מי צריך קוי לילה כל לילה כל 20 דקות??

מצב
הנושא נעול.

darkshadow1

New member
אפשר לחשוב שאתה חי בשוויץ.

יש חוקי עזר עירוניים נגד רעש בלילות
זה צריך לכלול אוטובוסים
חלק מאיכות חיים עירונית זה שיאפשרו לאנשים לישון
כל עוד זה היה רק בסופ"ש וכל 30-40 דקות אוקיי גם אז היו המון תלונות בנושא הזה
אבל עכשיו זה כל לילה ובתדירות של כל 20 דקות לכל כיוון זה לא מתקבל על הדעת.
אוטובוס חשמלי זה פתרון חלקי חלק מהרעש זה התגודדויות של בני נוער בתחנות
כי זה הפך לסוג של בילוי בפני עצמו שעושים חינגות בתחנות (+אלכוהול בבקבוקי מים..)
אפשר לחשוב שאתה חי בשוויץ.
האוטובוסים עושים הרבה פחות רעש מאופנועים, טרקטורונים מרעישים ורכבים עם מערכות סאונד מפלצתיות. לא ברור לי איך הפסקת האוטובוסים תעצור את ההתגודדות של בני הנוער- הרי אם הם יפסיקו "לבלות" בתחנות, הם יעשו את זה במקום אחר.
 

mister K

New member
נא להביא הוכחות לתלונות על רעש האוטובוסים

יש חוקי עזר עירוניים נגד רעש בלילות
זה צריך לכלול אוטובוסים
חלק מאיכות חיים עירונית זה שיאפשרו לאנשים לישון
כל עוד זה היה רק בסופ"ש וכל 30-40 דקות אוקיי גם אז היו המון תלונות בנושא הזה
אבל עכשיו זה כל לילה ובתדירות של כל 20 דקות לכל כיוון זה לא מתקבל על הדעת.
אוטובוס חשמלי זה פתרון חלקי חלק מהרעש זה התגודדויות של בני נוער בתחנות
כי זה הפך לסוג של בילוי בפני עצמו שעושים חינגות בתחנות (+אלכוהול בבקבוקי מים..)
נא להביא הוכחות לתלונות על רעש האוטובוסים
מה, אין הוכחות? כמה צפוי...

אני מקנא בחיפאים על מערכת התח"צ שנהייתה להם. מהבחינה הזאת, חיפה עוקפת כעת בכמה רמות את תל אביב.
בין היתר בזכות פעילות התח"צ בלילות ובשבתות, כמו שצריך להיות.
 

olli3

New member
מנהל
יש מצב שהוא נהג מונית/מונית שירות :)

נא להביא הוכחות לתלונות על רעש האוטובוסים
מה, אין הוכחות? כמה צפוי...

אני מקנא בחיפאים על מערכת התח"צ שנהייתה להם. מהבחינה הזאת, חיפה עוקפת כעת בכמה רמות את תל אביב.
בין היתר בזכות פעילות התח"צ בלילות ובשבתות, כמו שצריך להיות.
יש מצב שהוא נהג מונית/מונית שירות :)
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4417762,00.html
 

mister K

New member
הם כבר מריחים את סוף הסיפור שלהם שם...

יש מצב שהוא נהג מונית/מונית שירות :)
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4417762,00.html
הם כבר מריחים את סוף הסיפור שלהם שם...
תלונותיהם וטרוניותיהם של נהגי מוניות השרות על השינויים האחרונים בחיפה והקריות, הם עוד הוכחה למיותרות אמצעי התחבורה הזה במערכת תח"צ מתקדמת וטובה.
 

tapuzo

New member
אם אני נהג מונית למה אני משתמש באגד בחיפה?

האמת, יש מצב טוב!

איך לא חשבתי על זה...

גר בחיפה, מתנגד לתח"צ בלילות ובשבתות וכינויו כשם תחנת מוניות השירות בקריות!

עכשיו הכל ברור!
אם אני נהג מונית למה אני משתמש באגד בחיפה?
ולמה אני משתמש באגד בקריות?
הרי אמורה להיות לי מונית.
קצת שכל, בחיי, קצת.. טיפה..
 

mister K

New member
גם חוש הומור כנראה שאין לך.

אם אני נהג מונית למה אני משתמש באגד בחיפה?
ולמה אני משתמש באגד בקריות?
הרי אמורה להיות לי מונית.
קצת שכל, בחיי, קצת.. טיפה..
גם חוש הומור כנראה שאין לך.
 

droriko

New member
באמת יש תחנת מוניות עם השם הזה? חחח

האמת, יש מצב טוב!

איך לא חשבתי על זה...

גר בחיפה, מתנגד לתח"צ בלילות ובשבתות וכינויו כשם תחנת מוניות השירות בקריות!

עכשיו הכל ברור!
באמת יש תחנת מוניות עם השם הזה? חחח
 

tapuzo

New member
ממש לא אבל שילובן ברב קו יהיה דבר מבורך מאד

יש מצב שהוא נהג מונית/מונית שירות :)
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4417762,00.html
ממש לא אבל שילובן ברב קו יהיה דבר מבורך מאד
אני חושב שאם הן יעניקו הנחות כמו אוטובוסים וישתלבו במערך
המטרונית בקריות וגם קוי אגד יפגעו מאד
ולדעתי דן ילחצו על משרד התחבורה והאוצר שגם ככה יש להם התחייבות
להצלחת המיזם מול דן פשוט לא לאפשר למוניות להצטרף לשום הסדר תחבורה.
 

darkshadow1

New member
מוניות השירות הן תוצאה של תח"צ גרועה.

ממש לא אבל שילובן ברב קו יהיה דבר מבורך מאד
אני חושב שאם הן יעניקו הנחות כמו אוטובוסים וישתלבו במערך
המטרונית בקריות וגם קוי אגד יפגעו מאד
ולדעתי דן ילחצו על משרד התחבורה והאוצר שגם ככה יש להם התחייבות
להצלחת המיזם מול דן פשוט לא לאפשר למוניות להצטרף לשום הסדר תחבורה.
מוניות השירות הן תוצאה של תח"צ גרועה.
במדינה שבה יש תחבורה ציבורית טובה אין מקום למוניות שירות במתכונת הנוכחית שלהן, ולכן אין שום סיבה הגיונית לתמוך בהן על חשבון תמיכה בתחבורה הציבורית.
 

tapuzo

New member
נכון בדיוק בגלל זה חיפה מלאה במוניות שירות.

מוניות השירות הן תוצאה של תח"צ גרועה.
במדינה שבה יש תחבורה ציבורית טובה אין מקום למוניות שירות במתכונת הנוכחית שלהן, ולכן אין שום סיבה הגיונית לתמוך בהן על חשבון תמיכה בתחבורה הציבורית.
נכון בדיוק בגלל זה חיפה מלאה במוניות שירות.
 

tapuzo

New member
חחח אין תלונות אבל התחילו להחתים במוריה אנשים

נא להביא הוכחות לתלונות על רעש האוטובוסים
מה, אין הוכחות? כמה צפוי...

אני מקנא בחיפאים על מערכת התח"צ שנהייתה להם. מהבחינה הזאת, חיפה עוקפת כעת בכמה רמות את תל אביב.
בין היתר בזכות פעילות התח"צ בלילות ובשבתות, כמו שצריך להיות.
חחח אין תלונות אבל התחילו להחתים במוריה אנשים
ממה שאמרו לי יעשו החתמה גם ביד לבנים ובהדר ובעוד מקומות שסובלים מזה
בסדר כל זה כמובן כי אין תלונות.
אולי הן נזרקות במשרד התחבורה לפח כמו שגילה מבקר המדינה לגבי אלפי תלונות
של משתמשים בתחבורה הציבורית - ככה אפשר לומר "לא קיבלנו תלונות".
 

mister K

New member
בסדר...

חחח אין תלונות אבל התחילו להחתים במוריה אנשים
ממה שאמרו לי יעשו החתמה גם ביד לבנים ובהדר ובעוד מקומות שסובלים מזה
בסדר כל זה כמובן כי אין תלונות.
אולי הן נזרקות במשרד התחבורה לפח כמו שגילה מבקר המדינה לגבי אלפי תלונות
של משתמשים בתחבורה הציבורית - ככה אפשר לומר "לא קיבלנו תלונות".
בסדר...
אז יחתמו שניים-שלושה אגואיסטים בכל רחוב לעומת כל השאר שכן רוצים.
 

tapuzo

New member
מאד יתכן שהעליה באלימות באזור חיפה קשורה לכך

בסדר...
אז יחתמו שניים-שלושה אגואיסטים בכל רחוב לעומת כל השאר שכן רוצים.
מאד יתכן שהעליה באלימות באזור חיפה קשורה לכך
מחסור בשעות שינה או שינה לא טובה יכולים לגרום בעיות קשות מאד..
העלייה הדרמטית בקריות ובחיפה בארועים של אלימות במשפחה בשנתיים
האחרונות אולי יש לה קשר גם לכך שלאנשים מופרעת השינה, השירות הזה
מעודד בני נוער להאריך את הבילוי וכל הסמכות המשפחתית מתערערת
(מה הבעיה לסיים אותו ב-2 בלילה??), תוסיף לזה את כניסת האלכוהול שאפשר
לשתות בלי הגבלה כי "יש אוטובוס שיסיע" ואז חוסר שעות שינה = אנשים
עייפים מטורטרים כל הלילה מבני נוער מרעישים ואוטובוסים מרעישים..
ברור שזה יכול להיות גורם מרכזי בעליית פשיעה ואלימות במשפחה בקריות ובחיפה.
 
אנשים חוזרים מבילוי ב2-3-4-8 בבוקר

מאד יתכן שהעליה באלימות באזור חיפה קשורה לכך
מחסור בשעות שינה או שינה לא טובה יכולים לגרום בעיות קשות מאד..
העלייה הדרמטית בקריות ובחיפה בארועים של אלימות במשפחה בשנתיים
האחרונות אולי יש לה קשר גם לכך שלאנשים מופרעת השינה, השירות הזה
מעודד בני נוער להאריך את הבילוי וכל הסמכות המשפחתית מתערערת
(מה הבעיה לסיים אותו ב-2 בלילה??), תוסיף לזה את כניסת האלכוהול שאפשר
לשתות בלי הגבלה כי "יש אוטובוס שיסיע" ואז חוסר שעות שינה = אנשים
עייפים מטורטרים כל הלילה מבני נוער מרעישים ואוטובוסים מרעישים..
ברור שזה יכול להיות גורם מרכזי בעליית פשיעה ואלימות במשפחה בקריות ובחיפה.
אנשים חוזרים מבילוי ב2-3-4-8 בבוקר
בלי קשר לאם יש אוטובוס או לא.

מה שאתה רוצה זה שהם יחזרו ברכב ויעשו תאונות.
 

tapuzo

New member
אפרופו מטרונית לפנות בוקר עוברת בעמק האלכוהול

אנשים חוזרים מבילוי ב2-3-4-8 בבוקר
בלי קשר לאם יש אוטובוס או לא.

מה שאתה רוצה זה שהם יחזרו ברכב ויעשו תאונות.
אפרופו מטרונית לפנות בוקר עוברת בעמק האלכוהול
מעניין אם יהיו מאבטחים במטרוניות שעוברות בעמק האלכוהול במפרץ חיפה
אזור ידוע באלימות ודקירות אצל "הבליינים"
אגב ב-3 בבוקר אין כמעט "בליינים" בקוי הלילה, מה שיש זה בני נוער שתויים ומופרעים
שמחפשים בתור אקשן להתעסק עם הנהגים. לא סתם שמו שם מאבטחים.
 
תחליט, אין נוסעים או יש?

אפרופו מטרונית לפנות בוקר עוברת בעמק האלכוהול
מעניין אם יהיו מאבטחים במטרוניות שעוברות בעמק האלכוהול במפרץ חיפה
אזור ידוע באלימות ודקירות אצל "הבליינים"
אגב ב-3 בבוקר אין כמעט "בליינים" בקוי הלילה, מה שיש זה בני נוער שתויים ומופרעים
שמחפשים בתור אקשן להתעסק עם הנהגים. לא סתם שמו שם מאבטחים.
תחליט, אין נוסעים או יש?
קודם אמרת שהם ריקים, עכשיו אתה אומר שיש בני נוער.

ובכל מקרה, אתה מעדיף את בני הנוער האלה עושים חראקות שיכורים ברחוב שלך?
כי איך שהוא הם צריכים לחזור לבית, ואם אין אוטובוס אז השיכור נוהג.
 

tapuzo

New member
התשובה מתחלקת לשניים

תחליט, אין נוסעים או יש?
קודם אמרת שהם ריקים, עכשיו אתה אומר שיש בני נוער.

ובכל מקרה, אתה מעדיף את בני הנוער האלה עושים חראקות שיכורים ברחוב שלך?
כי איך שהוא הם צריכים לחזור לבית, ואם אין אוטובוס אז השיכור נוהג.
התשובה מתחלקת לשניים
עד שעה 2 בערך יש די הרבה בני נוער בליינים וסתם גרופיז שלוקחים
אוטובוס מפה לשם. החל משעה 2 המספר יורד לבודדים אבל מי שעולה זה
כאלה שצריכים להפעיל את המאבטחים לפעמים וחבר שלי עבד בזה שמעתי את
כל הסיפורים כולל הזמנת ניידות משטרה והורדת שיכורים ואיומים והצקות לבנות
ומה לא. לדעתי אפשר לצמצם את זה ל-2 בלילה ובמקום בילוי שמתחיל בחצות
אפשר לצאת מ-23 עד 2 ולא יקרה כלום.
בטח שלא בתדירות של אוטובוסים לכל כיוון כל 20 דקות.. מרעיש ומיותר
 
אתה חושב שתצליח לשנות הרגלי בילוי

התשובה מתחלקת לשניים
עד שעה 2 בערך יש די הרבה בני נוער בליינים וסתם גרופיז שלוקחים
אוטובוס מפה לשם. החל משעה 2 המספר יורד לבודדים אבל מי שעולה זה
כאלה שצריכים להפעיל את המאבטחים לפעמים וחבר שלי עבד בזה שמעתי את
כל הסיפורים כולל הזמנת ניידות משטרה והורדת שיכורים ואיומים והצקות לבנות
ומה לא. לדעתי אפשר לצמצם את זה ל-2 בלילה ובמקום בילוי שמתחיל בחצות
אפשר לצאת מ-23 עד 2 ולא יקרה כלום.
בטח שלא בתדירות של אוטובוסים לכל כיוון כל 20 דקות.. מרעיש ומיותר
אתה חושב שתצליח לשנות הרגלי בילוי
של כמה דורות וכמה מיליוני ישראלים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה