל מזל טוב ענק לחברנו - דני גולדשמידט האחד והיחיד חובב האוטובוסים מספר 1 בישראל, לרגל נישואיו עם בחירת ליבו - דפנה גובר, גם היא עובדת באגד ובת של חבר.
דני הוא כידוע בנו של הנהג המפורסם וולטר גולדשמידט, ז"ל.
אז לרגל המאורע כמה תמונות.....
39-485 שהיה אחד ויחיד באגד עם מרכב כזה....
והרי ידוע ש- 70-709-80 הוא
הדגם היפה ביותר בעולם מאז ימי המפץ הגדול ועד לשנת 2967.....(אחרי הספירה !)

אז הנה עוד משהו מיוחד מהתקופה העליזית והעליזונת של תחילת האייטיז.
40-605-80. אחיו 610 ישן הלילה במוזיאון ההיסטורי בחולון ואילו אחיו 609 נהרג בבונים ע"י קטר מס' 120.
 

אורי404

New member
הוא יפה וגם המוגמר יפה. לגבי מראות יש הבדל

והרי ידוע ש- 70-709-80 הוא
הדגם היפה ביותר בעולם מאז ימי המפץ הגדול ועד לשנת 2967.....(אחרי הספירה !)

אז הנה עוד משהו מיוחד מהתקופה העליזית והעליזונת של תחילת האייטיז.
40-605-80. אחיו 610 ישן הלילה במוזיאון ההיסטורי בחולון ואילו אחיו 609 נהרג בבונים ע"י קטר מס' 120.
הוא יפה וגם המוגמר יפה. לגבי מראות יש הבדל
לדעתי המרכב בתמונה יפה. גם המרכב המוגמר עם הדלתות הרחבות, שנפתחו החוצה (שונה מרב המוגמרים, שהיו להם דלתות צרות), היה לדעתי יפהפה.

כיום (וגם בשנות התשעים ואולי לפני כן), יש לפחות שתי מראות בצד ימין של האוטובוס. להבדיל מהאוטובוס הזה ומישנים יותר, יש מראה אחת בצד ימין.
 
ועוד מאוצרות המגה ארכיון:

כמה ענינים על הפרק:
קודם כל מזל טוב ענק לחברנו - דני גולדשמידט האחד והיחיד חובב האוטובוסים מספר 1 בישראל, לרגל נישואיו עם בחירת ליבו - דפנה גובר, גם היא עובדת באגד ובת של חבר.
דני הוא כידוע בנו של הנהג המפורסם וולטר גולדשמידט, ז"ל.
אז לרגל המאורע כמה תמונות.....
39-485 שהיה אחד ויחיד באגד עם מרכב כזה....
ועוד מאוצרות המגה ארכיון:
סקניה V8 145 - 338-540 שהיתה מטוס על בעליות אך סבלה מתקלות.
למי שלא זוכר: מדובר היה במנוע ימי של יאכטה לכל דבר.
 

down under

New member
מצד ימין, אחרי הטרנספורטר ישנו טנדר

ועוד מאוצרות המגה ארכיון:
סקניה V8 145 - 338-540 שהיתה מטוס על בעליות אך סבלה מתקלות.
למי שלא זוכר: מדובר היה במנוע ימי של יאכטה לכל דבר.
מצד ימין, אחרי הטרנספורטר ישנו טנדר
דרעק מיט לייבער של הנומאג הנשל.
היה נפוץ חלקית בארץ (הרבה פחות מהטרנזיט או הטרנספורטר או מה-J למיניהם של פיז'ו) והיה ארוך בצורה יוצאת דופן וסבל מתקלות רבות (כך שמעתי בתור נער).
 

אורי404

New member
נוסה גם בגרסה חשמלית

מצד ימין, אחרי הטרנספורטר ישנו טנדר
דרעק מיט לייבער של הנומאג הנשל.
היה נפוץ חלקית בארץ (הרבה פחות מהטרנזיט או הטרנספורטר או מה-J למיניהם של פיז'ו) והיה ארוך בצורה יוצאת דופן וסבל מתקלות רבות (כך שמעתי בתור נער).
נוסה גם בגרסה חשמלית
http://www.kvishim.co.il/Articles.asp?id=759
 

בועז ל

New member
אהבתי את האוטובוס הזה.

ועוד מאוצרות המגה ארכיון:
סקניה V8 145 - 338-540 שהיתה מטוס על בעליות אך סבלה מתקלות.
למי שלא זוכר: מדובר היה במנוע ימי של יאכטה לכל דבר.
אהבתי את האוטובוס הזה.
כפי שציינת, היה מהיר יותר אבל גם שקט יותר מהדור הוותיק של הטייגרים. למי שעלה תדירות באוטובוס לירושלים, מדובר בשתי תכונות מועילות.
 
ולסיום: קצת שמנת לתותים:

כמה ענינים על הפרק:
קודם כל מזל טוב ענק לחברנו - דני גולדשמידט האחד והיחיד חובב האוטובוסים מספר 1 בישראל, לרגל נישואיו עם בחירת ליבו - דפנה גובר, גם היא עובדת באגד ובת של חבר.
דני הוא כידוע בנו של הנהג המפורסם וולטר גולדשמידט, ז"ל.
אז לרגל המאורע כמה תמונות.....
39-485 שהיה אחד ויחיד באגד עם מרכב כזה....
ולסיום: קצת שמנת לתותים:
חבר חיפאי נוסף מהסדרה היפה בתבל.
לילה טוב.
 
703 מצולם ליד מה שנבנה

ולסיום: קצת שמנת לתותים:
חבר חיפאי נוסף מהסדרה היפה בתבל.
לילה טוב.
703 מצולם ליד מה שנבנה
אח"כ כמפגש יטבתה. אפילו הרכבל לא היה קיים בעת הצילום. התמונה היא כמובן משנת 1980 מנסיעות המבחן הראשונות של הדגם בחיפה.
למי שאינו זוכר: דגם זה היה קיים בירושלים כבר החל מיום 13.05.1973.
ועכשיו לילה טוב באמת !
 

scooby5

New member
התמונה נראית קצת מתל אביב

703 מצולם ליד מה שנבנה
אח"כ כמפגש יטבתה. אפילו הרכבל לא היה קיים בעת הצילום. התמונה היא כמובן משנת 1980 מנסיעות המבחן הראשונות של הדגם בחיפה.
למי שאינו זוכר: דגם זה היה קיים בירושלים כבר החל מיום 13.05.1973.
ועכשיו לילה טוב באמת !
התמונה נראית קצת מתל אביב
ולא מחיפה...
האוטובוס השני לא של דן?
 

down under

New member
התמונה שמעליה (לפניה מבחינת סדר השרשור)

התמונה נראית קצת מתל אביב
ולא מחיפה...
האוטובוס השני לא של דן?
התמונה שמעליה (לפניה מבחינת סדר השרשור)
היא אכן מחיפה מחוף בת גלים היכן שכיום מפגש יוטבתה והרכבל (ה"ביצים" של גוראל).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה