עיריית חיפה מתנגדת בחריפות לתכנית להכפלת מסילת הרכבת

מצב
הנושא נעול.

yazzon

New member
עיריית חיפה מתנגדת בחריפות לתכנית להכפלת מסילת הרכבת

עיריית חיפה מתנגדת בחריפות לתכנית להכפלת מסילת הרכבת
"התכנית להכפלת מסילות החוף (תכנית תת"ל- "תוכנית תשתית לאומית") הוכרזה לפני כשנה כתכנית תשתית לאומית. מתווה התכנית מייעד הכפלת מסילת הרכבת ממערב למסילה הקיימת מתחנת הרכבת "חוף הכרמל" ועד לתחנת "אוניברסיטת תל אביב" (80 ק"מ) תקצר את הנסיעה ברכבת המהירה ל–30 דקות בלבד.
נציגי עיריית חיפה דרשו בפני הועדה כי לא תתקבל כל החלטה ללא התייחסות מפורשת לשיקוע הרכבת וללא הצגת התועלת למשק הלאומי ולעיר עצמה. לטענת מהנדס העיר על פי החישובים שנעשו, ההכנסות משיווק השטחים שיווצרו כתוצאה משיקוע הרכבת, יכסו את כל עלויות השיקוע ." מכאן


ואני שואל, מה הקשר?! השיקוע אמור להתבצע מחוף הכרמל צפונה וההכפלה מחוף הכרמל דרומה.
 

Ccyclist

Well-known member
הקרינה היא הקשר הברור. עוד נסיון סחטנות של יהב.

עיריית חיפה מתנגדת בחריפות לתכנית להכפלת מסילת הרכבת
"התכנית להכפלת מסילות החוף (תכנית תת"ל- "תוכנית תשתית לאומית") הוכרזה לפני כשנה כתכנית תשתית לאומית. מתווה התכנית מייעד הכפלת מסילת הרכבת ממערב למסילה הקיימת מתחנת הרכבת "חוף הכרמל" ועד לתחנת "אוניברסיטת תל אביב" (80 ק"מ) תקצר את הנסיעה ברכבת המהירה ל–30 דקות בלבד.
נציגי עיריית חיפה דרשו בפני הועדה כי לא תתקבל כל החלטה ללא התייחסות מפורשת לשיקוע הרכבת וללא הצגת התועלת למשק הלאומי ולעיר עצמה. לטענת מהנדס העיר על פי החישובים שנעשו, ההכנסות משיווק השטחים שיווצרו כתוצאה משיקוע הרכבת, יכסו את כל עלויות השיקוע ." מכאן


ואני שואל, מה הקשר?! השיקוע אמור להתבצע מחוף הכרמל צפונה וההכפלה מחוף הכרמל דרומה.
הקרינה היא הקשר הברור. עוד נסיון סחטנות של יהב.
 

אבישי ק

New member
אם הכוונה להכפלת המסילות על חוף הכרמל אז אני נגד

עיריית חיפה מתנגדת בחריפות לתכנית להכפלת מסילת הרכבת
"התכנית להכפלת מסילות החוף (תכנית תת"ל- "תוכנית תשתית לאומית") הוכרזה לפני כשנה כתכנית תשתית לאומית. מתווה התכנית מייעד הכפלת מסילת הרכבת ממערב למסילה הקיימת מתחנת הרכבת "חוף הכרמל" ועד לתחנת "אוניברסיטת תל אביב" (80 ק"מ) תקצר את הנסיעה ברכבת המהירה ל–30 דקות בלבד.
נציגי עיריית חיפה דרשו בפני הועדה כי לא תתקבל כל החלטה ללא התייחסות מפורשת לשיקוע הרכבת וללא הצגת התועלת למשק הלאומי ולעיר עצמה. לטענת מהנדס העיר על פי החישובים שנעשו, ההכנסות משיווק השטחים שיווצרו כתוצאה משיקוע הרכבת, יכסו את כל עלויות השיקוע ." מכאן


ואני שואל, מה הקשר?! השיקוע אמור להתבצע מחוף הכרמל צפונה וההכפלה מחוף הכרמל דרומה.
אם הכוונה להכפלת המסילות על חוף הכרמל אז אני נגד
זה יראה נוראי
לא מספיק שאין איך לעבור לחוף
עוד יהיו 4 מסילות שפשוט יגמרו את החוף
בנוגע לקרינה אין לי מושג
(תחשבו שבת"א היו חוסמים את הגישה לחוף הים, אי אפשר לעלות על הדעת נכון?)
 

benshap2

New member
תן ליהב להמשיך להשקיע מיליונים בבניית איצטדיונים ליעקב שחר

עיריית חיפה מתנגדת בחריפות לתכנית להכפלת מסילת הרכבת
"התכנית להכפלת מסילות החוף (תכנית תת"ל- "תוכנית תשתית לאומית") הוכרזה לפני כשנה כתכנית תשתית לאומית. מתווה התכנית מייעד הכפלת מסילת הרכבת ממערב למסילה הקיימת מתחנת הרכבת "חוף הכרמל" ועד לתחנת "אוניברסיטת תל אביב" (80 ק"מ) תקצר את הנסיעה ברכבת המהירה ל–30 דקות בלבד.
נציגי עיריית חיפה דרשו בפני הועדה כי לא תתקבל כל החלטה ללא התייחסות מפורשת לשיקוע הרכבת וללא הצגת התועלת למשק הלאומי ולעיר עצמה. לטענת מהנדס העיר על פי החישובים שנעשו, ההכנסות משיווק השטחים שיווצרו כתוצאה משיקוע הרכבת, יכסו את כל עלויות השיקוע ." מכאן


ואני שואל, מה הקשר?! השיקוע אמור להתבצע מחוף הכרמל צפונה וההכפלה מחוף הכרמל דרומה.
תן ליהב להמשיך להשקיע מיליונים בבניית איצטדיונים ליעקב שחר
ולסחוט את המדינה ככל שהדבר נוגע לפרויקטים לאומיים, מבלי להבין בכלל עד כמה שרכבת ב 30 דקות למרכזי התעסוקה בתל אביב תקפיץ את האטרקטיביות של חיפה למשפחות רבות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה