תקשור חדש

חני1110

New member
תקשור חדש


הקשר בין תודעה תאית והיכולת לרפא

פורסם בתאריך 27 במרץ 2014 מאת ד"ר ליאורה בירנבאום

אנחנו שש אלוהויות,

מבקשים אנו להרחיב בעבורכם את ההבנה על תודעה תאית בשל חשיבות המידע לנושא הריפוי.

אתם מצויים על קו התפר, שבין מה שנשמה מבקשת להתנסות בו באמצעות החושים בפלנטה דחוסה, ובין התנסויות יפהפיות ומרגשות, שרובכם מזמנים לעצמכם- והן תהיינה שונות. התחושה סוללת הדרך בהן תהיה תחושה עמוקה של קרבה והשתייכות שלא הכרתם קודם.

אלו שמזמנים לעצמם את המעבר מהחושי לאל חושי מצויים בשלבי פתרון הקרמה העתיקה, ולכן אומרת הנשמה: "אם אני צועדת אל ההבנה, כי בעת הפריצה כאב הפרידה יצר בתוכי מטבע לשון מסוימת, המתארת את פחד הפרידה, כעת אני מבינה כי היתה זו הסכמה עם האלוהות ותו לא".

"צריבה, רעיון, חוזה שמתפוגג לו ונעלם, ואינו מחייב אותי יותר." משכך אתם עושים אין מניעה, אין סייג או פחד שיפריע לכם לחוות את החווית המשמעותיות שמזומנות לכם, מעומקים רגשיים מאוד חדשים. קשר עם אנשים חדשים יהיה משמעותי ברמות לא מוכרות, שדרוג יחסים קיימים יקרה כך שיתגלו בכם או באחרים איכויות חדשות, סוג של רוך מחודש ששייך להעמקת רגשות כלפיהם.

אצל רבים מכם פתרונות אלו קשורים בריפוי, פיזי או רגשי. והדבר קשור בתודעה התאית שלכם.

מהי תודעה תאית? התא הפיזי הוא מיקרו קוסמוס בפני עצמו. כל תא יש בו מרכיבים אנרגטיים, שמסמנים את ההקשרים של כלל הפלנטה שלכם אל פלנטות קרובות או רחוקות, עימן יש לכם הסכמות, הקשרים ותנודות אלקטרו מגנטיות משותפות. זה חלק מפעולה רב מערכתית, כמו לכתוב חוזה בין כמה שותפים.

המידע מצוי במבנה האנרגטי של התא; כל תא ותא יודע מהי ההסכמה שלו, לאן ולמי הוא משתייך כחלק מהתודעה הרחבה של הפלנטה שלכם, ושל פלנטות שאיתן אתם עובדים בשתוף פעולה.

תודעה תאית מורכבת בעיקר משני חלקים:

החלק הראשון: תהודה מגנטית, שתפקידה הפצה, הרחבה ותנועה במרחב. האופן שבו התהודה המגנטית מהדהדת יקבע עד לאן התודעה יכולה להגיע, ולא מדובר רק על תנועה במרחב החיצוני, מדובר גם על ההדהוד הפנימי.

כל משמעות בתוככם, כל מושג, כל רגש, כל ביטוי, כל רצון, כוונה ותפישה, מהדהדים בתוככם, והתהודה הזאת משפיעה באופן ניכר על כינונה בתוככם. לחילופין, כשאתם 'משחררים' תפישה או רעיון כל שהוא, התהודה והויברציה הפנימית שלו משתנה בתוככם, ונוצרים גלים הפוכים, במקום מן הפנים עוד פנימה, הם נעים מן הפנים החוצה. זהו המרכיב הראשון- תהודה מגנטית.

מרכיב שני: יכולתה של נשמה להכיל ברגע נתון את מרב האופציות שהיא קבעה לעצמה ביחס לאותו רגע. יש נשמות שיכולות להכיל יותר אופציות ולכן מרחב הבחירה שלהן ברגע נתון יהיה גדול יותר. אנשים אלו נוטים להיות שלווים יותר מפני שמשהו בתוכם יודע שיש להם מרחב תמרון.

יש נשמות שיכולת ההכלה התאית שלהן יותר מצומצמת כתוצאה מן החיים והמעבר דרך החומר. אם מתוך סך האופציות שנשמה איפשרה לעצמה באופן מקורי, היא יכולה להכיל רק חלק קטן יותר, תחושת הצמצום, הדכדוך, חוסר האונים, כל זה נוטה לגדול בנפשו של האדם.

ריפוי איננו מתחיל בתודעה התאית, הוא מתחיל בשכבות האנרגיה החיצוניות שמקיפות את הגוף כולו. כדי שריפוי יתממש ויתאפשר, צריכה הנשמה להסכים ולאפשר מעבר של רטט, שמוביל איתו זרימה אחרת מבחוץ פנימה והוא עובר דרך מספר היקפים אנרגטיים, שעוטפים את הגוף שלכם. אתם קוראים לזה הילה.

הרעיון שעומד מאחורי ריפוי מצוי במסגרת שני הפרמטרים שדיברנו עליהם: האפשרות להפיץ רעיון חדש בתהודה יותר משמעותית, והרחבת האופציות לפעולה ולהרגשה.

אם אדם מבקש ריפוי, אך מגוון האופציות לבחירה אינו משתנה, ריפוי לא יכול להתממש. אז, בני האדם מתוסכלים וכועסים, בין השאר גם על כך שהם מתפללים לאלוהים והוא לא נענה להם.

ריפוי רגשי, כמו החלמה ממשבר, או בעת מעבר משלב לשלב בחיים, שדורש התארגנות רגשית, התפתחות רוחנית, צמיחה נפשית וכו', כל התהליכים הללו, גם הצפויים, וגם האקראיים במעברי החיים, כל אלו שייכים להיבטי רגש שהנשמה אוספת מן הסביבה.

כל הנשמות על פני כדור הארץ יש להן החלטה, שהשתנות רגשית היא תלוית סביבה, וזאת מכיוון שאף פעם הרגשות שלכם אינם יתומים: אתם מרגישים משהו ביחס לאירוע מסוים שקרה עם אנשים מסוימים, או שקשור לאנשים מסוימים.

'האחר' הוא אבן יסוד בתוך התהליך הנפשי והרוחני, שבודק את היכולת להתייחס ל"אחרות" הזאת. מתוך איזה מצבים זה נעשה? של הזדהות? של קירבה? של כעס או של חמלה? של אמפטיה או של טינה?

ריפוי רגשי , יש לו מהלכים מעט אחרים מריפוי פיזי, כי הוא שואב הזדהויות קודמות, של רגשות דומים, פתרונות דומים, דילמות מוכרות, מן ההיסטוריה הקרמתית של הנשמה. אז, נעשה תהליך של בחירה אינטואיטיבי ומהיר, שבו הנשמה לומדת מהר מה היא עשתה בעבר במצבים דומים ומה היא בוחרת לעשות עכשיו.

האם בכך היא מקדמת את הצמיחה ואת ההתפתחות שלה או לא? האם היא משחזרת?

יש צורך להביט על זיכרונותיה של נשמה, בתודעה התאית לדורותיה, בעזרת המדריכים, כדי לספק לנשמה כר נרחב להתייחסות: איך היא בוחרת לטפל בזה עכשיו?

מי שעובר תהליכי צמיחה רוחניים, הזיכרון התאי שלו מתחדד, האינטואיציה שיכולה לגעת בזיכרון הזה מתעצמת ואתם מרגישים בקצות האצבעות שלכם מה היה בעבר, או מה אתם רגילים לעשות במצבים האלה, ומה אתם רוצים לעשות אחרת הפעם. לכן אתם מוכנים יותר מתמיד לחווית אל חושיות חדשות.

הפריצה הלבבית העכשווית מרחיבה את התהודה המגנטית, לכן היא מאפשרת עוצמות רגש מאד גדולות, מאפשרת פתרונן של קראמות כי זה מה שנדרש לעשות עכשיו.

היא לוקחת את התהליך הרגשי, האינטואיטיבי, הזיכרוני, משדרגת ומעצימה אותו בכמה דרגות,
שולחת אתכם לסחרחרה שאתם לפעמים נהנים מן הסיבובים שלה ולפעמים אתם מפחדים ומבקשים כבר לרדת… אבל בתוך הסיבובים של הסחרחרה הזאת אתם לומדים, אתם צומחים ואז מתבהרת לכם לפתע התמונה ואתם יודעים מה אתם מרגישים ומה צריך לעשות.
 

comingof01age

New member


לא ידעתי שאנחנו שש אלוהויות.


ולא הבנתי כלום מהחלק הבא :


"תודעה תאית מורכבת בעיקר משני חלקים:

החלק הראשון: תהודה מגנטית, שתפקידה הפצה, הרחבה ותנועה במרחב. האופן שבו התהודה המגנטית מהדהדת יקבע עד לאן התודעה יכולה להגיע, ולא מדובר רק על תנועה במרחב החיצוני, מדובר גם על ההדהוד הפנימי.

כל משמעות בתוככם, כל מושג, כל רגש, כל ביטוי, כל רצון, כוונה ותפישה, מהדהדים בתוככם, והתהודה הזאת משפיעה באופן ניכר על כינונה בתוככם. לחילופין, כשאתם 'משחררים' תפישה או רעיון כל שהוא, התהודה והויברציה הפנימית שלו משתנה בתוככם, ונוצרים גלים הפוכים, במקום מן הפנים עוד פנימה, הם נעים מן הפנים החוצה. זהו המרכיב הראשון- תהודה מגנטית."

יש לכם מושג מה זה אומר בכלל? כי כל מה ש-באמת ניסיתי לקרוא-


זה פשוט לא מובן. זה מאמר מפי כזה או אחרת - המכיל מלא מילים לא מובנות ומסבכות "הכל ביחד" - בגלל זה זה מתואר כ"מאמר ניו אייג'" - קשקוש העידן החדש. - ולא "תיקשור" ניו אייג' - שאין רבות השוני ביניהם. זה רב המתקשר או כותב המאמר - שמשתנה.

זה או "פילוסופיית שמיים" או "שרלטנות מקורקעת לאדמה דרך ישיבה על כיסא עם "מתקשרת"


- אז מה נשאר לנו בלי "מתקשרים"
"ד"ר לעידן החדש"
או " שרלטני המיסטיקה"?


נשאלתם את עצמכם? או סיקרן אתכם?


רוחניות. זה מה שנשאר.
 

חני1110

New member
הכוונה היא

לא שאנחנו שש אלוהיות

עוד לא הפכנו לכאלה
הכוונה היא שש אלוהיות שמתקשרות .
יש מושג בקצרה :
הכוונה יש בנו מגוון :הרגשות מחשבות רצונות שאנו משחררים ונפטרים מאותם רגשות למשל :כעס ביקורתיות וכו.= הכל תדרים .
התהודה = התדר
התדר משתנה .
במקום שהתדר מהפנים יתעצם בנו ..נע הפוך מהפנים החוצה וכו..
קל להבנה .
 

comingof01age

New member
מאיפה לך לדעת מה אלוהים עושה?

ולכמה ישויות הוא נחלק? או ש"מתקשרות" בכלל מגיעות/מדברות/"מתקשרות" עם ומ-עולם האלוהים? אולי ההפך?

הרגשות, המחשבות, והרצונות זה ש דברים נפרדים. יש לך רגש, יש לך מחשבות, ויש לך רצונות שמגיעות מרגש או מחשבה. אז מה הקטע לדחוף את המילה "אלוהים" או "מלאך" לכל מאמר וקישור שאתן מביאות?
 

comingof01age

New member
ומי מתקשר איתה ?

זה לא כתוב. אם נכתב מאמר ממתקשרת - בטח יש לה "מצע" מסויים - הסבר אודותיה. כגון "עם מי/מה אני מתקשרת" לא?

אי אפשר סתם לכתוב "מתקשרת" - בלי לכתוב עם מי ו-ממי או מה היא "קיבלה את התיקשור", לא? אז אפשר לכתוב מה היא כתבה - רק שתסביר מאיפה המקור ממנו קיבלה את הידע לכתוב כאלה דברים - ומיד שנייה, מאיפה אתן מעלות את המאמרים האלה - ולמה אתם ישר מעלים לאתר כתבות, מאמרים או תיקשורים שהמקור שלהן איננו ידוע?
 

comingof01age

New member
" ד"ר ליאורה בירנבאום " -מי היא?

את התירוץ אני כבר הבנתי "אני שנים בתחום ויש לי נסיון רב, עזרתי רבות להמן אנשים" גם לשרפרף.

השאלה היא - למה אתן סומכות על מתקשרים כאלה כ"תיקשור אמין" -

ומהו "תיקשור אמין"?
 
רבותי הנכבדים ...

כרגיל אתם ודאי יודעים שאני מקבלל חררה כאשר אני רואה 4 אלוהויות קבוצה של סבלס המתאספים יחדיו כולל יהווה ועוד ועוד יותר כאשר אני רואה שהאלוהים של אלוהים מגיע בכבודו ובעצמו לדבר.

אבל מישהו לוקח דבר פשוט ומנסה לסבך אותו לפלונטר שהוא עצמו לא יודע או מבין על מה הוא מדבר ועוד מגדיר עצמו כמתקשר ומטפל.

הסיפור הוא כך: המחשבה (ולא מדובר במוח כאן כי הוא חלק מהגוף הפיסי) פועלת על תדרים אלקטרומגנטיים ומגיב לצלילים בלתי נשמעים לאוזן האדם. הגוף הפיסי כל תא ותא בו גם הוא מנגנון הפועל על תדרים אלקטרומגנטים ומגיב גם כן לצלילים בלתי נשמעים לגוף האדם. כאשר יש התנגשות בין המחשבה לתאי הגוף הגוף מגיב בהתאם ומתפתחו כל דבר אפשרי בהתאם לרמת ההתנקשות. אפשר לתאר מצב של אי-התאמה כזו כאי-התאמה בין מנצח (מחשבה) לתזמורת (הגוף הפיסי) כל המתקבל ממצב כזה הוא בלבלה של צלילים ותדרים. רעיון התדרים (או המכונה כאן רפואת התדרים) הוא ליצור הרמוניה בין תדרי המחשבה לתדרי תאי הגוף. מצב כזה יוצר איזון בין לבין כמו החוק הפיסיקלי האומר ששני כוחות השווים בעוצמה ותדר מבטלים זה את זה ונוצר איזון בין תדרים ועוצמות כך במקרה זה האיזון (או נקודת השקט שבה כל הגוף פועל כיחידה אחת בהרמוניה שלמה)

אם מישהו לא ידע או הבין מדוע מדיטצית רגיעה מומלצת (ומדיטציה מודרכת מי שהמציא אותה דאו משתמש בה צריך להזרק לכלא ולאבד את המפתחות) זו הסיבה דרך רגיעה ליצור איזון תדרים בין מחשבה לגוף.

שבת שלום

ושוב כל רעיון שהוא, יתקבל וינעם לי יותר לקרוא אותו, גם אם שק של שטויות, מאשר לקורא משהו המובא בשם האלוהים.
 
הצלחת לעשות גרף המתאים לך בדיוק. כל הכבוד!

אין הרבה אנשים המוכנים להביט במראה ולראות את האמת על עצמם ואת\ה הצלחת\ה בגדול
 

comingof01age

New member
אפריים - אנחנו קרובי משפחה?

לא.

חברים?


לא.


מכירים?


לא.


מתכתבים על בסיס קבוע?


לא.


כותבים שטויות כדי להעליב?


תלוי מי.


חייבים להסכים עם מה שאתה או אחרים כותבים?

תמיד וכל הזמן.



האם זה חשוב או מעניין או מועיל -לנו- ?


לא.


אז מה נעשה?


נגיד להתראות אחד לשני.


ביי?


להתראות.
 

comingof01age

New member
מה לעשות שעידן הניו אייג' הביא איתו אבנים

ומקלות במקום ספר... וכשהביא ספר - מילא אותו באבנים לראש וקריאות חסרות משמעות ללב או לנשמה שלנו - כמו דיסק של מוזיקה מזרחית.
 
למעלה