דיווחים

מצב
הנושא נעול.

stratomaximus

New member
אתר הרכבת חזר, והמחירים עדיין לא הגיוניים

אתר הרכבת קרס... נאחל לו רפואה שלמה
והחלמה מהירה.

http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/newloz2013.aspx
אתר הרכבת חזר, והמחירים עדיין לא הגיוניים
נסיעה מאשדוד לראשון משה-דיין וליבנה מערב, עולה יותר מאשר נסיעה מאשדוד לתל אביב.
 

Holy Falafel

New member
השתלמות לקראת הבחירות - תחבורה בת קיימא

השתלמות לקראת הבחירות - תחבורה בת קיימא
ביום שני הקרוב, ה 5.8 "תחבורה היום ומחר" תקיים בחיפה השתלמות למתמודדים בבחירות המקומיות בנושא תחבורה ציבורית, ותחבורת אופניים.

יותם אביזהר, מנכ"ל "ישראל בשביל אופניים", יציג ערוצים לקבל תקציבים עירוניים לפיתוח שבילים, פרויקטי השכרה ומתווה מוצע יוצגו.

מוזמנים!

פרטים נוספים:
http://www.transportation.org.il/he/node/3141
 

amit1270

New member
בקרוב (?): "כספומטים" לרב-קו

בקרוב (?): "כספומטים" לרב-קו
אם תתקבל לבסוף הצעת החוק של קבוצת ח"כים, יאלץ משרד התחבורה להקים מרכז שירות ארצי לכרטיס הרב קו - בדומה למכשירי כספומט מוכרים

ynet

(במה זה שונה מהמסלקה המשותפת שמתעכבת כבר למעלה משנתיים?)
 

droriko

New member
חוקים זה דבר נחמד

בקרוב (?): "כספומטים" לרב-קו
אם תתקבל לבסוף הצעת החוק של קבוצת ח"כים, יאלץ משרד התחבורה להקים מרכז שירות ארצי לכרטיס הרב קו - בדומה למכשירי כספומט מוכרים

ynet

(במה זה שונה מהמסלקה המשותפת שמתעכבת כבר למעלה משנתיים?)
חוקים זה דבר נחמד
רק חבל שחלק גדול מהם לא יוצאים לפועל מסיבות כאלה ואחרות. אף אחד הרי לא יעמיד את ישראל כץ לדין על זה שהוא כביכול עובר על החוק ולא מקים מרכז כזה.
 

amit1270

New member
לא לא, יש בג"ץ ויש מבקר המדינה

חוקים זה דבר נחמד
רק חבל שחלק גדול מהם לא יוצאים לפועל מסיבות כאלה ואחרות. אף אחד הרי לא יעמיד את ישראל כץ לדין על זה שהוא כביכול עובר על החוק ולא מקים מרכז כזה.
לא לא, יש בג"ץ ויש מבקר המדינה
ויש להם לא מעט כוח.
 

amit1270

New member
לא מדובר כאן באיזה חוק "יבש"

על המושג אות מתה שמעת?
כנס קצת לגוגל ותחקור את הנושא

הנה בינתיים כתבה טובה בנושא(שים לב לפיסקה 4 שדובר עליה לא מעט בפורום)
http://news.walla.co.il/?w=/9/559199
לא מדובר כאן באיזה חוק "יבש"
מה גם שמשרד התחבורה עצמו מדבר על הדברים האלה כבר כמה שנים.
 

droriko

New member
אז אם הוא מדבר למה הוא לא עושה

לא מדובר כאן באיזה חוק "יבש"
מה גם שמשרד התחבורה עצמו מדבר על הדברים האלה כבר כמה שנים.
אז אם הוא מדבר למה הוא לא עושה
ואם הוא עושה אז למה צריך חוק
 

amit1270

New member
למה הוא לא עושה גם לי לא ברור

אז אם הוא מדבר למה הוא לא עושה
ואם הוא עושה אז למה צריך חוק
למה הוא לא עושה גם לי לא ברור
אולי זה לא בראש סדר העדיפויות שלו ואולי יש כל מיני קשיים, חיצוניים ומתוך המשרד עצמו. למה חוקקו חוק? תשאל את הח"כים. אני חושב שזה סימן טוב שמעיד על מודעות גבוהה לנושא, מה שאומר שדברים אולי יזוזו סוף סוף (בדומה לנושא התשלום על עגלות למשל).
 
באתר קווים יש הודעה על שינוי בלו"ז קווים 1, 2

באתר קווים יש הודעה על שינוי בלו"ז קווים 1, 2
בראש העין בעקבות שינוי בלו"ז הרכבת.
ואני שואל: מדוע אין שינוי דומה גם בקווים 44, 46 ו-67 בפתח תקוה?
כי לדעת משרד התחבורה, תחנות הרכבת של פתח תקוה מיועדות רק לבעלי כלי רכב או שלא באמת מיועדות לשרת את תושבי פתח תקוה?
התירוץ של "מחכים למכרז" לא תקף, כי הנה בראש העין לא מחכים לשום מכרז...
 

easylivin

New member
חשד: עשרות עובדי רכבת זייפו תלושי שכר

חשד: עשרות עובדי רכבת זייפו תלושי שכר
גורם המקורב לחקירת המשטרה: "תעשייה של מירמה וזיוף תלושי שכר של עובדי רכבת לצורך קבלת הלוואות בבנקים; מה שמדאיג זה הקלות בה אפשר לזייף תלושי שכר של עובדי רכבת ולעקוץ את הבנקים"

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000867484
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה