נדחתה שוב פעימת צפון בי-םשרשור הודעות ועדכונים
מתוך ניוזלטר של סיעת "ירושלמים" בעירייהנדחתה שוב פעימת צפון בי-ם
פעימת צפון בנווה יעקב ופסגת זאב שהייתה אמורה להתקיים בסוף החודש נחדתה שוב, למועד לא ידוע.
במקומון שלנו יעל ענתבימתוך ניוזלטר של סיעת "ירושלמים" בעירייה
נשלח ב-5/12
תוכל לסרוק?במקומון שלנו יעל ענתבי
דווקא טופחת לעצמה על השכם...
מצד אחד -זה טוב
"קול הפסגה" גיליון 682, 11/12/2013
קצת מוזר
"קול הפסגה" גיליון 682, 11/12/2013
אם ייפול לידיך העיתון הזהקצת מוזר
בהתשב בכך שהגברת ששמה מוזכר בכתבה 7 פעמים ויתרה על תיק התחבורה לפני 4 שנים (אחרי פחות משנה בתפקיד).
תגיד בוס: הענתבי יכולה להשיג לנו גם אתאם ייפול לידיך העיתון הזה
תיווכח לדעת ששמה מופיע בו עשרות פעים בכל עמוד, כולל הודעות הפרסומת, הדרושים והיד שניה. לא אתפלא אם אפילו הברקוד מקודד את שמה...
מי שמע עליה בכלל ???קצת מוזר
בהתשב בכך שהגברת ששמה מוזכר בכתבה 7 פעמים ויתרה על תיק התחבורה לפני 4 שנים (אחרי פחות משנה בתפקיד).
מה הסיבה שבעטיה היא ויתרה על תיק התחבורה?קצת מוזר
בהתשב בכך שהגברת ששמה מוזכר בכתבה 7 פעמים ויתרה על תיק התחבורה לפני 4 שנים (אחרי פחות משנה בתפקיד).
מתי היא כבר תצא לפועל?!נדחתה שוב פעימת צפון בי-ם
פעימת צפון בנווה יעקב ופסגת זאב שהייתה אמורה להתקיים בסוף החודש נחדתה שוב, למועד לא ידוע.
ואני שואל מדוע רכבת ישראל ביטלה את הקו נתניהשרשור הודעות ועדכונים
וכבצן הקו של רחובות צפונה לא בוטלואני שואל מדוע רכבת ישראל ביטלה את הקו נתניה
אשלקון, לפי הנציג שירות אין יותר רכבות מאשקלון לבנימינה וכמבן לנתניה, ועכשיו צריך להחליף רכבות , ממשיכים בהדרדרות של איכות השירות מענין אם גם קו רחובות בנימינה בוטל? או שלהם זה אפשרי?
לא ברורים גם האיחורים של קו הוד השרון - אשקלוואני שואל מדוע רכבת ישראל ביטלה את הקו נתניה
אשלקון, לפי הנציג שירות אין יותר רכבות מאשקלון לבנימינה וכמבן לנתניה, ועכשיו צריך להחליף רכבות , ממשיכים בהדרדרות של איכות השירות מענין אם גם קו רחובות בנימינה בוטל? או שלהם זה אפשרי?
כמו שאמרתיה שירות של רכבת ישראל רק הולךלא ברורים גם האיחורים של קו הוד השרון - אשקלו
לקו אין שום ממשק מסילתי WHAT SO EVER כולל במסילת תל אביב עם כל רכבת כלשהי העוברת באזור שפירים.
יש יותר קרונות זמינים לרכבת בגלל שקווים לא עובדים.
יש פחות רכבות על ציר האיילון כל שעה בגלל שקווים לא עובדים.
ובכל זאת מגיעות רכבות מפוצצות עם 5 קרונות בלבד בקו הזה, אפילו עכשיו, כשהקו השני לאשקלון מבוטל.
מאחרות בלי סוף. אין רכבת אחת שלא איחרה בימים האחרונים בקו הזה.
לדעתי עובדי רכבת ישראל מצאו לעצמם תירוץ "לזרוק" וכך הם פועלים בהנאה רבה.
חייבים להפריט את הרכבת ולהכניס קצת תחרותלא ברורים גם האיחורים של קו הוד השרון - אשקלו
לקו אין שום ממשק מסילתי WHAT SO EVER כולל במסילת תל אביב עם כל רכבת כלשהי העוברת באזור שפירים.
יש יותר קרונות זמינים לרכבת בגלל שקווים לא עובדים.
יש פחות רכבות על ציר האיילון כל שעה בגלל שקווים לא עובדים.
ובכל זאת מגיעות רכבות מפוצצות עם 5 קרונות בלבד בקו הזה, אפילו עכשיו, כשהקו השני לאשקלון מבוטל.
מאחרות בלי סוף. אין רכבת אחת שלא איחרה בימים האחרונים בקו הזה.
לדעתי עובדי רכבת ישראל מצאו לעצמם תירוץ "לזרוק" וכך הם פועלים בהנאה רבה.
איפה תעביר את הרכבות של החברה המתחרה?חייבים להפריט את הרכבת ולהכניס קצת תחרות
אם רק היה אפשרי, אולי אז ההנהלות היתה אחרת, ראינו את זה במקומות שאגד הועף השירות ניהיה הרבה יותר טוב כשיש תחרות הששירות הופך טוב יותר לציבור, רק חבל שברכבת זה יהיה פחות פרקטי לבצע את זה, אבל זה הכיון שחייבים ל לכת עליו
יתכן שהסיבה זה הרכבות לירושלים?לא ברורים גם האיחורים של קו הוד השרון - אשקלו
לקו אין שום ממשק מסילתי WHAT SO EVER כולל במסילת תל אביב עם כל רכבת כלשהי העוברת באזור שפירים.
יש יותר קרונות זמינים לרכבת בגלל שקווים לא עובדים.
יש פחות רכבות על ציר האיילון כל שעה בגלל שקווים לא עובדים.
ובכל זאת מגיעות רכבות מפוצצות עם 5 קרונות בלבד בקו הזה, אפילו עכשיו, כשהקו השני לאשקלון מבוטל.
מאחרות בלי סוף. אין רכבת אחת שלא איחרה בימים האחרונים בקו הזה.
לדעתי עובדי רכבת ישראל מצאו לעצמם תירוץ "לזרוק" וכך הם פועלים בהנאה רבה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.