עלו ברשת

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
בכתבה בכל הכפר

הBRT לא נועד כדי לפתור את פקקי התנועה ליד
השוק בכפר סבא אלא כדי לאפשר הגעה מהירה יחסית לתל אביב ולהרצליה. מעבר לכך, כפר סבא אמורה לקבל תקציבים נרחבים לחידוש תשתיות ממשרד התחבורה בעקבות הפרוייקט. אגב, רעיון הBRT סותר את הטענה שלך שהתחבורה הציבורית בכפר סבא לא בשימוש, שהרי במקרה כזה לא היו מקדמים בעיר את הBRT.
בכתבה בכל הכפר
בן חמו אמר שה BRT נועד לפתור את בעיות החניה בעיר
 

yehuda7K

New member
בן חמו כפוליטיקאי אומר מה שנוח באותו רגע

בכתבה בכל הכפר
בן חמו אמר שה BRT נועד לפתור את בעיות החניה בעיר
בן חמו כפוליטיקאי אומר מה שנוח באותו רגע
ולא בהכרח את הסיבה הראשית.

יהודה
 

droriko

New member
איזה סביה נסתרת יש לו בשביל לקדם BRT

בן חמו כפוליטיקאי אומר מה שנוח באותו רגע
ולא בהכרח את הסיבה הראשית.

יהודה
איזה סביה נסתרת יש לו בשביל לקדם BRT
צא מהתפיסה הפרנוידית הזאת שפולטיקאים הם הרשע המוחלט , ולכל דבר שהם מוציאים מהפה יש מניעים זרים
 

cwen

New member
וחבל שהם משתמשים במכונית כדי להגיע לרכבת

עמית השני (amith1) כתב עובדה אחרת
"חניוני הרכבת מלאים". במלים אחרות לאנשים, שיש מכונית ויש האפשרות לנסוע בה, לא משתמשים בה לכל הנסיעה, אלא משתמשים ברכבת.
בנוסף רבים, שנוסעים בקווי האוטובוסים הנוחים (למשל קווים 567 ו-149 המהירים לתל אביב) יש מכונית, אבל מעדיפים לנסוע באוטובוסים.
וחבל שהם משתמשים במכונית כדי להגיע לרכבת
ולא משתמשים באוטובוסים כדי להגיע לרכבת. אני תוהה אם זה בגלל קיבעון של אנשים או ששירות האוטובוסים לשתי תחנות הרכבת לא מספיק טוב.
 

amithi1

New member
זו עיר קטנה יחסית

וחבל שהם משתמשים במכונית כדי להגיע לרכבת
ולא משתמשים באוטובוסים כדי להגיע לרכבת. אני תוהה אם זה בגלל קיבעון של אנשים או ששירות האוטובוסים לשתי תחנות הרכבת לא מספיק טוב.
זו עיר קטנה יחסית
והגישה לתחנות הרכבת קלה יותר ברכב מאשר באוטובוס. יוצאים מהבית עשר דקות לפני יציאת הרכבת ומגיעים בזמן. האלטרנטיבה היא ללכת לתחנת האוטובוס חמש דקות, להמתין עוד חמש דקות לאוטובוס שנוסע במסלול ארוך יותר לתחנה. זה מאריך את ההגעה לעשרים וחמש דקות במקום חמש וגם עולה מעל עשרה שקלים ליום.
 

droriko

New member
אבל זה בדיוק מה שכתבתי כאן

זו עיר קטנה יחסית
והגישה לתחנות הרכבת קלה יותר ברכב מאשר באוטובוס. יוצאים מהבית עשר דקות לפני יציאת הרכבת ומגיעים בזמן. האלטרנטיבה היא ללכת לתחנת האוטובוס חמש דקות, להמתין עוד חמש דקות לאוטובוס שנוסע במסלול ארוך יותר לתחנה. זה מאריך את ההגעה לעשרים וחמש דקות במקום חמש וגם עולה מעל עשרה שקלים ליום.
אבל זה בדיוק מה שכתבתי כאן
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=162585296
 

droriko

New member
אני לא אומר שאוטובוס צריך להשתוות לרכב

בגלל גודל העיר גם קו יעיל יהיה ארוך
משמעותית בזמן ההגעה מפתח הבית עד לעלייה לרכבת לעומת נסיעה ברכב פרטי.
אני לא אומר שאוטובוס צריך להשתוות לרכב
אבל הוא כן יכול להתקרב אליו ויגרום לאנשים רבים לעבור מהרכבת לתח"ץ, זה יקרה אם תעשה את שני הדברים שהצעתי
 

4XTOS

New member
דווקא התח"צ לרכבת שופר בשנה האחרונה

וחבל שהם משתמשים במכונית כדי להגיע לרכבת
ולא משתמשים באוטובוסים כדי להגיע לרכבת. אני תוהה אם זה בגלל קיבעון של אנשים או ששירות האוטובוסים לשתי תחנות הרכבת לא מספיק טוב.
דווקא התח"צ לרכבת שופר בשנה האחרונה
אך עדיין מעטים האנשים שנוסעים באוטובוס לרכבת, בעיקר בגלל שהקווים לא מתואמים לזמני היציאה של הרכבת
 

droriko

New member
בדיוק!

דווקא התח"צ לרכבת שופר בשנה האחרונה
אך עדיין מעטים האנשים שנוסעים באוטובוס לרכבת, בעיקר בגלל שהקווים לא מתואמים לזמני היציאה של הרכבת
בדיוק!
בתקופה שהיה לי רישיון הייתי נוסע קבוע אם האוטו לתחנת רכבת . אחרי שויתרי על האוטו ממניעים כלכלים היתה תקופה שהייתי נוסע קבוע מהרכבת עם קו 2 . זה היה סיוט . אתה יכול להגיע לתחנה ולגות שהאוטובוס מגיע רק עוד רבע שעה. מה לעזזל יש לעשות בחור הזה רבע שעה, זה לא שאני ליד קניון . לא סתם רוב גדול מאד של נוסעי הרכבת לא מוצא את עצמו בסוף הנסיעה מחכה בתחנה אלא נוסע עם האוטו/מישהו לוקח אותו טרמפ .
 

4XTOS

New member
כל פעם שאני נוסע עם קו 3 מהבית שלי לרכבת

בדיוק!
בתקופה שהיה לי רישיון הייתי נוסע קבוע אם האוטו לתחנת רכבת . אחרי שויתרי על האוטו ממניעים כלכלים היתה תקופה שהייתי נוסע קבוע מהרכבת עם קו 2 . זה היה סיוט . אתה יכול להגיע לתחנה ולגות שהאוטובוס מגיע רק עוד רבע שעה. מה לעזזל יש לעשות בחור הזה רבע שעה, זה לא שאני ליד קניון . לא סתם רוב גדול מאד של נוסעי הרכבת לא מוצא את עצמו בסוף הנסיעה מחכה בתחנה אלא נוסע עם האוטו/מישהו לוקח אותו טרמפ .
כל פעם שאני נוסע עם קו 3 מהבית שלי לרכבת
אני מגיע בדיוק כשהרכבת עוזבת את הרציף, לא משנה באיזה שעה לא משנה באיזה יום כל הזמן זה ככה
 

droriko

New member
בקו 2 זה בדיוק אותו סיפור

כל פעם שאני נוסע עם קו 3 מהבית שלי לרכבת
אני מגיע בדיוק כשהרכבת עוזבת את הרציף, לא משנה באיזה שעה לא משנה באיזה יום כל הזמן זה ככה
בקו 2 זה בדיוק אותו סיפור
 

cwen

New member
ניסיתם לפנות אליהם שיקדימו אותו בחמש דקות?

כל פעם שאני נוסע עם קו 3 מהבית שלי לרכבת
אני מגיע בדיוק כשהרכבת עוזבת את הרציף, לא משנה באיזה שעה לא משנה באיזה יום כל הזמן זה ככה
ניסיתם לפנות אליהם שיקדימו אותו בחמש דקות?
 

אורי404

New member
כפי, שנכתב שירות האוטובוסים השתפר מאוד

וחבל שהם משתמשים במכונית כדי להגיע לרכבת
ולא משתמשים באוטובוסים כדי להגיע לרכבת. אני תוהה אם זה בגלל קיבעון של אנשים או ששירות האוטובוסים לשתי תחנות הרכבת לא מספיק טוב.
כפי, שנכתב שירות האוטובוסים השתפר מאוד
השירות לתחנות הרכבת השונות בשרון וסביבו (פתח תקווה-סגולה, נורדאו וסוקולוב של כפר סבא/הוד השרון ותחנת הרצליה) השתפר מאוד.
מנגד אין עדיין כרטוס משותף. יש כרטוס משותף לארבע חברות אוטובוסים, אבל אם מכניסים את הרכבת, הכרטוס יקר מאוד וגם לא נוח.
זהו לדעתי הצעד הבא המתבקש, ביחד כמובן עם שיפור בזמני האוטובוסים.
קיימת גם סיבה נוספת לשימוש במכוניות: חלק הם לא תושבי העיר, אלא ביישובים ומושבים מסביב. למשל אזור צור יגאל/כוכב יאיר או מושבים נווה ימין, אלישמע, שדה חמד, נירית, מתן, ירחיב או מהכיוון השני צופית, גן חיים ושדה ורבורג.

אם הגעה לתחנת הרכבת, היה טוב לראות שבילי אופניים מהוד השרון ומכפר סבא לתחנות הרכבת. בהרצליה יש לחלק מהאזורים שבילים מצוייינים. כך, שיש בהוד השרון ובכפר סבא למה לשאוף.
 

cwen

New member
ואולי גם חניונים לאופניים

כפי, שנכתב שירות האוטובוסים השתפר מאוד
השירות לתחנות הרכבת השונות בשרון וסביבו (פתח תקווה-סגולה, נורדאו וסוקולוב של כפר סבא/הוד השרון ותחנת הרצליה) השתפר מאוד.
מנגד אין עדיין כרטוס משותף. יש כרטוס משותף לארבע חברות אוטובוסים, אבל אם מכניסים את הרכבת, הכרטוס יקר מאוד וגם לא נוח.
זהו לדעתי הצעד הבא המתבקש, ביחד כמובן עם שיפור בזמני האוטובוסים.
קיימת גם סיבה נוספת לשימוש במכוניות: חלק הם לא תושבי העיר, אלא ביישובים ומושבים מסביב. למשל אזור צור יגאל/כוכב יאיר או מושבים נווה ימין, אלישמע, שדה חמד, נירית, מתן, ירחיב או מהכיוון השני צופית, גן חיים ושדה ורבורג.

אם הגעה לתחנת הרכבת, היה טוב לראות שבילי אופניים מהוד השרון ומכפר סבא לתחנות הרכבת. בהרצליה יש לחלק מהאזורים שבילים מצוייינים. כך, שיש בהוד השרון ובכפר סבא למה לשאוף.
ואולי גם חניונים לאופניים
זאת אומרת, מתקנים מאובטחים שאפשר לנעול בהם את האופניים היטב, ובטווח הראיה של המאבטח בכניסה.
 

אורי404

New member
יש מתקנים לאופניים ולא רק זה

ואולי גם חניונים לאופניים
זאת אומרת, מתקנים מאובטחים שאפשר לנעול בהם את האופניים היטב, ובטווח הראיה של המאבטח בכניסה.
יש מתקנים לאופניים ולא רק זה
בחלק משעות היום ניתן להכניס אופניים לרכבת.
צריך, שהדרך מהבית לתחנת הרכבת תהיה נוחה יותר באופניים.
 

דוד311

New member
ראיון עם דידי הרשקוביץ מעיריית ירושלים

ראיון עם דידי הרשקוביץ מעיריית ירושלים
www.nrg.co.il/online/54/ART2/380/169.html

ציטוטים נבחרים מהכתבה:

* מתוך 16 אלף דוחות שרשמו פקחי "סיטיפס" עד כה, על 8,000 הוגשה בקשה לביטול. כ-5,000 מתוכם נבחנו, ולא פחות מ-90 אחוז מהם נענו בחיוב.

* "אם כדי להזיז תחנה בעשרה מ' העירייה צריכה את אישור משרד התחבורה, משהו פה לא בסדר."

* "אני לא רואה את הקווים (בפסגת זאב) מתבטלים כל כך מהר, כי למיטב ידיעתי יש סעיף בחוזה בין המדינה לזכיין הקובע כי הוא צריך להגיע לרמת תדירות של פעם בארבע דקות וחצי, ואני לא רואה את זה קורה."
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה