הנה באה הרכבת, אבל איפה האוטובוס? שילובים.מן התקשורת(רדיו וטלוויזיה).
כתבה עלובההנה באה הרכבת, אבל איפה האוטובוס? שילובים.
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1036494
כתבה על המצב האבסורדי בו האוטובוסים אינם מסונכרנים עם הרכבת.
הפתיע אותי עד מאד מסוף האוטובוסים (מסוף שיניים) שקיים בפרדס חנה שעל דגלי תחנותיו מצויינים קווי אוטובוס עם פירוט המסלול אבל למקום לא מגיעים אוטובוסים כלל וכלל.
תזמון בין הרכבת והאוטובוסכתבה עלובה
איך אפשר לכתוב בכותרת המשנה שהפרויקט "עלה עשרות מיליוני שקלים" כאשר בגוף הכתבה נכתב שהוציאו עד כה 5 מיליון?
רכבת משולבת היטב באוטובוסים אולי תהיה יום אחד בארץ, אבל תקשורת שעושה את עבודתה הבסיסית - אני לא אופטימי.
מה לא ראוי בתגובה?תזמון בין הרכבת והאוטובוס
צר לי אדון טאשפאק הנכבד, אבל תגובתך לא ראוייה.
צעד חכם להורדת אלפי מכוניות פרטיות מהכבישים הוא יצירת הרמוניה בין זמני הרכבות והאוטובוסים.
כשאין הרמוניה שכזו, אז מה שתואר בכתבה הוא אבסורד שאין כדוגמתו וממחיש את אוזלת היד של הרשויות האחראיות לכך בסיוע הורדת מכוניות פרטיות מהכביש ומעבר לתחבורה ציבורית.
אבל כבר יש פה גולשים מלומדים שישר יקפצו ויאמרו כי דבריי הם הזויים ושאני כותב רק שטויות.
אל תתייחס אליו ברצינותמה לא ראוי בתגובה?
בכותרת המשנה כתוב: המהלך עלה עשרות מיליונים.
בכתבה כתוב: המהלך עלה 5 מיליון.
עשרות = 5?
המסוף בפרדס חנההנה באה הרכבת, אבל איפה האוטובוס? שילובים.
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1036494
כתבה על המצב האבסורדי בו האוטובוסים אינם מסונכרנים עם הרכבת.
הפתיע אותי עד מאד מסוף האוטובוסים (מסוף שיניים) שקיים בפרדס חנה שעל דגלי תחנותיו מצויינים קווי אוטובוס עם פירוט המסלול אבל למקום לא מגיעים אוטובוסים כלל וכלל.
הדברים שכתבת כאן מעניינים מאד.המסוף בפרדס חנה
הדרך המובילה למסוף היא דרך שדות ש"הוכשרה" ככביש, היא צרה ובעייתית ולא מאפשרת לשני אוטובוסים לחלוף אחד מול השני, הצומת בכניסה אליה (אנדרטת הנח"ל) מסוכנת מאד, מסופי השיניים נבנו בצורה שמקשה על האוטובוסים להיכנס אליהם, תוסיף לזה היעדר אכיפת חניה (לא רק ברחבת הרציפים אלא גם בדרך הגישה) ואתה מקבל רציפים שאי אפשר להשתמש בהם.
קיים תכנון לכביש מסודר שיגיע לרחבת החניה, מדובר על המשך דרך המסילה (המחלפון החדש). מרגע שהוא ייפתח, להערכת מהנדס העיר עוד שנתיים וחצי מעכשיו, ניתן יהיה להכניס אוטובוסים למסוף. (זה ידרוש אכיפת חניה).
בצידה השני של התחנה, הצד של א.ת. קיסריה, יש תחנה מסודרת אליה מגיע היום קו 4א של אגד מכרכור דרך הרחוב הראשי של פרדס חנה. טרם עידן ההפרדה המפלסית זה היה פתרון דפוק, אבל היום זה פתרון מהיר ונוח בדיוק כמו התחנות בקצה השני. ייתכן ובקרוב הקו יתוגבר כי היום תדירותו באמת זוועתית. את הצד השני של התחנה משרתים עוד קווים מכיוון אור עקיבא וקיסריה.
מצטערהמסוף בפרדס חנה
הדרך המובילה למסוף היא דרך שדות ש"הוכשרה" ככביש, היא צרה ובעייתית ולא מאפשרת לשני אוטובוסים לחלוף אחד מול השני, הצומת בכניסה אליה (אנדרטת הנח"ל) מסוכנת מאד, מסופי השיניים נבנו בצורה שמקשה על האוטובוסים להיכנס אליהם, תוסיף לזה היעדר אכיפת חניה (לא רק ברחבת הרציפים אלא גם בדרך הגישה) ואתה מקבל רציפים שאי אפשר להשתמש בהם.
קיים תכנון לכביש מסודר שיגיע לרחבת החניה, מדובר על המשך דרך המסילה (המחלפון החדש). מרגע שהוא ייפתח, להערכת מהנדס העיר עוד שנתיים וחצי מעכשיו, ניתן יהיה להכניס אוטובוסים למסוף. (זה ידרוש אכיפת חניה).
בצידה השני של התחנה, הצד של א.ת. קיסריה, יש תחנה מסודרת אליה מגיע היום קו 4א של אגד מכרכור דרך הרחוב הראשי של פרדס חנה. טרם עידן ההפרדה המפלסית זה היה פתרון דפוק, אבל היום זה פתרון מהיר ונוח בדיוק כמו התחנות בקצה השני. ייתכן ובקרוב הקו יתוגבר כי היום תדירותו באמת זוועתית. את הצד השני של התחנה משרתים עוד קווים מכיוון אור עקיבא וקיסריה.
מדד הסרדינים, יהיה בסדר - מטרונית.מן התקשורת(רדיו וטלוויזיה).
המטרוניתמדד הסרדינים, יהיה בסדר - מטרונית.
שודר ב19.1 יום א'.
עוד לא התנסתי במטרונית אבל זה נשמע רע, במיוחד הדברים שהנוסעים אומרים.
אין צורך להוריד את הקובץ, ניתן להאזין ישירות דרך האתר: http://upchi.co.il/5bh2wtc611v2
מדד הסרדינים - קו 56 (יהוד>קרית אונו>ת"א)מן התקשורת(רדיו וטלוויזיה).
זה אמור להיות קו ראשי בציר מהירמדד הסרדינים - קו 56 (יהוד>קרית אונו>ת"א)
אחד הקווים הדחוסים שיש לחברת קווים אשר זכה לכל כך הרבה סיקורים על כך שהוא בכלל לא מגיע ושמחכים לו זמן רב וכו' וכו'. זה קו שצריך לפעול בשעות השיא כל 7 דקות ועל ידי מפרקיות - לא פחות מזה.
להאזנה: http://upchi.co.il/agflyvrngdkt
זה אמור להיות קו סגול...זה אמור להיות קו ראשי בציר מהיר
והוא מגיע לעיתים כל חצי שעה.
ברגע שיש יותר מ-65 נוסעים באוטובוס עירוניזה אמור להיות קו ראשי בציר מהיר
והוא מגיע לעיתים כל חצי שעה.
הוא אמר שם שאם יוסיפו אוטובוסים בבוקרמדד הסרדינים - קו 56 (יהוד>קרית אונו>ת"א)
אחד הקווים הדחוסים שיש לחברת קווים אשר זכה לכל כך הרבה סיקורים על כך שהוא בכלל לא מגיע ושמחכים לו זמן רב וכו' וכו'. זה קו שצריך לפעול בשעות השיא כל 7 דקות ועל ידי מפרקיות - לא פחות מזה.
להאזנה: http://upchi.co.il/agflyvrngdkt
כן, הוא תמיד אומר את זה וזה עצוב מאד.הוא אמר שם שאם יוסיפו אוטובוסים בבוקר
אז לא יהיה מה לעשות איתם בשעות השפל והם סתם יעמדו במוסכים.
הוא רציני???
למה זה לא נכון?כן, הוא תמיד אומר את זה וזה עצוב מאד.
בהתחלה הוא היה מציג זאת כך: אתם צריכים להבין שאם נרכוש אוטובוסים נוספים כדי לטפל בעומסים של שעות הבוקר - האוטובוסים האלו יהיו חסרי מעש בשאר שעות היום (לא באמת, יש קווים שעמוסים להחריד כל היום).
ברור שיהיו שעות שאוטובוסים יעמדו חסרי מעשלמה זה לא נכון?
באופן כללי, כמעט בכל הקווים העומס בשעות השיא יעלה על העומס בשעות השפל, ואז מן הסתם יהיה צורך בפחות אוטובוסים, ויהיו כאלו שיעמדו חסרי מעש. לא?
לא טענתי שזו סיבה לא לתגברברור שיהיו שעות שאוטובוסים יעמדו חסרי מעש
אז מה? זו סיבה לדחוס אנשים כמו בקופסת גפרורים בשעות העומס ואפילו אז שאוטובוסים לא יעצרו בתחנות לאסוף נוסעים? אף אחד לא מבקש שלכולם יהיה מקום ישיבה בכל שעה משעות היום. ברור שבשעות העומס אנשים עומדים, אבל גם זה צריך להיות בצורה סבירה.
אז כן, יהיו כמה אוטובוסים שיעמדו בלי שימוש חלק מהיום (אלא אם ישכרו אותם למשל להסעות תלמידים בשעות המתות או משהו כזה). זה יאפשר אולי שגרת טיפולים יותר נוחה במוסך. יפחית קצת את הבלאי השוטף.
והכי חשוב, יגרום ליותר אנשים לנסוע באוטובוס, מה שאולי בתורו ישליך גם על מספר הנוסעים בשעות הפחות עמוסות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.