

לראשונה אחרי כמה עשורים, הופעלה רכבת דו-קומתית נסיונית על אדמת רוסיה. כמה תמונות נוספות של הקרונות הנסיוניים מבחוץ ומבפנים

להשוואה: כך מעוצבים קרונות DD בפינלנד, שיש בה אותו רוחב מסילה ואותו היקף טעינה (רחב וגבוה) כמו ברוסיה.
ועוד באותו הנושא: חברה בשם Aeroexpress המפעילה שאטלים רכבתיים מנמלי תעופה במוסקבה, הודיעה על רכישת מערכי קרונועים חשמליים דו-קומתיים מ-Stadler, שוויץ.
זה לא הניסיון הראשון של הרוסים עם קרונות דו-קומתיים, הראשון היה כבר לפני 109 שנים. אז בהמשך, קצת היסטוריה...