ההנהלה המרושעת שוב השעתה את גילה היקרה!!!1

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
ההנהלה המרושעת שוב השעתה את גילה היקרה!!!1

ההנהלה המרושעת שוב השעתה את גילה היקרה!!!1
ובאיזה תירוץ מגוחך... האשה היקרה הזאת מסוגלת בכלל לאיים על מישהו?!

ארבעה חודשים בלי גילה!!!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4403748,00.html

חכו-חכו, ההסתדרות כבר מטפלת בעניין.
להשבית את המדינה!!! ושהנוסעים הבכיינים כפויי-הטובה האלה יחכו עוד שעה-שעתיים בקרון, מה יש? זכויות העובדים!

* אירוניה, סרקזם וכיו"ב *
 

אורי404

New member
לדעתי זה מעט מדי ומאוחר מדי

ההנהלה המרושעת שוב השעתה את גילה היקרה!!!1
ובאיזה תירוץ מגוחך... האשה היקרה הזאת מסוגלת בכלל לאיים על מישהו?!

ארבעה חודשים בלי גילה!!!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4403748,00.html

חכו-חכו, ההסתדרות כבר מטפלת בעניין.
להשבית את המדינה!!! ושהנוסעים הבכיינים כפויי-הטובה האלה יחכו עוד שעה-שעתיים בקרון, מה יש? זכויות העובדים!

* אירוניה, סרקזם וכיו"ב *
לדעתי זה מעט מדי ומאוחר מדי
לדעתי כך זה היה מזמן מתבקש להיעשות לעשבים שוטים.
נראה אם בסופו של דבר תהיה השעיה של ארבעה חודשים או שזה יתקצר.
אולי במהלך ההשעיה עובדי "רכבת ישראל" השונים, שמתלוננים על תנאי העבודה, ידעו יותר להעריך את התנאים שלהם.
אולי לא כל העובדים שם עובדים בתנאים טובים. ייתכן, שיש שם מוכשרים מאוד, שאינם מקבלים את תנאי העבודה הראויים להם.
מנגד יש שם עובדים, שתנאי העבודה שלהם טובים מאוד, בהשוואה לרב מקומות העבודה האחרים. עובדים כאלה, שעוד מעזים לפגוע גם המעסיק שלהם הישיר שלהם (קרי חברת "רכבת ישראל" וגם במעסיקים העקיפים שלהם (ביניהם הלקוחות - ציבור הנוסעים) צריכים להיכנס לפרופורציות ויפה שעה קודם.
 

easylivin

New member
בנימה רצינית יותר מההודעה הראשונה שלי:

לדעתי זה מעט מדי ומאוחר מדי
לדעתי כך זה היה מזמן מתבקש להיעשות לעשבים שוטים.
נראה אם בסופו של דבר תהיה השעיה של ארבעה חודשים או שזה יתקצר.
אולי במהלך ההשעיה עובדי "רכבת ישראל" השונים, שמתלוננים על תנאי העבודה, ידעו יותר להעריך את התנאים שלהם.
אולי לא כל העובדים שם עובדים בתנאים טובים. ייתכן, שיש שם מוכשרים מאוד, שאינם מקבלים את תנאי העבודה הראויים להם.
מנגד יש שם עובדים, שתנאי העבודה שלהם טובים מאוד, בהשוואה לרב מקומות העבודה האחרים. עובדים כאלה, שעוד מעזים לפגוע גם המעסיק שלהם הישיר שלהם (קרי חברת "רכבת ישראל" וגם במעסיקים העקיפים שלהם (ביניהם הלקוחות - ציבור הנוסעים) צריכים להיכנס לפרופורציות ויפה שעה קודם.
בנימה רצינית יותר מההודעה הראשונה שלי:
על פניו, השר כץ נמנע (נרתע, התחמק...) בסופו של דבר מרפורמה אמיתית ברכבת. קיבל לקראת הבחירות "שקט תעשייתי" מדומה מהוועד שכוחו נשאר מופרז, אפילו בלי קשר לאישיות העומדת בראשו. הציבור בהחלט לא השתכנע שהאיומים של כץ הצליחו, התחושה הרווחת היא שיש רגיעה זמנית בלבד וההמשך עוד יבוא. אם זה לא יהיה על מיקור חוץ, אז בגלל סיבה אחרת כלשהי שתשמש כהזדמנות נוחה לוועד.

הבעיה היא שאנחנו לא קרובים אפילו לסוג של איזון בין כוח וסמכויות שצריכות להיות לוועדי עובדים, לבין יכולתה של חברה ושל ממשלה לנהל אותה ולספק שירות מיטבי לאזרחים. כל זה בלי לשלם דמי-חסות מזעזעים לקבוצה כוחנית רק בגלל החזקתה ב"שאלטר" ולא בגלל שום סגולה אחרת.

לפחות בתקופה האחרונה מדברים יותר ויותר על הבעיה המערכתית הזאת שנוצרה (יוצרה) בחברות הממשלתיות, ואפילו מנסים לעשות יותר מבעבר - ראה נסיון הרפורמה בנמלים. לממשלה הנוכחית בהחלט יש מנדט מהציבור לפעול בכיוון הזה. השאלה היא האם מקבלי ההחלטות יימנעו בסופו של דבר מעשייה אמיתית גם הפעם, מסיבות כאלו ואחרות. פוליטיות כמובן.
 

droriko

New member
גם את הרפורמה בנמלים אני לא מבין

בנימה רצינית יותר מההודעה הראשונה שלי:
על פניו, השר כץ נמנע (נרתע, התחמק...) בסופו של דבר מרפורמה אמיתית ברכבת. קיבל לקראת הבחירות "שקט תעשייתי" מדומה מהוועד שכוחו נשאר מופרז, אפילו בלי קשר לאישיות העומדת בראשו. הציבור בהחלט לא השתכנע שהאיומים של כץ הצליחו, התחושה הרווחת היא שיש רגיעה זמנית בלבד וההמשך עוד יבוא. אם זה לא יהיה על מיקור חוץ, אז בגלל סיבה אחרת כלשהי שתשמש כהזדמנות נוחה לוועד.

הבעיה היא שאנחנו לא קרובים אפילו לסוג של איזון בין כוח וסמכויות שצריכות להיות לוועדי עובדים, לבין יכולתה של חברה ושל ממשלה לנהל אותה ולספק שירות מיטבי לאזרחים. כל זה בלי לשלם דמי-חסות מזעזעים לקבוצה כוחנית רק בגלל החזקתה ב"שאלטר" ולא בגלל שום סגולה אחרת.

לפחות בתקופה האחרונה מדברים יותר ויותר על הבעיה המערכתית הזאת שנוצרה (יוצרה) בחברות הממשלתיות, ואפילו מנסים לעשות יותר מבעבר - ראה נסיון הרפורמה בנמלים. לממשלה הנוכחית בהחלט יש מנדט מהציבור לפעול בכיוון הזה. השאלה היא האם מקבלי ההחלטות יימנעו בסופו של דבר מעשייה אמיתית גם הפעם, מסיבות כאלו ואחרות. פוליטיות כמובן.
גם את הרפורמה בנמלים אני לא מבין
סבבה שאתה מכניס גופים פרטים לשוק,אבל למה אתה משאיר את נמל חיפה ואשדוד בידי המדינה. תבין פה את האבסורד, המדינה מקדמת נמל פרטי שיתחרה ב.....מדינה. איפה נשמע דבר כזה שהמדינה רוצה שגורם פרטי יגבור על עסק שהיא משקיעה בו מיליארדים.
 
זה בשלבים הבאים

גם את הרפורמה בנמלים אני לא מבין
סבבה שאתה מכניס גופים פרטים לשוק,אבל למה אתה משאיר את נמל חיפה ואשדוד בידי המדינה. תבין פה את האבסורד, המדינה מקדמת נמל פרטי שיתחרה ב.....מדינה. איפה נשמע דבר כזה שהמדינה רוצה שגורם פרטי יגבור על עסק שהיא משקיעה בו מיליארדים.
זה בשלבים הבאים
אם קודם ינסו להפריט את הנמלים הקיימים.
יהיו שביתות של שנים.

אז קודם יבנו נמלים פרטיים.
אחרי זה ינסו להפריט את הקיימים.
ואז כשיהיו שביתות, כבר יהיו נמלי גיבוי
 

easylivin

New member
גם זה נכון.

זה בשלבים הבאים
אם קודם ינסו להפריט את הנמלים הקיימים.
יהיו שביתות של שנים.

אז קודם יבנו נמלים פרטיים.
אחרי זה ינסו להפריט את הקיימים.
ואז כשיהיו שביתות, כבר יהיו נמלי גיבוי
גם זה נכון.
 

אורי404

New member
נראה עם זה בכלל ייצא לפועל

זה בשלבים הבאים
אם קודם ינסו להפריט את הנמלים הקיימים.
יהיו שביתות של שנים.

אז קודם יבנו נמלים פרטיים.
אחרי זה ינסו להפריט את הקיימים.
ואז כשיהיו שביתות, כבר יהיו נמלי גיבוי
נראה עם זה בכלל ייצא לפועל
אם אני לא טועה, גם נמל "שער היובל" באשדוד תוכנן להיות נמל בבעלות פרטית.
לאחר מאבקים של וועדי הנמלים, הנמל חובר לנמל אשדוד הקיים.
 

easylivin

New member
תחרות כזאת קיימת בעולם.

גם את הרפורמה בנמלים אני לא מבין
סבבה שאתה מכניס גופים פרטים לשוק,אבל למה אתה משאיר את נמל חיפה ואשדוד בידי המדינה. תבין פה את האבסורד, המדינה מקדמת נמל פרטי שיתחרה ב.....מדינה. איפה נשמע דבר כזה שהמדינה רוצה שגורם פרטי יגבור על עסק שהיא משקיעה בו מיליארדים.
תחרות כזאת קיימת בעולם.
אפילו בתחום הרכבות (אם כי זה לדעתי לא יהיה רלוונטי לישראל בעשורים הקרובים): חברה ממשלתית פועלת לצד חברות פרטיות, לפעמים על אותה תשתית. במקומות מסויימים זה מצליח יופי, למשל במדינות מרכז אירופה ובין היתר בשוויץ, שעליה אנחנו מדברים המון בזמן האחרון בזכותו של Ccyclist.

שרי הממשלה המקדמים את המהלך מקווים כנראה שזה ידרבן את הממשלה עצמה על ענפיה, ואת הממשלות הבאות, לעמוד בקריטריונים גבוהים יותר מול התחרות הצפויה. הלוואי וכך יקרה, ההצלחה תלויה לדעתי באיכות המערכת השלטונית הדמוקרטית, ברמת השקיפות של הממשלה, ובחברה האזרחית. וגם השוק יאמר את דברו ללא ספק, אם ההפסדים יהיו כבדים לעומת התוצאות של המתחרות הפרטיות, ברור שתקום זעקה הן מחוץ לממשלה והן מתוכה. זאת הפרשנות האישית שלי למהלך המתבצע בנמלים.
 

droriko

New member
השאלה היא

תחרות כזאת קיימת בעולם.
אפילו בתחום הרכבות (אם כי זה לדעתי לא יהיה רלוונטי לישראל בעשורים הקרובים): חברה ממשלתית פועלת לצד חברות פרטיות, לפעמים על אותה תשתית. במקומות מסויימים זה מצליח יופי, למשל במדינות מרכז אירופה ובין היתר בשוויץ, שעליה אנחנו מדברים המון בזמן האחרון בזכותו של Ccyclist.

שרי הממשלה המקדמים את המהלך מקווים כנראה שזה ידרבן את הממשלה עצמה על ענפיה, ואת הממשלות הבאות, לעמוד בקריטריונים גבוהים יותר מול התחרות הצפויה. הלוואי וכך יקרה, ההצלחה תלויה לדעתי באיכות המערכת השלטונית הדמוקרטית, ברמת השקיפות של הממשלה, ובחברה האזרחית. וגם השוק יאמר את דברו ללא ספק, אם ההפסדים יהיו כבדים לעומת התוצאות של המתחרות הפרטיות, ברור שתקום זעקה הן מחוץ לממשלה והן מתוכה. זאת הפרשנות האישית שלי למהלך המתבצע בנמלים.
השאלה היא
מה יהיה הכח של הועד בתוך הממשלה.
 

easylivin

New member
אם מדובר על ממשלה דיקטטורית לחלוטין...

השאלה היא
מה יהיה הכח של הועד בתוך הממשלה.
אם מדובר על ממשלה דיקטטורית לחלוטין...
הלכה למעשה, כנראה שדעת הקהל, כלומר דעתו של ציבור הבוחרים ברובו, בכל זאת (זה היה אנדרסטייטמנט כמובן) משפיעה על מקבלי ההחלטות יותר מאשר קומץ בריונים מהנמל. אחרת, שום מהלך לא היה יוצא לפועל.
 

droriko

New member
הרי קראנו בתקשורת

אם מדובר על ממשלה דיקטטורית לחלוטין...
הלכה למעשה, כנראה שדעת הקהל, כלומר דעתו של ציבור הבוחרים ברובו, בכל זאת (זה היה אנדרסטייטמנט כמובן) משפיעה על מקבלי ההחלטות יותר מאשר קומץ בריונים מהנמל. אחרת, שום מהלך לא היה יוצא לפועל.
הרי קראנו בתקשורת
שהועד פוקד מאות,ובשאיפה לאלפי,אנשים למפלגת העבודה(שזה לא כזה דבר חדש אבל מילא) עכשיו מה יקרה אם באופן תיאורטי(חס ושלום טפו טפו טפו) מפלגה העבודה תרכיב את הממשלה הבאה? הרי יהיו למפלגה יחסי תלות עם הועד,בדיוק כמו שבתקופת מרכז הליכוד השרים היו דואגים לג'ובים לחברי מרכז, בדיוק כמו שלפקידי האוצר יש יחסי תלות עם הטייקונים כי הם יודעים שהם אלה שיסדרו להם עבודה אחרי שהם יעזבו את התפקיד, אתה יכול לראות הרבה צעדים של פקידי האוצר שמנוגדים לחלוטןי להלך הרוח הציבורי, אני לא יודע אם זה דיקטטורה,אבל זה כבר קיים היום.
 

droriko

New member
שלא לדבר על תקציב צהל

הרי קראנו בתקשורת
שהועד פוקד מאות,ובשאיפה לאלפי,אנשים למפלגת העבודה(שזה לא כזה דבר חדש אבל מילא) עכשיו מה יקרה אם באופן תיאורטי(חס ושלום טפו טפו טפו) מפלגה העבודה תרכיב את הממשלה הבאה? הרי יהיו למפלגה יחסי תלות עם הועד,בדיוק כמו שבתקופת מרכז הליכוד השרים היו דואגים לג'ובים לחברי מרכז, בדיוק כמו שלפקידי האוצר יש יחסי תלות עם הטייקונים כי הם יודעים שהם אלה שיסדרו להם עבודה אחרי שהם יעזבו את התפקיד, אתה יכול לראות הרבה צעדים של פקידי האוצר שמנוגדים לחלוטןי להלך הרוח הציבורי, אני לא יודע אם זה דיקטטורה,אבל זה כבר קיים היום.
שלא לדבר על תקציב צהל
שיש קונצנזוס מלא שצריך לקצץ אותו,בעיקר שכולם יודעים שרוב התקציב לא הולך על טנקים ומטוסים, אבל עדיין לא רק שלא מקצצים,גם מגדילים את התקציב, כנראה שיש זרמים שהם יותר חזקים מדעת הקהל.
 

easylivin

New member
אני אישית מקווה שאם מפלגה מהקצה השני של המפה

הרי קראנו בתקשורת
שהועד פוקד מאות,ובשאיפה לאלפי,אנשים למפלגת העבודה(שזה לא כזה דבר חדש אבל מילא) עכשיו מה יקרה אם באופן תיאורטי(חס ושלום טפו טפו טפו) מפלגה העבודה תרכיב את הממשלה הבאה? הרי יהיו למפלגה יחסי תלות עם הועד,בדיוק כמו שבתקופת מרכז הליכוד השרים היו דואגים לג'ובים לחברי מרכז, בדיוק כמו שלפקידי האוצר יש יחסי תלות עם הטייקונים כי הם יודעים שהם אלה שיסדרו להם עבודה אחרי שהם יעזבו את התפקיד, אתה יכול לראות הרבה צעדים של פקידי האוצר שמנוגדים לחלוטןי להלך הרוח הציבורי, אני לא יודע אם זה דיקטטורה,אבל זה כבר קיים היום.
אני אישית מקווה שאם מפלגה מהקצה השני של המפה
תרכיב את הממשלה הבאה (בתקווה שלא), היא תעמוד כבר בפני נמלים פרטיים מתפקדים כעובדה קיימת. איש כבר לא יוכל להלאים אותם, ברגע שכבר לא יהיו מונופול.

ושוב, דעתי היא שבניגוד לימים עברו צריכים שלא רק מערכת יחסים פנימית ואף סמויה בין ועדים/ההסתדרות לח"כים כאלה ואחרים, היא זאת שתקבע את המהלכים. הלוואי והממשל שלנו יתפתח יותר לכיוון של דמוקרטיה אמיתית, לא אנרכיה ושלטון ההמון מהרחוב, אבל גם לא דיקטטורה חד-מפלגתית או עריצות הרוב, כפי שהיה הלכה למעשה בעשורים הראשונים לקיומה של המדינה. שנבין כבר שהקשר בין הציבור לנבחריו צריך להתקיים לא רק ביום הבחירות. אחרת, מגיעים למצבים כמו המצב הנוכחי במצרים חס וחלילה ולהבדיל אלף הבדלות.
 

אורי404

New member
חברי הוועדים נמצאים ברב המפלגות אם לא בכולן

הרי קראנו בתקשורת
שהועד פוקד מאות,ובשאיפה לאלפי,אנשים למפלגת העבודה(שזה לא כזה דבר חדש אבל מילא) עכשיו מה יקרה אם באופן תיאורטי(חס ושלום טפו טפו טפו) מפלגה העבודה תרכיב את הממשלה הבאה? הרי יהיו למפלגה יחסי תלות עם הועד,בדיוק כמו שבתקופת מרכז הליכוד השרים היו דואגים לג'ובים לחברי מרכז, בדיוק כמו שלפקידי האוצר יש יחסי תלות עם הטייקונים כי הם יודעים שהם אלה שיסדרו להם עבודה אחרי שהם יעזבו את התפקיד, אתה יכול לראות הרבה צעדים של פקידי האוצר שמנוגדים לחלוטןי להלך הרוח הציבורי, אני לא יודע אם זה דיקטטורה,אבל זה כבר קיים היום.
חברי הוועדים נמצאים ברב המפלגות אם לא בכולן
בוודאי ובוודאי, שבמפלגות הגדולות הוותיקות.
אולי גם בחדשות, כמו "יש עתיד", אבל אני לא בטוח לגמרי.
 

droriko

New member
כי ביש עתיד אין פריימריז

חברי הוועדים נמצאים ברב המפלגות אם לא בכולן
בוודאי ובוודאי, שבמפלגות הגדולות הוותיקות.
אולי גם בחדשות, כמו "יש עתיד", אבל אני לא בטוח לגמרי.
כי ביש עתיד אין פריימריז
 

אורי404

New member
אין פריימריז, אבל יש פעילים

כי ביש עתיד אין פריימריז
אין פריימריז, אבל יש פעילים
אבל שוב; אני לא יודע מהי ההתנהלות שם.
עוד מוקדם לבקר את תפקודו של יאיר לפיד כשר אוצר.
בינתיים זה נראה, שהוא פחות פעל כנגד גופים גדולים, כמו גופים ממשלתיים לא יעילים או כנגד השכבות העשירות ביותר.
מנגד על העובדים האמיתיים (נקרא לזה איך, שנקרא, כמו מעמד הביניים או אנשים העובדים במשרה מלאה ומעלה במשכורות מתחת ל-10,000 ואך למטה לעבר מחצית מזה), הוא ידע לפגוע. אך כאמור זה עוד מוקדם. אני מקווה לחשוב, שיהיו הפתעות ובשורות טובות עד אז.
כל זה עדיין לא פוטר אותו מהתעסקות נגד גופים לא יעילים או אנשים, שפחות ביושר מרוויחים הון רב, ללא פרופורציות. בין היתר בעלי הון, שיודעים במלים יפות 'לבצע תספורת' ובמלים ישירות ואמיתיות - לקחת מאנשים, שהלוו להם כסף ומעשה לגזול מהם כסף.
 

alantan

New member
יש לי חדשות בשבילך, גם עובדים במשכורת של

אין פריימריז, אבל יש פעילים
אבל שוב; אני לא יודע מהי ההתנהלות שם.
עוד מוקדם לבקר את תפקודו של יאיר לפיד כשר אוצר.
בינתיים זה נראה, שהוא פחות פעל כנגד גופים גדולים, כמו גופים ממשלתיים לא יעילים או כנגד השכבות העשירות ביותר.
מנגד על העובדים האמיתיים (נקרא לזה איך, שנקרא, כמו מעמד הביניים או אנשים העובדים במשרה מלאה ומעלה במשכורות מתחת ל-10,000 ואך למטה לעבר מחצית מזה), הוא ידע לפגוע. אך כאמור זה עוד מוקדם. אני מקווה לחשוב, שיהיו הפתעות ובשורות טובות עד אז.
כל זה עדיין לא פוטר אותו מהתעסקות נגד גופים לא יעילים או אנשים, שפחות ביושר מרוויחים הון רב, ללא פרופורציות. בין היתר בעלי הון, שיודעים במלים יפות 'לבצע תספורת' ובמלים ישירות ואמיתיות - לקחת מאנשים, שהלוו להם כסף ומעשה לגזול מהם כסף.
יש לי חדשות בשבילך, גם עובדים במשכורת של
20,000 ש"ח נחשבים מעמד הביניים. פשוט הם עם הפה במים והאף עוד איכשהו בחוץ במקום שכל הפרצוף יוחזק מתחת למים...
 

אורי404

New member
גם במרוויחי 20,000 פגעו

יש לי חדשות בשבילך, גם עובדים במשכורת של
20,000 ש"ח נחשבים מעמד הביניים. פשוט הם עם הפה במים והאף עוד איכשהו בחוץ במקום שכל הפרצוף יוחזק מתחת למים...
גם במרוויחי 20,000 פגעו
כוונתי לשכירים ולא לכל מיני עובדים לא יעילים בגופים ממשלתיים או גופים עם סבסוד שמן.
פחות נגעו בקבוצות ההון או בגופים הלא-יעילים, שפירטתי.
אבל, שוב נראה מה יהיה בעתיד. אולי דברים ישתנו ואולי שר האוצר יפתיע לטובה.
 

אורי404

New member
אריק, אני מסכים איתך. לא בטוח לגבי הלאה

בנימה רצינית יותר מההודעה הראשונה שלי:
על פניו, השר כץ נמנע (נרתע, התחמק...) בסופו של דבר מרפורמה אמיתית ברכבת. קיבל לקראת הבחירות "שקט תעשייתי" מדומה מהוועד שכוחו נשאר מופרז, אפילו בלי קשר לאישיות העומדת בראשו. הציבור בהחלט לא השתכנע שהאיומים של כץ הצליחו, התחושה הרווחת היא שיש רגיעה זמנית בלבד וההמשך עוד יבוא. אם זה לא יהיה על מיקור חוץ, אז בגלל סיבה אחרת כלשהי שתשמש כהזדמנות נוחה לוועד.

הבעיה היא שאנחנו לא קרובים אפילו לסוג של איזון בין כוח וסמכויות שצריכות להיות לוועדי עובדים, לבין יכולתה של חברה ושל ממשלה לנהל אותה ולספק שירות מיטבי לאזרחים. כל זה בלי לשלם דמי-חסות מזעזעים לקבוצה כוחנית רק בגלל החזקתה ב"שאלטר" ולא בגלל שום סגולה אחרת.

לפחות בתקופה האחרונה מדברים יותר ויותר על הבעיה המערכתית הזאת שנוצרה (יוצרה) בחברות הממשלתיות, ואפילו מנסים לעשות יותר מבעבר - ראה נסיון הרפורמה בנמלים. לממשלה הנוכחית בהחלט יש מנדט מהציבור לפעול בכיוון הזה. השאלה היא האם מקבלי ההחלטות יימנעו בסופו של דבר מעשייה אמיתית גם הפעם, מסיבות כאלו ואחרות. פוליטיות כמובן.
אריק, אני מסכים איתך. לא בטוח לגבי הלאה
אני מסכים, שצריך להיות וועד, שיגן על זכות העובדים. בדגש על הגנה ועל מה, שכתבת על איזון בין כוח וסמכויות, לבין יכולתה של החברה לנהל את ההתנהלות בחברה ולספק שירות מיטבי לאזרחים.
בתגובה בהמשך כתבתי, שאני עדיין לא בטוח האם יהיה שינוי בנמלים עם הפירוט על נמל "שער היובל". מקווה, שאני טועה במחשבה שלי ושדברים ישתנו.
בכל מקרה, כמו שכתבתי למעלה יותר, הסנקציות, כנגד עובדים, שפוגעים במקום עבודתם ובציבור הלקוחות (גילה אדרעי, במקרה זה), הגיעה מאוחר מדי ומוטב לשפר גם את זה.
 

25306yosef

New member
גילה, גילה, גילה... שאול, שאול שאול...

ההנהלה המרושעת שוב השעתה את גילה היקרה!!!1
ובאיזה תירוץ מגוחך... האשה היקרה הזאת מסוגלת בכלל לאיים על מישהו?!

ארבעה חודשים בלי גילה!!!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4403748,00.html

חכו-חכו, ההסתדרות כבר מטפלת בעניין.
להשבית את המדינה!!! ושהנוסעים הבכיינים כפויי-הטובה האלה יחכו עוד שעה-שעתיים בקרון, מה יש? זכויות העובדים!

* אירוניה, סרקזם וכיו"ב *
גילה, גילה, גילה... שאול, שאול שאול...
מה זה כבר משנה מי נמצא בוועד, הרי גם כשהכל פועל כרגיל וללא כל סכסוכי עובדים, אז ההנהלה מחליטה מיוזמתה להשבית את תנועת הרכבות וללא כל פיתרון חלופי עבור נוסעי הרכבת, ולכן אין מנוס מלהחזיק רכב פרטי, ואם כבר יש רכב פרטי, אז למה לא להשתמש בו בכל ימות השנה ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה