רכב פרטי VS קו 347

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
רכב פרטי VS קו 347

רכב פרטי VS קו 347
סרטון שהופק על ידי אגודת הסטודנטים של הבין תחומי לעידוד השימוש בקו 347.

בבן גוריון, סטודנטים נדחסים בקו 669 במוצ"ש באופן קבוע ובמסובים יש גם שנשארים להמתין ליום המחרת - קבוע. את אגודת הסטודנטים של בן גוריון זה לא מעניין, יש לה אפליקציית טרמפוס שהיא מקדמת.

ואיפה כל אלו שאמרו שקו 669 לא יצליח בנסיעה על כביש גהה?
 

olli3

New member
מנהל
והנה קישור לסרטון...

רכב פרטי VS קו 347
סרטון שהופק על ידי אגודת הסטודנטים של הבין תחומי לעידוד השימוש בקו 347.

בבן גוריון, סטודנטים נדחסים בקו 669 במוצ"ש באופן קבוע ובמסובים יש גם שנשארים להמתין ליום המחרת - קבוע. את אגודת הסטודנטים של בן גוריון זה לא מעניין, יש לה אפליקציית טרמפוס שהיא מקדמת.

ואיפה כל אלו שאמרו שקו 669 לא יצליח בנסיעה על כביש גהה?
והנה קישור לסרטון...
https://www.youtube.com/watch?v=HqtbE-iZjnQ
 

olli3

New member
מנהל
לא הבנתי, למה התכוונת ב"אין ביקוש"?

נכון וזה נחמד
גם על קו 347 וגם על קו 669

"אין ביקוש" - זה תלוי איך מסתכלים על זה מראש וכיצד מתכננים את הדברים הלאה.
לא הבנתי, למה התכוונת ב"אין ביקוש"?
 

אורי404

New member
הכוונה למה, שקורה בסופו של דבר

לא הבנתי, למה התכוונת ב"אין ביקוש"?
הכוונה למה, שקורה בסופו של דבר
למשל הטענה, שברעננה ובערים אחרות, התושבים והעובדים צמודים לרכב הפרטי. בפועל אנו רואים, שאם מפעילים קו אוטובוס נוח, מהיר שפועל לכל שעות היום (ולא נסיעות בודדות), אז המצב הוא רחוק מלראות אוטובוס ריק.
אותו דבר על מה, שאתה כתבת על ביקוש מבאר שבע לכיוון כביש גהה. אגב בפועל טוב, שזהו מסלול הקו ולא המסלול, שהיה מתוכנן בקו 580 דרך הוד השרון ומזרח פתח תקווה.
 

olli3

New member
מנהל
היה טוב אם היו מפעילים גם את 580 במקביל.

הכוונה למה, שקורה בסופו של דבר
למשל הטענה, שברעננה ובערים אחרות, התושבים והעובדים צמודים לרכב הפרטי. בפועל אנו רואים, שאם מפעילים קו אוטובוס נוח, מהיר שפועל לכל שעות היום (ולא נסיעות בודדות), אז המצב הוא רחוק מלראות אוטובוס ריק.
אותו דבר על מה, שאתה כתבת על ביקוש מבאר שבע לכיוון כביש גהה. אגב בפועל טוב, שזהו מסלול הקו ולא המסלול, שהיה מתוכנן בקו 580 דרך הוד השרון ומזרח פתח תקווה.
היה טוב אם היו מפעילים גם את 580 במקביל.
אבל אם זה או זה או זה, אז בהחלט שעדיף 669.

זה היה רק עניין של זמן עד ש669 יצבור תאוצה ונוסעים כשכמובן אף אחד באגודת הסטודנטים לא טרח לפרסם לא אותו לא שום קו חדש שנפתח ושום שיפור שירות שנעשה.

יש לקו 669 נהג קבוע שב3 החודשים הראשונים לפעילות הקו דאג לחלק פלאיירים של הקו לכל מי שעלה אצלו כדי שיעביר לחבריו. הנהג עדיין קבוע... בחור חביב. הפלאיירים נגמרו אבל הוא פה ושם מזכיר לאנשים שיספרו על הקו לחבריהם.

לגבי 347 - בהחלט. ו347 עוד יתמלא יותר ויותר ככל שיעבור הזמן עד שיצטרכו לתגבר אותו. למה? כי זה קו מאד מאד יעיל.
 

Ofekalef1

New member
הרכבת פעם הוציאה סרטון דומה

רכב פרטי VS קו 347
סרטון שהופק על ידי אגודת הסטודנטים של הבין תחומי לעידוד השימוש בקו 347.

בבן גוריון, סטודנטים נדחסים בקו 669 במוצ"ש באופן קבוע ובמסובים יש גם שנשארים להמתין ליום המחרת - קבוע. את אגודת הסטודנטים של בן גוריון זה לא מעניין, יש לה אפליקציית טרמפוס שהיא מקדמת.

ואיפה כל אלו שאמרו שקו 669 לא יצליח בנסיעה על כביש גהה?
הרכבת פעם הוציאה סרטון דומה
רכב פרטי VS רכבת.
הוא קצת יותר משעשע וגם ההשוואה לא ממש מדויקת (140 קמ"ש לעומת 90 קמ"ש כשלא לוקחים בחשבון שהרכבת עוצרת באמצע, ובכביש שש מותר לנסוע 110-115 קמ"ש) אבל הרעיון נחמד.
 

olli3

New member
מנהל
כן והוא אף פעם לא המחיש את המציאות :)

הרכבת פעם הוציאה סרטון דומה
רכב פרטי VS רכבת.
הוא קצת יותר משעשע וגם ההשוואה לא ממש מדויקת (140 קמ"ש לעומת 90 קמ"ש כשלא לוקחים בחשבון שהרכבת עוצרת באמצע, ובכביש שש מותר לנסוע 110-115 קמ"ש) אבל הרעיון נחמד.
כן והוא אף פעם לא המחיש את המציאות :)
עקב זמן הנסיעה הלא נכון שצוין בו + הנסיעה הארוכה יותר לתחנת ת"א האוניברסיטה.

עזוב את זה שלקח להיא עם הרכב לבזבז 55 דקות בתוך באר שבע עד שהיא הגיעה לתחנת הדלק שביציאה מהעיר.
 

Ofekalef1

New member
בסדר נו, זה בטח בגלל מחסור בתקציב של נסיעה

כן והוא אף פעם לא המחיש את המציאות :)
עקב זמן הנסיעה הלא נכון שצוין בו + הנסיעה הארוכה יותר לתחנת ת"א האוניברסיטה.

עזוב את זה שלקח להיא עם הרכב לבזבז 55 דקות בתוך באר שבע עד שהיא הגיעה לתחנת הדלק שביציאה מהעיר.
בסדר נו, זה בטח בגלל מחסור בתקציב של נסיעה
אמיתית עם הרכב לתל אביב :)
לא זיהיתי איפה היא מנחה אבל אני מניח שזה בב"ש, אין טעם סתם להוציא את האוטו לתל אביב.
 

olli3

New member
מנהל
לא, כי משרד היח"צ או הפרסום נושם את ב"ש ביום

בסדר נו, זה בטח בגלל מחסור בתקציב של נסיעה
אמיתית עם הרכב לתל אביב :)
לא זיהיתי איפה היא מנחה אבל אני מניח שזה בב"ש, אין טעם סתם להוציא את האוטו לתל אביב.
לא, כי משרד היח"צ או הפרסום נושם את ב"ש ביום
יום שלו :)

גם בסרטון של קו 347 הבחור עולה על האוטובוס באחוזה ברעננה ולא מתל אביב ומאחוזה זה ממש לא 25 דקות נסיעה, זה הרבה פחות.

כמו כן, את אשר רשמתי כעיקר זה העניין של ה-55 דקות עד לת"א האוניברסיטה שזה שקר. ורשמתי, "עזוב את זה..." על העניין הפעוט של 55 דקות רק לצאת מהעיר כי זה ברור כהמחשה.
 

Ofekalef1

New member
על זה פשוט אין לי מה להגיד :)

לא, כי משרד היח"צ או הפרסום נושם את ב"ש ביום
יום שלו :)

גם בסרטון של קו 347 הבחור עולה על האוטובוס באחוזה ברעננה ולא מתל אביב ומאחוזה זה ממש לא 25 דקות נסיעה, זה הרבה פחות.

כמו כן, את אשר רשמתי כעיקר זה העניין של ה-55 דקות עד לת"א האוניברסיטה שזה שקר. ורשמתי, "עזוב את זה..." על העניין הפעוט של 55 דקות רק לצאת מהעיר כי זה ברור כהמחשה.
על זה פשוט אין לי מה להגיד :)
חוץ מתקווה שיום אחד זה אכן יהיה כך.
 

אורי404

New member
בבאר שבע אולי זה לא נכון

הרכבת פעם הוציאה סרטון דומה
רכב פרטי VS רכבת.
הוא קצת יותר משעשע וגם ההשוואה לא ממש מדויקת (140 קמ"ש לעומת 90 קמ"ש כשלא לוקחים בחשבון שהרכבת עוצרת באמצע, ובכביש שש מותר לנסוע 110-115 קמ"ש) אבל הרעיון נחמד.
בבאר שבע אולי זה לא נכון
אבל מחיפה להגיע לתל אביב או מבנימינה להגיע לכיוון תל אביב זה נכון מאוד. לרכבת במקרה הזה יש יתרון מובהק.
חבל שזה לא קיים כך בקווי רכבת אחרים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה