שרשור הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.

מתן276

New member
אל תשכח שקו 22 יפעל עד 22:00

ביטול חלופת קו 89 בערב
מעכשיו הקו לא ייסע דרך הדר יוסף אלא דרך פנחס רוזן, שלונסקי , בני אפרים כרגיל.

כנראה בהדר יוסף הולכים לישון ב-8.
אל תשכח שקו 22 יפעל עד 22:00
ולדעתי זה עדיף כי החלופה הזו סירבלה את קו 89 שגם ככה סיבכו אותו בלי סוף.
 

orchilit

New member
עם זה אני מסכים

אל תשכח שקו 22 יפעל עד 22:00
ולדעתי זה עדיף כי החלופה הזו סירבלה את קו 89 שגם ככה סיבכו אותו בלי סוף.
עם זה אני מסכים
הקו הזה קיבל את כל הגבנונים האפשריים (למעט הסיבוב באוניברסיטה, שאת זה קיבל אחיו 289).
 

guyweiss

New member
כל ביטול חלופה הוא מבורך מקווה שזה תחילת מגמה

ביטול חלופת קו 89 בערב
מעכשיו הקו לא ייסע דרך הדר יוסף אלא דרך פנחס רוזן, שלונסקי , בני אפרים כרגיל.

כנראה בהדר יוסף הולכים לישון ב-8.
כל ביטול חלופה הוא מבורך מקווה שזה תחילת מגמה
 

mister K

New member
אל תבנה על זה. ראה הטימטום החדש של 39 בלילה.

כל ביטול חלופה הוא מבורך מקווה שזה תחילת מגמה
אל תבנה על זה. ראה הטימטום החדש של 39 בלילה.
ואני מכיר נוסעים קבועים בקו הזה שכבר התחילו להתבלבל בגלל החלופה ההזויה והמיותרת הזאת, כשפתאום משעה 20:00 האוטובוס פונה לצד השני ולא עוצר בתחנה שלהם.
 

מתן276

New member
יש בכלל נוסעים לחלופה הזאת?

אל תבנה על זה. ראה הטימטום החדש של 39 בלילה.
ואני מכיר נוסעים קבועים בקו הזה שכבר התחילו להתבלבל בגלל החלופה ההזויה והמיותרת הזאת, כשפתאום משעה 20:00 האוטובוס פונה לצד השני ולא עוצר בתחנה שלהם.
יש בכלל נוסעים לחלופה הזאת?
 

mister K

New member
עדיין לא יצא לי לנסוע בחלופת הערב

יש בכלל נוסעים לחלופה הזאת?
עדיין לא יצא לי לנסוע בחלופת הערב
אבל אני משער שלא הרבה עולים בקטע החדש, אם בכלל.
מה שכן, יש לקו לא מעט נוסעים בשעה הזאת מתל אביב לגבעתיים ורמת גן וההיפך, שעכשיו החלופה הזאת ממררת להם את החיים.
 

mister K

New member
עכשיו צריך גם לבטל את החלופה ברמת החייל.

ביטול חלופת קו 89 בערב
מעכשיו הקו לא ייסע דרך הדר יוסף אלא דרך פנחס רוזן, שלונסקי , בני אפרים כרגיל.

כנראה בהדר יוסף הולכים לישון ב-8.
עכשיו צריך גם לבטל את החלופה ברמת החייל.
רק במדינת חלם יכולים אוטובוסים של אותו קו לעשות אנ-דנ-דינו ולנסוע חצי מהנסיעות מרחוב אחד וחצי מהרחוב המקביל, לאורך כל היום.
זו החלופה הבאמת מטומטמת של 89, יותר מחלופת הלילה של הדר יוסף.
 

alantan

New member
יש! כן ירבו. שירחיבו את שעות הפעילות של כל

ביטול חלופת קו 89 בערב
מעכשיו הקו לא ייסע דרך הדר יוסף אלא דרך פנחס רוזן, שלונסקי , בני אפרים כרגיל.

כנראה בהדר יוסף הולכים לישון ב-8.
יש! כן ירבו. שירחיבו את שעות הפעילות של כל
הקווים במקום לעשות שעטנזים.
 

olli3

New member
מנהל

אורי404

New member
מעניין


כתבה ב"אגד-02" על המפרקית הראשונה שהגיעה לארץ

http://egged02.co.il/item.aspx?id=1589
מעניין

אגב, כתוב, שב"דן" ניסו מפרקיות באמצע שנות השמונים בקו 5.
באותה תקופה פעלו כרטיסניות/קופאיות/אוטובוסים עם שלוש דלתות וכרטיסן בחלק האחורי של האוטובוס.
אולי פעלה לניסיון מפרקית בקו 5 ומאוחר יותר ניסו בקווים אחרים (כמו 40 ו-55).
בכל מקרה מאמר מעניין.
 

