שרשור הודעות ועדכונים

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
מתוך ניוזלטר של סיעת "ירושלמים" בעירייה

נדחתה שוב פעימת צפון בי-ם
פעימת צפון בנווה יעקב ופסגת זאב שהייתה אמורה להתקיים בסוף החודש נחדתה שוב, למועד לא ידוע.
מתוך ניוזלטר של סיעת "ירושלמים" בעירייה
נשלח ב-5/12
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אם ייפול לידיך העיתון הזה

קצת מוזר
בהתשב בכך שהגברת ששמה מוזכר בכתבה 7 פעמים ויתרה על תיק התחבורה לפני 4 שנים (אחרי פחות משנה בתפקיד).
אם ייפול לידיך העיתון הזה
תיווכח לדעת ששמה מופיע בו עשרות פעים בכל עמוד, כולל הודעות הפרסומת, הדרושים והיד שניה. לא אתפלא אם אפילו הברקוד מקודד את שמה...
 
תגיד בוס: הענתבי יכולה להשיג לנו גם את

אם ייפול לידיך העיתון הזה
תיווכח לדעת ששמה מופיע בו עשרות פעים בכל עמוד, כולל הודעות הפרסומת, הדרושים והיד שניה. לא אתפלא אם אפילו הברקוד מקודד את שמה...
תגיד בוס: הענתבי יכולה להשיג לנו גם את
הדיסק הנדיר שביקשתי ממך בזמנו וטרם הושג?
http://www.ozon.ru/context/detail/id/643747/?item=150365
אם היא כל כך "מוצלחת", מה בדיוק הופך אותה להיות מוצלחת? היא בוגרת הטכניון??? היא נשואה לנהג אגד???
 
מה הסיבה שבעטיה היא ויתרה על תיק התחבורה?

קצת מוזר
בהתשב בכך שהגברת ששמה מוזכר בכתבה 7 פעמים ויתרה על תיק התחבורה לפני 4 שנים (אחרי פחות משנה בתפקיד).
מה הסיבה שבעטיה היא ויתרה על תיק התחבורה?
היה קשה לה עם התחבורה בעיר? היה גדול עליה? אשמח לדעת את הסיבה. תודה.
 

ציוניסט

New member
מתי היא כבר תצא לפועל?!

נדחתה שוב פעימת צפון בי-ם
פעימת צפון בנווה יעקב ופסגת זאב שהייתה אמורה להתקיים בסוף החודש נחדתה שוב, למועד לא ידוע.
מתי היא כבר תצא לפועל?!
זה לא שהיא מושלמת, ויש מה לתקן בה, אבל כבר דוחים אותה במשך חודשים!
 
ואני שואל מדוע רכבת ישראל ביטלה את הקו נתניה

שרשור הודעות ועדכונים
ואני שואל מדוע רכבת ישראל ביטלה את הקו נתניה
אשלקון, לפי הנציג שירות אין יותר רכבות מאשקלון לבנימינה וכמבן לנתניה, ועכשיו צריך להחליף רכבות , ממשיכים בהדרדרות של איכות השירות מענין אם גם קו רחובות בנימינה בוטל? או שלהם זה אפשרי?
 
וכבצן הקו של רחובות צפונה לא בוטל

ואני שואל מדוע רכבת ישראל ביטלה את הקו נתניה
אשלקון, לפי הנציג שירות אין יותר רכבות מאשקלון לבנימינה וכמבן לנתניה, ועכשיו צריך להחליף רכבות , ממשיכים בהדרדרות של איכות השירות מענין אם גם קו רחובות בנימינה בוטל? או שלהם זה אפשרי?
וכבצן הקו של רחובות צפונה לא בוטל
זה בסדר לדפוק שוב את הפרירפיה למה לא? דווקא שהיום אני חייב להגיע לשמה ללא החלפה, אם כבר נבדוק אפשרות שלא וטבוסים, האם יש קו ישיר לנתניה מתחנה מרכזית תל אביב?
 

benshap2

New member
לא ברורים גם האיחורים של קו הוד השרון - אשקלו

ואני שואל מדוע רכבת ישראל ביטלה את הקו נתניה
אשלקון, לפי הנציג שירות אין יותר רכבות מאשקלון לבנימינה וכמבן לנתניה, ועכשיו צריך להחליף רכבות , ממשיכים בהדרדרות של איכות השירות מענין אם גם קו רחובות בנימינה בוטל? או שלהם זה אפשרי?
לא ברורים גם האיחורים של קו הוד השרון - אשקלו
לקו אין שום ממשק מסילתי WHAT SO EVER כולל במסילת תל אביב עם כל רכבת כלשהי העוברת באזור שפירים.
יש יותר קרונות זמינים לרכבת בגלל שקווים לא עובדים.
יש פחות רכבות על ציר האיילון כל שעה בגלל שקווים לא עובדים.

ובכל זאת מגיעות רכבות מפוצצות עם 5 קרונות בלבד בקו הזה, אפילו עכשיו, כשהקו השני לאשקלון מבוטל.
מאחרות בלי סוף. אין רכבת אחת שלא איחרה בימים האחרונים בקו הזה.

לדעתי עובדי רכבת ישראל מצאו לעצמם תירוץ "לזרוק" וכך הם פועלים בהנאה רבה.
 
כמו שאמרתיה שירות של רכבת ישראל רק הולך

לא ברורים גם האיחורים של קו הוד השרון - אשקלו
לקו אין שום ממשק מסילתי WHAT SO EVER כולל במסילת תל אביב עם כל רכבת כלשהי העוברת באזור שפירים.
יש יותר קרונות זמינים לרכבת בגלל שקווים לא עובדים.
יש פחות רכבות על ציר האיילון כל שעה בגלל שקווים לא עובדים.

ובכל זאת מגיעות רכבות מפוצצות עם 5 קרונות בלבד בקו הזה, אפילו עכשיו, כשהקו השני לאשקלון מבוטל.
מאחרות בלי סוף. אין רכבת אחת שלא איחרה בימים האחרונים בקו הזה.

לדעתי עובדי רכבת ישראל מצאו לעצמם תירוץ "לזרוק" וכך הם פועלים בהנאה רבה.
כמו שאמרתיה שירות של רכבת ישראל רק הולך
ומדדרך מחודדש לחודש זוועה של שירות ואיכות, גם פגעו בקו אשקלון רחובות נתניה בנימינה שיבלטו אותו, ווגם לא הוספיו רכבותא חרות במקומן, ואגב דיברתי עם נצידת שירותה יא אמרה שזה בוטל עד להודעה חדשה, דיברתי עם נציג וירטואלי אמר בהתחלה שזה פועל כרגיל , אחריזה הוא תקין את עצמו, יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה, לדעתי חייבים להפריט את רכבת ישראל
 
חייבים להפריט את הרכבת ולהכניס קצת תחרות

לא ברורים גם האיחורים של קו הוד השרון - אשקלו
לקו אין שום ממשק מסילתי WHAT SO EVER כולל במסילת תל אביב עם כל רכבת כלשהי העוברת באזור שפירים.
יש יותר קרונות זמינים לרכבת בגלל שקווים לא עובדים.
יש פחות רכבות על ציר האיילון כל שעה בגלל שקווים לא עובדים.

ובכל זאת מגיעות רכבות מפוצצות עם 5 קרונות בלבד בקו הזה, אפילו עכשיו, כשהקו השני לאשקלון מבוטל.
מאחרות בלי סוף. אין רכבת אחת שלא איחרה בימים האחרונים בקו הזה.

לדעתי עובדי רכבת ישראל מצאו לעצמם תירוץ "לזרוק" וכך הם פועלים בהנאה רבה.
חייבים להפריט את הרכבת ולהכניס קצת תחרות
אם רק היה אפשרי, אולי אז ההנהלות היתה אחרת, ראינו את זה במקומות שאגד הועף השירות ניהיה הרבה יותר טוב כשיש תחרות הששירות הופך טוב יותר לציבור, רק חבל שברכבת זה יהיה פחות פרקטי לבצע את זה, אבל זה הכיון שחייבים ל לכת עליו
 

amit1270

New member
איפה תעביר את הרכבות של החברה המתחרה?

חייבים להפריט את הרכבת ולהכניס קצת תחרות
אם רק היה אפשרי, אולי אז ההנהלות היתה אחרת, ראינו את זה במקומות שאגד הועף השירות ניהיה הרבה יותר טוב כשיש תחרות הששירות הופך טוב יותר לציבור, רק חבל שברכבת זה יהיה פחות פרקטי לבצע את זה, אבל זה הכיון שחייבים ל לכת עליו
איפה תעביר את הרכבות של החברה המתחרה?
 
יתכן שהסיבה זה הרכבות לירושלים?

לא ברורים גם האיחורים של קו הוד השרון - אשקלו
לקו אין שום ממשק מסילתי WHAT SO EVER כולל במסילת תל אביב עם כל רכבת כלשהי העוברת באזור שפירים.
יש יותר קרונות זמינים לרכבת בגלל שקווים לא עובדים.
יש פחות רכבות על ציר האיילון כל שעה בגלל שקווים לא עובדים.

ובכל זאת מגיעות רכבות מפוצצות עם 5 קרונות בלבד בקו הזה, אפילו עכשיו, כשהקו השני לאשקלון מבוטל.
מאחרות בלי סוף. אין רכבת אחת שלא איחרה בימים האחרונים בקו הזה.

לדעתי עובדי רכבת ישראל מצאו לעצמם תירוץ "לזרוק" וכך הם פועלים בהנאה רבה.
יתכן שהסיבה זה הרכבות לירושלים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה