קרדיטים - גיל ואביה, 23.5.13
|@

קרדיטים - גיל ואביה, 23.5.13
|@

טוב, אז אחרי שמונה חודשים של הכנות, חתונה אחת מדהימה ומנוחה של כמה ימים, הגיע הזמן להעלות קרדיטים!!
האמת היא שקצת התלבטתי אם להעלות את הקרדיטים האלו או לא. הסיבה לכך היא שרוב מה שאכתוב כנראה לא יעזור יותר מדי לבנות, בגלל שההכנות לחתונה שלי היו לא מאד סטנדרטיות. הרבה מהספקים שעזרו לנו היו אנשים שאנחנו מכירים ולא מספקים את שירותיהם לאחרים (למשל שמלת הכלה שתפרה דודה שלי, או העיצוב שעשתה אמא שלי וכו').
אבל בכל זאת יש כמה דברים קטנים שבהם דווקא כן אוכל לעזור, ולכן הוחלט לפרסם קרדיטים מלאים! (ואני מודה שאני גם רוצה קצת להשוויץ
)
אז נתחיל!!!
 
מי אנחנו?

מי אנחנו?
אני אביה(23) והוא גיל (27), אני סטודנטית לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה שנה ב' והוא טבח מקצועי ומנהל מטבח בפיצריה. שנינו במקור מאיזור הצפון- הוא מהקריות ואני מניר עציון. כיום שוכרים דירה במושב קרוב לקריית מלאכי, כי אני לומדת במכללה בסביבה.
אגב, בהרבה תמונות תראו את גיל עם כיפה- הסיבה לכך היא שניר עציון הוא קיבוץ דתי והוריי הדתיים (אני כבר לא דתיה) ביקשו שגיל ישאר עם כיפה וגיל הסכים לכבד את בקשתם. אמא שלי סרגה לו כיפה במיוחד...
 

Ruby Gem

New member
מסתבר שאני מכירה את בעלך:)

פעם מזמן, עבדנו ביחד באותו מוקד שירות לקוחות. אני הייתי נציגה חדשה והוא היה נציג בכיר. גם הבית של ההורים שלי דיי קרוב לבית של ההורים שלו, אז תמיד היינו נוסעים ביחד באוטובוס ויורדים באותה התחנה :)
איזה קטע, עולם קטן!

וכמובן- המון המון מזל טוב לכם, יש לכם סיפור היכרות מקסים!
 
איך הכרנו?

הכרנו ב2010, כמה חודשים לאחר שהשתחררתי מהצבא, דרך חברים משותפים.
לו בכלל היתה חברה, אז בכלל לא עלתה המחשבה על קשר זוגי, ואנחנו הפכנו לידידים קרובים מאד. כך חלף לו הזמן ואנחנו התרגלנו לשוחח כל יום בטלפון ולהתראות 3-4 פעמים בשבוע. הוא נפרד מבת זוגו אבל בגלל שכל כך היינו רגילים להיות ידידים וזהו, בכלל לא עלה בדעתנו להפוך לזוג- למרות שמסתבר שלכל החברים המשותפים שלנו ואפילו לאמא שלי, זה היה ברור כשמש...
בקיץ 2011 טסנו לחו"ל כל אחד בנפרד, ויצא שלא ראינו זה את זה שלושה שבועות.
אז מה שקרה זה שנפל לגיל האסימון שיש לו רגשות כלפיי, וכשחזרנו לארץ שוחחנו על כך- אני הייתי ממש מבולבלת מכל זה, אבל אמרתי שאני מוכנה לתת לזה צ'אנס ומאז אנחנו זוג. אחרי שבוע יחד כבר היה ברור לי לגמרי שאני מאוהבת בו עד מעל הראש.
כשסיפרנו לחברים שלנו שאנחנו יחד- כולם אמרו לנו ש"הגיע הזמן" וזה היה מבדר מאד..
 
ההצעה
(זהירות, חפירה)

הקשר שלנו התקדם מאד מהר, כנראה בגלל שהתחלנו אותו כשכבר הכרנו זה את זו כל כך טוב. חודשיים אחרי שהפכנו לזוג עברנו לגור יחד- בעיקר כי אני עוד לפני כן נרשמתי ללימודים וידעתי שאצטרך לעבור דרומה, והוא לא רצה להישאר בקריות, רחוק ממני.
אז דיבורים על חתונה כבר היו לנו בערך אחרי חצי שנה של מגורים יחד (אמרתי לכם שאנחנו זריזים..) ואני אמרתי לו- "יאללה, בוא נלך לבחור טבעת יחד". הבחור התחלחל ואמר: "מה פתאום! אני מציע לך כמו שצריך! וזה יבוא לך בהפתעה!"
אז חיכיתי וחיכיתי, ובאוגוסט 2012, קצת פחות משבועיים לפני שחגגנו שנה יחד, הגיעה ההצעה המיוחלת!
הבחור היה בברצלונה עם המשפחה שלו לכמה ימים, ואני לא יכולתי להצטרף מסיבות כאלו ואחרות. כשהוא חזר ארצה הוא נחת באמצע הלילה וחזר עם ההורים שלו לבית שלהם, וביקש שאגיע לשם הכי מוקדם בבוקר שאני יכולה. וזה מה שעשיתי.
הגעתי לשם, והוא חיכה לי בחדר שהיה פעם שלו. הוא אמר שיש לו מתנות בשבילי מברצלונה ושהוא גם רוצה להראות לי סרטונים שצילם לי שם. שום דבר לא החשיד אותי- הייתי בטוחה שהוא יחכה כבר עד חגיגות השנה שלנו יחד...
הוא הושיב אותי מול המחשב והראה לי את הסרטונים, שבהם הוא הופיע וסיפר לי איפה הוא נמצא ומה הם עושים שם- כדי שאני לא אתבאס שלא יכולתי לבוא וארגיש כאילו גם אני הייתי שם... חמוד שלי..

הוא נתן לי את המזכרות שהוא קנה לי בכל מקום שראינו בסרטונים, ובסוף בסוף הוא אמר שיש לו עוד מזכרת ובשבילה אני צריכה לקום.
נעמדתי, ואז הוא אמר לי: "את זוכרת שלפני קצת פחות משנה נתת צ'אנס לקשר שלנו? אז עכשיו אני מבקש ממך צ'אנס נוסף..." וכרגע ברך והוציא טבעת מהממת...
כמובן שבכיתי מהתרגשות ואמרתי כן, ורצנו לספר למשפחה שלו וגם למשפחה שלי..
 
טבעת האירוסין

את הטבעת, מסתבר, הוא הזמין דרך האינטרנט מחנות באנגליה. הצורה של הטבעת נקראת "קלאדה" והיא נפוצה באירלנד מאד. הלב מסמל אהבה, הכתר מסמל נאמנות והידיים מסמלות חברות.
ביקשתי ממנו מלכתחילה לא לקנות לי זהב ויהלומים, זה לא הסגנון שלי. הטבעת עשויה כסף, משובצת זרקון (בכתר) ואמתיסט (בלב). רואים שהוא בחר אותה מתוך הכרות איתי, עם האהבה שלי לאירלנד ולצבע הסגול..
 
מסיבת רווקים ומסיבת רווקות! (בנפרד)

לשנינו היה ברור שהמסיבות שלנו יהיו קטנות ואינטימיות, בלי בלגאנים, לא חשפניות או חשפנים ולא סקסולוגית וכו'.. זה פשוט לא מתאים לאופי הביישני שלנו.
המסיבה שלו היתה עם חברי הילדות שלו, מנגל כיפי ופשוט, רק הם.
המסיבה שלי היתה בחצר בית של אחת החברות הכי טובות שלי, וכללה מדורה, מרשמלו, אוכל חלבי וטעים והרבה דיבורים של בנות. קיבלתי מהן מתנה, בקבוק זכוכית שקושט יפה- בקבוק משאלות. כל אחת מהחברות כתבה לי ברכות ואיחולים לקראת החתונה, נתנה לי לקרוא ואני קיפלתי את הפתק ושמתי בבקבוק. זו מתנה ממש מקסימה בעיניי


אני לא מוצאת את התמונות עכשיו, מקווה שאח"כ אמצא כדי שאוכל להעלות.
 
גן אירועים

היה לנו ברור שנתחתן בגן האירועים של הקיבוץ שבו גדלתי, קיבוץ ניר עציון, מכמה סיבות:
א. המקום ממש יפה- פתוח וירוק ומקסים.
ב. בני הקיבוץ מקבלים אותו בחינם (זה בעיקרון כולל גן "עירום" שיש בו רק תאורה. על השכרת הציוד אספר בהמשך)
ג. יש שם בריכה
ד. זה קרוב לבית של ההורים שלי, שבו רציתי להתארגן

מנהל האירוע שלנו הוא חבר קרוב של המשפחה ועשה לנו כבר שלוש חתונות (של אחיי הגדולים) בגן האירועים של ניר עציון. הוא עשה בשבילנו מעל ומעבר וידענו שברגע שדברים בידיים שלו, אנחנו יכולים להיות רגועים.
נתנו לו 1000 ש"ח יותר ממה שהוא ביקש עבור העבודה שלו, כי זה הגיע לו.
 

afrikana

New member
שאלה על גן האירועים המקסים

הי,
קודם כל התמונות מקסימות!

אפשר לשאול מה שם הגן, ואם יש לו אתר אינטרנט?
כי חברה טובה שלי מחפשת משהו בדיוק בסגנון הזה...
 
