10 המכות של איידול -עונה 11

SHTRUDIDI

New member
10 המכות של איידול -עונה 11


כמו בכל פסח, גם השנה הגיע הזמן להוציא קיטור ולשתף את כולנו במכות הכי גדולות של העונה הנוכחית.

למי שעוד לא השתתף בשרשור, הרעיון הוא די פשוט-
בוחרים 10 דברים שממש ממש מעצבנים אתכם בעונה 11 ומתחילים לקטר


זה יכול להיות הופעה, ערב נושא, שופט, ביצוע, מתמודד או כל דבר אחר שקשור לעונה (או אפילו לפורום).

תתחילו להוציא עצבים
 

SHTRUDIDI

New member
טוב, ביאסתם


שנים שהשרשור הזה הופך לשרשורפלצת ופתאום השנה לא בא לכם לקטר?
אם לא הייתי צופה באיידול בעצמי, עוד הייתי חושבת שהעונה הזאת מושלמת וג'ימי אייבין בכלל לא מעצבן וגם העובדה שהאמריקאים לא מעריכים את אליס גם הגיונית בעיניכם
 

is00

New member
אני לא ממש צופה, אבל ממה שכן... אני אתרום.

מכה ראשונה: המשחקים של ראיין עם המתחרים, עד שנחשף הבוטום 3.
מכה שנייה: אמריקה ובעיקר בנות הטיפש עשרה של אמריקה.
מכה שלישית: המלתחה של המתחרים.
מכה רביעית: רנדי ג'קסון.
מכה חמישית: ג'ושוע לדט.
מכה שישית: דיאנדרה.
מכה שביעית: דילן כבר לא מריצה את "משטרת האפנה".
מכה שמינית: oversinging.
זהו, זה מה שיש לי.
 

LeAnnDylan

Well-known member
אוי, לא ראיתי את השרשור הזה :|

האמת שגם לא הייתי בבית כבר שלושה ימים אז לא היה לי זמן להגיב, גם אם הייתי שמה לב אליו. בכל אופן, תכף אשב להתחיל לקטר.
וחסר ל-Theshe שהיא לא מביאה מרמור של הלייף!!
 

limors2

Active member
ג'ימי.

אני לא מבינה למה החליטו להעלות אותו לגדולה ולתת לו בכל תוכנית הופעות יותר זמן מסך מלכולם מלבד ראיין. הוא איזה מפיק/סלב על או משהו? או שהם סתם רצו מנטור קבוע ממש ממש מפורסם ואף אחד לא רצה להתנדב כי איידול כבר לא מלכת הריאלטי המוזיקלי שהיא הייתה פעם?

הוא מעצבן אותי. ממש. אני לא יודעת מה זה בו שכ"כ מפריע לי, אבל זה משהו.
 

LeAnnDylan

Well-known member
המכות שלי


מכה #1 : ג'ן הירש וריד גרים – לקחתי אותם בתור דוגמה [למרות שאיזה מדהים זה היה יכול להיות אם הם היו עכשיו בעונה במקום, לטס סיי- הולי ופיליפ
] אבל הכוונה היא לכל המתמודדים האלו שזכו למיליוני שעות זמן מסך באודישנים ואפילו לא מצאו את עצמם בעונה. ז"א קחו את הטופ 8 בתור דוגמה, מתוך שמונה מתמודדים ראינו אודישן שלם רק של שלושה מהם (סקיילר, פיליפ וקולטון). פעם, אם לא היו מראים את האודישן שלך, הסיכוי שלך להשתחל לעונה היה קטן אבל עכשיו מסתבר שדווקא אם הראו את האודישן שלך הסיכויים שלך נמוכים בהרבה. עריכה מגמתית מטופשת! במקום להראות כל הזמן ריבים של הקאובוי המעיק או השוטרת הסתומה או כל הנערות המתעלפות, יכלו להראות לנו כמה שניות של מתמודדים שאשכרה נכנסו לעונה. how about that America?!

מכה #2 : בריטני ספירס משנה את שם המשפחה שלה ובאה להיבחן באיידול – סרייסלי. בריטני קלוג מיי אס! זו בריטני ספירס. אפילו הילדים שלה נראים כמו הילדים של בריטני!

מכה #3 : היג'ון האן – בסדר אז הבנו שהוא נכנס לעונה בתור האתנחתא הקומית. אבל הוא הפסיק להיות כזה כבר אחרי שבוע וזה היה הזמן שלו לעוף. למה היינו צריכים לסבול אותו על פני מתמודדים אחרים שלא הגיע להם לעוף? (אריקה
)

מכה #4 : הפוזה של פיליפ פיליפס – בהתחלה הוא היה מגניב כזה וחדשני (סורט אוף) אבל עכשיו, כל הענין הזה של אני-לא-נוגע-בקהל-כי-יש-להם-איידס
או אני-אלבש-אפור-על-אפור-כי-אני-לא-עושה-צבעים
או אני-אעמוד-במקום-ואעשה-פרצופי-עצירות-ואתם-עדין-תצביעו-לי-כי-אני-חתיך
איים סו אובר איט! יאללה פיליפ, נעמת לנו מאוד, אבל אלא אם כן אתה מתכנן להוציא את הראש מהתחת שלך או לעשות כאילו אכפת לך מהתחרות ואתה לא מופיע מאחורי הבית שלך על ארגז הפוך- אין לך מה לעשות יותר בתחרות.

מכה #5 : דיאנדרה ברקנסיק – השיער שלו מכוער, הקול שלו מכוער, הילד עצמו מכוער! מ-כ-ו-ע-ר-!!!!! כן, אני יודעת שזו סיבה מוצדקת למדי לשנוא בן אדם אבל אני לא עומדת בזה. הוא מכוער!!! די. אני לא מאמינה שכל שנית מסך שלו ניסו למכור לנו את זה שהוא מגנט בחורות ואיזה קאזנובה. הוא חתיכת כונף עם קול סופר מעצבן. ורק קרן אוהבת אותו
והיא גם ככה לא אובייקטיבית, היא כמו ג'ניפר. אוהבת את כל הגברים שם


מכה #6 : ג'ימי אייבין – הוא לא מנטור, הוא לא נותן למתמודדים עצות טובות, הוא לא יודע להדריך אותם בכיוון הנכון, הוא חורץ את גורלם עוד לפני שעלו לשיר. הוא בודק את התוצאות לפני שמכריז שנראה לו שמתמודד X נמצא היום בבוטום כי "אמריקה לא מתחברת אליו". הוא לא אובייקטיבי בשיט, ורוב הזמן נראה שהוא צופה בתוכנית אחרת. עכשיו, נכון שזה מרענן לראות מישהו שלא רק מלקק לכל המתמודדים את התחת וקצת יורד עליהם, אבל להיות קצת רלוונטי להופעה ולמתמודד שעומד מולך נראה לי כמו בקשה הגיונית ממנטור. אגב, כל הלוק המסורטן הזה שלו- איים סו אובר איט. שמישהו ישיג לו את המספר של ההוא מהפרסומת של הסקפטיות שילך להשתיל שיער ויפטר מכובע נהג המשאית שלו.

מכה #7 : המפיקים מחזירים את ג'רמיין רק כדי להעיף אותו – מי שמאמין באמת ובתמים שכבר בשלב האודישנים המפיקים לא ידעו על העבר הפלילי שלו- שירים יד. יאפ.. כפי שחשבתי. מידי שנה אנחנו זוכים לדרמות הפקתיות בשקל אבל הפעם הם באמת חצו גבולות. ג'רמיין הוא לא מתמודד כזה מהותי לתוכנית ולכן הרעש שהפסילה שלו עשתה לא היה כזה משמעותי לרייטינג או לעונה, הוא בלאו הכי היה מודח בטופ 12/11 עם או בלי התערבותה של ההפקה. אם הם היו רוצים להקפיץ את אחוזי הצפייה ממש הם היו צריכים להחזיר את ג'וני קיזר ואז להדיח אותו אחרי שבועיים בטענה שהוא שבר את החוקים של איידול בכך שעשה ניתוח לשינוי מין בגיל שנתיים והוא בעצם בחורה אנדרניט' איט אול ולכן לא יכול להיבחן בתור גבר. או משהו. מומחי הפוטושופ שלהם שאחראיים על הנשרים, השעונים והפרפרים על מסכי ההופעות מאחורי המתמודדים בטח יוכלו לזייף כמה תמונות שלו עם פיקאצ'ו.

מכה #8 : בן הריסון. כל מילה נוספת מיותרת.

מכה #9 : השופטים – יש את האמרה Fooled me once- Shame on you Fooled me twice- Shame on me. זה בדיוק הקטע עם השופטים. שנה שעברה, כל הפאנל עזב והמפיקים כנראה חשבו שלהביא פרצוף יפה ועוד אחד מוזיקאי, שיראה קצת רציני זה שדרוג מרענן לפאנל. כבר מהרגע הראשון שלושתם הוכיחו את עצמם כחסרי תועלת אבל הם היו כבר חתומים לכל העונה אז נאלצנו לסבול אותם. אבל אז נגמרה העונה והיה להם קצת יותר מחצי שנה למצוא תחליפים ראויים. כמה קשה זה כבר יכול להיות למצוא שופט עם משכורות הענק שהם משלמים? ג'ניפר לופז פשוט פוסטמה קוגרית שמאז שהתגרשה רק מחפשת את הקורבן הבא שלה. היא מזילה ריר על ילדים שמנמנים, על ענקים רגישים, על אובר שעירים וכאלה עם פטמה שלישית. לא הגיע הזמן שמישהו ישיג לה ויברטור חשמלי ואולי, רק אולי, נשיג ממנה כמה רגעי צלילות של ביקורת נורמלית. גם לפולה עבדול היה קטע של לשבח גברים ולשנוא נשים. לפחות פולה הייתה משעשעת. ג'ניפר סתם מעיקה. רנדי כבר מזמן צריך לשדרג את אוצר המילים שלו. איי מין, כמה פעמים אפשר לשמוע אותו נובח "ריאן!!! היז אין איט טוו וין איט!!1" או "איי דונט קנואו!! הי'ז גוט טו האב איט! איי וונה קנואו הו'ז גוט טו האבבבב איט ריאן, יו!!" לייק, סתום! טמבל. וסטיבן.. אוי אלוהים סטיבן. אם הוא היה פיקח רק לרבע מהתוכנית הייתי בסדר עם זה. יש למישהו מושג על מה הוא מדבר בכלל רוב זמן? נראה שגם למתרגמים של יס אין מושג כי הם כבר מזמן הפסיקו לנסות למצוא היגיון בדבריו וסתם מתרגמים את מה שהוא אומר מילולית, דבר שגורם לפרצי צוחק בלתי נשלטים אצלנו בסלון...

מכה #10 : אמריקה – כמו בכל שנה, אמריקה מהווה פקטור גדול בהידרדרות העונה. השנה, אני חייבת לזקוף לזכותה את העובדה שבשלב הזה יש יותר בנות מאשר בנים, שזה הישג שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. זה מעולה! הבעיה מתחילה כשלאף אחת מהבנות הללו אין סיכוי לנצח. וזה לא בגלל שהן לא טובות או שכל הבנים האחרים ממש מעולים. ממש לא. הן פשוט מאותגרות מגדרית...
 

SHTRUDIDI

New member


אני בוכה מרוב צחוק


מאיפה נזכרת בבן הריסון עכשיו?


ודיברנו כבר על אובייקיטיביות, חובבת אנטונלה שכמוך
 

LeAnnDylan

Well-known member
לא זכרתי את השם שלו אבל זכרתי שהוא קיים

עוד באודישן שלו ידעתי שהוא יכנס לרשימה הזו

וכן דיברנו על אובייקטיביות יא ג'יי.לו 2.0 שכמוך
 

jess r

New member
יחי המירמור

10. המסכים האלו מאחורי המתמודדים - שלג? אש? נשרים גדולים וקיטשיים? זה נראה כמו הקלטות האלו של הקריוקי עם התמונות שהיו פעם ברקע של המילים.

9. רנדי ג'קסון - הבנאדם מתלבש מגוחך, מדבר מגוחך ואוצר המילים שלו דל יותר מכמות הקלוריות בפירכית.

8. סטיבן טיילור - אני מבינה שנשאר מעט מאוד מהמוח שלו אחרי כל הסמים אבל מה קרה לחלק שאחראי על השמיעה? אם להסתמך על סטיבן, כל ההופעות בכל העונה היו לכל הפחות מעולות!!!!111.

7. ג'ניפר לופז - מתחנפת לגברים ומבקרת את הנשים. כן. זה מה שחסר למין הנשי בעולם. זה והלהיט האחרון שלה כמובן. עכשיו אני רגועה.

6. שירים מהשנה שבה הם נולדו - הנושא הכי גרוע בעולם. גם ככה רשימת השירים שלהם מוגבלת, אז להגביל אותם לשנה אחת? ולמי אכפת באיזה שנה הם נולדו? רוב האנשים שומעים את המוזיקה שהם גדלו עליה, לא זאת שיצאה בשנה שהם נולדו.

5. פיליפ פיליפס - אם הוא היה סתם דיאנדרה אחד גרוע שמעולם לא ציפיתי ממנו לכלום לא הייתי אומרת שום דבר, אבל זה הבנאדם שהביא לנו את "ת'רילר" באודישנים - האודישן היחיד שיש לי באמפי ואני שומעת עד עכשיו. זה הבנאדם עם העיבוד המעולה לבילי ג'ואל (שמעתם את המקור? שיעמומון אחד גדול בהשוואה למה שפיליפ עשה), ואז החליט שזה השיא שלו ומספיק לו ועכשיו הוא יכול להישען אחורה, לנוח, ולתת לעריצות שלו לעשות את העבודה במקומו. ואל תתנו לי להתחיל בכלל לדבר על גישת ה"אני זה אני וזה מה שאני עושה, DUDE, זה כזה, אני".

4. שיטת ההצבעה - שמישהו כבר יעשה את המעשה ההוגן ויגביל את ההצבעה לפחות לאיזה 10 הצבעות ממכשיר, ככה למתמודדים שיש להם יותר מעריצים ולר יותר מעריצים מטורפים וחסרי חיים הם אלו שיתקדמו בתוכנית.

3. המנטורים - לא רק ג'ימי. המנטורים האורחים מיותרים (חוץ מסטיבי ניקס) ופחות או יותר מסתפקים בלהגיד "וואו!". שיביאו איזה טרנטינו או משהו. השופטים הרי לא עושים את העבודה, לפחות שהבמטורים יבקרו (ולא יבואו סתם לקדם את הואטאוור החדש שלהם). ואם אפשר, אז שג'ימי יישב בפאנל. לפחות יהיה מצחיק.

2. גרופיות טינייג'ריות חרמניות עם מוח של אפרוח - פוסטמות טיפשות שמציעות עשרות פעמים לבחור עם החיוך היפה בלי קשר לאיך הוא נשמע. לרוב מדובר בבנות 12-18 שאין להן משהו טוב יותר לעשות חוץ מלסמס במשך שעתיים רצופות. כאילו, איזה בנאדם שפוי יישב שעתיים עם הטלפון צמוד אליו ויצביע? הייתי זורקת כמה הצבעות לאליס אם הייתי יכולה, אבל שעתיים? מי המשוגע? אה, כן, הן המשוגעות. והטיפשות. וחסרות הטעם המוזיקלי. וכנראה חירשות. מה הן לא? הן לא עיוורות, לצערי.

1. הפלייליסט - בסופו של יום, אחרי ההדחות המעצבנות ושאר הירקות, איידול היא תוכנית קאברים שאמורה לבדר וכאלו, אלא שבפועל אני מוצאת את עצמי שומעת אותם שירים כל עונה. בהוליווד יהיו לפחות 10 הופעות של "ג'ורג'יה". מישהו חייב בשלב מסויים לשיר בלדה של וויטני. וקשה לי להאשים את המתמודדים - בהמון ראיונות הם מדברים עם רשימת השירים המצומצמת להחריד שהם מקבלים בשבוע. על מה אתה מבזבז את הכסף, נייג'ל? לך תקנה עוד שירים, ממזר קמצן!
 

LeAnnDylan

Well-known member
לגבי הפלייליסט

יש רשימה שרצה באינטרנט של אלפי שירים "מאושרים" שהמתמודדים יכולים לבצע מתוכם ככה שזה לא שאין להם מבחר. יש להם מבחר עצום. במיוחד בשבוע כמו השבוע הנוכחי שזה מבחר של 3 שנים עם המון דברים עכשיויים שיכולים להתאים למתמודדים.
הבעיה מתחילה כשיש ערבי נושא כמו "בילי ג'ואל" ואז הרשימה מצטמצמת לכ-30 שירים. למרות שעבור 8-9 מתמודדים, 30 שירים זה נשמע לי סביר.
רוב הזמן זה המתמודדים שעושים את הבחירות המעפנות. והאמת היא שבחלק מהזמן זו לא אשמתם. איידול נותנים להם נושאים מטופשים וסביר להניח שגם אם (ניקח את בילי ג'ואל לדוגמה) יש 100 שירים לבחירה מתוכם, רוב המתמודדים בטח לא יכירו אותם. ולמה להם? זה בילי ג'ואל. התפקיד של המנטורים הוא להמליץ להם על שירים שיכולים להתאים להם מתוך הקטלוג של בילי ג'ואל ולכן אין טעם להביא את גוון סטפאני או פי דידי כשאין להם קשר לשירים.
לא יתכן שחצי מהפעמים כשהמתמודדים באים למנטורים עם שירים שבחרו, המנטורים מגיבים ב"אני לא מכיר את השיר הזה" ואז מכריחים אותם לבחור שירים מוכרים. בחלק מהמקרים המתמודדים עומדים על שלהם וזה מצוין. ובשאר המקרים, ג'ימי והבחירות הגרועות שלו מנצח.
 
למעלה