ווימבלדון, ג'נטלמנס, 24/6

סקלרטו

New member
ווימבלדון, ג'נטלמנס, 24/6


(כבר כתבתי את הסקירה הזו, במלואה, אתמול בלילה, והיא נמחקה כליל! הלכתי לישון כעוסה מאוד וקמתי ובשארית כוחותיי כתבתי אותה מחדש. ר.ס.פ.ק.ט)

שלום וברוכים הבאים לטורניר המגניב ביותר של העונה כולה (לעניות דעתי כמובן) - גרנד סלאם ווימבלדון.
אפתח בהודעה אישית מרגשת - אתמול הפכתי לרס"ל. הערכתי היא שמישהו בצה"ל ראה את האדמתי בפורום תפוז והחליט לקדם אותי גם כן (או שאני טוחנת מילואים, לחלופין). ועל כך נאמר - גם אם תלמד תהיה נגד. על כן, מעתה אתם מוזמנים לכנותי רס"ל סקלרטו, וכן לפתוח שרשור ברכות נפרד.

נחזור לעניינים המרגשים - טניס. משחקי הסיבוב הראשון יחלו היום בחצי המעניין ביותר של ההגרלה (מבחינת מדורגים, מבחינת סיכויים והגרלות פתוחות להבלחות של סוסים שחורים החצי של נובאק הרבה-הרבה יותר מעניין). בזה אחר זה יעלו מחר פדרר, מארי, ונדאל לשחק במדשאות המוריקות של ווימבלדון, וכן עוד כמה וכמה שחקנים ברי-מזל יזכו גם הם להצטרף אליהם. הבה נתחיל בסקירה:

ברשותכם אתייחס למשחקים של שלושת המדורגים הבכירים היום בחטף, שכן למרות שמדובר בשמות גדולים המשחקים עצמם לא ממש צפויים להיות מותחים. פדרר יעלה היום מול ויקטור הנסקו, במסעו להגנת התואר הכל כך חשוב הזה. מאזן: 5:0, מצפה למשחק קליל וחלק של חצי שעה גג רוג'ר!. מארי יתחיל גם הוא את הנסיון הפרטי שלו לגרום לבריטים בכל העולם להאמין בו סוף סוף מחדש, לקרוא לגבעות סמוכות על שמו, להוציא כובעי וחולצות ודגלים וכתבות צבע בעמודי אמצע על כמה שהוא מוכשר, להגיע לגמר ואז להפסיד. הוא יתחיל מול בנג'מין בקר. השניים נפגשו פעם אחת ויחידה זה עתה ברבע גמר קווינס אז ניצח מארי. גם כאן, לא צפויה הפתעה אלא שיוט של מארי בדרכו ליריב הבא. גם נדאל יעלה היום, מול דרסיס הבלגי המזדקן. הדבר שבגללו הכי חיכיתי לווימבלדון 2013 זו העובדה שמעתה אי אפשר להתייחס יותר לווימבי 2012 ומה שקרה לנדאל בו בכל דיון. די! זה חדשות מהשנה שעברה!. בכל מקרה, נדאל מרווח מאוד כעת, שכן כל סיבוב שיעבור יכניס לו בוחטה של נקודות, כשהוא למעשה לא מגן כאן על מאום. המאזן 1:0 לספרדי, לא צפויה הפתעה אבל היי, (וזו הפעם האחרונה שאני אומרת את זה) - תראו מה קרה בשנה שעברה
.

אחד המשחקים היום יפגיש בין הנסיךךךך המאוד מאוד מאכזב של הפורום, גופן, לצונגה. גופן עובר תקופה מזעזעת בה הוא צונח בדירוג ויוצא מהטופ 50 (מדורג 83 נכון לעכשיו). בווימבי שנה שעברה הוא הגיע לסיבוב השלישי לאחר שהדיח את טומיק בראשון ואת לווין בשני, והפסיד למארדי פיש (איפה הוא?! למה הוא לא חוזר כבר?(. מולו יעלה הפייבוריט הברור כאן - צונגה. צונגה, איזה איש. שנה שעברה נתן כאן טורניר מדהים כשהוא מפסיד רק למארי בחצי הגמר (וגם זה תוך גניבת מערכה). די ברור מה עומדת להיות התוצאה, אבל מבחינת טניס - אם שניהם יבואו ביום מוצלח - זה אמור להיות המשחק השקול וה'יפה' ביותר היום.

גם יואיטיעלה היום, מול ווארינקה. מאזן: 2:1 לשוויצרי. שנה שעברה יואיט הפסיד בסיבוב הראשון לצונגה. גם השנה זו הגרלה די קטלנית עבורו, ועל הנייר זה נוטה לטובת סטאן דה מאן. עם זאת, יואיט כבר זכה בטורניר הזה (2002, ניצח את נלבי בגמר), וסטאן הממ, עדיין לא. כמוכן, גם סטאן הפסיד שנה שעברה בסיבוב הראשון כאן למלצר, לאחר משחק ארוך ארוך בן 5 מערכות וש"ש אחד.

משחקים נחמדים נוספים: יאנוביץ' יעלה מול קייל אדמונד הבריטי בן ה-18, מדורג 385 בעולם. נדמה לי שמונט הזכיר אותו לאחרונה בעדכונים שלו. אני לא מקנאה באדמונד, ממש ממש לא. קובוט בח"לה של פאנקי יעלה היום מול אנדרייב וינסה להגיע לסיבוב השני, גם רוסול ינסה לשחזר את הנצחון ההירואי שלו על נדאל, כשבתפקיד נדאל יעלה רייסטר. פוספיסיל אהוב הקהל הישראלי בדיוויס (לא!) יעלה היום מול שחקן בעל שם שאין לי מושג איך מבטאים, טיפסי יעלה מול גולביס במשחק שיכול להיות קינקי מאוד. הביטו ברשימת המשחקים, יש שם כמה 'מציאות'


משחקים ולו"ז
פוניני - מלצר (13:30 פונקט)
אונגור - פאייר (13:30 פונקט)
רייסטר - רוסול (13:30 פונקט)
רוברט - פאייה (13:30 פונקט)
סטאחובסקי- דוטרה סילבה (13:30 פונקט)
הנסקו - פדרר (15:00 פונקט)
בגדאטיס - צ'יליץ' (15:00 לערך)
האסה - יוז'ני (15:00 לערך)
קובוט - אנדרייב (15:00 לערך)
דה שיפר - לורנזי (15:00 לערך)
קייל אדמונד - יאנוביץ' (15:00 לערך)
גיקאה - פוספיסיל (15:00 לערך)
מטוסביץ' - רופין (15:00 לערך)
איזנר - דונסקוי (15:00 לערך)
דרסיס - נדאל (16:30 לערך)
לאקו - רג'יב רם (16:30 לערך)
אנדוחר - מאנרינו (16:30 לערך)
ורדסקו - מאליס (16:30 לערך)
אלמגרו - זופ (17:00 לערך)
סטפאנק - רייד (17:00 לערך)
מונאקו - קניטל (17:00 לערך)
קוזנצוב - מונטאייס (17:00 לערך)
יאן שיון לו - ג'יימס ווארד (17:00 לערך)
צונגה - גופן הנסיךךךך (17:00 לערך)
קמקה - בנטו (17:00)
בראון - גרסיה לופז (17:00 לערך)
טיפסרביץ' - טרוצקי (17:00 לערך)
רוג'ר ואסלין - גולביס (17:00)
בנג'מין בקר - מארי (18:30 לערך(
רוברדו - בוגומולוב (18:309 בערך)
מאהו - יאן האג'ק (18:30 לערך)
יואיט -ווארינקה (18:30 לערך)
 

דנה1982

New member
הפייבוריט של ווימבלדון - רוסול - בפיגור

3:6 לרייסטר בסט הראשון. רפא כוסס ציפורניים בחדר ההלבשה ומפלל לסנסציה ענקית כאן.

גם פאיה בפיגור מול רוברט, 6:3 2:0

מודה שאין לי זמן לשניה בשבועיים הקרובים, אבל איך אפשר שלא להציץ בלוח התוצאות (גם כשפדרר לא משחק)?!
 

דנה1982

New member
רוסול השווה ל 1:1, פדרר יצא לדרך

במגרש המרכזי פדרר פתח את המסע להגנה על התואר והוא ביתרון 0:2 על הנסקו.

רוסול, כוכב ווימבלדון האמיתי והפייבוריט מהחצי המשוגע הזה, השווה את מניין המערכות מול רייסטר עם 6:4 בשניה.
 

דנה1982

New member
הסט הראשון של פדרר

זה הולך בינתיים קשה יותר משציפינו... פדרר איבד כבר שלושה משחקונים. זהו. הוא לא יזכה כאן, אני אומרת לכם. גילי אמרה חצי שעה גג, אבל בקצב הזה... אוף
 

zfard

New member
יש לו גם נקודות יפות ומרשימות,

אבל כמה מהטעויות שהוא עושה... הוא לא יכול להרשות לעצמו בסיבובים הבאים. החוסר דיוק הזה נותן המון מרחב פעולה ליריב (ואולי יותר מזה- בטחון עצמי).
 

zfard

New member
לי לא


כי קראתי את זה רגע אחרי כדור די מבאס שלו שעף החוצה בצורה מיותרת לגמרי (וזה הרי לא היה הכדור התמוה היחיד, אחרת לא הייתי כותבת את מה שכתבתי למעלה).
 

דנה1982

New member
זה רק משחק אימון מבחינתו

הכנה לרפא. הוא רוצה לגרום לו להגיע שאנן לרבע, לחשוב שפדרר כבר מעבר לשיא. כל העונה הזו תוכננה ככה. כל ההפסדים הביזאריים - הכל היה חלק מתכנית גדולה יותר שנועדה להרדים את נדאל, מארי ודג'וקוביץ' לקראת ווימבלדון.
 

zfard

New member
זה לא שהתגובה שלך הייתה מופרכת כצינית,

אלא שהיו מספיק נקודות של פדרר שנראו קצת רשלניות (לטעמי לפחות, בטח במשחק של סיבוב ראשון), שנתנו מספיק מקום (לי לפחות) לקחת את התגובה שלך ברצינות
 
למעלה