השכרת ציוד

טוב, אז כמו שאמרתי, גן האירועים לא כולל בתוכו שום דבר חוץ מתאורה.
זה בעצם כמו לעשות חתונה בחצר בית מבחינת ההתנהלות, רק שהיו לנו 530 אורחים..
פנינו לחברה בשם "סטייל כלים", שהיא חברה שמשכירה ציוד לאירועים ויושבת בקיבוץ יפעת. בעלי החברה הם חברים טובים של ההורים שלי וכבר עבדנו איתם בעבר, כך שהעלויות עבורנו היו נמוכות משמעותית מעלויות לאדם חיצוני שיגיע.
הם בעצם דאגו לנו לכל הציוד בחתונה- שולחנות וכיסאות, מפות, מפיות, שפינגים, כלי אוכל, מזנונים ושולחן בר וכו' וכו'. הגענו אליהם למחסן לבחור מה בדיוק אנחנו רוצים, מנהל האירוע שלנו דאג להמשך ההתנהלות מולם בקשר לכמויות הציוד הנחוצות, וזה הכל.
 
קייטרינג ובר

בן זוגי טבח, וכמי שעוסק באוכל, היה לו חשוב שיוגש אצלנו אוכל טוב ומגוון.
לקחנו את הקייטרינג של ניר עציון- לניר עציון יש מפעל מזון שבין היתר מספק שרותי קייטרינג לאירועים. כבר טעמתי מהאוכל הזה המון פעמים וזה אוכל מוצלח מאד, ולאחר בדיקה של בן הזוג הוחלט לקחת אותם.
מעבר לכך, כיוון שזהו קייטרינג של הקיבוץ, קיבלנו אותו במחירים מגוחכים..

הרוב המוחלט של האורחים בחתונה סיפרו שהאוכל היה מוצלח וטעים. הוא הוגש במזנונים ולפי מה שהבנתי (לא שמתי לב בעצמי), לא היה עומס על המזנונים.
היה מזנון קינוחים בסוף הארוחה, עם עוגות מוס ופאי ופירות וכו', שלפי מה שסיפרו לי (לא טעמתי) היו מוצלחים מאד.
את בר המשקאות החלטנו לעשות בעצמינו- קנינו אלכוהול עצמאית והצבנו ברמנים מצוות המלצרים של שמעון (מנהל האירוע) שיגישו משקאות. גיל ואני לא מבינים באלכוהול כל כך כי אנחנו לא שתיינים, אז אמרנו לשמעון שירכיב לנו את הבר בעצמו וסמכנו עליו. החברים מספרים שהיה מוצלח (לא נגעתי באלכוהול אז אני לא יודעת).
 

spur

New member
אפשר שאלונת לגבי ציוד הבר?

תוכלי לתת סדר גודל של מחירים לציוד הבר? השכרת כוסות וכו'?

תודה!
 
אם לומר את האמת...

אין לי שמץ של מושג.
א', המחיר היה אחרי הנחה די גדולה, כמו שהסברתי.
ב', מנהל האירוע שלנו קנה כוסות חד פעמיות יפות ואיכותיות לבר, לשימוש בזמן הריקודים (בקבלת פנים היו כלי זכוכית) כדי שלא יקרו מצבים של אנשים שיכורים ששוברים כוסות זכוכית ברחבה...

אני ממש לא יודעת להגיד לך, צר לי.
 
הזמנות

לא רצינו הרבה התעסקות עם ההזמנות וגם לא רצינו להוציא עוד כסף על עיצוב שיעוצב במיוחד עבורנו. עם זאת, היה חשוב לנו שההזמנה תהיה מכובדת ויפה.
מצאנו את אתר "טוקסידו" ושוטטנו בין העיצובים הקיימים שלהם. בחרנו 3 דוגמאות שאהבנו וביקשנו שישלחו לנו דוגמאות בדואר- הם עושים את זה בחינם.
קיבלנו כמה ימים אח"כ את הדוגמאות ואהבנו אותן מאד. הם אפילו שלחו לנו דוגמא על נייר פנינה.
בסוף בחרנו את אחד מהעיצובים שנשלחו אלינו והזמנו אותו על נייר פנינה, יחד עם מעטפות לבנות. קיבלנו תזכורות ממוגנטות בחינם.
כל ההתנהלות מול טוקסידו היתה נהדרת וחלקה- הם נתנו לנו מענה זריז ומכובד, ההזמנות היו איכותיות ומרשימות והעלות היתה ממש נוחה.
כל ההתנהלות היתה בטלפון ובמיילים וזה היה ממש נוח לנו. ההזמנות נשלחו לנו עם שליח עד הבית, הם מתחייבים על עד שישה ימי עסקים מהרגע שבו משלמים להם על ההזמנה. בפועל ההזמנות הגיעו אלינו תוך שלושה ימים

אה, גם ביקשנו מהם שידפיסו לנו הזמנה אחת בגדול כדי שנוכל לתלות אותה על לוח המודעות בקיבוץ (נו, מזמינים את כל הקיבוץ, ככה זה אצלינו) והם עשו זאת ללא עלות נוספת.

צד א' של ההזמנה:
 
למעלה