טנק2

New member
שינויים בי-ם וראשל"צ

שרשור הודעות ודיווחים
שינויים בי-ם וראשל"צ
בעקבות פסטיבל האבירים בי-ם ופיצוץ צינור בחולון, ישונו הקווים 174-175 עד להודעה חדשה, ויתרחשו שינויים בעיר העתיקה.
למידע נוסף-אתר אגד.
 
מטרונית בחינם

שרשור הודעות ודיווחים
מטרונית בחינם
http://glz.co.il/1087-29056-HE/Galatz.aspx

"מבוכה בחיפה: במיזם המטרונית התגלו תקלות במכונות הנפקת הכרטיסים; תקופת ההרצה נמשכת, ובינתיים המדינה מפסידה מיליונים. תקלות חוזרות ונשנות במערכת מכונות הכירטוס של המטרונית, שעלותה נעמדת בעשרות מליוני שקלים, מונעות את סיום תקופת ההרצה והתחלת גביית תשלום עבור השירות. על פי הערכות המוקדמות, סיום ההרצה תוכנן לאחר תקופת החגים, אך עתה נראה כי המועד ידחה עד לאמצע חודש ינואר לפחות. חברת "דן", המפעילה את המטרונית מסרה בתגובה כי "כבכל מערכת טכנולוגית חדשה, כגון מערכת כרטוס חדשה, מתקיימות תקלות נקודתיות אך הן מטופלות באופן מיידי. ההחלטה מתי להפעיל את המערכת נמצאת בסמכות משרד התחבורה"
 
מדהים איך שום דבר במטרונית לא עובד כמו שצריך.

מטרונית בחינם
http://glz.co.il/1087-29056-HE/Galatz.aspx

"מבוכה בחיפה: במיזם המטרונית התגלו תקלות במכונות הנפקת הכרטיסים; תקופת ההרצה נמשכת, ובינתיים המדינה מפסידה מיליונים. תקלות חוזרות ונשנות במערכת מכונות הכירטוס של המטרונית, שעלותה נעמדת בעשרות מליוני שקלים, מונעות את סיום תקופת ההרצה והתחלת גביית תשלום עבור השירות. על פי הערכות המוקדמות, סיום ההרצה תוכנן לאחר תקופת החגים, אך עתה נראה כי המועד ידחה עד לאמצע חודש ינואר לפחות. חברת "דן", המפעילה את המטרונית מסרה בתגובה כי "כבכל מערכת טכנולוגית חדשה, כגון מערכת כרטוס חדשה, מתקיימות תקלות נקודתיות אך הן מטופלות באופן מיידי. ההחלטה מתי להפעיל את המערכת נמצאת בסמכות משרד התחבורה"
מדהים איך שום דבר במטרונית לא עובד כמו שצריך.
 

נתנאל531

Well-known member
הכרטוס באחריות המדינה או באחריות דן?

מטרונית בחינם
http://glz.co.il/1087-29056-HE/Galatz.aspx

"מבוכה בחיפה: במיזם המטרונית התגלו תקלות במכונות הנפקת הכרטיסים; תקופת ההרצה נמשכת, ובינתיים המדינה מפסידה מיליונים. תקלות חוזרות ונשנות במערכת מכונות הכירטוס של המטרונית, שעלותה נעמדת בעשרות מליוני שקלים, מונעות את סיום תקופת ההרצה והתחלת גביית תשלום עבור השירות. על פי הערכות המוקדמות, סיום ההרצה תוכנן לאחר תקופת החגים, אך עתה נראה כי המועד ידחה עד לאמצע חודש ינואר לפחות. חברת "דן", המפעילה את המטרונית מסרה בתגובה כי "כבכל מערכת טכנולוגית חדשה, כגון מערכת כרטוס חדשה, מתקיימות תקלות נקודתיות אך הן מטופלות באופן מיידי. ההחלטה מתי להפעיל את המערכת נמצאת בסמכות משרד התחבורה"
הכרטוס באחריות המדינה או באחריות דן?
למה המדינה מפסידה, האם מערכות הכרטוס באחריות משרד התחבורה?

במידה וכן, האם מישהוא ישא באחריות להפסד הגדול? (שאלה רטורית
)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה