אירוויזיון 2019 - החזרות | יום 6

Willo the Wisp

New member
הרטרו פיפטיז הזה קצת מבאס אותי

השיר עצמו הוא כזה קז'ואל ומקסים, כל הקטע עם הדיינר והפופ ארט מרגיש כמו מאמץ יתר, למרות שזה יפה וססגוני בפני עצמו. אולי האירים מרגישים צורך להשקיע בהופעה זכירה כדי להבליט את השיר שסיכוייו נמוכים מאוד, ואולי הם גם צודקים. מה אני יודע. אני הייתי מעדיף לראות פה הופעה יותר פשוטה ונטולת יומרות, כמו השיר עצמו.
 
תלבושת איומה.

נכון שהזמרת מאותגרת מבחינת יופי באופן כללי, אבל למה לכער אותה עוד יותר? האיפור, התלבושת - הכל נראה איום ונורא. המלוות נראות חמודות, וזה רק מדגיש כמה גרוע היא נראית.
 

Brady

New member


כל התלונות על השיר מובנות - בנאלי, לא מתאמץ, נשכח וכו'.
אבל משהו בו ובשרה פשוט מחמם לי את הלב. זה כנראה יהיה רחוק מלעלות לגמר, אבל ממה שאני רואה, נראה לי שאוהב את ההופעה הזו :)
 

E u r o b o y

New member
הייתי עכשיו באולם לראשונה - הוא מדהים


כשנכנסים פנימה זה פשוט נראה נורא גדול, לא ידע איך להסביר. גם השטח של הבמה הוא גדול - והכל ממש נראה בינלאומי ומרשים. היו לי וייבים של שנה שעברה (מבחית ההתרגשות של כניסה ראשונה לאולם)

תכף החזרה הראשונה של קובי. ראיתי את אוהד שרגאי בדרך לאולם ואיחלתי לו הצלחה. אז שיהיה בהצלחה!
 

dosfer

New member
אין דבר כזה לא להראות את זה והנה חלק מהחזרה של ישראל


הם בכל מקרה יצטרכו להעלות את סרטון החזרה אז בכל מקרה נראה
מה הקטע שלו להרוס את הסוף עם הסלסול העלוב הזה?? אני מקווה מאוד שהוא ישיר בגמר את החלק הגבוה כמו שצריך
&nbsp
אני מחכה לסרטון החזרה שיעלה בערוץ היוטיוב הרשמי של האירוויזיון

 
מיושן ארכאי מאולץ מביך קרינג'י

מחחחחחריד אבל ממש.
הוא נשמע נורא. זה לא זמר. זה סיפור המלך העירום עול עובר עגיין. וזה מביך ממש. לא נעים, באמת. ולמה אף אחד שם לא צועק המלך עירוום המלך עירווום. מסכן הקובי הזה שיהיה בריא הוא נראה בחור טוב אני מרחם עליו הוא לא יודע.
 

Uri04

New member
אני מסכים איתך, אבל קרא את התגובות במדיה החברתית

אנשים עפים עליו בטירוף. אני לא מבין את זה כל כך.. זה כאילו טדי הפקות הטילה כישוף - חלק מהאנשים מושפעים מזה ובטוחים שמדובר ב-second coming של פרדי, וחלק (קטן מסתבר) לא מבינים על מה המהומה ורואים דרך הבלוף.
 
עדר

כבשים. זומבים. נטולי חושים. חרשים, עיוורים. גם זה שצעק המלך עירום היה ילד אחד בלבד. כל השאר היו זומבים. אף אחד מלבדו לא דיבר, כולם התלהבו והחמיאו על התלבושת המדהימה.
במדינות פאשיסטיות זה הכי קל. הם כבר מתוכנתים.
&nbsp
&nbsp
 

babyface19

New member
לדעתי הוא בכוונה בסיומת אינו מרים לשיא , כדי לא לפגוע....

במיתרי קולו.

שוב, אני לא מחובבי השיר, ולא ממעריציו של מרימי, אבל כדי להיות הוגן זאת חזרה ראשונה שבה בודקים סאונד , זוויות צילום ובימוי, כדי לבדוק מה לשפר, כי בסיכומו של דבר המאני טיים שקובע פעמיים ,הוא חזרה גנרלית שבה השופטים מנקדים ומופע הלייב למחרת.

ועוד משהו חשוב לדעת:
לא משנה מה הבלוגרים והעיתונאים מנקדים בסוף כל יום חזרות, כי הכל עניין של האוזן השומעת וטעם אישי, ובמאני טיים הם לא השופטים האמיתיים והטלווטינג האמתי.
 
למעלה