לשכת פניות הציבור,תלונות בשלושה עותקים

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
לשכת פניות הציבור,תלונות בשלושה עותקים

לשכת פניות הציבור,תלונות בשלושה עותקים
 

LemonLimeLilach

New member
שאלת רב קו

לשכת פניות הציבור,תלונות בשלושה עותקים
שאלת רב קו
הטענתי את הרב קו במכונה (בתחנה של הרכבת הקלה בירושלים) בכרטיסיה של 10 נסיעות, כשעליתי לרכבת הקלה והעברתי את הכרטיס ראיתי שהוא כותב שנשארו 4 נסיעות. יש לי קבלה שאומרת ששילמתי על 10 נסיעות(והמחיר של 10 נסיעות), אבל הטעינה הייתה ביוני, אני פשוט לא נוסעת הרבה בתח"צ. לאן לפנות? לרכבת הקלה? לתחנת מידע של רב קו (למשל בתחנה מרכזית ירושלים)? יש להם דרך לראות כמה נסעתי או שפשוט יגידו לי "נשארו לך 4 נסיעות כי נסעת כבר 6" כלומר, לא יאמינו לי כי עבר הרבה זמן וזה הגיוני בחודש לנסוע 6 נסיעות?
 

olli3

New member
מנהל
את יכולה להשתמש באפליקציה "רב קו"

שאלת רב קו
הטענתי את הרב קו במכונה (בתחנה של הרכבת הקלה בירושלים) בכרטיסיה של 10 נסיעות, כשעליתי לרכבת הקלה והעברתי את הכרטיס ראיתי שהוא כותב שנשארו 4 נסיעות. יש לי קבלה שאומרת ששילמתי על 10 נסיעות(והמחיר של 10 נסיעות), אבל הטעינה הייתה ביוני, אני פשוט לא נוסעת הרבה בתח"צ. לאן לפנות? לרכבת הקלה? לתחנת מידע של רב קו (למשל בתחנה מרכזית ירושלים)? יש להם דרך לראות כמה נסעתי או שפשוט יגידו לי "נשארו לך 4 נסיעות כי נסעת כבר 6" כלומר, לא יאמינו לי כי עבר הרבה זמן וזה הגיוני בחודש לנסוע 6 נסיעות?
את יכולה להשתמש באפליקציה "רב קו"
במכשירי אנדרואיד התומכים בNFC מלבד נקסוס אם אני לא טועה.

הצמדת כרטיס הרב קו למכשיר תציג לך את הפעולות האחרונות שבוצעו בכרטיס (כולל טעינת כרטיסיה וניצול של נסיעות).

מעבר לכך, כל הנתונים רשומים על הכרטיס אז טכנית לפחות בתחנת המידע של הרב קו (אם את מתכוונת לזאת שבמרכזית ירושלים אז עברתי שם השבוע ונראה שסגרו אותה), ניתן יהיה לראות את השימושים שנעשו בכרטיס.
 
שירות רב קו עדיין במרכזית ירושלים, בסוף מימין

את יכולה להשתמש באפליקציה "רב קו"
במכשירי אנדרואיד התומכים בNFC מלבד נקסוס אם אני לא טועה.

הצמדת כרטיס הרב קו למכשיר תציג לך את הפעולות האחרונות שבוצעו בכרטיס (כולל טעינת כרטיסיה וניצול של נסיעות).

מעבר לכך, כל הנתונים רשומים על הכרטיס אז טכנית לפחות בתחנת המידע של הרב קו (אם את מתכוונת לזאת שבמרכזית ירושלים אז עברתי שם השבוע ונראה שסגרו אותה), ניתן יהיה לראות את השימושים שנעשו בכרטיס.
שירות רב קו עדיין במרכזית ירושלים, בסוף מימין
 

olli3

New member
מנהל
אתה מתכוון ליד הכניסה מרציף ההורדה?

שירות רב קו עדיין במרכזית ירושלים, בסוף מימין
אתה מתכוון ליד הכניסה מרציף ההורדה?
כי כשהייתי שם ביום רביעי זה היה סגור עם שלט שהמקום נסגר.
 
יתכן שיש לך שתי כרטיסיות?

שאלת רב קו
הטענתי את הרב קו במכונה (בתחנה של הרכבת הקלה בירושלים) בכרטיסיה של 10 נסיעות, כשעליתי לרכבת הקלה והעברתי את הכרטיס ראיתי שהוא כותב שנשארו 4 נסיעות. יש לי קבלה שאומרת ששילמתי על 10 נסיעות(והמחיר של 10 נסיעות), אבל הטעינה הייתה ביוני, אני פשוט לא נוסעת הרבה בתח"צ. לאן לפנות? לרכבת הקלה? לתחנת מידע של רב קו (למשל בתחנה מרכזית ירושלים)? יש להם דרך לראות כמה נסעתי או שפשוט יגידו לי "נשארו לך 4 נסיעות כי נסעת כבר 6" כלומר, לא יאמינו לי כי עבר הרבה זמן וזה הגיוני בחודש לנסוע 6 נסיעות?
יתכן שיש לך שתי כרטיסיות?
אחת מלאה של 10 ואחת ישנה יותר שנשארו 4?

בתחנות הרכבת הקלה יש אפשרות לבדוק מה יש על הכרטיס.
וגם אפשרות לבקש פירוט מנהג אוטובוס.
 

amit1270

New member
אחד הדברים המעצבנים

יתכן שיש לך שתי כרטיסיות?
אחת מלאה של 10 ואחת ישנה יותר שנשארו 4?

בתחנות הרכבת הקלה יש אפשרות לבדוק מה יש על הכרטיס.
וגם אפשרות לבקש פירוט מנהג אוטובוס.
אחד הדברים המעצבנים
אבל זה עוד טוב. מהניסיון שלי, אם מטעינים כרטיסיה חדשה מכונת התיקוף מורידה ממנה ולא נותנת לי שום רמז לגבי כרטיסיות אחרות (אותו קוד) שיש לי ברב-קו. כך קרה שלאשתי, שלא נוסעת הרבה ולא תמיד יודעת כמה נשאר לה, היו 3 כרטיסיות טעונות על הרב-קו, והיא בכלל חשבה שנגמרו לה הנסיעות.
 
נקווה שבעתיד מושג הכרטיסייה ייעלם מהעולם

אחד הדברים המעצבנים
אבל זה עוד טוב. מהניסיון שלי, אם מטעינים כרטיסיה חדשה מכונת התיקוף מורידה ממנה ולא נותנת לי שום רמז לגבי כרטיסיות אחרות (אותו קוד) שיש לי ברב-קו. כך קרה שלאשתי, שלא נוסעת הרבה ולא תמיד יודעת כמה נשאר לה, היו 3 כרטיסיות טעונות על הרב-קו, והיא בכלל חשבה שנגמרו לה הנסיעות.
נקווה שבעתיד מושג הכרטיסייה ייעלם מהעולם
ויוחלף בערך צבור.
 
או באמצעות אפליקציית "רב קו" לאנדרואיד.

יתכן שיש לך שתי כרטיסיות?
אחת מלאה של 10 ואחת ישנה יותר שנשארו 4?

בתחנות הרכבת הקלה יש אפשרות לבדוק מה יש על הכרטיס.
וגם אפשרות לבקש פירוט מנהג אוטובוס.
או באמצעות אפליקציית "רב קו" לאנדרואיד.
 

רוקירו

New member
סיפור שקרה לי הבוקר בתחנת רכבת...

לשכת פניות הציבור,תלונות בשלושה עותקים
סיפור שקרה לי הבוקר בתחנת רכבת...
מעתיקה לכאן את הפנייה שלי לפניות הציבור של הרכבת.

שלום רב!

היום בבוקר (28.7.2013) רכשתי חופשי-חודשי הוד השרון-תל אביב כולל אוטובוס במרחב גוש דן. בטעות כטיס הרב-קו שלי נטען בחופשי-חודשי הוד השרון-תל אביב כולל אוטובוסים באזור המרכז בלבד. הקופאית ביצעה ביטול עסקה (408.50 ש"ח) וחייבה אותי מחדש (438.50 ש"ח). אך במקום לקבל את הסכום המלא של ביטול העסקה (408.50 ש"ח) במזומן קיבלתי רק 378.50 ש"ח בלבד. מפנייה לפניות הציבור שלכם קיבלתי הסבר כי זאת בעייה ידועה - לא מקבלים את הסכום ששולם לחברות האוטובוס בעת ביצוע ביטול עסקה.

אני מבקשת לקבל לאלתר את ההפרש בין הסכום של ביטול העסקה לסכום שקיבלתי במזומן. מדובר על 30 ש"ח.

מצ"ב סריקה של שתי החשבוניות.

חייבת לציין כי לא ברור מדוע אם הביטול עסקה מתבצע על סכום אחד הלקוח בפועל מקבל ביד סכום אחר - ללא כל אסמכתא על ההפרש.

בברכה,
........................
טל....................


ושאלה לי אליכם - האם זאת באמת בעייה מוכרת? נשמע לי אבסורד שכולם מכירים את הבעיה ובכל זאת בשביל לקבל את הסכום בחזרה צריך לפנות לפניות הציבור ולחכות 3 שובועות....

תודה מראש,
ר.
 

cwen

New member
אם את לא מקבלת מהם את מבוקשך

סיפור שקרה לי הבוקר בתחנת רכבת...
מעתיקה לכאן את הפנייה שלי לפניות הציבור של הרכבת.

שלום רב!

היום בבוקר (28.7.2013) רכשתי חופשי-חודשי הוד השרון-תל אביב כולל אוטובוס במרחב גוש דן. בטעות כטיס הרב-קו שלי נטען בחופשי-חודשי הוד השרון-תל אביב כולל אוטובוסים באזור המרכז בלבד. הקופאית ביצעה ביטול עסקה (408.50 ש"ח) וחייבה אותי מחדש (438.50 ש"ח). אך במקום לקבל את הסכום המלא של ביטול העסקה (408.50 ש"ח) במזומן קיבלתי רק 378.50 ש"ח בלבד. מפנייה לפניות הציבור שלכם קיבלתי הסבר כי זאת בעייה ידועה - לא מקבלים את הסכום ששולם לחברות האוטובוס בעת ביצוע ביטול עסקה.

אני מבקשת לקבל לאלתר את ההפרש בין הסכום של ביטול העסקה לסכום שקיבלתי במזומן. מדובר על 30 ש"ח.

מצ"ב סריקה של שתי החשבוניות.

חייבת לציין כי לא ברור מדוע אם הביטול עסקה מתבצע על סכום אחד הלקוח בפועל מקבל ביד סכום אחר - ללא כל אסמכתא על ההפרש.

בברכה,
........................
טל....................


ושאלה לי אליכם - האם זאת באמת בעייה מוכרת? נשמע לי אבסורד שכולם מכירים את הבעיה ובכל זאת בשביל לקבל את הסכום בחזרה צריך לפנות לפניות הציבור ולחכות 3 שובועות....

תודה מראש,
ר.
אם את לא מקבלת מהם את מבוקשך
אז שווה יהיה לפנות לעיתונאי צרכנות.
 

רוקירו

New member
ברור. אנסה גם את משרד התחבורה. הזוי לגמרי...

אם את לא מקבלת מהם את מבוקשך
אז שווה יהיה לפנות לעיתונאי צרכנות.
ברור. אנסה גם את משרד התחבורה. הזוי לגמרי...
כרגע אני עדיין מחכה לקבל אישור שהפנייה שלי התקבלה.
מוזר - שלחתי לאי מייל של פניות הציבור הבוקר, באתר שלהם כתוב שהפניות מתקבלות אוטומטית ומקבלים אישור לקבלת הפנייה, כמה שעות אחרי וטרם קיבלתי אישור.

יש מה להטריד אותם? או לחכות עד מחר?

ר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה